Het is best een talent, maar hij heeft toch nog geen enkel aansprekend resultaat neergezet? Ja, de Tour of Norway in een heel erg zwak veld. En nog nooit een ronde gereden. Om hem dan dezelfde prijs geven als Powless, Martin, Bardet, Lutsenko, Ciccone, van Gils, Gee slaat nergens op, hij is gewoon nog een 750k of 500k renner.
Wat mij betreft moet duurder maken ook kunnen. Maar dan enkel in uitzonderingssituaties als het eigenlijk écht nodig is. En dan gewoon een pushbericht eruit dat er een renner uit je selectie is verwijderd ofzo
Maar het liefste zou ik hebben dat ze het spel al vroeg online gooien (want ze willen nou eenmaal dat het spel open is als lui begin juni op zoek gaan naar een Tourspelletje) alleen nog even wachten met de prijskaartjes/budget. Op zijn minst Dauphiné even afwachten. Dat is bijna 3 weken voor Tour-start... lijkt mij ruim voldoende.
Was al oud nieuws. Ik kijk eerst even hoe hij het op het Italiaans kampioenschap doet. Dan zien we wel hoe serieus het was. Tao Hart is een ander probleem, maar die is sowieso stevig geprijsd en kun je wel laten lopen m.i..
Er zijn zeker met de TdF veel mensen die niet veel met wielrennen hebben en er gewoon een ploegje inklinken om verder niet te kijken. Daar werkt veranderd prijzen niet. Hier op het forum zit de andere kant van het spectrum en ben het met je eens dat prijzen korter van te voren leuker zou zijn voor onze, kleinere groep.
Ik durf te stellen dat ik best veel wielrennen volg, maar overweeg om ook een 'standaard' team te maken. Kost me gewoonweg teveel energie met die drukke (sport)zomer en dan vergeet ik m'n privé nog.. Tuurlijk wil ik ook graag winnen en denk ik echt wel na over m'n team (rekening houden met vorm/parcours/verwachtingen ed.) maar probeer er niet tot op het allerlaatst druk mee te zijn.
Sprinters zijn voor mij een enorm denkprobleem. Bij de klassementsrenners en vluchters zijn er genoeg opties maar sprinters? Buiten de top 2 vertrouw ik geen enkele :D
Ik neem trouwens Cav gewoon mee. Misschien zijn er betere opties maar voor alle sprinters in die prijs valt er iets te zeggen en als Cav het record pakt kan ik gewoon dubbel juichen :D
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.