Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 58 ... 99 100
NielsH97
martijncr
#1424
In mijn voorspellingen die ik heb gedaan met de (punch)sprinters, kom ik tot deze puntenvoorspelling...

Zonder teampunten neem ik aan? Wel heel fijn dat je zo open bent,  twijfel zelf enorm over Bennett, Groenewegen en van Aert.

Op de een of andere manier zie ik Ackermann wel verrassen, dit is nergens op gebasseerd.

Laatst gewijzigd
Astarloa
martijncr
#1424
In mijn voorspellingen die ik heb gedaan met de (punch)sprinters, kom ik tot deze puntenvoorspelling...

1e gedachte is dat je bij Bennett bizar royaal bent.

martijncr
Georgeske
#1425
Ik heb iets teveel vragen bij Bennet! Of zie ik iets over het hoofd? 

Ik vind zijn stats en flow waar ie in zit van de afgelopen maanden wel enig vertrouwen geven. Maar het blijft voorspellen, en hij kan ook ongelofelijk gaan tegenvallen. Dus je vragen zijn, uiteraard, terecht! :)

martijncr

Yes zonder teampunten inderdaad! 

wessel2105
Wicked Wout
#1421
Ha Wessel, ik zie dat je nieuw bent op t forum. Welkom! Wat het voor jou (en anderen met soortgelijk...

Bedankt voor de tip! Ik heb Armirail op het moment als 1 van de 2 500k renner als opvulling voor mijn team en als een redelijke garantie in ieder geval voor punten in de tijdrit en de mogelijkheid om in een overgangsettappe misschien nog wat puntjes te pakken.

Van den Berg is op het moment geselcteerd voor het vergangsetappes en de printjes in de wat lastigere etappes. 

Naast deze twee bestaat mijn team uit 8 klassementsmannen waarvan er 3 van de grote 4 zijn. 6 sprinters voor de sprint etappes die aangevoeld worden met mvdp en evt truien. Verder nog 3 renners voor de aanval Gee, Powless en Lapeira

Vinniesmittie
martijncr
#1424
In mijn voorspellingen die ik heb gedaan met de (punch)sprinters, kom ik tot deze puntenvoorspelling...

Kristoff overweeg je dan helemaal niet of zo? Kijk een op PCS, in maanden mei en  juni leuke uitslagen gereden hoor! Niet in topveld, maar wel tegen een stuk betere tegenstanders dan Bennett 

Wicked Wout
wessel2105
#1430
Bedankt voor de tip! Ik heb Armirail op het moment als 1 van de 2 500k renner als opvulling voor mij...

Met 6 sprinters zou ik Van den Berg erbij wel lekker vinden. Die heeft iig aangegeven zich er iedere sprint "tussen te gooien".

Of je dan de overgebleven 500k inzet voor een tijdrijden hangt ook een beetje af van wat je klassementsmannen op dat vlak kunnen.

KV
Astarloa
#1427
1e gedachte is dat je bij Bennett bizar royaal bent.

Ik vind vooral De Lie royaal. Ik moet het toch nog zien of die in de chaotische sprints tot zijn recht zal komen. Voor 8 en waarschijnlijk wel 9 kan je hem inderdaad wel opschrijven, maar om > 300 punten te halen...

Bonorrie

de Tour nadert snel.

meldt je nog voor de Tourstart aan voor de WielerFlits subleague in Scorito als je mee wilt spelen.

Zoek de subleague : WielerFlits TdF 2024 en meldt je aan.

Aanmelden kan ook via de onderstaande link. 
https://www.scorito.com/subleague/805115/tour-de-france-2024/wielerflits-tdf-2024/2878bc6c-790a-4140-9f3a-b5fd7cd6db18?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

 

na de Tourstart is aanmelden niet meer mogelijk. 
veel puzzelplezier 🚴🏼‍♀️🇫🇷

martijncr
Vinniesmittie
#1431
Kristoff overweeg je dan helemaal niet of zo? Kijk een op PCS, in maanden mei en  juni leuke ui...

Ja op een of andere manier heb ik weinig geloof in Kristoff bij de Tour. Zijn resultaten in de Tour zijn de afgelopen jaren toch wat magertjes in de sprints. De Lie heb ik inderdaad wel heel royaal ingeschat, maar als die gast Philipsen zo kan verslaan en hij in winning mood kan raken... waar ligt dan zijn limiet? Mits ie niet uit z'n pedaal schiet... 

Als, dan, als, dan, maar hopelijk helpt het in jullie keuzes maken om je inderdaad tegen die van mij hier en daar af te zetten :)

hjtimmer

Ik zie vaak Armirail voorbij komen. Ik vraag me af of de beste man top 10 rijdt in de eerste tijdrit en in de tweede verwacht ik hem al helemaal niet. Waar is jullie optimisme op gebaseerd? 

HaagseHaas

Durft iemand Carapaz te kiezen als 2m man ipv S.Yates, Mas of Gaudu? 

VincentK
HaagseHaas
#1437
Durft iemand Carapaz te kiezen als 2m man ipv S.Yates, Mas of Gaudu? 

Wel ipv Gaudu

Behatzailea
HaagseHaas
#1437
Durft iemand Carapaz te kiezen als 2m man ipv S.Yates, Mas of Gaudu? 

Ik laat alle 2M mannen links liggen.

Scoritop

Heel mooi team nu. 2 van de grote 4, geeft grote mogelijkheden. 8AK, 8SP en 4 Aanval. Alleen heb ik nu 1,25 M over. Dat kan ik niet aan 

Sjasfriet
Scoritop
#1440
Heel mooi team nu. 2 van de grote 4, geeft grote mogelijkheden. 8AK, 8SP en 4 Aanval. Alleen heb ik...

Je mag deze gerust overzetten naar mijn team hoor, dan zijn we beide tevreden ;)

Allee ik mis eigenlijk nog net 500k, dus als iemand iets met die resterende 750 iets kan doen ... ;) 

martijncr

Oja @KV! Dit artikel op Sporza maakte mij erg enthousiast over het puntenpotentieel van De Lie. Hij zal ervaring op willen doen (ook de ploeg wil dat), dus zal ie vaak in de top-10 te vinden zijn. 

Harderijder
martijncr
#1442
Oja @KV! Dit artikel op Sporza maakte mij erg enthousiast over het puntenpotentieel van De Lie. Hij...

Grappig, dit artikel doet mij juist besluiten hem niet mee te nemen...

floda

Nu 8 ak waar ik eigenlijk tevreden over ben. En 7 sprinters waar ik over paar nog twijfel. 5 aanvallers, waarvan 2 voor bergen en 3 voor heuvels. En dan nog 250 over. Maar geen enkele sqs... en dat zit me dan niet helemaal lekker. Maar deze aanvallers inwisselen voor sqs knecht ook niet, en dan moet ik landa inbrengen voor 2 bergaanvallers en opvullen met 500k aanvaller ala lapeira. Maar dat voelt dan weer als te weinig kans op bergtruipunten op het eind.  

 

Astarloa

Is er iemand wel overtuigd van zijn/haar sprintequipe?

KV
Harderijder
#1443
Grappig, dit artikel doet mij juist besluiten hem niet mee te nemen...

Haha idem. Ik zou ook wel eens graag ervaring opdoen in de Tour. 

John Bon
martijncr
#1442
Oja @KV! Dit artikel op Sporza maakte mij erg enthousiast over het puntenpotentieel van De Lie. Hij...

Ah een typisch voorbeeld van uit een artikel halen wat je hoopt dat je uit het artikel zal halen :) 

PowerPiet

Voila, ploeg is stabiel, iemand sparren ?

Bozenik

Na wat er eerder dit seizoen fysiek en mentaal allemaal is gebeurd is het toch niet meer dan logisch dat ze de verwachtingen rond De Lie downplayen? Alles om die jongen nu geen druk op te leggen. Naast dat hij fysiek weer in orde lijkt geven ze ook nog aan dat hij in alle massasprints mee wil doen. Hoe kan je dit artikel dan negatief uitleggen? 

PowerPiet

k heb nog nooit een ronde meegereden. Zou het kunnen dat Roglic de laatste dag zich wat inhield om niet te diep te gaan ?

 

1 2 ... 58 ... 99 100

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.