Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 54 ... 120 121
ProScoritoManager

Met Onley en Martinez zijn er opeens twee interessante klimtalenten bijgekomen voor een erg leuke prijs. Als ik die nu aan mijn team toevoeg als 8e en 9e klimmers kan er een hoop budget vrijgespeeld worden om toch nog 1 extra van de grote 4 mee te nemen. Ik heb er nu 2 (Pogi en Remco). Maar het echte probleem is nu niet eens meer budget, maar het feit dat ik geen enkele van mijn 5 andere klimmers wil upgraden omdat ik in allemaal ontzettend veel vertrouwen heb! Ik neig dan nog het meest naar pidcock vanwege zijn drukke olympische programma, maar tegelijkertijd zijn er wel erg veel mogelijkheden om te scoren in de eerste twee weken. 

floda

Jawel arkea heeft er nog paar snelle mannen bijgezet. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen daar.

Georgeske

Matthews of Demare?

Maracas

Hoeveel tijdrijders hebben jullie in jullie team? 

Laatst gewijzigd
Astarloa
Maracas
#1329
Hoeveel tijdrijders hebben jullie in jullie team? 

Jij eerst

Primoz ValtAltijdVanDeFic
Maracas
#1329
Hoeveel tijdrijders hebben jullie in jullie team? 

minder dan 0 :)

Pom titcock

Geen 1

GoldenWallie
Maracas
#1329
Hoeveel tijdrijders hebben jullie in jullie team? 

Als je zin hebt om te sparren, zie je inbox :)

lochem
Gruttepi3r
#1325
De eerste etappe is idd een hele lastige. Daar zou ik voor een groot deel onzetten op de AK mannen....

Ik zie nergens geen kansen voor MvdP, of zie ik dat verkeerd. Misschien de gravel etappe.

VincentK
Maracas
#1324
Goedemorgen heren,Eerste keer ooit dat ik mee doe met Scorito - Tour de France.Nu heb ik een team sa...

Je kunt met de puntentelling zelf bijhouden waar het handig is om voor zekere trui -punten te gaan. Voor kopmannen en je 9 is het handig om de avond ervoor te kijken naar de odds. Je hebt vaak twee rijtjes, de odds dat een renner wint, en de odds dat een renner 1-3 eindigt. Als kopman kun je het beste je renner met de hoogste 1-3 odds kiezen. Verder is het natuurlijk ook leuk puzzelen (met al die bonuspunten), maar dat is part of the fun.

Poule d'Or

Ik zou MvdP er graag inklikken, maar het moet allemaal wel heel gunstig lopen als hij zijn prijs waard wil zijn. Stel je stelt hem 10 keer op (etappe 2 en daarna sprints en gravel). In 9 etappes heeft JP groen, JP wint er 3 en MvdP wint 8 en 9 dan kom je tot 184 punten. Met kopmanfactor zit je dan net aan de 200. 

Uitrijden ga ik niet van uit, dus geen eindpunten. Misschien een mooie notering in etappe 2, maar misschien ook te zwaar voor hem. Verder kan je nog hopen dat hij in de sprints er aan blijft hangen voor wat puntjes, wat hij meestal niet deed.

Laatst gewijzigd
Malathion
Poule d'Or
#1336
Ik zou MvdP er graag inklikken, maar het moet allemaal wel heel gunstig lopen als hij zijn prijs waa...

Wie stel je dan wel op in ritten 8, 9 en 18?

Frits

Zit een beetje te knoeien met de verdeling. Momenteel 18+2 tactiek met 8 klassementsrenners (waaronder Yates en Almeida) en 7 sprinters (geen Van Aert/Pedersen). Echter, bij de trui van Pogacar stel je Yates en Almeida ook op in de sprint, waardoor je maar 6 sprinters nodig hebt. 

Merk dat ik nu mijn eigen vraag zit te beantwoorden. Hoe zitten jullie met de verdeling?

Laatst gewijzigd
Scoritop

Sepp Kuss mist TdF. Hele belangrijke knecht voor Jonas. Lemmen vervangt hem 

vincor
Scoritop
#1339
Sepp Kuss mist TdF. Hele belangrijke knecht voor Jonas. Lemmen vervangt hem 

Lemmen is een goede renner, maar ver van het niveau van Sepp.  Knecht minder in het hooggebergte.  Dat maakt de keuze voor Jorgenson een stuk lastiger.

Primoz ValtAltijdVanDeFic

Benieuwd wat dit voor impact heeft op Vini en wat de rol van wout wordt door deze wissel.... Juist wel gaan sprinten voor de winst van visma of juist een risico en Vini helpen....

Appelflap64

Dag allen, naar nog wat dagen gepuzzeld te hebben hierbij mijn tweede opzet.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Denk dat het geraamte van mijn team wel staat, maar dat her en der nog een fine-tuning kan komen op jullie advies.

GC: Pogi, REV, Roglic, A. Yates, Rodriguez, S. Yates, Buitrago, G. Martin en Cras (9)
Rappe mannen: Philipsen, Pedersen, Groenewegen, De Lie, Coquard, Bauhaus, van den Berg en Mozzato (8)
Tijdrijder: Armirail
Klimmen: Bettiol en Ciccone

Laat het gerust weten, ik ben erg benieuwd! 

Malathion
Appelflap64
#1342
Dag allen, naar nog wat dagen gepuzzeld te hebben hierbij mijn tweede opzet.Ben benieuwd wat jullie...

Stel eens op in alle etappes en kijk waar je teveel en te weinig hebt.

tol100
Appelflap64
#1342
Dag allen, naar nog wat dagen gepuzzeld te hebben hierbij mijn tweede opzet.Ben benieuwd wat jullie...

Martin Cras Amirail Mozatto kan je echt wel wat beters vinden met dat budget 

Waaier2020

Beste mensen, wat vinden jullie Aranburu of Lazkano?

En van Bora Daniel Felipe Martinez of Hindley

Verder twijfel ik over Ganna. Hulp is welkom!

lochem

Ik zoek nog 2 sprinters van de volgende vijf:

Kristoff, Demare, Coquard, Matthews, Groenewegen.

Wie en waarom of waarom niet ? Ook met de waarschijnlijke opgave na de 16 etappe.

Mijn dank is groot.

Appelflap64
tol100
#1344
Martin Cras Amirail Mozatto kan je echt wel wat beters vinden met dat budget 

Dan ben ik wel benieuwd welke 2 mensen met een beetje GC potentie jij hebt gevonden voor 1,5 mil en welke sprinter die beter is dan Mozatto voor 500k. Amirail is een opvuller voor relatief zekere punten voor de tijdrit, ik zou daar evt voor een aanvaller van 500k kunnen gaan. 

Willempie94
Appelflap64
#1347
Dan ben ik wel benieuwd welke 2 mensen met een beetje GC potentie jij hebt gevonden voor 1,5 mil en...

Denk dat Mozato niet zo veel zal sprinten hoor, zal in eerste instantie echt voor Démare zijn

JasperMollema
lochem
#1346
Ik zoek nog 2 sprinters van de volgende vijf: Kristoff, Demare, Coquard, Matthews, Groenewegen. W...

Voor mij Groenewegen 100% die zag er top uit bij het NK en intrinsiek de snelste van deze mannen. De andere zou ik voor Coquard of Kristoff gaan. Ik acht Kristoff wel sterk dit seizoen, maar die zal wellicht minder sprints rijden dan Coquard die de zwaardere etappes aankan. Maar dat ligt aan het aantal mannen die je voor die etappes hebt. 

tol100
Appelflap64
#1347
Dan ben ik wel benieuwd welke 2 mensen met een beetje GC potentie jij hebt gevonden voor 1,5 mil en...

Bardet en en een Skujins je hebt toch genoeg klimmers en Cras ga je toch nooit opstellen 

1 2 ... 54 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.