Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 55 ... 108 109
tol100

Ik begrijp eigenlijk niet dat niemand Bardet meeneemt idd geen top Giro gereden maar heeft van de 1 mil renners het meest kans op veel punten

Risje89
Willempie94
#1348
Denk dat Mozato niet zo veel zal sprinten hoor, zal in eerste instantie echt voor Démare zijn

Mozzato zal sprinten als Demare er niet meer bij zit (zie bericht van de ploeg), maar gezien de vorm van Demare dit jaar is dat zo'n beetje elke etappe.

Primoz ValtAltijdVanDeFic
lochem
#1346
Ik zoek nog 2 sprinters van de volgende vijf: Kristoff, Demare, Coquard, Matthews, Groenewegen. W...

ik heb nu Pedersen-Philipsen-Groenewegen-De lie-COquard- Bauhaus en vd Berg 

Dat zijn in mijn ogen de puntenpakkers op de sprint met vd berg als dark horse ;)

Risje89
tol100
#1351
Ik begrijp eigenlijk niet dat niemand Bardet meeneemt idd geen top Giro gereden maar heeft van de 1...

Denk dat Ciccone en Gee minstens evenveel puntenpotentie hebben. Als Ciccone fit is, zelfs veel hoger gezien zijn punch. En Gee is de man in vorm. Kan dus wel beredeneren waarom er weinig voor Bardet kiezen. Bardet of Martin zal om het even zijn.

Laatst gewijzigd
Willempie94
Risje89
#1352
Mozzato zal sprinten als Demare er niet meer bij zit (zie bericht van de ploeg), maar gezien de vorm...

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel..

Scoritop
tol100
#1351
Ik begrijp eigenlijk niet dat niemand Bardet meeneemt idd geen top Giro gereden maar heeft van de 1...

Dan neem je hem toch mee. Overduidelijk een verschilmakertje 

Jo de Haan

Welke teamgenoot van Philipsen (en evt Mathieu)  is volgens jullie meest interessant? Heb nu kragh andersen

tol100
Risje89
#1354
Denk dat Ciccone en Gee minstens evenveel puntenpotentie hebben. Als Ciccone fit is, zelfs veel hoge...

Neem alle drie mee 

tol100
Scoritop
#1356
Dan neem je hem toch mee. Overduidelijk een verschilmakertje 

Ja ik neem hem wel mee hopelijk haalt die nu wel is de punten. Heb hem altijd mee en altijd zit ik me dood te ergeren. Hopelijk is deze laatste tour van hem het beste. En een goede bardet kan ook in dit veld top 10 finishen.

tol100
Risje89
#1352
Mozzato zal sprinten als Demare er niet meer bij zit (zie bericht van de ploeg), maar gezien de vorm...

Mozatto gaat echt niet top 8 rijden denk als die sprint ronde 12 de plek

Appelflap64
tol100
#1350
Bardet en en een Skujins je hebt toch genoeg klimmers en Cras ga je toch nooit opstellen 

Bardet is in mijn optiek een vergelijkbare keuze als Martin. Skujins in de categorie Bettiol, vanwege tactische redenen zou ik dan eerder voor een tijdrijder kiezen zodat ik zeker weet wanneer ik hem moet opstellen. Cras stel je op als 9e klassementsman op het begin en kijk je hoe het zich ontwikkeld. Met 8 klassementsmannen vind ik het wat dun bezaaid met eventuele uitvallers. Ik denk dat ik dan beter voor Cras kan kiezen en daarnaast nog 2 aanvallers en 1 tijdrijder dan voor 4 aanvallers bijv. 

tol100
Appelflap64
#1361
Bardet is in mijn optiek een vergelijkbare keuze als Martin. Skujins in de categorie Bettiol, vanweg...

Ja maar een tt gaat ook max 75 pt halen en dat is nog ruim genomen

tol100
Appelflap64
#1361
Bardet is in mijn optiek een vergelijkbare keuze als Martin. Skujins in de categorie Bettiol, vanweg...

Bardet is echt velen malen beter dan Martin kijk alleen al naar de scorito punten 

tol100
Appelflap64
#1361
Bardet is in mijn optiek een vergelijkbare keuze als Martin. Skujins in de categorie Bettiol, vanweg...

Heb gwn 5 Aanvallers die in een normale situatie gwn gaan aanvallen

Appelflap64
tol100
#1362
Ja maar een tt gaat ook max 75 pt halen en dat is nog ruim genomen

Voor 500k hoeft hij maar 50 punten te pakken in mijn optiek. Dus al zou hij er 40 pakken in 2 tijdritten ben ik tevreden. Met de overige aanvallers voor 500k is het altijd maar afwachten in welke etappes je die gaat opstellen (kortom bankpunten) en maar de vraag of ze die 50 punten ook gaan waarmaken. Ik kies dan liever voor wat meer zekerheid. Al met al heb je mij nog niet echt kunnen overtuigen ;)

Overigens Bardet ipv Martin en Skujins ipv Bettiol neem ik wel mee als adviezen. 

Appelflap64
tol100
#1363
Bardet is echt velen malen beter dan Martin kijk alleen al naar de scorito punten 

Haha ik denk echt dat je Martin onderschat. Denk eerder dat het momenteel lood om oud ijzer is, maar sowieso niet dat er één 'echt velen malen beter' is. 

tol100
Appelflap64
#1365
Voor 500k hoeft hij maar 50 punten te pakken in mijn optiek. Dus al zou hij er 40 pakken in 2 tijdri...

Je kan ook Skujins en Bettiol doen :) dat ga ik wss doen. En ook neem ik Bardet Ciccone van Gils en gee mee

Waaier2020

Aranburu of Laazkano?

Ganna of Skuijns?

Iemand ;-)

 

hetismewat

Ganna?

tol100
Waaier2020
#1368
Aranburu of Laazkano? Ganna of Skuijns? Iemand ;-)  

Ganna heb je zeker 0 punten het hele spel

Waaier2020

Sorry Stom, even gemist!

snoek1974
Appelflap64
#1365
Voor 500k hoeft hij maar 50 punten te pakken in mijn optiek. Dus al zou hij er 40 pakken in 2 tijdri...

Vind deze beredenering gedeeltelijk waar , want ligt er wat mij betreft aan hoe vaak moet je zo n renner opstellen voor die punten .

als je zo'n renner 9 x moet opstellen voor die 50 punten klopt die beredenering niet .

denk dat je het moet zoeken in de aanvallers etappes , tijdrit of punchen .

Heb zelf Bettiol als 500 K renner en verwacht die in 4 of 5 etappes op te stellen .

DaLuca23
tol100
#1367
Je kan ook Skujins en Bettiol doen :) dat ga ik wss doen. En ook neem ik Bardet Ciccone van Gils en...

Is 6 aanvallers niet wat teveel? Of zie jij een aantal van die namen als AK?

tol100
DaLuca23
#1373
Is 6 aanvallers niet wat teveel? Of zie jij een aantal van die namen als AK?

Bardet sowieso wel. De rest niet maar Gee en ciccone gaan voor de bergtrui  bardet misschien als ze dat doen leveren ze ongeveer 70 pt op eindklassement  3 en 4 bergtrui kan nog meer en gaan voor ettappes en dan kan je ook een Mas kiezen maar die gaat geen etappe winnen  heb nu een team met 7 ak mannen waarvan ik zeker weet dat ze goed gaan presteren dus geen 2 mil man idd als het heel slecht loopt en ze vallen uit dan wordt het lastig maar vind het leuk om het een keer op deze manier te proberen i.p.v een team met maar twee aanvallers

John Bon
DaLuca23
#1373
Is 6 aanvallers niet wat teveel? Of zie jij een aantal van die namen als AK?

Zelf eens alle ritten je renners inklikken en zien hoe ver je komt. Hangt af van je tactiek. 
Ik heb een aantal renners eringeklikt en gezien dat ik eigenlijk amper 3-4 keer meer dan 6 klassementsrenenrs zou opstellen. Dus heb ik beslist om top end heavy te gaan en Klassement 7-8 maak ik dan van die halve klassementsrenners van. 

Zo kun je ook zien of je ruimte hebt voor een tijdrijder bv of een extra sprinter kun inklikken ect.... Msch haalt je tijdrijder geen 100 punten per miljoen maar nog steeds beter dan een renner te hebben die "beter" is dan die tijdrijder maar je nooit opsteld. 

1 2 ... 55 ... 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.