Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 34 ... 62 63
khelden
Oerdewai
Bozenik
#821
Tja, Pidcock. Ik had hem eigenlijk afgeschreven voor m'n team, want (nog) niet betrouwbaar als ronde...

Ik heb ook best verwachtingen van Pidcock, maar ik wil ook vermijden om renners in mijn team te hebben die een week voor tijd afstappen met het oog op de Olympische Spelen. 

Dat maakt de afweging voor Pidcock, maar ook voor een aantal andere renners, toch een lastige 

dephazz
khelden
#826
Almeida en Yates willen niet voor klassement gaan.....   Wat stuurde Pogacar na knalprestatie...

Misschien eerst ff het artikel lezen 🤣

Willempie94
dephazz
#828
Misschien eerst ff het artikel lezen 🤣

Haha precies, dat was vorig jaar ook niet het plan van Yates... ook dit jaar zal de laatste man bij pogi echt wel hoog eindigen ook!

Canyon72
Willempie94
#829
Haha precies, dat was vorig jaar ook niet het plan van Yates... ook dit jaar zal de laatste man bij...

En de vraag is of dat dan Yates of Ayuso wordt

Pim Todcock
Canyon72
#830
En de vraag is of dat dan Yates of Ayuso wordt

Of Yates en Almeida en Ayuso :p.

Valvuillerdemoz
Pim Todcock
#831
Of Yates en Almeida en Ayuso :p.

Of alleen maar Yates en Almeida. Vanmiddag werd er gezegd dat de uitslag van de tijdrit vandaag zou beslissen wie er laatste man in de bergen zou worden. 

 

Sjasfriet
Valvuillerdemoz
#832
Of alleen maar Yates en Almeida. Vanmiddag werd er gezegd dat de uitslag van de tijdrit vandaag zou...

Dus ze basseren zich op één tijdrit wie de laatste man zal worden? Dat geloof je toch zelf niet, hoop ik? ;) 

Derkus
Valvuillerdemoz
#832
Of alleen maar Yates en Almeida. Vanmiddag werd er gezegd dat de uitslag van de tijdrit vandaag zou...

Yates is de Wingman van Pogi

HaagseHaas

Wat verwachten jullie van de EF mannen, Healy, Powless, Bettiol? Allemaal goedkoop geprijst eigenlijk, ik had ze er op een gegeven alle drie ingeklikt.  Je weet dat ze aan gaan vallen, maar wie wanneer? 

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
HaagseHaas
#835
Wat verwachten jullie van de EF mannen, Healy, Powless, Bettiol? Allemaal goedkoop geprijst eigenlij...

Je laatste zin is het antwoord op de vraag in je eerste zin. 

VincentK
HaagseHaas
#835
Wat verwachten jullie van de EF mannen, Healy, Powless, Bettiol? Allemaal goedkoop geprijst eigenlij...

Powless was 2 jaar geleden een (sub)topper in wording en was in de Dauphine weer goed bezig. Maar (uit)gevallen. In vorm zou ik hem zo willen hebben en dan weet je ook nog wel ongeveer -itt bij Healy- wanneer je hem op moet stellen. Bettiol stond erin voor het eerste weekend -iemand had uitgevonden dat het eerste weekend voor hem een thuiswedstrijd is en dat motiveert natuurlijk- maar geloof dat ik ergens gelezen heb dat hij tegenslag heeft gehad (val of ziek ofzo). Dus misschien Powless,  en Bettiol als de centen op zijn.

Laatst gewijzigd
Boem is Ho

Bettiol is gevallen in Tour de Suisse ja

ProScoritoManager
Valvuillerdemoz
#832
Of alleen maar Yates en Almeida. Vanmiddag werd er gezegd dat de uitslag van de tijdrit vandaag zou...

Dat was natuurlijk een lekker pakkende kop op IDL, maar als je het artikel zelf gelezen had dan zou je geweten hebben dat het een verzinsel uit de dikke duim van de auteur was. 

khelden
dephazz
#828
Misschien eerst ff het artikel lezen 🤣

k heb het artikel gelezen :). Ergens onderin het artikel staat dat ze allebei geen klassementsambities hebben. Ze gaan waarschijnlijk wel hoog eindigen in het klassement maar hoe hoog is de vraag als ze niet voor klassement gaan.

Pim Todcock
Ragnar Lolbroek
#825
De Stagiair mag morgen toch de ploegen eens gaan aanvullen. Duurt ondertussen lang genoeg. #klikdran...

Inderdaad, dit is al dag 11 dat Bling op de lijst staat! Normaal zijn ze wat reactiever. Minder dan twee weken tot de grand depart. Misschien is de stagair te druk bezig met scori pro.

Matti
Pim Todcock
#841
Inderdaad, dit is al dag 11 dat Bling op de lijst staat! Normaal zijn ze wat reactiever. Minder dan...

Je zegt het goed, nog bijna 2 weken dus tijd zat om te puzzelen. Het echte puzzelen vindt toch pas plaats de laatste 3-4 dagen (wanneer dit topic weer ontploft). 

Geniet maar eerst van het EK  ;) 

Baskeee

Vandaag wordt er een deel aangevuld in Scorito.

Niballie
Baskeee
#843
Vandaag wordt er een deel aangevuld in Scorito.

Ben jij de nieuwe stagiair?

Baskeee
Niballie
#844
Ben jij de nieuwe stagiair?

Voor jou een vraag voor mij een weet! 

Pim Todcock

Geen Leknessund. Jammer, scheelt wat foute keuzes voor nodige huisvrouwen.

GoldenWallie

De sprintdiscussie is vast al voorbijgekomen, maar tegen hoeveel sprints kijken we deze Tour aan? En hoeveel daarvan zijn voor de "sterkere" sprinters?

KV
GoldenWallie
#847
De sprintdiscussie is vast al voorbijgekomen, maar tegen hoeveel sprints kijken we deze Tour aan? En...

Misschien eerst zelf eens het parcours bestuderen? Is toch altijd leuker dan alles voorgekauwd krijgen. 

encanto

Nu het EK begonnen is (en we zien wel verder hoe dat loopt) kan de focus weer naar de Tour.

Mooi parkoers, maar helaas dat Poga gewoon gaat winnen. Zelfs een fitte Vingegaard lijkt het me door gebrek aan wedstijdritme te moeten afleggen tegen deze held. 

Ondanks dat ik Ayuso echt heel goed vind, lijkt het mij de derde in de pickorde. Yates zal de tweede man zijn, daar ga ik helemaal vanuit.

Ayuso is duurder en kan natuurlijk voor het Jongerenklassement gaan, maar als je kijkt naar zijn uitslagen na de Tirreno, dan houdt het niet over. In Romandie zakte hij er doorheen en natuurlijk viel hij in de Dauphine, maar was zijn tijdrit ook niet briljant (mogelijk ziek). Ook in de vuelta vorig jaar was het uiteindelijk ook niet heel denderend.

Is hij dan dat miljoen tov een rodrigues wel waard? Dit rijdt een minstens zo'n mooi seizoen en is kopman. Al mist die natuurlijk alle truipunten van Poga.

Lijkt me dat Remco vanaf rit 7 in de jongerentrui rijdt, dus pas vanaf 14 kan Ayuso daarvan profiteren. 

Enfin, merk ook dat dit een betoog is waarbij ik mezelf wil overtuigen, maar voorlopig als ploeggenoot van Poga gaat enkel yates mee.

 

John Bon

It has begun boys. eerste nieuwe namen zijn toegevoegd aan de App. 

1 2 ... 34 ... 62 63

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.