Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 38 ... 161 162
Voorwiel

Ik vind Gee ook wel interessant voor het bergklassement met de geformuleerde ambitie.

John Bon

ik vermoed dat Gee na de grote namen de meest gekozen renner zal zijn

dr klaas
Aanklampen
Delen van teams is normaal iets dat we NA de deadline doen.. Kans is dat je veel copy paste teams kr...

Dat is verleden tijd...       hoeveel lezers heeft die forumpie eigenlijk ?   Wordt altijd geroepen en uiteindelijk valt het reuze mee.   

MightySosa
John Bon
ik vermoed dat Gee na de grote namen de meest gekozen renner zal zijn

Gee, cicconne, Powless, Laurence en van Gils zijn natuurlijk dan ook wel de meest interessante namen met een prijs van 1 miljoen. 

Behatzailea
MightySosa
Gee, cicconne, Powless, Laurence en van Gils zijn natuurlijk dan ook wel de meest interessante namen...

Voor 1.5M meer heb je Landa. Remco is er na 2 weken af en dan kan Landa shinen. Ja toch? Toch? Toch? Of hij valt in de 1e rit...

MightySosa
Behatzailea
Voor 1.5M meer heb je Landa. Remco is er na 2 weken af en dan kan Landa shinen. Ja toch? Toch? Toch?...

Ik kan je verklappen dat Landa eerste gaat worden in de tijdritten ;)

Canyon72
MightySosa
Gee, cicconne, Powless, Laurence en van Gils zijn natuurlijk dan ook wel de meest interessante namen...

Ņog efkes wachten,  Ciccone ziek geweest 

Canyon72

Ik kan niet kiezen tussen Adam Yates, Almeida en Ayuso. Dus denk dat ik ze alledrie meeneem

Wicked Wout
Canyon72
Ik kan niet kiezen tussen Adam Yates, Almeida en Ayuso. Dus denk dat ik ze alledrie meeneem

En ook nog steeds 2 van roglic, 2 van evenepoel en 2 van vingegaard?

Behatzailea
MightySosa
Ik kan je verklappen dat Landa eerste gaat worden in de tijdritten ;)

Hahaha

NielsH97
MightySosa

Van Gils niet bepaald in vorm, Ciccone terug van ziekte en Powless is voor mij veel onzekerheid vooral met het team van EF dit jaar.

NielsH97

Verwachten jullie iets van Van den Berg dit jaar?

MightySosa
Canyon72
Ņog efkes wachten,  Ciccone ziek geweest 

Ja, maar als het iets kleins is dan hoef je daar geen zorgen over te maken? Tenzij die een week lang op bed heeft gelegen. 

Canyon72
Wicked Wout
En ook nog steeds 2 van roglic, 2 van evenepoel en 2 van vingegaard?

Van vingegaard en evenepoel elk 1, roglic neem ik niet mee dan

MightySosa
NielsH97
Van Gils niet bepaald in vorm, Ciccone terug van ziekte en Powless is voor mij veel onzekerheid voor...

Wat is er met het team van EF dit jaar? Ik heb wat gemist denk ik haha

MightySosa
NielsH97
Verwachten jullie iets van Van den Berg dit jaar?

Als budget sprinter een goede opvulling. Zal in sommige etappes de plan volledig misslaan en in andere top 10/15 rijden

DaLuca23

Laurance heeft toch iemand in de ploeg die op dezelfde aankomsten wat hoger in de pikorde staat?

Kanarie
Pim Todcock
Ook dat niet, maar 25 in januari is de regel, oftewel na 1 januari 1999 geboren.

Als je op 1 januari 1999 bent geboren doe je ook nog mee voor wit toch?

tol100
Kanarie
Als je op 1 januari 1999 bent geboren doe je ook nog mee voor wit toch?

Ja dan wel

Ragnar Lolbroek
NielsH97
Van Gils niet bepaald in vorm, Ciccone terug van ziekte en Powless is voor mij veel onzekerheid voor...

Powless was toch ook niet ongeschonden uit zijn voorbereidingskoers gekomen ( dacht ik ergens gelezen te hebben). Laurence vind ik wel leuk, maar die zal idd niet boven Mathieu in de pikorde staan. Had hem ook liever 250k goedkoper om hem gemakkelijker in te puzzelen. Van Gils heeft recent nog wel een koersje gewonnen, maar Zwitserland viel dan wel enigszins tegen. Bij Ciccone wacht ik het Italiaans kampioenschap af.

Laatst gewijzigd
dr klaas

Bling, op basis van verleden klik je hem er onmiddelijk in voor slechts 1.5 maar zie nu max 6 etappes waar hij scoren kan ?Eerder 4. 

Tom Harding
Sjasfriet
Stef Cras?

ik geloof ook wel in Cras voor 500k vorm is stijgende en het is nog even tot de derde week...

Tom Harding
Sjasfriet
Ik vind ook dat t merendeel van de sprinters wel degelijk geprijsd is tov elkaar. Betreffende Groene...

Bij Jakobsen zou je geld moeten bijkrijgen als je die pakt. 

NielsH97
MightySosa
Wat is er met het team van EF dit jaar? Ik heb wat gemist denk ik haha

Nee, ik bedoel de mogelijke starters. Verwacht dat meerdere renners meer kansen krijgen daarin. Carapaz, Healy en Bettiol.

VincentK
Tom Harding
ik geloof ook wel in Cras voor 500k vorm is stijgende en het is nog even tot de derde week...

Volgens het Sporza nieuws is het geen slecht idee. 

1 2 ... 38 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.