Ik zou Lapeira lekker erin laten, die gaat zeker kansen krijgen. Heeft zijn doorbraakjaar, rijdt bij de ploeg in vorm (hebben een stap gemaakt met professionele voedingsbegeleiding dit jaar en volgens mij ook betere fietsen). En is Frans kampioen. Schrijf hem maar op voor etappe 17, 18 en misschien zelfs etappe 11.
750 heb je leuke keuzes, maar denk dat als je 2 aanvallers zoekt dat je met combi die je nu hebt echt wel lekker zit.
Vraag: ik heb mijn team nagenoeg rond. Alleen twijfel over het volgende.
vlasov en almeida wisselen voor Ayuso en een 500 K renner. Dit vanwege de laatste berichtgevingen wat betreft ayuso, gaat hij daadwerkelijk een verschil maken?
overigens zal ik vervolgens nog moeten snijden in een 1 mil renner naar 500k
Laatste keuzes. Ik heb nu 3 ploegen klaarstaan, waarvan steeds met Pogacar, Remco, A Yates, Rodriguez, Almeida, Philipsen en Pedersen. Eerste team is inclusief Roglic en Van Aert, tweede inclusief Van Aert en met Ayuso ipv Almeida, en derde team met Vingegaard.
Welk van de 3 teams geniet jullie voorkeur?
Haha ja dat heb ik hetzelfde bij Cavendish. Las dat de Lie wel zei dat als het te gevaarlijk is bij de sprint hij in zijn remmen knijpt. De Lie is idd in de gravel rit weer op te stellen. Bauhaus is meestal dan weer steady met de top10 en heb het gevoel dat Benett het ook goed gaat doen.
Nog een nachtje over slapen! ^^
Ik lees veel mensen die Almeida hebben. Almeida heeft afgelopen weken goed gereden en heeft een goed team. Maar is bij de 3e of 4e pion van Pogi? Hoeveel punten ga je als 3e/ 4e pion halen? Hij zal veel kopwerk moeten doen en als er echt geklommen wordt valt hij af i.v.m. het kopwerk. Met de tijdrit pakt hij wat eigen punten en de teampunten van pogi. Geel pakt hij, wit kan niet meer of via Ayuso, maar die kans acht ik klein. Dan heb de bergtrui nog. Maar die is dit jaar lastiger te halen omdat er minder dubbele punten zijn bovenop te halen T.o.v. bijvoorbeeld vorig jaar, en toen wonnen de AK mannen het ook niet. gaat hij meer punten halen dan een jorgensen, Bilbao etc.?
ik twijfel nog wel over hem
Ik zat zelf heel lang op Pogi/Vin/V Aert. Ben 2 dagen geleden geswitched naar Pogi/Roglic/Rev (en natuurlijk wat andere verschuivingen om het budgettechnisch te realiseren). Maar dat laatste voelt echt wel goed/beter/betrouwbaarder. Zeker als je de etappes gaat invullen. Roglic met zijn punch, Evenepoel met zijn tijdritkwaliteit en witte punten - voor mijn gevoel is dat de way to go.
Wel ga ik op scori-pro voor de andere optie; wil daar wat meer de gok wagen om t verschil te maken. Ik denk dat deze afweging de grote verschilmaker kan gaanzijn: geloof je in VLAB of niet?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.