Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 84 ... 108 109
Daan Brakenhoff
zomaareens
#2071
Marijn vd berg of de lie nog kans morgen?  

Kans om de finish te halen wel!

Coureurs du Courage
Nederlandsche
#2073
Top dankjewel, wegens EK en drukte op werk kan ik dit jaar niet geweldig focussen op de Tour. Verwac...

Ik zou Lapeira lekker erin laten, die gaat zeker kansen krijgen. Heeft zijn doorbraakjaar, rijdt bij de ploeg in vorm (hebben een stap gemaakt met professionele voedingsbegeleiding dit jaar en volgens mij ook betere fietsen). En is Frans kampioen. Schrijf hem maar op voor etappe 17, 18 en misschien zelfs etappe 11.

750 heb je leuke keuzes, maar denk dat als je 2 aanvallers zoekt dat je met combi die je nu hebt echt wel lekker zit.

hansie pansie

Wat zijn nou echt de sprinters die wel heuveltje over kunnen komen. En hoeveel van die etappes verwachten jullie deze tour? 

Ik weet een Philipsen, Pedersen, Coquard  Matthews. Maar die laatste  zie ik nog niet zo vaak bij top 10 komen deze tour

Coureurs du Courage
hansie pansie
#2078
Wat zijn nou echt de sprinters die wel heuveltje over kunnen komen. En hoeveel van die etappes verwa...

Van Aert en De Lie. Is echter maar 1 etappe waar de sterke sprinters profijt hebben (etappe 8). Maar een van die mannen kun je ook voor etappe 2 opstellen.

Pirata

@nasibal hoe denk jij over Van Aert en de Lie? 

LaurenstenTop

Vraag: ik heb mijn team nagenoeg rond. Alleen twijfel over het volgende.

vlasov en almeida wisselen voor Ayuso en een 500 K renner. Dit vanwege de laatste berichtgevingen wat betreft ayuso, gaat hij daadwerkelijk een verschil maken? 

overigens zal ik vervolgens nog moeten snijden in een 1 mil renner naar 500k

Laatst gewijzigd
NOAD1912
Coureurs du Courage
#2074
Ja eens. Ik denk dat Ayuso de DFM van deze Tour kan zijn. Maar toch heb ik hem nog geen enkele keer...

"ik heb slechts 1 gouden bekertje, wel ooit zelf de Tour gefietst voor de profs uit." make that the cat wise 😲

NOAD1912
LaurenstenTop
#2081
Vraag: ik heb mijn team nagenoeg rond. Alleen twijfel over het volgende. vlasov en almeida wisselen...

laatste berichten Ayuso?

LaurenstenTop
NOAD1912
#2083
laatste berichten Ayuso?

Meer vanuit dit forum om hem alsnog te overwegen.

bart1e

Bauhaus+Benett of De Lie + Cavendish?

encanto

@bart1e: wat heb je zelf nodig? Als je al pedersen hebt zou ik voor de eerste gaan, heb je die niet dan is de lie interessanter (ook voor gravelrit)

bart1e

Ik heb Pedersen er al in staan. Thanks! 

Coureurs du Courage
NOAD1912
#2082
"ik heb slechts 1 gouden bekertje, wel ooit zelf de Tour gefietst voor de profs uit." make that the...

Lees maar na op mijn website; in 2016 zelf gefietst, daarna in 2019, 2022 en 2023 andere idioten begeleid om hetzelfde te doen.

https://coureursducourage.nl

Coureurs du Courage
bart1e
#2085
Bauhaus+Benett of De Lie + Cavendish?

Ik neig naar De Lie Cav, maar dat is puur omdat ik het Cav gun en De Lie nog in meer etappes op te stellen is.

Nederlandsche

De Lie + van den Berg of 2k sprinter + Gaviria, welk heeft het meest puntenpotentieel? :)

Laatst gewijzigd
Canyon72

Laatste keuzes. Ik heb nu 3 ploegen klaarstaan, waarvan steeds met Pogacar, Remco, A Yates, Rodriguez, Almeida, Philipsen en Pedersen. Eerste team is inclusief Roglic en Van Aert, tweede inclusief Van Aert en met Ayuso ipv Almeida, en derde team met Vingegaard. 

Welk van de 3 teams geniet jullie voorkeur?

bdebouwer

Ayuso + groenewegen of Vingegaard + cavendish ?

 

Maarten Koning
bdebouwer
#2092
Ayuso + groenewegen of Vingegaard + cavendish ?  

Ayuso + groen

bart1e
Coureurs du Courage
#2089
Ik neig naar De Lie Cav, maar dat is puur omdat ik het Cav gun en De Lie nog in meer etappes op te s...

Haha ja dat heb ik hetzelfde bij Cavendish. Las dat de Lie wel zei dat als het te gevaarlijk is bij de sprint hij in zijn remmen knijpt. De Lie is idd in de gravel rit weer op te stellen. Bauhaus is meestal dan weer steady met de top10 en heb het gevoel dat Benett het ook goed gaat doen. 

Nog een nachtje over slapen! ^^

Canyon72
Wim Peters
#2057
Aranburu of Van Gils? Had tijden lang A erin maar neig nu toch naar Van Gils. Iemand advies?

Zou kiezen voor Van Gils, Aranburu is ook zo halve aanvaller halve sprinter maar minder goed dan Van Gils

janstof

Ik lees veel mensen die Almeida hebben. Almeida heeft afgelopen weken goed gereden en heeft een goed team. Maar is bij de 3e of 4e pion van Pogi? Hoeveel punten ga je als 3e/ 4e pion halen? Hij zal veel kopwerk moeten doen en als er echt geklommen wordt valt hij af  i.v.m. het kopwerk. Met de tijdrit pakt hij wat eigen punten en de teampunten van pogi. Geel pakt hij, wit kan niet meer of via Ayuso, maar die kans acht ik klein. Dan heb de bergtrui nog. Maar die is dit jaar lastiger te halen omdat er minder dubbele punten zijn bovenop te halen T.o.v. bijvoorbeeld vorig jaar, en toen wonnen de AK mannen het ook niet.  gaat hij meer punten halen dan een jorgensen, Bilbao etc.? 
ik twijfel nog wel over hem 

Canyon72
Nederlandsche
#2058
De sprinters zijn het meest zeker qua punten, ik zal daar niet al te veel inschuiven. Er wordt hier...

Mijn probleem is grotendeels hetzelfde. Keuze tussen Vingegaard en Roglic en/of Van Aert, en ook steeds Ayuso er willen inpuzzelen te koste van sprinters

RvAmelsfoort

Dit is mijn team 

Pogacar

Roglic

Evenepoel

Rodriguez

Yates

Yates

Almeida

Buitrago

Philipsen

Groenenwegen

De Lie

Coquard

Bennet 

Ackermann

Gaviria

Gee

Ciccone

Bettiol

Lapeira

Mozzato

 

Iemand nog tips???

bdebouwer

Bauhaus en roglic of cav en ayuso?

Coureurs du Courage
Canyon72
#2091
Laatste keuzes. Ik heb nu 3 ploegen klaarstaan, waarvan steeds met Pogacar, Remco, A Yates, Rodrigue...

Ik zat zelf heel lang op Pogi/Vin/V Aert. Ben 2 dagen geleden geswitched naar Pogi/Roglic/Rev (en natuurlijk wat andere verschuivingen om het budgettechnisch te realiseren). Maar dat laatste voelt echt wel goed/beter/betrouwbaarder. Zeker als je de etappes gaat invullen. Roglic met zijn punch, Evenepoel met zijn tijdritkwaliteit en witte punten - voor mijn gevoel is dat de way to go.

Wel ga ik op scori-pro voor de andere optie; wil daar wat meer de gok wagen om t verschil te maken. Ik denk dat deze afweging de grote verschilmaker kan gaanzijn: geloof je in VLAB of niet?

1 2 ... 84 ... 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.