Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 48 ... 161 162
VincentK
Maarten Koning
Het is meer dat we allemaal wachten op wat hints over zijn plannen. 

Die zijn er al. Zijn plan is een Olympische medaille en dan het liefst goud.

nasibal
GoldenWallie
Denk je niet dat de klachten die hem nu parten spelen, zijn potentiele puntenaantal in de eerste twe...

Ik ben niet misschien niet de juiste persoon, aangezien ik Rev het liefste elke nacht 2 warme zijden van z'n kussen wens, maar ik zie het als iemand die altijd wat te huilen heeft. Voeg daar aan toe dat je het BK niet mag laten schieten zonder geldige reden en ik weet gewoon niet meer hoe serieus ik zijn klachten écht moet nemen. 

nasibal
VincentK
Die zijn er al. Zijn plan is een Olympische medaille en dan het liefst goud.

Haha ja dit is mooi he. Elk jaar weer het zelfde liedje. Hoe duidelijk de communicatie ook is: Altijd zijn er mensen die meer hopen te horen over 'de plannen'. Lees: Zwart op wit, woord voor woord, bevestiging van precies datgene wat ze willen horen.  ;)

GoldenWallie
nasibal
Ik ben niet misschien niet de juiste persoon, aangezien ik Rev het liefste elke nacht 2 warme zijden...

Nog niet eens aan de afzegging van het BK gedacht. Voor mij ben jij precies de juiste persoon, meerdere bekertjes door de Nasibalaanse analyses behaald :)

Maarten Koning
VincentK
Die zijn er al. Zijn plan is een Olympische medaille en dan het liefst goud.

Tuurlijk maar dat zegt niet perse gek veel over hoe hij zich gaat mengen in de tour. Het scheelt toch best veel als hij zou uitlaten of hij zich uberhaupt af en toe gaat mengen in de vlakke sprints, als ondersteuning van ving is dat immers nog steeds prima mogelijk. En goed zijn op de OS betekent ook niet perse dat je de tour als veredelt oefenrondje hoeft rond te rijden zoals van der Poel vorig jaar deed.

Laatst gewijzigd
Hay
nasibal
Ik denk dat de belangrijkste meerwaarde van Rev in de eerste 2 weken ligt, vervolgens is het hopen d...

Ik denk dat er voor de witte trui niet erg veel kandidaten zijn. Ayuso, Rodriguez, misschien Evenepoel of Jorgenson.

John Bon
nasibal
Ik ben niet misschien niet de juiste persoon, aangezien ik Rev het liefste elke nacht 2 warme zijden...

Ik denk dat je hier nogal vooroordeel hebt op basis van zijn interviews in begin van zijn carriere waar hij inderdaad een klaagkindje was. Als je er nu zijn interviews op navolgt is hij imo net iemand die gewoon recht door zee is en erg professioneel antwoord zonder klagen. Hij is imo zelfs een beetje saai geworden in zijn interviews nu waar in het verleden altijd wel iets gebeurde als hij een micro onder de neus kreeg :)/ 

Dat gezegd zijnde, niemand die hem gelooft toch dat hij ziek in nu? Dit sterkt me meer zelfs in het feit dat hij en de ploegvolgens mij een duidelijk plan aan het volgen zijn. In de Dauphine behalve de tijdrit opgevat heeft als training en specifeke wattages heeft getrapt. Loste vrij snel maar bleef daarna zijn tempo doorrijden. 

Maar ik ben misschien ook niet de juiste persoon aangezien ik net fan van Remco en zijn manier van zijn :D. 

Laatst gewijzigd
nasibal
Hay
Ik denk dat er voor de witte trui niet erg veel kandidaten zijn. Ayuso, Rodriguez, misschien Evenepo...

Dan heb je het over de uiteindelijke witte trui aan het einde van de rit, en dat zijn er toch al 4. Gedurende de Tour spelen er daar bovenop nog enkele andere namen mee. 

Hay
nasibal
Ik ben niet misschien niet de juiste persoon, aangezien ik Rev het liefste elke nacht 2 warme zijden...

Ik heb gelezen dat van Aert twee jaar geleden het BK afzegde met een knieblessure, een week later werd hij drie opeenvolgende etappes tweede en in etappe 4 knalde hij een heuvel op, niemand kon hem volgen en pakte hij geel. Dat krijg je als je renners verplicht te starten, ze vinden wel een reden om af te zeggen als het niet uitkomt. Maak me dan ook niet zo druk om de verkoudheid van Evenepoel.

Hay
nasibal
Dan heb je het over de uiteindelijke witte trui aan het einde van de rit, en dat zijn er toch al 4....

Denk niet dat er dan veel bij komen, mogelijk nog Pidcock.

Maarten Koning
Hay
Denk niet dat er dan veel bij komen, mogelijk nog Pidcock.

Vantevoren Evenepoel, Rodriguez en Ayuso als kanshebbers met daarachter nog jorgenson en pidcock vind ik best een grote poule.

Zeker omdat we net 4 jaar hebben gehad waarin er maar 1 uitgesproken kanshebber was zolang die maar bleef zitten.

Hay
Maarten Koning
Vantevoren Evenepoel, Rodriguez en Ayuso als kanshebbers met daarachter nog jorgenson en pidcock vin...

Klopt zeker, maar de kans is natuurlijk behoorlijk groot dat Evenepoel de witte trui pakt na de eerste tijdrit, en dan kan hij die wel eens houden tot de derde week. Verwacht Evenepoel wel goed in de eerste twee weken.

BigMig

Om nog maar een mening in de Remco-discussie te gooien: ome Chris (OBE) verwacht grootse dingen van hem!

 

Maar of hij de juiste persoon is? Hij vertelde namelijk ook dat zijn eigen tegenvallende resultaten van afgelopen jaren te wijten waren aan de positie van zijn zadel...

Zitvlees
Maarten Koning
Tuurlijk maar dat zegt niet perse gek veel over hoe hij zich gaat mengen in de tour. Het scheelt toc...

Dus: wout gaat niet voor groen, maar rijd in principe wel uit. Team punten voor Vingegaard sterk de vraag. Massasprints..als ie er toch zit, waarom niet? Tijdritten: zeker als test voor os. Heuvel etappes: vraag is kan die bijvoorbeeld etappe 1 aan, en zo ja, moet ie wachten op Vingegaard als die niet mee kan.

Ik zie een etappe of 14 waar Wout dikke punten kan scoren, maar het kan ook 12x 0 punten worden.denk dat ik hem toch maar thuislaat

Niballie
John Bon
Ik denk dat je hier nogal vooroordeel hebt op basis van zijn interviews in begin van zijn carriere w...

Misschien komt het omdat Remco het nu niet meer zelf doet, maar dat Patlef zich hier nu voor opwerpt. Kilootje teveel, last van de keel, covid, allergisch voor huisstofmijt en pollen. https://indekken.nl/

Ruderick

Er komt nog een Vuelta (zonder Pog)

gaan de andere grote 3 zich weg laten zetten in de tour en gaan ze de tour dan ook uitrijden terwijl ze evt geen kans meer maken?

Hoeveel punten gaan ze dan nog halen als ze kansloos lijken?

Evenepoel kreeg in vorige vuelta van (toen nog) JumboVisma alle krediet om geen gezichtsverlies te lijden en mocht in de laatste week ritten pakken.        Eerst ff half uurtje op achterstand komen en handjeklap. Voor mij doorgestoken kaart

 

berggie1987

Gaat total energie nog een leuk c sprintertje meenemen? 

PowerPiet
Willempie94
Voornamelijk knecht voor vin en daarnaast eigen ritten willen pakken. Nog niks over groen losgelaten...

Geldt zeker ook voor VDP - Die was vorig jaar wat ziekjes en wil nu in zijn trui schitteren. Zeker in de eeste 2 weken. Zo ook Wout. PAst perfect in voorbereiding op OS.   Hoop een beetje op de gezonde Van Aert - VDP dynamiek.  Die brengen elkaar op hoger niveau en durven gerust samenwerken. KAns dat ze ze afstappen voor week 3 ? Zeker. Maar wat dan nog. 

 

Edit:  2 groenenweges gaan zoveer niet opbrengen op de hele tour dan deze 2 op 2 weken, volgens mij ;-)

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
berggie1987
Gaat total energie nog een leuk c sprintertje meenemen? 

Ze zullen er wel een meenemen ja, verwacht bij FDJ ook nog wel een rappe man.

Astarloa
berggie1987
Gaat total energie nog een leuk c sprintertje meenemen? 

Weet ik niet.

PowerPiet
Daan Brakenhoff
Ze zullen er wel een meenemen ja, verwacht bij FDJ ook nog wel een rappe man.

En Arkea ? Wat met Jakobsen - Van Uden bij DSM ? spannend

 

Sjasfriet
Daan Brakenhoff
Ze zullen er wel een meenemen ja, verwacht bij FDJ ook nog wel een rappe man.

Op die zit ik ook een beetje te wachten/hopen.

PowerPiet
Sjasfriet
Op die zit ik ook een beetje te wachten/hopen.

Heb wel het gevoel dat scorito laat toegevoegde pareltjes hoger prijst. Mogelijk omdat ik er op voorhand op aan het hopen ben.

 

Sjasfriet
PowerPiet
Heb wel het gevoel dat scorito laat toegevoegde pareltjes hoger prijst. Mogelijk omdat ik er op voor...

Idd het valt allemaal wat tegen qua pareltjes al ben ik van eentje al heel erg zeker van 500k. Die gaat er niet meer uit.

En de fdj neem ik voor meer dan 750k toch ook niet mee hoor ;) (fingers crossed voor 500k)

John Bon
Niballie
Misschien komt het omdat Remco het nu niet meer zelf doet, maar dat Patlef zich hier nu voor opwerpt...

Ja ik snap het wel hoor. Het helpt dat ik nooit interviews of artikels lees behalve als het Scoritotijd is. :D 

1 2 ... 48 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.