Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 53 ... 161 162
hetismewat

Zit voor m'n laatste 750k nog te twijfelen tussen Lazkano en Healy... Lazkano tot nu toe wel een beter seizoen, maar zijn Vuelta vorig jaar viel me best tegeb. Healy dan weer een goede Giro vorig jaar qua punten door de bergtrui, maar wel maar 2x in de top 10...

Maarten Koning

Van den Berg: "ook in de sprints kan ik me maar beter gewoon mengen"

Alstu

Sjasfriet
Astarloa
#1293
Ik geloof er niet zo in dat Vingegaard aan de start staat zonder dat Visma weet dat hij competitief...

Volledig mee eens, maar mijn kanttekening bij deze is in de loop van het puzzelen gewijzigd in: ik neem Roglic en Evenepoel en laat Vinni thuis. Een gok? Absoluut!

Maar in de eerste 2 weken valt weinig te rapen voor de Deen, waar de 2 anderen al regelmatig kunnen scoren. Ook al zijn ze ook verre van zeker.

berggie1987

Total energies sprintertje valt me niet mee. Komt fdj nog met een leukere optie? 

Sjasfriet
berggie1987
#1304
Total energies sprintertje valt me niet mee. Komt fdj nog met een leukere optie? 

Ik las op een ander forum dat die fdj met een breuk in z'n hand zit. Als we het over dezelfde hebben. (Synoniem voor stylo - hoofddeksel)

Ragnar Lolbroek
Sjasfriet
#1305
Ik las op een ander forum dat die fdj met een breuk in z'n hand zit. Als we het over dezelfde hebben...

Op cyclingstartlists.com staat Clement Russo er tussen. We shall see of het nog bevestigd wordt. 

NielsH97

Zowel de 'sprinter' van FDJ als Total ga je toch niet nemen?

Onley en L. Martinez zijn dan weer wel leuke toevoegingen!

Thomberg
Patriickjoo
#1287
Zou het dan niet de dure 7 moeten zijn, met v. Aert? Of verwacht je daar op voorbaat al weinig van.

Ja ik had het over dure AK mannen. Om alle dure mannen in overweging te nemen zijn het er 9 (namelijk ook Philipsen, Pedersen en van Aer)

Daan van Dijk

De slimme gasten hier zullen mij vast wel kunnen helpen...

zien we in Lazkano en MvG twee renners die in dezelfde ritten kans hebben op een goede uitslag? Of toch Lazkano in de wat lastigere ritten?

Astarloa
Daan van Dijk
#1309
De slimme gasten hier zullen mij vast wel kunnen helpen... zien we in Lazkano en MvG twee renners d...

Altijd voor Mighty Mike gaan.

NielsH97
Daan van Dijk
#1309
De slimme gasten hier zullen mij vast wel kunnen helpen... zien we in Lazkano en MvG twee renners d...

Bettiol, Gregoire en Lapeira om het nog lastiget te makem

valowitz
tol100
#1050
Ik zit te twijfelen tussen Pedersen + 2 mil ak man of Groenewegen + Rodriguez heb voor ak al Roglic...

Ik ga voor: Pogi, Rogla, 🎱, Rodriguez en Groenewegen 

Imbatido

Één van de lastigste dingen vind ik eigenlijk nog hoeveel sprinters je moet meenemen icm de UAE-opvulling. De kans is natuurlijk heel groot dat de teamgenoten van Pogacar vanaf etappe 4 elke dag 14 punten krijgen (geel+berg). Dat is een 14e plek. En dat misschien wel in alle sprintritten. Hoeveel sprinters moet je dan nog meenemen?

Hoeveel neem je er dan nog mee bij 3 UAE en bij 4 UAE?

Of moet je het maar voor lief nemen dat je dan elke dag een renner met 14 punten op de bank laat?

Laatst gewijzigd
Monsieur PiPi
Imbatido
#1313
Één van de lastigste dingen vind ik eigenlijk nog hoeveel sprinters je moet meenemen i...

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Veel bergpunten te verdienen voor de aanvallers in de eerste twee weken, denk niet dat Pogi die pakt.

floda
NielsH97
#1311
Bettiol, Gregoire en Lapeira om het nog lastiget te makem

Mohoric, Healy, Cort. Kortom genoeg keus voor goede aanvallers

berggie1987
NielsH97
#1307
Zowel de 'sprinter' van FDJ als Total ga je toch niet nemen? Onley en L. Martinez zijn dan weer wel...

Degene waar ik op hoopte had ik zeker genomen voor een zacht prijsje. Maar lees nu ook over de breuk in de hand, dus helaas, dat gaat hem niet worden 

floda
Monsieur PiPi
#1314
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Veel bergpunten te verdienen voor de aanvallers in de eerste twe...

Punten op galibier zijn zo veel dat hij die bergtrui zeker pakt na etappe 4 want hij wil de boni's bovenop ook

Monsieur PiPi
floda
#1317
Punten op galibier zijn zo veel dat hij die bergtrui zeker pakt na etappe 4 want hij wil de boni's b...

Hij zal hem wel pakken, maar zal het genoeg zijn om tot week 3 beide truien te behouden en zijn ploeggenoten 14 truipunten te bezorgen? Best een risico om daar op te gokken en minder sprinters mee te nemen.

Sjasfriet
floda
#1317
Punten op galibier zijn zo veel dat hij die bergtrui zeker pakt na etappe 4 want hij wil de boni's b...

Als de Galibier al beklommen wordt ...

Ik zou trouwens echt niet uitgaan van zo'n verhaal van de giro hoor. De bollentrui is toch iets waar veel meer strijders voor zijn dan de "blauwe trui".

Ragnar Lolbroek
Sjasfriet
#1319
Als de Galibier al beklommen wordt ... Ik zou trouwens echt niet uitgaan van zo'n verhaal van de gi...

Rit 4 lijkt mij een ritje voor aanvallers als ik dat ritprofiel bekijk. Dan kan het even goed dat Tadej die bollentrui nog niet zo snel gaat hebben.

Imbatido
Ragnar Lolbroek
#1320
Rit 4 lijkt mij een ritje voor aanvallers als ik dat ritprofiel bekijk. Dan kan het even goed dat Ta...

De verwachting is toch wel dat UAE en Pogacar de eerste bergrit gaan gebruiken om de concurrentie (Vingegaard) meteen te testen. Dan wil je ook de ritzege, inclusief boni's, en de seconden op de top van de Galibier en dan pak je ook de bergtrui automatisch mee.

floda
Monsieur PiPi
#1318
Hij zal hem wel pakken, maar zal het genoeg zijn om tot week 3 beide truien te behouden en zijn ploe...

Eens dus dat zou ik ook niet doen. Maar reageerde vooral op de bergtrui

havana
Sjasfriet
#1319
Als de Galibier al beklommen wordt ... Ik zou trouwens echt niet uitgaan van zo'n verhaal van de gi...

De Galibier is gewoon open (al vanaf 2 juni), in het slechtste geval wordt voor het laatste stukje de tunnel genomen. Naar alle waarschijnlijkheid gaat dat laatste stukje overigens vandaag open, er wordt deze week al flink overheen gefietst blijkt uit Strava.

Maracas

Goedemorgen heren,

Eerste keer ooit dat ik mee doe met Scorito - Tour de France.

Nu heb ik een team samengesteld en zie ik dat ik voor iedere etappe negen renners moet selecteren. 

Wat is jullie strategie hierin? Ik zie dat je punten krijgt als een wielrenner in de top 20 eindigt, maar ook als een teamgenoot leider is in een klassement.

Ik kan voor mezelf nu namelijk nog niet bedenken wat 'wijsheid' is wat betreft het selecteren van 9 renners voor de eerste etappe.

Gruttepi3r
Maracas
#1324
Goedemorgen heren,Eerste keer ooit dat ik mee doe met Scorito - Tour de France.Nu heb ik een team sa...

De eerste etappe is idd een hele lastige. Daar zou ik voor een groot deel onzetten op de AK mannen. Grote kans dat uae gaat rijden, en niemand gaat de boot willen missen dus gaan ze allemaal voorin willen zitten. Daarom kan je je sterke sprinters sws thuislaten, maar voor veel aanvallers zal het erg lastig zijn. Ik verwacht hier eigenlijk geen Mathieu. 

Verder igg belangrijk dat je overal een leuke kopman hebt. 

1 2 ... 53 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.