Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 51 ... 161 162
Guido Benzo

Veel volk kiest voor Ciccone. Nu snap ik dat wel ergens. Staat de laatste jaren altijd vast in mijn ploeg. Maar heeft nu wel recent een COVID besmetting opgelopen, of is dat al ontkracht geweest? Hart had die ook en moest al passen. 

Astarloa
Guido Benzo
#1251
Veel volk kiest voor Ciccone. Nu snap ik dat wel ergens. Staat de laatste jaren altijd vast in mijn...

Niet ontkracht maar gisteren wel 7e bij nationaal kampioenschap dus lijkt hersteld.

VincentK
Astarloa
#1252
Niet ontkracht maar gisteren wel 7e bij nationaal kampioenschap dus lijkt hersteld.

Had hij zonder wat onder de leden zeker gewonnen ;)

Pim Todcock

Ohh, Gaviria èn Lazkano naar de Tour. Dat wordt weer even ogen dicht de laatste 50 meter.

Guido Benzo

Ja, ga ik toch even een plaatsje moeten geven. Enkel gaat dat betekenen dat oftewel Gee of Buitrago zijn koffer kan pakken. 

Momenteel zit ik aan 6 AK, 2KL, 8SP, 3 aanvallers en een knecht. 
Ik heb de balletjes niet om Vingegaard thuis te laten. Gezien ik ook Remco en Buitrago heb staan als AK lijkt het toch wat plat in dat deel. 

master-pieter

Lastig met de sprinters. Zitten voor mij teveel sprinters tussen die kunnen laten lopen. Mannen zoals Cav, de Lie, 

Guido Benzo
master-pieter
#1256
Lastig met de sprinters. Zitten voor mij teveel sprinters tussen die kunnen laten lopen. Mannen zoal...

De Lie kan wel wat bergjes over, maar gaat volgens mij zijn ritten wat uitkiezen. Ik had voor mezelf uitgemaakt hem niet mee te nemen of hij moest op het BK philipssen & Merlier verslaan. Ja.. 

Ben even door het parcours gegaan en lijkt me 4 zuivere sprintersetappes en 4 waarbij misschien niet elke sprinter er nog aanhangt. Nu twijfel ik zelfs om degene die ik al jaren nietmeer wil selecteren, matthews, mee te nemen. 

dr klaas
Ben Van Heck
#1247
Goedemorgen allemaal, zouden jullie eens een blik willen werpen op mijn samengestelde selectie? Ben...

Prima team ik zou een alpecin ruilen maar ik volg het wielrennen amper , en hou niet zo van om er langer tijd in te steken, wel vraag ik voor dit advies € 150,- . Je kan me Pb-en met je nummer zodat ik je een tickie kan sturen.

tol100

Skujins of Bettiol denk dat in Skujins meer potentie zit maar de vraag is hoe vrije rol hij in de ploeg krijgt als hij een vrije rol krijgt kan die zomaar 200 pt halen

MightySosa
tol100
#1259
Skujins of Bettiol denk dat in Skujins meer potentie zit maar de vraag is hoe vrije rol hij in de pl...

200 is wat overdreven, maar hij kan zeker in een overgangsetappe scoren 

Sjasfriet
tol100
#1259
Skujins of Bettiol denk dat in Skujins meer potentie zit maar de vraag is hoe vrije rol hij in de pl...

Het probleem met die mannen is dat hun ondergrens op 0 punten ligt (behalve teampunten), maar dat ze wel een bovengrens hebben van idd het dubbele van hun aankoopbedrag of meer. Dus kan ofwel heel goed uitdraaien ofwel heel slecht. De vraag is dan ook nog eens: waar stel je ze op? Je kan wel etappes gaan uitzoeken waar ze passen en dat zie ik bij beide heren wel, maar ze kunnen net zo goed een geslaagde vlucht in als je hen niet opstelt en dan is het weer balen geblazen.

Allesinds m'n hulde voor degenen die het maximum uit dergelijke renners weten te halen tijdens een grote ronde.

Maarten Koning

Weet iemand waarom Thijssen DNF had op BK?

Ik kan het zo niet vinden dus wellicht heeft iemand het gezien?

Primoz ValtAltijdVanDeFic

@nasibal, ik ben nieuw hier, scoor steeds net geen goud bekertje op een paar procentjes na. Kan jij mij de doorslaggevende tip geven ;) Ik heb bijna alles gelezen en in mijn ogen ben jij de persoon om op terug te vallen. 

tol100

Denk dat Skujins in de eerste 2 etappes wel kan gaan voor top 10 en kan ook in de bergen goed scoren maar Bettiol heeft een betere tt en meer vrijheid dan Skujins 

Wicked Wout
tol100
#1264
Denk dat Skujins in de eerste 2 etappes wel kan gaan voor top 10 en kan ook in de bergen goed scoren...

Dat dacht ik ook totdat ik naar zijn resultaten in GT's keek. Lijkt er haast op dat hij de ITT's daar als veredelde rustdag ziet. Vorig jaar heeft ie de giro en tour gereden (4x ITT) en niet 1x in de buurt van de punten.

Kan nog steeds een interessante renner zijn, maar in de ITT stel ik 'm niet op.

Primoz ValtAltijdVanDeFic
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1263
@nasibal, ik ben nieuw hier, scoor steeds net geen goud bekertje op een paar procentjes na. Kan jij...

Team wat nu staat:

 

  • Pogacar
  • Vingegaard
  • A. Yates
  • Rodriquez
  • Hindley
  • Alemeida
  • Mas
  • Philipsen
  • Pedersen
  • Van Aert
  • De Lie
  • Coquard
  • Bauhaus
  • Van den Berg
  • Aranburu
  • Ciccone
  • Gee
  • Bettiol
  • Johannessen
  • Cavagna

Benieuwd naar jullie mening

 

Willempie94
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1266
Team wat nu staat:   Pogacar Vingegaard A. Yates Rodriquez Hindley Alemeida Mas Phil...

Denk dat Nasibal hier inmiddels een parttime job van kan maken om iedereen advies te geven die hier even last minute om komen vragen... wel mooi makkelijk zo;)

 

Niballie
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1266
Team wat nu staat:   Pogacar Vingegaard A. Yates Rodriquez Hindley Alemeida Mas Phil...

Hindley, Mas en Cavagna zou ik in ieder geval even heroverwegen.

Gruttepi3r
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1263
@nasibal, ik ben nieuw hier, scoor steeds net geen goud bekertje op een paar procentjes na. Kan jij...

Die kan ik je wel geven, als je de juiste kopmannen weet te kiezen, en net de beter keuzes voor renners weet te vinden pak je die paar %.

 

Als je een gedegen advies wilt op je tacktiek, kan je het best een een goede uiteenzetting van je eigen tacktiek komen. Wellicht hebt je al de ideale tacktiek maar heb je net pech gehad. 

Niet dat ik de bekertjes aan elkaar rijg ;)

Primoz ValtAltijdVanDeFic
Willempie94
#1267
Denk dat Nasibal hier inmiddels een parttime job van kan maken om iedereen advies te geven die hier...

Denk dat Nasibal dit mag zien als heel groot compliment. Mensen vragen specifiek dingen aan deze persoon.

Zijn hier immers toch om kennis te delen en met zn alle gouden bekers te pakken en de rest te verslaan:)

John Bon
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1266
Team wat nu staat:   Pogacar Vingegaard A. Yates Rodriquez Hindley Alemeida Mas Phil...

ik zou vooral Cavagna eruit halen aangezien die niet start. En eens kijken hoeveel van je spurters 100% zeker spurt bij elke spurt. 

NielsH97

Lapeira of Gregoire?

Gee of Ciccone?

Zijn wel wat interessante keuzes te maken.

vincor
Maarten Koning
#1262
Weet iemand waarom Thijssen DNF had op BK? Ik kan het zo niet vinden dus wellicht heeft iemand het...

Had zijn fiets gewisseld met een fiets die al langs het parcours voor hem klaar stond. ( heb ik begrepen )

Coureurs du Courage
NielsH97
#1272
Lapeira of Gregoire? Gee of Ciccone? Zijn wel wat interessante keuzes te maken.

Ik heb zelf, momenteel, Lapeira & Gregoire, dus beide lijken mij goeie picks. Lapeira is de man in vorm, bij de ploeg in vorm, dus als je moet kiezen zou ik voor hem gaan. Gregoire heeft een hoge bovengrens, maar kan zomaar anoniem rondrijden dit jaar.

Ik zou voor Gee kiezen; echt een goede generale afgelegd en zou zomaar eens een musthave kunnen worden voor een hoge klassering. Ciccone vind ik te wisselvallig en is recent ziek geweest. Ben bang dat het een kwakkeltour wordt voor hem.

Coureurs du Courage

Als je net geen gouden beker scoort, doe je het eigenlijk al heel goed. Die laatste %puntjes zijn ook speculatie/mazzel.. mijn gouden tip (ben geen Nasibal, I know) : kies een renner (of een paar) die niet veel genoemd wordt, maar die jij zelf wel interessant vindt / veel van verwacht / leuk vind koersen. Daar haal je meer voldoening uit dan kijken naar gouden bekers; dat is gewoon een puzzel die toevallig goed in elkaar valt.

Ik heb zo dit voorjaar veel plezier beleeft aan Maxim van Gils.

1 2 ... 51 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.