Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 50 ... 161 162
DennisdeMenniss

Eens zien hoe hoog de pickrate gaat zijn van alle gasten die vandaag een truitje winnen..

MightySosa
PowerPiet
wow,  Geen massasprint, maar wel sprint met heel wat topsprinters.  De Lie is in vorm. Van...

Dat WvA mee sprint is voor mij een nog groter struikelblok. Nu ga ik hem toch overwegen. 

nasibal
Sjasfriet
Verhip. Wordt m'n "dark horse" nu wel geen Fr. kampioen zeker... Bevestiging voor mezelf, maar nu bi...

Geen zorgen, ik denk dat deze op de gemiddelde radar ook voor vandaag al het profiel van een 747 had. Degenen die hem nu pas op de radar krijgen zijn geen concurrentie ;) ;) 

John Bon
MightySosa
Dat WvA mee sprint is voor mij een nog groter struikelblok. Nu ga ik hem toch overwegen. 

dat hij hier meesprint zegt niks over of hij in de tour zal meesprinten. + de vraag is dan hoeveel keer sprint hij en als hij niet sprint hoeveel sprinters heb je dan over? 

Sjasfriet
MightySosa
Dat WvA mee sprint is voor mij een nog groter struikelblok. Nu ga ik hem toch overwegen. 

Ik vond vandaag net een reden om hem zonder zorgen niet mee te nemen. Iedereen bekijkt het op z'n eigen manier en dat maakt t leuk.

Cyclekiller

https://www.eurosport.nl/mountainbike/uci-mountain-bike-world-series/2024/crans-montana-tom-pidcock-klasse-apart-in-xco-tweede-zege-van-het-weekend-voor-de-wereldkampioen_vid2167497/video.shtml  

 

HaagseHaas

Ik heb de naam van Johannessen nog niet gehoord. Toch 4 top 10 plekken vorig jaar en ook nog maar 24.  Ploeg die hun zaakjes goed op orde lijkt te hebben. Die staat wel op mijn lijstje van 750k renners waar ik er twee uit moet kiezen.

Laatst gewijzigd
oborobo

Blijft lastig wel of geen Vingegaard!

Zonder,wel 6 miljoen om anders te besteden. 

Forever Blowing Bubbles
Sjasfriet
Verhip. Wordt m'n "dark horse" nu wel geen Fr. kampioen zeker... Bevestiging voor mezelf, maar nu bi...

Same here

Scoritop
oborobo
Blijft lastig wel of geen Vingegaard! Zonder,wel 6 miljoen om anders te besteden. 

Tiesj Benoot en VLAB durven er in ieder geval geen geld op te zetten. 

Appelflap64

Dag mannen, we mogen weer. 
Hierbij de eerste opzet van mijn team. Commentaar/suggesties hoor ik graag, kan ik nog ff mooi puzzelen dezer dagen. Alvast bedankt!

Pogi, REV, Roglic, A.Yates, Rodriguez, S. Yates, Mas, Buitrago en G. Martin (9)

Vlam van Ham, Pedersen, Groenewegen, de Lie, Cav, van den Berg, Aranburu en Bol (8)

Armirail, Gee en Mohoric (3)

 

Valvuillerdemoz
Appelflap64
Dag mannen, we mogen weer. Hierbij de eerste opzet van mijn team. Commentaar/suggesties hoor ik...

Zou mooi zijn als je Martin en Bol zou kunnen  inruilen voor Vingegaard. Maar ja... 😁

MightySosa
Appelflap64
Dag mannen, we mogen weer. Hierbij de eerste opzet van mijn team. Commentaar/suggesties hoor ik...

Goed algemeenklassements team, zwak sprinters team. Voor de rest zijn de keuzes volledig aan jou :)

Laatst gewijzigd
Ecko

Het is ongeveer als bij samenwonende vrouwen die op den duur gelijktijdig ongesteld worden. Zo hebben wij hier over een week allemaal zo'n beetje hetzelfde team.

martijncr

Wie neemt Gee, nie? En waarom? 

HaagseHaas
martijncr
Wie neemt Gee, nie? En waarom? 

Ik neem hem zeker niet. Zal een hoge pickrate hebben, maar de kans dat hij een rit wint is nu ook weer niet zo veel hoger dan andere aanvallers.

Arne Riis
martijncr
Wie neemt Gee, nie? En waarom? 

Ik (naar het er naar uitziet) niet. Ik investeer mijn euro's volledig in de AK en sprint. Die stel ik ook elke rit op. En mocht ik al een aanvaller opstellen, dan wordt het er een van 500 euro. Zitten genoeg leuke tussen.

Pim Todcock
martijncr
Wie neemt Gee, nie? En waarom? 

Als hij als AK-man rijdt haalt hij te weinig punten. Als aanvaller moet je net de juiste ritten hebben. Dan is iemand die een kansje op een vroege witte of bolletjestrui toch interessanter. Met al de AK- en sprintbelangen krijgen de aanvallers het lastig om consisten punten te halen.

Je mag er maar 20 kiezen. Voor dezelfde prijs heb je Gils, Bardet, Ciccone, Berg, Laurance. Dat zijn nmm allemaal mannen die niet veel minder opstelbaar zijn. Bij de 750k en 500k mannen zitten ook een aantal van die namen.

Voorwiel

Verwachten we Gee niet voor de bollen?

encanto

Gee zal het zeker kunnen proberen, maar er zijn meer kapers op de kust. Dus ja het kan, maar die kans is met een ciccione, bardet, barguill etc net zo groot. Dus Gee kan een heel goede pick zijn, maar die anderen hebben al bewezen dat ze dit kunnen.

Wat voor hem spreekt is natuurlijk zijn vorm en het feit dat hij in de giro bewezen heeft in de vroege vlucht te kunnen zitten. Dus een mutshave...niet voor mij, maar voor anderen just wel...

 

Voor mij is ciccione de renner in mijn team (prima uitslag bij Italiaans Kampioenschap) die deze rol gaat vervullen..

floda

Was er van overtuigd dat de lie de pithie van de tour zou worden. Wint hij gisteren van al die toppers in België. Wel fijn om te horen dat hij met name denkt in etappe 8 iets te willen doen. Gaat die minder waarschijnlijk naar vluchters, gaan die lotto's lekker voorop rijden 

Ben Van Heck

Goedemorgen allemaal, zouden jullie eens een blik willen werpen op mijn samengestelde selectie? Ben zelf niet écht een wielrenfan, maar de Tour volg ik elk jaar en ook op Scorito speel ik vaak mee. Vaak stel ik renners op obv sentiment. Ben in dit geval niet van de diepe analyses en ook heel veel puzzelen ga ik mijn tijd niet aan verdoen. Zou graag een indicatie hebben van of ik een beetje op de goede weg ben om enigzsins met spanning voor de tv te zitten!

 

Pogacar
Vingegaard
A. Yates
C. Rodriguez
Almeida
S. Yates
Buitrago
Vauquelin
Philipsen
Pedersen
Van Aert
De Lie
Coquard
Bauhaus
Bennett
Gee
Gregoire
Cras
Kragh Andersen
Dillier

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Toch snap ik die teams nooit dat ze de lijst niet een weekend van tevoren bekend maken. Die renners zullen toch wel weten dat ze meedoen? Leuk om afgelopen weekend er een grote presentatie van te maken bijvoorbeeld. Waarom eisen de organisaties geen voorselectie van 10 man zoals bij voetbal?

Penhoët, Jeannière, Tesson, Lazkano zijn naar mijn mening het overwegen waard.

Ik denk dat Gee alleen veel punten oplevert als hij meteen veel verliest in het AK. Anders hang je een beetje Pog-Rog de kruimels te rapen.

MightySosa
Ben Van Heck
Goedemorgen allemaal, zouden jullie eens een blik willen werpen op mijn samengestelde selectie? Ben...

Als je een team maakt op basis van sentiment kan je geen verkeerde keuzes maken. Kies in dat geval de renners die jij het leukste vind! 

Astarloa

Gee was wel heel erg goed in de Dauphine jongens. Voor 1 miljoen wil je die echt niet mislopen. Dat is nou net zon renner uit een lage prijsklasse met een hoog plafond. En als die niet zo waanzinnig presteert heb je maar een miljoentje weggegooid.

1 2 ... 50 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.