Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 7 ... 161 162
John Bon
danusz1986
#150
Gall knieproblemen en rijdt geen Dauphine of Ronde van Zwitserland.

mooi die kan ik al van de lijst halen :D

ZK

Dit zegt pogacar in podcast van G. Klinkt alsof Yates de laatste man gaat zijn. Terwijl ik zelf toch meer verwachtingen had van ayuso. Maar allicht eindigen ze in bergritten wel met 4 bij de eerste 10 🤣

Yates is mijn rechterhand, terwijl Ayuso en Almeida een soort van luxeknechten in de bergen zullen zijn. Soler en Sivakov zijn de grote mannen voor de bergen, maar kunnen ook het nodige op het vlakke doen. En dan nog Wellens en Politt, de sterke mannen. Het schrikt mij eigenlijk ook af, haha!'

KV
ZK
#152
Dit zegt pogacar in podcast van G. Klinkt alsof Yates de laatste man gaat zijn. Terwijl ik zelf toch...

Verbaas mij er ook wel over. Des te meer omdat Yates in tegenstelling tot vorig jaar toch nog niet echt kon overtuigen in het voorjaar (misschien wel deels te verklaren door zijn (zware) val in UAE tour). Rijdt nu blijkbaar ook geen voorbereidingskoers meer, dus dit maakt het toch lastig kiezen. Zie trouwens wel Vine staan op startlijst Zwitserland, dit kan toch niet?

John Bon

Lap, eerste barst in mijn "Ayuso voor wit en podium" mening. 😒

John Bon
John Bon
#149
Net even door de voorlopige startlijst gegaanbij de toppers kun je de prijzen wel een beetje bedenke...

Mooi dat Roglic meteen mijn punt even kracht bij zet

Pim Todcock

Moeilijk te interpreteren wat "Rechterhand" en "Luxe knecht" inhoudt. Gaat Yates dan de schaduwkopman zijn? Of gokken ze echt op 1 paard?

ZK
Pim Todcock
#156
Moeilijk te interpreteren wat "Rechterhand" en "Luxe knecht" inhoudt. Gaat Yates dan de schaduwkopma...

Ik denk dat ze allemaal in dienst gaan rijden van Pog. Maar belangrijkste is dan, wie is de laatste luitenant? Met deze selectie zal die, itt majka in de giro, veelvuldig top 10 en top 20 rijden.

NielsH97

Voor mij interessante namen (AK), buiten de 4 toppers;

  • S. Yates
  • Buitrago
  • Mas
  • C. Rodriguez
  • Gaudu
  • Vauquelin (twijfelgeval)
  • Hart (twijfelgeval)

Voor de aanvallers vind ik vooral de volgende namen interessant;

  • Meintjes
  • G. Martin
  • Gregoire
  • Ciccone
  • Barguil
  • Van Gils
  • Crass
  • Zingle

Absolute NO-GO's voor mijn ploeg;

  • Lafay
  • Jakobsen
  • Van Poppel

Verder kunnen voor mij Demare en Coquard hier nog bij, dit jaar nog amper resultaten gereden.

Wie mis ik volgens jullie obv voorlopige startlijst?

CLB
NielsH97
#158
Voor mij interessante namen (AK), buiten de 4 toppers; S. Yates Buitrago Mas C. Rodriguez Gau...

AK: Carapaz, Bernal

Aanvaller: Wout Poels, Stephen Williams

NO-GO: Girmay, Démare

Ik verwacht dat Coquard wel zijn puntjes bij elkaar sprint deze Tour.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Vanwaar Cras? Die heeft toch ook weinig gepresteerd? Is ook geen jong talent oid. Zou good old Mohoric niet ook interessant zijn voor de etappes waar Girmay, Pedersen, MvdP net niet mee kunnen/willen?

Zingle staat voor mij ook wel half op de zwarte lijst, vooral met Coquard in de ploeg.

Ragnar Lolbroek
NielsH97
#158
Voor mij interessante namen (AK), buiten de 4 toppers; S. Yates Buitrago Mas C. Rodriguez Gau...

Klimmer: Leknessund

Aanvallend (klimmer): Godon, Madouas,Powless.

No-Go: Gall met knieproblemen. 

Laatst gewijzigd
Rad
NielsH97
#158
Voor mij interessante namen (AK), buiten de 4 toppers; S. Yates Buitrago Mas C. Rodriguez Gau...

Meintjes als aanvaller inschalen, hmm.. ik laat me graag verrassen! 

(Of je hebt iets teveel PCM gespeeld)

DennisdeMenniss

Na het zien van de 3e etappe in de Dauphine, geen REV en ROG meenemen maar GEE. Denk dat het een one man show gaat worden deze tour...

NielsH97
Rad
#162
Meintjes als aanvaller inschalen, hmm.. ik laat me graag verrassen!  (Of je hebt iets teveel P...

Tour en Vuelta van 2022. Met dit deelnemersveld geen kans op top 10 en dus alleen kans op vluchten is mijn beredenatie.

NielsH97
Pim Todcock
#160
Vanwaar Cras? Die heeft toch ook weinig gepresteerd? Is ook geen jong talent oid. Zou good old Mohor...

Te veel hoop waarschijnlijk, zie nu pas zijn blessure. Direct afgevallen!

Sjasfriet
DennisdeMenniss
#163
Na het zien van de 3e etappe in de Dauphine, geen REV en ROG meenemen maar GEE. Denk dat het een one...

Jammer dat die Nerurkar geen tour rijdt. Kon een leuke dark horse zijn.

Boem is Ho
Sjasfriet
#166
Jammer dat die Nerurkar geen tour rijdt. Kon een leuke dark horse zijn.

Ik denk dat het eerder een leuke instinker was geweest. Die jongen ontwikkelt zich geweldig, maar Tour is wel ff andere koek

VincentK

Ik klik Pogacar, Ayuso, Yates (A) en Almeida erin en dan kijk ik wel wat ik overhoud.

ZK
Ragnar Lolbroek
#161
Klimmer: Leknessund Aanvallend (klimmer): Godon, Madouas,Powless. No-Go: Gall met knieproblemen.&n...

Nou had Martinez voorafgaand aan de Giro ook knieproblemen en we weten hoe dat is afgelopen. Als ze Gall naar Tour sturen, zal hij toch wel fit zijn?

NielsH97
VincentK
#168
Ik klik Pogacar, Ayuso, Yates (A) en Almeida erin en dan kijk ik wel wat ik overhoud.

Gewaagde strategie!

NielsH97
Ragnar Lolbroek
#161
Klimmer: Leknessund Aanvallend (klimmer): Godon, Madouas,Powless. No-Go: Gall met knieproblemen.&n...

Leknessund zou ik eerder als aanvaller meenemen.

DennisdeMenniss
Sjasfriet
#166
Jammer dat die Nerurkar geen tour rijdt. Kon een leuke dark horse zijn.

Dat is er wel eentje die op mijn toekomstige pareltjes lijst komt te staan ja ;)

ZK
Sjasfriet
#166
Jammer dat die Nerurkar geen tour rijdt. Kon een leuke dark horse zijn.

EF maakt selectie voor Tour pas paar dagen voor de start bekend, dus zou nog niet durven zeggen of hij wel of niet meegaat. Nou zou Vuelta en logische vuurdoop zijn in een grote ronde, maar wie weet al in de Tour

VincentK
NielsH97
#170
Gewaagde strategie!

Misschien wat flauw, maar ik ben bang dat het nog past ook als ze nu alles inprijzen en Vingegaard dadelijk niet mee doet. Budget in de Tour is altijd ruimer en met een dure Vingegaard erbij die wegvalt, wordt het misschien teveel van het goede. Eigenlijk zouden ze even moeten wachten met de prijzen, maar dat is natuurlijk geen optie.

Hangtieniedanstaatie

Dit maakt de eventuele keuze voor Wout niet bepaald makkelijker...

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/we-doen-het-niet-zonder-wout-maar-wout-doet-het-ook-niet-zonder-ons-niermann-over-keuzetraject-touros-van-aert

1 2 ... 7 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.