Dag mannen, we mogen weer.
Hierbij de eerste opzet van mijn team. Commentaar/suggesties hoor ik graag, kan ik nog ff mooi puzzelen dezer dagen. Alvast bedankt!
Pogi, REV, Roglic, A.Yates, Rodriguez, S. Yates, Mas, Buitrago en G. Martin (9)
Vlam van Ham, Pedersen, Groenewegen, de Lie, Cav, van den Berg, Aranburu en Bol (8)
Armirail, Gee en Mohoric (3)
Als hij als AK-man rijdt haalt hij te weinig punten. Als aanvaller moet je net de juiste ritten hebben. Dan is iemand die een kansje op een vroege witte of bolletjestrui toch interessanter. Met al de AK- en sprintbelangen krijgen de aanvallers het lastig om consisten punten te halen.
Je mag er maar 20 kiezen. Voor dezelfde prijs heb je Gils, Bardet, Ciccone, Berg, Laurance. Dat zijn nmm allemaal mannen die niet veel minder opstelbaar zijn. Bij de 750k en 500k mannen zitten ook een aantal van die namen.
Gee zal het zeker kunnen proberen, maar er zijn meer kapers op de kust. Dus ja het kan, maar die kans is met een ciccione, bardet, barguill etc net zo groot. Dus Gee kan een heel goede pick zijn, maar die anderen hebben al bewezen dat ze dit kunnen.
Wat voor hem spreekt is natuurlijk zijn vorm en het feit dat hij in de giro bewezen heeft in de vroege vlucht te kunnen zitten. Dus een mutshave...niet voor mij, maar voor anderen just wel...
Voor mij is ciccione de renner in mijn team (prima uitslag bij Italiaans Kampioenschap) die deze rol gaat vervullen..
Goedemorgen allemaal, zouden jullie eens een blik willen werpen op mijn samengestelde selectie? Ben zelf niet écht een wielrenfan, maar de Tour volg ik elk jaar en ook op Scorito speel ik vaak mee. Vaak stel ik renners op obv sentiment. Ben in dit geval niet van de diepe analyses en ook heel veel puzzelen ga ik mijn tijd niet aan verdoen. Zou graag een indicatie hebben van of ik een beetje op de goede weg ben om enigzsins met spanning voor de tv te zitten!
Pogacar
Vingegaard
A. Yates
C. Rodriguez
Almeida
S. Yates
Buitrago
Vauquelin
Philipsen
Pedersen
Van Aert
De Lie
Coquard
Bauhaus
Bennett
Gee
Gregoire
Cras
Kragh Andersen
Dillier
Toch snap ik die teams nooit dat ze de lijst niet een weekend van tevoren bekend maken. Die renners zullen toch wel weten dat ze meedoen? Leuk om afgelopen weekend er een grote presentatie van te maken bijvoorbeeld. Waarom eisen de organisaties geen voorselectie van 10 man zoals bij voetbal?
Penhoët, Jeannière, Tesson, Lazkano zijn naar mijn mening het overwegen waard.
Ik denk dat Gee alleen veel punten oplevert als hij meteen veel verliest in het AK. Anders hang je een beetje Pog-Rog de kruimels te rapen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.