Ik heb hem momenteel in mijn team staan en het voelt best goed! Moest er lang over nadenken. Maar hij is in staat om een goed klassement te rijden. Of hij blijft er tot het laatste bij of wanneer die tijd verliest dan weet je dat die de hele tour aanvallend gaat koersen.
Lastige, het plafond van Buitrago ligt hoger dan die van Pello. Maar de ondergrens van Pello is weer minder diep dan die van Buitrago. Zelf heb ik vooral Buitrago overwogen, want die is wat zachter geprijsd terwijl ze in mijn ogen hetzelfde punten potentieel hebben.
Een persoonlijke reden voor mij om Bilbao thuis te laten is omdat die het bij mij altijd slecht doet, maar bij mijn vrienden altijd goed haha.
Rik Verbrugge in een interview met Sporza
De hamvraag is nu: kan Gee dit ook straks in de Tour laten zien? "Ik denk dat hij na deze prestatie wel verzekerd is van een selectie. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om nu al voor een klassement te gaan, eerder voor dagsucces."
Hey allen,
Ik zal mijn team ook even delen, ondanks nog vele onzekerheden.
Klassement:
Pogacar (no-brainer)
Vingegaard (afwachten wat zn rol gaat zijn en hoe goed die is)
A. Yates (twijfel omdat die misschien tweede knecht is)
Rodriguez (lijkt de kopman bij Ineos te zijn)
Bilbao
Almeida
Mas
Powless (zou hem graag willen upgraden voor Buitrago)
Sprint:
Philipsen
Pedersen
De Lie
Coquard
Bauhaus
Benett
van Poppel
Aanval/outsiders:
Van Gils
Gee
Gregoire
Vauquelin
Bardet
Misschien heb ik iets te veel aanvallers :P en kan ik er 1 à 2 downgraden voor een Powless naar Buitrago.
Maar qua team punten uae als Almeida en Ayuso ook nog goed staan in het wit na etappe 4 hebben ze samen ongeveer 6 á 7 team punten plus de teampunten van pogi ongeveer 12 per etappe en misschien nog een rijder van uae in de top 5 dus 3 punten is 22 punten per etappe klopt dit ongeveer of zie ik iets over het hoofd
Helemaal geen slecht team, staan wel wat namen in (vooral aanvallers) waar ik zelf wat minder in geloof. Maar ja verschil moet er wezen :). Als je Powless wil upgraden dan zou ik Bardet eruit halen voor een 500k renner
Ik zou van Poppel eruit halen, die gaat niet als sprinter, maar als gids van roglic naar de Tour. Ongetwijfeld mag hij zich ergens een keer in de sprint gooien, maar grote kans op veel 0 punters. Ik zou hem eruit halen voor 500k renner, dan powless naar buitrago. Aan 6 sprinters heb je normaliter genoeg, aangezien je altijd wel 3 renners met genoeg zekere punten kunt opstellen.
Hoewel, gezien de gekozen namen zijn 3 zekere renners met genoeg vaste punten geen zekerheid. Alleen in scenario pog in gele (en berg) trui heb je goede opvullers. Dan zou ik toch wat geld wegplukken bij aanvallers om duurdere sprinter mee te nemen ipv van poppel en om powless te upgraden. Of Pedersen eruit gooien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.