Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 6 ... 161 162
De Tourminator

Ik ben ook weer van de partij. Budget zal wel weer 46M-50M zijn. 8 toppers 40M, rest voor de opvulling. 14+6 tactiek dit jaar??

Voorwiel
floda
#122
Het feit dat je nu zover voor tour op dit forum zit, betekent toch ook dat jij er al over nadenkt? H...

True point. Al was ik er in het verleden meer mee bezig dan dit jaar, en scoorde ik niet altijd zoals ik zelf voorspeld had...

 

Maar dat rechtvaardigt mijn conclusie nog niet natuurlijk. 😉

DaLuca23
martijncr
#125
Ik snap je punt! Voor mij is het onderdeel van de voorpret en geeft het geen garanties. Presteer dit...

Heel herkenbaar dit, ondanks al het voorwerk slechtste score in 2 jaar behaald met 78%. Maar dat mag de pret niet drukken! Ga me voor de Tour wel mee richten op invullen van verwachte top 10 per etappe, merk dat ik daar bij de Giro echt een slag heb gemist. 

In mijn ogen geeft goede voorbereiding in de Tour nog grotere kans op goede score omdat het deelnemersveld aan het spel wat groter zal zijn tov Giro en Vuelta. 

Hopelijk blijven alle toppers komende weken op hun fiets zitten en staan ze allemaal aan de start. Zin in!

Gruttepi3r
martijncr
#125
Ik snap je punt! Voor mij is het onderdeel van de voorpret en geeft het geen garanties. Presteer dit...

Juist door een keuze als DFM maak je het verschil, door enkel de meest obvious keuzes te maken win je niet. Ergens moet je wat gecalculeerde risico's nemen. DFM is daar een goed voorbeeld van. 

Ik had hem in mijn team, goed beseffende dat het een gok was. Helemaal gezien zijn knie. Maar hij begon dit jaar zeer sterk, met 2x itt en veel punchi aankomsten vond ik dit een ideale ronde voor hem. Zeker als je het vergelijkt met Oconnor en Bardet. DFM heeft de punch, dus bij gelijke vorm zal hij boven ze eindigen. Normaal gesproken heeft dfm ook de betere itt. 

Dit zal bij de tour hetzelfde zijn, met de obvious suspects is het erg lastig verschil te maken. Dus ook nu moet je weer die man weten te kiezen die op basis van de data/vorm niet gelijk de meest logische keuze is. Maar wie zal dat dit keer zijn? Een demare? Girmay? Jakobsen? Wie durft :D

BigMig
Gruttepi3r
#129
Juist door een keuze als DFM maak je het verschil, door enkel de meest obvious keuzes te maken win j...

Hindley, Vlasov, Hart?

DennisdeMenniss
BigMig
#130
Hindley, Vlasov, Hart?

Denk dat die nog redelijk betrouwbaar c.q. te voorspellen zijn. Denk eerder aan renners zoals een Lutsenko, Haig, Leknessund, Ciccone en de meest vergelijkbare... Carapaz

oli4g

Of eerder Vingegaard/Roglic? Niet iedereen zal die er blind inklikken tenzij ze te goedkoop zijn. (dat gaan ze niet zijn)

John Bon
Gruttepi3r
#129
Juist door een keuze als DFM maak je het verschil, door enkel de meest obvious keuzes te maken win j...

Zal ook van budget afhangen want, hopenlijk, kun je niet alle toppers kiezen en dan is het 
To Vini or not to Vini
To Remco or to Roglic 
To Ayuso? 
Als je daar nog Pedersen en Philipsen bij plaatst verwacht ik eigenlijk heel veel verschillende ploegen. 

John Bon

Lap Cort wordt dus weer een vraagteken :D 

KV

Iedereen klikt sprinter Cort er nu natuurlijk weer in!

Pim Todcock

Dat wordt spannend, die massasprints met Zingle, Cort, Laporte, Wærenskjold, Godon en Wright!

Sjasfriet
BigMig
#130
Hindley, Vlasov, Hart?

Hindley en vlasov heb ik zonet heel de tijd op kop zien sleuren, waarvan hindley moest lossen en vlasov achteraan de groep aankwam. Voorbode voor de tour?

Cort klik ik er absoluut niet in. Die z'n profiel lijkt in teveel opzichten op dat van vendrame :p (al eindigd een cort in vorm wel vaker dicht)

Laatst gewijzigd
ZK
John Bon
#134
Lap Cort wordt dus weer een vraagteken :D 

Cort sprint sinds hij UNO-X is vaker mee in massasprints, vaak voor plek 10-11. Waarschijnlijk met het oog op punten voor zijn team, in de strijd om promotie naar de World Tour. Echter in de Tour heeft hij in zijn ploeg Waerenskjold en Kristoff. Dan lijkt het mij niet logisch dat hij zich daar gaat mengen, helaas...

John Bon
ZK
#138
Cort sprint sinds hij UNO-X is vaker mee in massasprints, vaak voor plek 10-11. Waarschijnlijk met h...

klopt maar als ik hem meeneem is het als vluchter die per ongeluk eens top 10 kan sprinten. Niet als sprinter

HaagseHaas
ZK
#138
Cort sprint sinds hij UNO-X is vaker mee in massasprints, vaak voor plek 10-11. Waarschijnlijk met h...

Zal Cort samen met Waerenskjold de leadout gaan doen voor Kristoff. Geen slechte sprinttrein.

Pim Todcock

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de prijs van Kristoff. Er zijn rappere en sterkere sprinters, maar voor een goede prijs het overwegen waard. Aangezien Gaviria en Ewan flink afgeprijsd waren bij de Giro, Kristoff ook? Of heeft hij zich teveel in de kijker gereden de afgelopen weken?

ZK
Pim Todcock
#141
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de prijs van Kristoff. Er zijn rappere en sterkere sprinters, maar...

Kristoff won in C deelnemersvelden, zal ongetwijfeld voor een Gaviria prijsje op te halen zijn, 1.5m waar hij zonder die resultaten anders 1m had geweest.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
ZK
#142
Kristoff won in C deelnemersvelden, zal ongetwijfeld voor een Gaviria prijsje op te halen zijn, 1.5m...

Met Meeus, Van Uden, Viviani, Thijssen begint het wel bijna een B-lijst te worden. Geen verkeerde B-sprinter, die ws boven de opvullers uitsteekt. Aangezien het puntensprokkelen begonnen lijkt zal hij er ook voor gaan.

Voor die prijs is hij verkocht, mits ik dan nog mijn vaste 12 erin kan klikken.

Boem is Ho

Cort zal na vandaag wel even +250k prijskaartje krijgen

floda

Wanty ook rare sprintersploeg zo met girmay, thijssen en dan nog page als 3e rappe man. Wordt weer verdelen totdat girmay en thijssen allebei zijn gevallen en dan mag page het doen. Ben benieuwd wie er nog aanspintersvulling bijkomt naast jasper en mads. 

Ragnar Lolbroek

Voor max. 1 miljoen wil ik die Cort misschien nog overwegen. Meer ga ik niet geven aan dit onvoorspelbaar sujet.

John Bon
Ragnar Lolbroek
#146
Voor max. 1 miljoen wil ik die Cort misschien nog overwegen. Meer ga ik niet geven aan dit onvoorspe...

Ja als een soort van "hoh ik heb nog een miljoen over en geen idee waar ik die kwijt moet. Dan kun je inderdaad inzetten op een wildcard als Cort"

dr klaas
John Bon
#147
Ja als een soort van "hoh ik heb nog een miljoen over en geen idee waar ik die kwijt moet. Dan kun j...

Hij kan ook behoorlijk tijdrijden als hij zin heeft dus kun je ook nog een gokje mee wagen.

John Bon

Net even door de voorlopige startlijst gegaanbij de toppers kun je de prijzen wel een beetje bedenken maar vooral benieuwd naar

- Felix Gall (8ste vorig jaar)
- Martin (10de vorig jaar)
- Healy (al staat die na dit voorjaar op mijn zwarte lijst)
- Marijn Van Den Berg
- Gregoire
- Pidcock
- Bernal
- Kuss
- Jorgenson
- Ciccone
- Mas
- Landa
- S. Yates
- Teuns

Intermarche die inderdaad met een halve ploeg lijkt te gaan sprinten
Dit wordt een heel leuke puzzel :D Het feit dat je behalve voor Pogi voor alle toppers een zaak kunt maken om ze niet mee te nemen... 

Vine: hoe goed na de val? 
Remco: Zal duur zijn en zal hij als Vine op niveau is bergop niet in de vernieling gereden worden? (edit + vorm is op dit moment een vraagteken)
Roglic: Lijkt in vorm en sterke ploeg maar dat kan tegen hem werken + Roglic en op zijn fiets blijven... :D 


Laatst gewijzigd
danusz1986

Gall knieproblemen en rijdt geen Dauphine of Ronde van Zwitserland.

1 2 ... 6 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.