Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 60 ... 99 100
kevinraar

Mij team wat ik nu heb

Pogacar

Roglic

Yates 

Rodriguez 

Yates

Jorgenson

Mas

Vlasov

Buitrago 

Powless

Martin

Phlipssen

Pedersen 

Groenewegen 

De lie

Coquard 

Van poppel

Van den Berg

Gee

Laurance 

 

 

Daan Brakenhoff
kevinraar
#1476
Mij team wat ik nu heb Pogacar Roglic Yates  Rodriguez  Yates Jorgenson Mas Vlasov...

Geen Jakobsen meer Kevin?

Sean Chiappucci
martijncr
#1474
Ciccone als gokje kan ik nog wel inkomen, de andere namen die je noemt lieten ook zien het niet aan...

Wat precies vind je niet overtuigend aan Roglic in deze periode als ik vragen mag ? Met zijn uitslagen in de Dauphiné is hij daar toch gewoon hèt puntenkanon ?

Ok, het deelnemersveld daar was niet gelijk aan de Tour, maar een Roglic kan ook nog wat doorgroeien toch ?

Jorgenson zit ik nog wel mee in mjjn maag. Staat niet in mijn team op dit moment, niet vw zijn kwaliteit of vorm, maar vw de vorm van zijn team,   een van baarle en kuss die ontbreken, hebben het team verzwakt. Het is nog maar te bezien hoe lang en in hoeverre Stimorol mee kan blijven doen, en Matteo trekt die kar niet alleen.

Sean Chiappucci
martijncr
#1474
Ciccone als gokje kan ik nog wel inkomen, de andere namen die je noemt lieten ook zien het niet aan...

Met die 6 mjoen extra kun je oa leuke extra sprinters kopen, maar als je er al 7 hebt,wv 3 van de besten  die je sowieso captain maakt, wat is dan de meerwaarde van de extra jongens die ergens tussen plek 5 en 10 zullen eindigen ?

hendrik58

Pogi, Vinnie, Yates, Rodriguez, Bilbao, Jorgensen, Mas, Vlasov

Philipsen, Pedersen, De Lie, Coquard, Bauhaus, Ackermann, Bennett

Aranburu, Gee, Wright, Bettiol, Skujins

ZK
martijncr
#1473
Ik ga het niet doen! De balans in mijn team is nu machtig mooi. Doet pijn goedbedoelt advies naast m...

Deal 🙏

Primoz ValtAltijdVanDeFic

Denk nu, na 10 x omgooien, een redelijk stabiel team te hebben

 

AK: Pog, Vin, Rog, Rodriquez, A Yates, S Yates, Vlasov, Poweless
Sprint: Philipsen, Pedersen, Coquard, Bennet, Ackermann, Bauhaus, vd Berg, Mozatto
aanval: Gee, Ciccone, Bettiol, Rodriquez

Meningen ? 

martijncr
Sean Chiappucci
#1479
Met die 6 mjoen extra kun je oa leuke extra sprinters kopen, maar als je er al 7 hebt,wv 3 van de be...

Wat betreft Roglic was ik wel gevoelig voor de analyse in een podcast (meen In Het Wiel) waarbij ze concludeerde dat Roglic niet goed (meer) vermoeidheid kan stapelen. Dus in korte week koersen dat ie zijn neus nog wel net aan boven water kan houden, maar dat hij dit niet drie weken volhoudt en dan erdoorheen zakt. 

VLAB heeft inderdaad, op z'n zachtst gezegd, een pechjaar wat zich op allerlei manieren maar blijft manifesteren. Jorgensson zou potentieel in allerlei klassementen terug te vinden kunnen zijn. Samen met nog wat 24-jarigen overigens. 

En goed punt over de sprinters! Mijn redenatie is dat er 7-8 sprintetappes zijn die makkelijker te voorspellen zijn dan de meeste andere ritten. Dus ik wil een goed bezet GC team waarbij ik hopelijk genoeg mannen uit de top 3, 5 en 10 heb. En bij het sprinten behoorlijk maximaliseer en misschien wel verschil maak. Welke 7 gaan het op dit moment bij jou doen?

NielsH97

Mas of Buitrago?

Zelf nu Mas in het team door zijn consistentie, nadeel is vaak geen korte uitslagen. De pieken bij Buitrago zullen hoger zijn maar de dalen idem.

Groenewegen wel of niet?

Puur door snelheid zeg ik, ja doen! Het nadeel is dat hij misschien in 4/5 etappes (?) mee sprint.

de inzet van Gregoire en Lapeira? 

persoonlijk vind ik het lastig om in te schatten wat zij wel en niet aankunnen. Zoals bijvoorneeld etaples 1 en 2.

RikLarssen
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1482
Denk nu, na 10 x omgooien, een redelijk stabiel team te hebben   AK: Pog, Vin, Rog, Rodriquez...

Maar Roglic valt toch toch altijd van de fic? Zou hem niet meenemen dan! 

Primoz ValtAltijdVanDeFic
RikLarssen
#1485
Maar Roglic valt toch toch altijd van de fic? Zou hem niet meenemen dan! 

normaal zou ik hem ook niet meenemen, elke keer als ik dat doe valt hij van de fiets of krijgt hij een bord met Alé omi op zn knar.
Gezien de gifbeker van VLAB en het ijzersterke UAE neem ik hem toch mee. Vind hem dan met zijn winst vorige week toch de sterkste van de 'overige

ProScoritoManager
ZK
#1468
Enige tip die ik je kan geven met oog op gouden bekertje, puzzel Vingegaard er maar weer snel in. Al...

Ik kan me grotendeels vinden in je betoog (hoewel ik hem er zelf naast heb staan momenteel, maar dat gaat wel gepaard met flinke fomo). Alleen je laatste punt over het prijsverschil wil ik toch wel ontkrachten. Ook al was vingegaard afgelopen twee jaar sterker, Pogi bleek scoritotechnisch alsnog meer punten op te leveren. Vorig jaar zelfs 260 meer. Het jaar daarvoor was het verschil kleiner, maar daar zaten ook een hoop teampunten van Wout bij. Pogi had die twee jaar nog witte punten (had vingegaard die niet ook nog 2 jaar terug?), maar die gaan volgens mij geen 260 punten verschil maken. Dus dat Vingegaard in normale doen 1M meer dan Pogi zou moeten kosten is echt larie. 

JeroenBerg

Ik mis nog een laatste renner voor 750K.

Ik zit te twijfelen tussen Mohoric of Martinez.

of is er nog een betere?

Guido Benzo
JeroenBerg
#1488
Ik mis nog een laatste renner voor 750K. Ik zit te twijfelen tussen Mohoric of Martinez. of is er...

Johanessen vind ik ook een mooie voor 750k. 

Martinez gaf zelf aan uitgeregend te zijn na de ronde van Zwitersland, dus ik  durf niet. Mohoric toch ook mijn twijfels bij na zijn val. 
Persoonlijk ben ik dan maar voor Aranburu gegaan gezien mijn sprintgilde nog 1 of 2 versterkingen konden gebruiken. Of Aranburu dat nu is, is iets anders. 

Guido Benzo

Het merendeel van de ploeg staat iet-of-wat vast. 
7-8 voor het AK 
3-4 aanvallers (eentje dubbelt in beide) 
9 voor het sprinters deel.

Als iemand wil sparren, graag. Normaal cirkel ik rond de 80-85% in de einduitslag. Wel nog niet tot bij de beste 10% geraakt. 

tol100

Ik heb 

7 ak

6 Aanvallers

7 sprinters

 

 

Pirata
tol100
#1491
Ik heb  7 ak 6 Aanvallers 7 sprinters    

Wat moet je in vredesnaam met 6 aanvallers?

RappeEddy

Mijn verdeling met nog wat vraagtekens

8,5 AK

7 Sprint

3,5 Aanvaller

1 TT

JeroenBerg

Wie hebben jullie voor 500k?

 

ik zit te denken aan een TT rijder of een knecht voor Roglic.

dr klaas

Rtetetetetetetede  Aanvalluh !!   Mooi teampje geklikt met de big 7,   Nadeel geen teamgenoten van Pog.

tol100
Pirata
#1492
Wat moet je in vredesnaam met 6 aanvallers?

Gwn een leuk risico

tol100
dr klaas
#1495
Rtetetetetetetede  Aanvalluh !!   Mooi teampje geklikt met de big 7,   Nade...

Dan heb je de laatste dagen geen team over

Gnoe
Guido Benzo
#1489
Johanessen vind ik ook een mooie voor 750k. Martinez gaf zelf aan uitgeregend te zijn na de ron...

Heb je ergens een link waar Martinez dat aangeeft, ik was even aan het google maar kan het niet zo snel vinden.

tol100

Maar die Martinez is toch ook nii zo goed

John Bon
ZK
#1468
Enige tip die ik je kan geven met oog op gouden bekertje, puzzel Vingegaard er maar weer snel in. Al...

Dit kun je toch makkelijk de andere richting over redeneren? 
Vingegaard kost 6 miljoen als hij niet in vorm is heb je met die 6 miljoen andere renners nodig om een gouden bekertje te halen. 

Er snel uitklikken dus. 

Imo kunnen we blijven over praten en discuseren. Uiteindelijk weet niemand van ons hoe goed Vingegaard is dus moet je kiezen  waar je op gokt. 

HOe ik er erover denk is dat als je Vingegaard kiest en hij valt tegen dan is het voorbij want de kans dat je nog hoog scoort zonder hem is klein. Als je hem niet kiest en hij scoort wel goed (laten we braaf zijn en zeggen rond de 800 punten) dan kun je nog hopen dat de keuzes die je wel hebt gemaakt dit toch wat compenseerd. 

Ik denk zowel het nemen als het niet nemen van Vingegaard, los van hoe graag wij willen doen dat we er iets van kennen, een blinde gok is die 50/50 goed of slecht kan uitvallen. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 60 ... 99 100

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.