Dit zegt pogacar in podcast van G. Klinkt alsof Yates de laatste man gaat zijn. Terwijl ik zelf toch meer verwachtingen had van ayuso. Maar allicht eindigen ze in bergritten wel met 4 bij de eerste 10 🤣
Verbaas mij er ook wel over. Des te meer omdat Yates in tegenstelling tot vorig jaar toch nog niet echt kon overtuigen in het voorjaar (misschien wel deels te verklaren door zijn (zware) val in UAE tour). Rijdt nu blijkbaar ook geen voorbereidingskoers meer, dus dit maakt het toch lastig kiezen. Zie trouwens wel Vine staan op startlijst Zwitserland, dit kan toch niet?
Ik denk dat ze allemaal in dienst gaan rijden van Pog. Maar belangrijkste is dan, wie is de laatste luitenant? Met deze selectie zal die, itt majka in de giro, veelvuldig top 10 en top 20 rijden.
Voor mij interessante namen (AK), buiten de 4 toppers;
- S. Yates
- Buitrago
- Mas
- C. Rodriguez
- Gaudu
- Vauquelin (twijfelgeval)
- Hart (twijfelgeval)
Voor de aanvallers vind ik vooral de volgende namen interessant;
- Meintjes
- G. Martin
- Gregoire
- Ciccone
- Barguil
- Van Gils
- Crass
- Zingle
Absolute NO-GO's voor mijn ploeg;
- Lafay
- Jakobsen
- Van Poppel
Verder kunnen voor mij Demare en Coquard hier nog bij, dit jaar nog amper resultaten gereden.
Wie mis ik volgens jullie obv voorlopige startlijst?
Misschien wat flauw, maar ik ben bang dat het nog past ook als ze nu alles inprijzen en Vingegaard dadelijk niet mee doet. Budget in de Tour is altijd ruimer en met een dure Vingegaard erbij die wegvalt, wordt het misschien teveel van het goede. Eigenlijk zouden ze even moeten wachten met de prijzen, maar dat is natuurlijk geen optie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.