Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 57 ... 99 100
hetismewat

Nee, Laporte gaat niet voor het groen.

zomaareens
Behatzailea
#1399
Welke ambities heeft Wout dan?

geen idee, maar wie gaat er sprinten ey..

JeroenBerg

Liever V. Aert + V. gils of Groenewegen + S.Yates of Bauhaus?

valowitz
Dimitrofiets
#1078
Een leuke stelling denk ikS.Yates 2M & Vlasov 2MofPidcock 2,5M & Buitrago 1,5M

Ik neem S. Yates,Vlasov en Buitrago mee ☺️

NielsH97

Niet naar budget kijken, hoe zouden jullie de top 10 inschalen van de sprinters? Voor vlakke sprints als ook voor 'heuvel'sprints. 

Bijvoorbeeld 

1 Philipsen

2 Groenewegen

3 Coquard

4 de Lie

5 van Aert

6 Pedersen

7 Thijsen

8 Cavendish

9 Bauhaus

10 Bennett

 

valowitz
Pom titcock
#1082
Team staat, enige twijfelpunt is stom pidcock. Wat verwachten jullie van deze blaaskaak? noemt zichz...

Denk dat PidπŸ“ eerder een rittenkaper is

Eddix

Ik zie hier en ook laatst bij de Giro hier heel veel mensen Bauhaus kiezen, alsof hij de meeste zekerheid biedt op punten. Echter snap ik niet zo goed waarom, kan iemand dat toelichten? Waarom zouden mensen hem verkiezen boven een Coquard, Bennet, Ackermann en in mindere mate Kristoff?

Verder vraag ik me af of iets vergelijkbaars gaat gebeuren als in de giro, toen ik dit voorbij zag komen: "Giro 2024: Phil Bauhaus geeft op omdat zijn ploeg geen sprintkansen meer ziet". De laatste week van de TdF heeft ook niet echt sprintkansen naast etappe 16.

Ik vind de sprinters het moeilijkste deze tour. Vindt het lastig om te komen tot 8-9 klassementsmannen én daarnaast nog 7-8 sprinters. De goedkopere sprinters zijn bijna allemaal leadout, en om te gokken op uitvallers vindt ik te riskant. Ik twijfel zelfs om 2 ploeggenoten van Philipsen mee te nemen. Nu hij geen OS gaat rijden lijkt hij me de absolute kanshebber voor groen en meerdere etappe overwinningen.

valowitz
tol100
#1092
Maar wat heb  je liever 2m ak man of Groenewegen en Rodriguez 

Ik heb Pedersen en Rodriguez 😊

Maracas

Met welke 9 renners stellen jullie etappe 1 samen? Benieuwd naar jullie verdelingen!

ps; zin in zaterdag 😁

floda
Eddix
#1407
Ik zie hier en ook laatst bij de Giro hier heel veel mensen Bauhaus kiezen, alsof hij de meeste zeke...

Van de 2 mio sprinters is hij denk intrensiek het snelste. Hij heeft inderdaad ook een risicoprofiel. Issue is dat je hier dus naast JP en MP toch een paar van die 2 mio mannen nodig hebt. Tenzij je of alle2,5/3 mannen neemt maar dan lever je wel ergveel in voor je AK

Aanklampen
Maracas
#1409
Met welke 9 renners stellen jullie etappe 1 samen? Benieuwd naar jullie verdelingen!ps; zin in zater...

Misschien eerst jouw 9 noemen en dan vragen om verdelingen.. 

 

Ik zou geen Groenewegen opstellen, Mads wellicht wel, De Lie ook, en Mozzato (Demare ligt eraf), daarnaast Pogy, Yatesies, Roglic...

DaLuca23
Eddix
#1407
Ik zie hier en ook laatst bij de Giro hier heel veel mensen Bauhaus kiezen, alsof hij de meeste zeke...

Is het een probleem als Bauhaus na etappe 16 afstapt? Het zou zo maar kunnen dat een gros van de sprinters het dan voorgezien houdt.

In mijn ogen is Bauhaus iemand die de laatste jaren heeft laat zien zeer regelmatig korte uitslagen te rijden. Ook in sterke deelnemersvelden qua sprinters. Ben het wel met je eens dat de sprinters een lastige puzzel is, zeker aangezien het qua eindafrekening punten groene trui wel is heel magertjes kan zijn in deze hoek. Maar daarnaast zijn er zoveel, op papier, zekere sprints dat ze heel wat punten gaan scoren.

Aanklampen

Misschien moet je eens bedenken welke sprinters goed gaan in chaos en welke niet.. Dat het chaos wordt is een gegeven. 

 

Ik kan je zo een aantal sprinters geven die goed gaan in chaos gaan en welke niet maar het leuker zelf daar eens na te zoeken..  

DaLuca23
John Bon
#1375
Zelf eens alle ritten je renners inklikken en zien hoe ver je komt. Hangt af van je tactiek. Ik...

Helemaal mee eens. Ik stelde de vraag enkel, omdat ik een surplus aan aanvallers zelf altijd lastig vind in de dagselecties. Voelt voor mij als het high risk, high reward principe en dan stel ik zelf liever wat zekere puntjes op.  

 

Gnoe
Eddix
#1407
Ik zie hier en ook laatst bij de Giro hier heel veel mensen Bauhaus kiezen, alsof hij de meeste zeke...

Bauhaus is al door wat mensen toegelicht, maar ik vind hem samen met Coquard 2 mooie picks voor dat geld. Bauhaus kan prima korte uitslagen rijden, gezien de rest van het sprintersveld denk ik dat hij een paar keer top 5 kan eindigen wat ik acceptabel vindt voor dat geld. 
Ik zit meer met de 1,5 miljoen sprinters, de sprinters in die catogorie hebben allemaal wel wat. Zoals je zelf al zei, het is echt lastig een mooie balans te vinden plus een net klassements team neer te zetten. 

Sjasfriet
Aanklampen
#1411
Misschien eerst jouw 9 noemen en dan vragen om verdelingen..    Ik zou geen Groenewegen...

Pedersen, de lie, ...dan ga je na etappe 1 al niet meer aanklampen vrees ik ;)

mvdk

Kennen jullie dat gevoel dat je af en toe even helemaal niet meer weet? Alle renners eruit klikt en opnieuw en opnieuw en opnieuw begint? Veel dezelfde namen er weer in zet, maar ernorme fomo houdt bij sommige renners, ookal kosten ze maar 500.00 of 750.00? Dit zou het leukste gedeeltje van het spelletje moeten zijn, maar levert toch elke keer weer aardig wat stress op! Blij als we straks los zijn, om na de eerste etappe alweer te balen! Zin in!

Behatzailea
mvdk
#1417
Kennen jullie dat gevoel dat je af en toe even helemaal niet meer weet? Alle renners eruit klikt en...

haha, precies. Ik had mijn team eigenlijk wel klaar. Maar toen bedacht ik me dat ik voor de gravelrit niet echt iemand had (behalve Mohoric). Nu wil ik VDP er eigenlijk wel weer in. Of misschien zelfs wel Van Aert. Dus ik begin weer opnieuw. Eindig ik zonder Landa. Dus weer alles leeg... haha

wessel2105

Wat vinden jullie handiger om te doen ik heb nu Armirail + van den Berg maar ik twijfel om dit te veranderen in Kung + Aranburu?

Ook ben ik benieuwd of jullie denken dat dat V Aert nu wat verzekerder is om mee te gaan sprinten of juist meer gaat moeten knechten nu Sepp Kuss niet mee gaat naar de Tour?

Laatst gewijzigd
Poule d'Or
wessel2105
#1419
Wat vinden jullie handiger om te doen ik heb nu Armirail + van den Berg maar ik twijfel om dit te ve...

Zoek je een sprinter of een aanvaller? Ik zou er niet vanuitgaan dat Aranburu veel sprint met Gaviria in zijn team. En voor mij zijn er voor Kung leukere alternatieven die een tijdrit kunnen rijden en misschien ook op andere plekken punten pakken.

Wicked Wout
wessel2105
#1419
Wat vinden jullie handiger om te doen ik heb nu Armirail + van den Berg maar ik twijfel om dit te ve...

Ha Wessel, ik zie dat je nieuw bent op t forum. Welkom! Wat het voor jou (en anderen met soortgelijke vragen) makkelijker en leuker maakt om een reactie te krijgen is als je iets meer toelicht waarom je twijfelt. Wat zie jij als sterke punten van deze renners? Waar zit het onderscheid? Hoe passen ze in het bredere plaatje van je selectie en voor welke etappes zoek je nog wat?

Thomberg
Aanklampen
#1411
Misschien eerst jouw 9 noemen en dan vragen om verdelingen..    Ik zou geen Groenewegen...

Geen Groenewegen... no shit Sherlock 

als dit je overwegingen zijn zou ik nog eens naar de hoogtemeters kijken 

Thomberg
wessel2105
#1419
Wat vinden jullie handiger om te doen ik heb nu Armirail + van den Berg maar ik twijfel om dit te ve...

Als ik je eerste alinea lees zou ik me mss focussen op het Wimbledon spel.

maar zonder gekheid wat is je eigen overweging bij de namen?

martijncr

In mijn voorspellingen die ik heb gedaan met de (punch)sprinters, kom ik tot deze puntenvoorspelling (voor nu) en geeft het een indruk van het puntenpotentieel. Mits ik een beetje goed kan voorspellen... 

Georgeske
martijncr
#1424
In mijn voorspellingen die ik heb gedaan met de (punch)sprinters, kom ik tot deze puntenvoorspelling...

Ik heb iets teveel vragen bij Bennet! Of zie ik iets over het hoofd? 

1 2 ... 57 ... 99 100

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.