Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 35 ... 62 63
Sjasfriet
John Bon
#850
It has begun boys. eerste nieuwe namen zijn toegevoegd aan de App. 

En ik dacht een ploegmaat van jappefluppe mee te nemen voor 500k ... 

Pim Todcock

Terechte prijzen naar mijn mening. Had het niet veel anders gedaan, hoewel Groenewegen wel wat te duur is met de namen die er bij zijn gekomen.

Ragnar Lolbroek
Sjasfriet
#851
En ik dacht een ploegmaat van jappefluppe mee te nemen voor 500k ... 

HIk dacht (hoopte) Laurence mee te kunnen nemen voor 750k als ploegmaat van jappefluppe... Van SKA wordt ik momenteel ook nog niet warm. Ik ben nu wel van Cort verlost. Dat dan weer wel.😅

Laatst gewijzigd
ZK

Fijn, eindelijk wat ontbrekende prijzen. Metjews 1.5, Bennett 2, Intermarché gaat volgens scorito nu met 13 renners

GoldenWallie

Good old Kristoff of toch Bennett? Twee gevallen waar je eigenlijk niet aan moet komen..

HaagseHaas

Laurance een miljoen, waarom?  Geschke voor 500k misschien wel aardig.

Wicked Wout
HaagseHaas
#856
Laurance een miljoen, waarom?  Geschke voor 500k misschien wel aardig.

Geen gekke prijs voor Laurance hoor. Die is zijn status van verborgen pareltje wel ontgroeid. En dan is ie ook nog eens ploeggenoot van de groene favoriet 

Blundy
GoldenWallie
#855
Good old Kristoff of toch Bennett? Twee gevallen waar je eigenlijk niet aan moet komen..

Kristoff wilde ik voorzichtig gaan overwegen, maar ik vind zijn prijs te hoog. 1,5miljoen zou redelijk zijn wat mij betreft.

HaagseHaas
Wicked Wout
#857
Geen gekke prijs voor Laurance hoor. Die is zijn status van verborgen pareltje wel ontgroeid. En dan...

Het is best een talent, maar hij heeft toch nog geen enkel aansprekend resultaat neergezet? Ja, de Tour of Norway in een heel erg zwak veld.  En nog nooit een ronde gereden. Om hem dan dezelfde prijs geven als Powless, Martin, Bardet, Lutsenko, Ciccone, van Gils, Gee slaat nergens op, hij is gewoon nog een 750k of 500k renner. 

KV
HaagseHaas
#859
Het is best een talent, maar hij heeft toch nog geen enkel aansprekend resultaat neergezet? Ja, de T...

Hij is ook geprijsd als 750k + 250k voor Jasper

khelden
GoldenWallie
#855
Good old Kristoff of toch Bennett? Twee gevallen waar je eigenlijk niet aan moet komen..

kristoff rijdst wel goede uitslagen.

 

GoldenWallie
khelden
#861
kristoff rijdst wel goede uitslagen.  

Beiden, maar wel in koersen met lage weerstand.

floda
GoldenWallie
#862
Beiden, maar wel in koersen met lage weerstand.

Prijs klopt wel met rest van sprinters vind ik. Eigenlijk zijn groenewegen en pedersen 0,5 te duur

Sjasfriet
floda
#863
Prijs klopt wel met rest van sprinters vind ik. Eigenlijk zijn groenewegen en pedersen 0,5 te duur

Ik vind ook dat t merendeel van de sprinters wel degelijk geprijsd is tov elkaar. Betreffende Groenewegen volg ik je wel. Jakobsen mijns inziens ook een miljoentje te duur ;) 

Boem is Ho

Scorito maakt tegenwoordig überhaupt niet zoveel enorme fouten meer. Bij dit spel is het vooral zonde dat ze altijd zo vroeg online zijn. En de dure tegen/uitvallers van Dauphiné/Suisse vervolgens weinig gekozen worden. 

ZK

Eigenlijk zouden ze net als bij Topcoach de prijzen 1 week voor de start moeten herzien, waarbij renners niet duurder kunnen worden, maar wel goedkoper.

Arne Riis
ZK
#866
Eigenlijk zouden ze net als bij Topcoach de prijzen 1 week voor de start moeten herzien, waarbij ren...

Dit vind ik echt een heel goed idee. 

Boem is Ho

Wat mij betreft moet duurder maken ook kunnen. Maar dan enkel in uitzonderingssituaties als het eigenlijk écht nodig is. En dan gewoon een pushbericht eruit dat er een renner uit je selectie is verwijderd ofzo

Maar het liefste zou ik hebben dat ze het spel al vroeg online gooien (want ze willen nou eenmaal dat het spel open is als lui begin juni op zoek gaan naar een Tourspelletje) alleen nog even wachten met de prijskaartjes/budget. Op zijn minst Dauphiné even afwachten. Dat is bijna 3 weken voor Tour-start... lijkt mij ruim voldoende. 

snoek1974

Benieuwd wat de koers wordt als van Aert wel start maar Vinnegaard niet .

een van Aert die alle vrijheid heeft , daar maak je wel ruimte voor 

Welkom

Ik zag veel mensen met Ciccone in hun team, wellicht eens heroverwegen... Tao Hart corona + val... https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-voorbereiding-van-lidl-trek-kopmannen-hart-en-ciccone-grondig-verstoord/

VincentK
Welkom
#870
Ik zag veel mensen met Ciccone in hun team, wellicht eens heroverwegen... Tao Hart corona + val...

Was al oud nieuws. Ik kijk eerst even hoe hij het op het Italiaans kampioenschap doet. Dan zien we wel hoe serieus het was. Tao Hart is een ander probleem, maar die is sowieso stevig geprijsd en kun je wel laten lopen m.i..

VincentK
ZK
#866
Eigenlijk zouden ze net als bij Topcoach de prijzen 1 week voor de start moeten herzien, waarbij ren...

Er zijn zeker met de TdF veel mensen die niet veel met wielrennen hebben en er gewoon een ploegje inklinken om verder niet te kijken. Daar werkt veranderd prijzen niet. Hier op het forum zit de andere kant van het spectrum en ben het met je eens dat prijzen korter van te voren leuker zou zijn voor onze, kleinere groep.

Rad
VincentK
#872
Er zijn zeker met de TdF veel mensen die niet veel met wielrennen hebben en er gewoon een ploegje in...

Ik durf te stellen dat ik best veel wielrennen volg, maar overweeg om ook een 'standaard' team te maken. Kost me gewoonweg teveel energie met die drukke (sport)zomer en dan vergeet ik m'n privé nog.. Tuurlijk wil ik ook graag winnen en denk ik echt wel na over m'n team (rekening houden met vorm/parcours/verwachtingen ed.) maar probeer er niet tot op het allerlaatst druk mee te zijn.

John Bon
Welkom
#870
Ik zag veel mensen met Ciccone in hun team, wellicht eens heroverwegen... Tao Hart corona + val...

bedankt voor de waarschuwing :D

John Bon

Sprinters zijn voor mij een enorm denkprobleem. Bij de klassementsrenners en vluchters zijn er genoeg opties maar sprinters? Buiten de top 2 vertrouw ik geen enkele :D

Ik neem trouwens Cav gewoon mee. Misschien zijn er betere opties maar voor alle sprinters in die prijs valt er iets te zeggen en als Cav het record pakt kan ik gewoon dubbel juichen :D 

1 2 ... 35 ... 62 63

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.