Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 56 ... 102 103
John Bon
tol100
#1374
Bardet sowieso wel. De rest niet maar Gee en ciccone gaan voor de bergtrui  bardet misschien al...

Altijd leuk die uitspraken "Gee en Ciccone gaan voor de bergtrui" maar hoe weet je dat? 
Msch nu Tao bij Trek niet start met Ciccone toch voor algemeen klassement gaan. 

tol100
John Bon
#1376
Altijd leuk die uitspraken "Gee en Ciccone gaan voor de bergtrui" maar hoe weet je dat? Msch nu...

Ja maar dan heb ik gwn pech

Rroovers

Lieve wielervrienden,

Eerste jaartje scorito en moet zeggen dat ik wel wat advies kan gebruiken. Loop flink te sukkelen met mijn selectie. Wat vinden jullie ervan?
- T. Pogacar 
- R. Evenepoel
- A. Yates
- C. Rodríguez
- M. Jorgenson
- J. Almeide
- S. Yates
- S. Buitrago
- T. Johannessen
- J. Philipsen
- M. Pedersen
- D. Groenewegen
- A. De Lie
- P. Bauhaus
- M. van den Berg
- A. Aranburu
- C. Ciccone
- D. Gee
- P. Lapeira
- M. Soler

 

Tips zijn van harte welkom! 

tol100
Rroovers
#1378
Lieve wielervrienden, Eerste jaartje scorito en moet zeggen dat ik wel wat advies kan gebruiken. Lo...

Echt wel leuk team misschien Soler eruit halen maar dat moet je zelf weten

Poule d'Or
Rroovers
#1378
Lieve wielervrienden, Eerste jaartje scorito en moet zeggen dat ik wel wat advies kan gebruiken. Lo...

5 sprinters en een onzekere van den Berg is misschien wat weinig

en heb je niet 500 over of tel ik verkeerd?

Laatst gewijzigd
Behatzailea
Waaier2020
#1368
Aranburu of Laazkano? Ganna of Skuijns? Iemand ;-)  

Zowel Aranburu als Lazkano en dan samen met Izagirre elke overgangs- & punchetappe opstellen. Uiteindelijk tikken ze dan vast de 100 punten per miljoen aan. Maar wie laat je in die etappes dan steeds op de bank? Dus ben zelf uiteindelijk teruggevallen op enkel Aranburu.

JeroenBerg

Goedemiddag, 

 

Ik heb nu:

klassement:

-Pogacar

-vingegaard

-Roglic

-A. Yates

-rodriguez

-Almeida

-Buitrago

 

Sprint:

-Philipsen

-Pedersen

-van aert

-Coquard

-Matthews

-van den Berg

-bol (als cav uitvalt)

 

aanvallers

-Ciccone

-v. Gils

-Gee

-stuyven 

 

Tijdrijders

-lampaert 

-Amirail

 

iemand nog tips met evt vervangers?

 

 

 

 

hetismewat

De low effort "Dit is mijn team, wat moet ik veranderen" posts zijn weer niet van de lucht.

Sean Chiappucci

Zo, Martinez mag ook mee. Daar had ik rustig 1 mln voor neergelegd, wellicht zelfs meer. Prachtige renner.

Sjasfriet
Sean Chiappucci
#1384
Zo, Martinez mag ook mee. Daar had ik rustig 1 mln voor neergelegd, wellicht zelfs meer. Prachtige r...

Te mooie prijs voor Martinez. Ik zit nog te twijfelen tussen hem en Onley voor m'n laatste plekje. Nog 4 dagen de tijd om er uit te geraken.

Behatzailea

Ik zie mensen apart nog een tijdrijder meenemen. Is dat echt nodig? Of verwacht je dat die tijdrijder ook op te kunnen stellen in de aanvalsettapes en neem je dan minder aanvallers mee? Als ik kijk naar de klassementsmannen kunnen ze allemaal goed genoeg tijdrijden volgens mij. En dan kan je m.i. ook nog wel Pedersen of Matthews of Van Aert (als sprinters gelabeld bij Scorito) kwijt. Of zie ik iets over het hoofd?

CLB
Sean Chiappucci
#1384
Zo, Martinez mag ook mee. Daar had ik rustig 1 mln voor neergelegd, wellicht zelfs meer. Prachtige r...

Maar krijgt hij ook alle vrijheid van Groupama-FDJ, of hebben ze Gaudu al opgegeven daar?

Georgeske

Verandert het uitvallen van Kuss jullie eventuele keuze voor Vingegaard?

MightySosa
JeroenBerg
#1382
Goedemiddag,    Ik heb nu: klassement: -Pogacar -vingegaard -Roglic -A. Yates -rod...

Nee prachtige selectie zo! Mocht je nog iemand willen vervangen dan kan dat gerust altijd

Risje89
CLB
#1387
Maar krijgt hij ook alle vrijheid van Groupama-FDJ, of hebben ze Gaudu al opgegeven daar?

We gaan het zien, maar voor deze prijs wil ik best een gokje wagen. 

MightySosa
hetismewat
#1383
De low effort "Dit is mijn team, wat moet ik veranderen" posts zijn weer niet van de lucht.

Of niet reageren of een antwoord geven wat helemaal niks oplever is in dat geval het beste. 

floda

Ik zie echt niet in waarom je aparte tijdrijders mee moet nemen. Tijdrit 2 is echt voor klimmers, tijdrit 1 kom je anyhow wel aan man of 6 (want anders heb je slecht AK team). Enige ellende vind ik de teamgenoot van REV om risico van 6 etappes lang geel en wit (en dan met name het feit dat ik te weinig andere truiopvullers voor die etappes heb)

Daan Brakenhoff
Sean Chiappucci
#1384
Zo, Martinez mag ook mee. Daar had ik rustig 1 mln voor neergelegd, wellicht zelfs meer. Prachtige r...

Uiteraard een fantastische, talentvolle renner die al heel wat deftige uitslagen heeft gereden dit jaar. Maar ik heb het gevoel dat hij puur mee is in het mom van 'wij (Franse ploeg) willen het Franse toptalent als eerste in de Tour brengen, voordat hij vertrekt volgend seizoen'. Had zelf een interview gezien dat hij uitkeek naar wat extra rust om daarna te focussen op de Vuelta. 

Een klassement zie ik hem echt niet rijden, maar het uitzoeken van 1/2 ritten waar hij echt wil gaan vlammen wel. Maar of hij dan nogsteeds het geld waard is (ondanks zijn gunstige prijs), is nog maar de vraag. 

Fietsopa

Ik merk toch wel dat de teams voor 80% hetzelfde zijn hier, inclusief die van mij. Bijna iedereen heeft dezelfde klassementsmannen, dezelfde sprinters en dezelfde aanvallers.

Wat denken jullie, heb je meer of minder kans op een gouden bekertje door die hier op een paar punten van af te wijken of juist niet? Dus bijvoorbeeld geen Ciccone / v Gils / Gee?

Sean Chiappucci
JeroenBerg
#1382
Goedemiddag,    Ik heb nu: klassement: -Pogacar -vingegaard -Roglic -A. Yates -rod...

Qua AK kun je er nog een stuk of 2 heroverwegen, om iets meer diepgang te creëren.  En bij Rodriguez heb ik altijd zoiets van ... tja..    doen of niet ?

De sprintploeg staat redelijk,  al zit er wel eentje bij die volgens mij 2 x 18e wordt, en that's it.

Vwb de aanvallers zou ik nog eens goed kijken naar de hoogtemeters in de etappes waar je ze denkt op te stellen.  En ook teampunten van deze niet onderschatten! Over dit laatste wordt nog wel eens te luchtig gedaan.

hetismewat

Lenny heeft nu al 33 race days dit jaar en is al niet de meest duurzame coureur (als je hem zag faden in de Vuelta bijvoorbeeld).

zomaareens

Zouden ze met Laporte groen najagen? Of bijt dat met Wout zn ambities?

Behatzailea
Fietsopa
#1394
Ik merk toch wel dat de teams voor 80% hetzelfde zijn hier, inclusief die van mij. Bijna iedereen he...

Je kan andere aanvallers nemen, maar dan geldt toch ook weer dat je die dan precies de juiste etappe moet opstellen. In de Giro had ik Flip, Vendrame en Pellizzari. Flip had ik steeds wel, maar met Vendrame en Pellizzari toch ook wel eens 0 punten gepakt. Je kan dus gerust dezelfde aanvallers hebben. Als jíj ze dan maar wel in de goede etappe opstelt ;-).

Behatzailea
zomaareens
#1397
Zouden ze met Laporte groen najagen? Of bijt dat met Wout zn ambities?

Welke ambities heeft Wout dan?

RappeEddy

Jan Hirt toegevoegd. Kan hij het na de Giro nogmaals? 

1 2 ... 56 ... 102 103

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.