Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 37 ... 161 162
VincentK
kevinraar
#899
heb gee als aanvaller powless en buitrgo kynnen best aanvallers gaan worden als ze niet meer in het...

De vraag is of Gee wel een aanvaller is. Dat kan Scorito wel zeggen, maar het zou mij niet verbazen als hij andere plannen heeft.

MightySosa
Canyon72
#898
Amai "maar soms verstoord door eendagsvliegen", zoals ik

Haha nou ik weet niet hoe het nu zit. Maar vroeger kwamen mensen alleen met wat namen aanzetten en vroegen dan of het goed zat. Zonder iets te brengen kwa inhoud, dat was wat jammer. 

MightySosa
khelden
#900
wat verwachten jullie van s.Yates?

Ik heb hem momenteel in mijn team staan en het voelt best goed! Moest er lang over nadenken. Maar hij is in staat om een goed klassement te rijden. Of hij blijft er tot het laatste bij of wanneer die tijd verliest dan weet je dat die de hele tour aanvallend gaat koersen. 

lochem
MightySosa
#902
Haha nou ik weet niet hoe het nu zit. Maar vroeger kwamen mensen alleen met wat namen aanzetten en v...

Wat te doen met de Bahrain boys ?

Wie gaat scoren ? Buitrago nu beter in vorm dan Bilbao ?

Behatzailea
lochem
#904
Wat te doen met de Bahrain boys ? Wie gaat scoren ? Buitrago nu beter in vorm dan Bilbao ?

Altijd gaan voor Pello. En Landa gaat ook gewoon mee hier.

Canyon72
MightySosa
#902
Haha nou ik weet niet hoe het nu zit. Maar vroeger kwamen mensen alleen met wat namen aanzetten en v...

Ok 😊

Sjasfriet
Behatzailea
#905
Altijd gaan voor Pello. En Landa gaat ook gewoon mee hier.

Vergeet Izagirre ook maar niet ;)

MightySosa
lochem
#904
Wat te doen met de Bahrain boys ? Wie gaat scoren ? Buitrago nu beter in vorm dan Bilbao ?

Lastige, het plafond van Buitrago ligt hoger dan die van Pello. Maar de ondergrens van Pello is weer minder diep dan die van Buitrago. Zelf heb ik vooral Buitrago overwogen, want die is wat zachter geprijsd terwijl ze in mijn ogen hetzelfde punten potentieel hebben. 

Een persoonlijke reden voor mij om Bilbao thuis te laten is omdat die het bij mij altijd slecht doet, maar bij mijn vrienden altijd goed haha. 

Laatst gewijzigd
John Bon
VincentK
#901
De vraag is of Gee wel een aanvaller is. Dat kan Scorito wel zeggen, maar het zou mij niet verbazen...

Rik Verbrugge in een interview met Sporza

De hamvraag is nu: kan Gee dit ook straks in de Tour laten zien? "Ik denk dat hij na deze prestatie wel verzekerd is van een selectie. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om nu al voor een klassement te gaan, eerder voor dagsucces."

Nederlandsche

Hey allen,

Ik zal mijn team ook even delen, ondanks nog vele onzekerheden. 

Klassement:

Pogacar (no-brainer)

Vingegaard (afwachten wat zn rol gaat zijn en hoe goed die is)

A. Yates (twijfel omdat die misschien tweede knecht is)

Rodriguez (lijkt de kopman bij Ineos te zijn)

Bilbao

Almeida

Mas

Powless (zou hem graag willen upgraden voor Buitrago)

Sprint:

Philipsen

Pedersen

De Lie

Coquard

Bauhaus

Benett

van Poppel

Aanval/outsiders:

Van Gils

Gee

Gregoire

Vauquelin

Bardet

 

Misschien heb ik iets te veel aanvallers :P en kan ik er 1 à 2 downgraden voor een Powless naar Buitrago.

 

 

John Bon

Ik zie toch opvallend veel dezelfde ploegen 😆
Wat me er ondertussen doet aan denken dat Roglic msch wel de verschilmaker kan zijn

Laatst gewijzigd
Zitvlees

En Groenewegen?

Lijkt weer op niveau, goede lead out

tol100

Maar qua team punten uae als Almeida en Ayuso ook nog goed staan in het  wit na etappe 4 hebben ze samen ongeveer 6 á 7 team punten plus de teampunten van pogi ongeveer 12 per etappe en misschien nog een rijder van uae in de top 5 dus 3 punten is 22 punten per etappe klopt dit ongeveer of zie ik iets over het hoofd

MightySosa
Nederlandsche
#910
Hey allen, Ik zal mijn team ook even delen, ondanks nog vele onzekerheden.  Klassement: Poga...

Helemaal geen slecht team, staan wel wat namen in (vooral aanvallers) waar ik zelf wat minder in geloof. Maar ja verschil moet er wezen :). Als je Powless wil upgraden dan zou ik Bardet eruit halen voor een 500k renner 

Alucard
tol100
#913
Maar qua team punten uae als Almeida en Ayuso ook nog goed staan in het  wit na etappe 4 hebben...

Ja je ziet Almeidas geboortedatum over het hoofd 

tol100
Alucard
#915
Ja je ziet Almeidas geboortedatum over het hoofd 

oh zie het nu ook maar daar kan je snel de mist ingaan als je niet oplet zoals ik

tol100
Alucard
#915
Ja je ziet Almeidas geboortedatum over het hoofd 

oh zie het nu ook maar daar kan je snel de mist ingaan als je niet oplet zoals ik

tol100
Alucard
#915
Ja je ziet Almeidas geboortedatum over het hoofd 

Maar dacht dat je 25 mocht zijn maar blijkbaar wordt die in de tour 26

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
tol100
#918
Maar dacht dat je 25 mocht zijn maar blijkbaar wordt die in de tour 26

Ook dat niet, maar 25 in januari is de regel, oftewel na 1 januari 1999 geboren.

ZK
Nederlandsche
#910
Hey allen, Ik zal mijn team ook even delen, ondanks nog vele onzekerheden.  Klassement: Poga...

Ik zou van Poppel eruit halen, die gaat niet als sprinter, maar als gids van roglic naar de Tour. Ongetwijfeld mag hij zich ergens een keer in de sprint gooien, maar grote kans op veel 0 punters. Ik zou hem eruit halen voor 500k renner, dan powless naar buitrago. Aan 6 sprinters heb je normaliter genoeg, aangezien je altijd wel 3 renners met genoeg zekere punten kunt opstellen.

Hoewel, gezien de gekozen namen zijn 3 zekere renners met genoeg vaste punten geen zekerheid. Alleen in scenario pog in gele (en berg) trui heb je goede opvullers. Dan zou ik toch wat geld wegplukken bij aanvallers om duurdere sprinter mee te nemen ipv van poppel en om powless te upgraden. Of Pedersen eruit gooien.

Laatst gewijzigd
NielsH97

Bevestiging vanuit de ploegleiding dat Gee voor etappes gaat! Zal wel in 4 a 5 etappes meegaan in de vlucht, mocht de vlucht het redden is hij ook direct een goede kanshebber. 

Dit heb ik persoonlijk liever dan ergens achter de topfavorieten voor plaats 10 tot 20 finishen.

Aanklampen
NielsH97
#921
Bevestiging vanuit de ploegleiding dat Gee voor etappes gaat! Zal wel in 4 a 5 etappes meegaan in de...

Die bevestiging was er al. AK in ronde van drie weken was te veel van het goede. Inderdaad, dan is ie meer waardevol, tenzij die zo goed zou zijn dat ie rond P5 zou rijden...

Aanklampen
Nederlandsche
#910
Hey allen, Ik zal mijn team ook even delen, ondanks nog vele onzekerheden.  Klassement: Poga...

Delen van teams is normaal iets dat we NA de deadline doen.. Kans is dat je veel copy paste teams krijgt.

RappeEddy
NielsH97
#921
Bevestiging vanuit de ploegleiding dat Gee voor etappes gaat! Zal wel in 4 a 5 etappes meegaan in de...

Blijft dan idd alsnog een interessante pick voor voldoende puntjes 

KV
NielsH97
#921
Bevestiging vanuit de ploegleiding dat Gee voor etappes gaat! Zal wel in 4 a 5 etappes meegaan in de...

Ik heb eerder dit gelezen:

"Ik zie het wel gebeuren zoals bij elke ploeg voorkomt: start maar in dat klassement en zie hoe ver je geraakt."

1 2 ... 37 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.