Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 85 ... 99 100
NOAD1912
Coureurs du Courage
#2088
Lees maar na op mijn website; in 2016 zelf gefietst, daarna in 2019, 2022 en 2023 andere idioten beg...

Respect, geloofde je al wel hoor :)

Ecko

Ik stop anders draai ik helemaal door. De adviezen van onze grote goeroe in de wind slaand neem ik toch een handjevol aanvallertjes. Zo kwam ik in de Vuelta van '22 aan mijn tot nog toe enige Gouden Beker.

Geen Aranburu, Bilbao, Ciccone of Geetje, en in Vingegaard en Van Aert geloof ik jammergenoeg niet. Gall durf ik ook niet aan, maar het kan heel goed dat ik daar enorm veel spijt van ga krijgen. 

Ter overweging: is de Healyhype helemaal over? Over Godon lees ik ook weinig, hij kan toch best interessant zijn. 

Coureurs du Courage
RvAmelsfoort
#2098
Dit is mijn team  Pogacar Roglic Evenepoel Rodriguez Yates Yates Almeida Buitrago Phil...

Nee, mooi team. Je maakt net ff wat andere keuzes dan dat ik zou doen qua poppetjes, maar de hoofdlijnen zijn hetzelfde. Goede balans, leuk en gedurfd dat je voor die extra UAE man kiest.

Ruderick

Ik lees heel veel 

"zal ik deze en deze of die en die in mijn lijstje zetten"

alsof 10.000 mensen dezelfde mening hebben; dus ligt er net aan wie er online is en wie antwoord wil geven

verder is er hier een rotsvast vertrouwen in Nasibal ( en terecht)

Nasibal is duidelijk en heeft er (zover ik kan zien) echt verstand van

ik ben geen bekertjesman en ben al trots dat ik toch een redelijke 82+ % scoorder ben

ik las net Lazkano 21 jaar dus gaat ie het volhouden 3 weken?

en dat geldt ook toch een beetje voor Ayuso (ook 21) weliswaar leuke Vuelta gereden en op papier kanshebber wit (maar Vuelta is geen Tour) en als Vingegaard groeit in de tour (waar ik vanuit ga) dan moet ie toch echt meer knechten voor Pogi

Evenepoel verloor in Vuelta ff snel een half uur op JumboVisma en mocht/kon daardoor vrijelijk zijn gang gaan. Hij zal nu toch echt eerste week toe moeten slaan, willen wij wat puntjes aan hem kunnen verdienen

Vlasov zal echt niet voorbij Roglic mogen (Gezien de reactie van Roglic in Vuelta toen Kuss voor eindwinst mocht gaan)

Buitrago gaat volgens mij echt zijn geld wel opbrengen (gaat toch minimaal wel (met Ciccone) de eerste heuvels/bergen over voor de Virenque-trui (Virenque was een belofte maar kon het niet waarmaken en ging toen maar voor de meest absurde trui)

Hoop dat mensen nu op mij gaan schieten

( ik ben daardoor niet beledigd dus, want ben giga liefhebber, maar geen giga-kenner)

 

Coureurs du Courage
Ecko
#2102
Ik stop anders draai ik helemaal door. De adviezen van onze grote goeroe in de wind slaand neem ik t...

Healy heeft dit jaar elke koers steengoed gereden.. alleen op de verkeerde momenten. Lijkt een timingsprobleem/geduld issue te hebben. Smeet echt werkelijk met zijn krachten. Overigens heeft M. VdBerg uit dat team dat ook, misschien een teamding?!

Godon is volgens mij een eenmalig uitschietertje geweest, beetje zoals die Oekrainer van Bahrein waar ik de naam al weer van vergeten ben maar iedereen wel weet wie ik bedoel.

Maarten Koning
Ecko
#2102
Ik stop anders draai ik helemaal door. De adviezen van onze grote goeroe in de wind slaand neem ik t...

Het is dat hij niet echt lekker rijdt dit jaar. Slovenië ging dan wel weer goed maar dat deelnemersveld is natuurlijk ook wat minder.

Desondanks heb ik hem er vandaag ingezet..

Bij de gravel etappe een optie, hij vond etappe 1 interessant en kan het zwaardere werk aan in de vlucht. Ik ben nog niet helemaal zeker of hij blijft maar van de 750k renners is hij wel veelzijdig. Heb ook Mohoric er in gehad op die plek maar die heeft net wat minder kansen. Al heeft hij bij die kansen wellicht wel meer kans op punten

Laatst gewijzigd
klumper

Zojuist Evenepoel uit mij team gegooid, kan nu in de breedte een veel beter team samenstellen.

 Slechts 2 van de grote 4

Pogacar, Roglic, Rodriguez, A Yates, Almeida, Jorgenson, Vlasov, S Yates, Buitrago

Philipsen, Pedersen, Groenewegen, Coquard, Bauhaus, Gaviria, Van den Berg

Ciccone, Van Gils, Williams, Johannessen

Ziet er op papier erg goed uit, maar zonder Evenepoel voelt toch niet goed.

Zouden jullie het aandurven met dit team??

Ruderick
klumper
#2107
Zojuist Evenepoel uit mij team gegooid, kan nu in de breedte een veel beter team samenstellen. &nbs...

Lol.   Nee.  Of je moet het leuk vinden dat we even hoog eindigen

 

ff serieus    mooi team.  Sprinttechnisch zit ik ongeveer zelfde. Ik ga echter qua AK toch voor Vin

Kratjes

We zijn er bijna uit.

Bennet of Bauhaus

en voor 750 K.
Lazkano / Kung / Martinez of Onley 

GoldenWallie

Gaan we spijt krijgen met de keuze voor WVA in plaats van Pedersen? Mijn verstand zegt ruilen (500k ergens wel te besparen), mijn Scoritohart zegt Woutje! We gaan het morgen zien :) 

Al zullen de nachtdiensten met de kleine mij wellicht wel van gedachte doen veranderen...

encanto

@klumper: ben zelf ook voor de 2 van de 4 tactiek gegaan maar dan voor evenepoel gekozen vanwege tijdrit en witte trui. Verder echt wel een mooi uitgebalanceerd team hoor. Ik heb natuurlijk net andere keuzes gemaakt, maar in grote lijnen zeker een mooi team (15 dezelfde renners dus dat zegt wel wat..:))

bdebouwer

Wat denken jullie, twijfel erg tussen roglic en bauhaus of groenewegen en ayuso

Poule d'Or
Coureurs du Courage
#2088
Lees maar na op mijn website; in 2016 zelf gefietst, daarna in 2019, 2022 en 2023 andere idioten beg...

Mooie site, leuk project!

Canyon72
Coureurs du Courage
#2100
Ik zat zelf heel lang op Pogi/Vin/V Aert. Ben 2 dagen geleden geswitched naar Pogi/Roglic/Rev (en na...

Thanks, overweeg ook vooral pogi/rev/roglic en wva er ook nog bij. Ik geloof zeker in wout, maar vrees of Jonas het zal lukken

Coureurs du Courage
Kratjes
#2109
We zijn er bijna uit.Bennet of Bauhausen voor 750 K. Lazkano / Kung / Martinez of Onley 

Bauhaus lijkt iets zekerder dan Bennet, maar zit er niet altijd bij. Als Bennet goed is, dan is zijn potentie en consistentie qua punten vele malen groter dan Bauhaus. Kwestie van smaak denk ik. Ik ga bijvoorbeeld voor Bauhaus omdat ik het idee heb dat ik elders al te veel 'gok'.

Je 750k dillema zou ik kiezen voor Martinez en / of Onley. Kung is niet in beste doen dit jaar, Lazkano vind ik moeilijk qua opstellen. Een Martinez kun je bijvoorbeeld met zekerheid opstellen in etappe 11/17/18 en die gaat daar wel ergens een resultaat voor je rijden. Lazkano kan zomaar opeens opduiken in de gravelrit, rit 10 of een overgangsrit waar je sprinters verwacht.

Coureurs du Courage
Canyon72
#2114
Thanks, overweeg ook vooral pogi/rev/roglic en wva er ook nog bij. Ik geloof zeker in wout, maar vre...

Zou t erg tof vinden als je hem er ook ingepuzzeld krijgt. Denk dat je dan concessie moet doen in je klassementsmannen van de 2de lijn, ben benieuwd.

Coureurs du Courage
Poule d'Or
#2113
Mooie site, leuk project!

Thanks! Wel tijdelijk on hold ivm kleine op komst.

Canyon72
klumper
#2107
Zojuist Evenepoel uit mij team gegooid, kan nu in de breedte een veel beter team samenstellen. &nbs...

Mooi team, maar voor mij moet het steeds met REV

Canyon72
klumper
#2107
Zojuist Evenepoel uit mij team gegooid, kan nu in de breedte een veel beter team samenstellen. &nbs...

En incl. Wout Van Aert

Sambonhof

Is Lapeira inzetbaar in etappes 17 en 18 denken jullie? Zo niet dan moet ik iemand anders meenemen zoals een Barguil

Geurtje

Ik heb best een aardig team.

Ik twijfel tussen de 500k mannen Ballerini of Mozzato?

Wat is wijs? 

Ecko
Coureurs du Courage
#2105
Healy heeft dit jaar elke koers steengoed gereden.. alleen op de verkeerde momenten. Lijkt een timin...

Welke uitschieter van Godon bedoel je? De Brabantse Pijl van vorig jaar? Maar kijk zijn resultaten van dit jaar eens. Tweede (achter ene Pogacar), vierde, zevende en achtste in Catalonië, achtste in de Waalse Pijl, twee ritzege's in Romandië. Nog even en ik klik hem er alsnog zelf in! 

(Padun, bedoelde je. Dat was inderdaad een eendagsvlieg. Vooruit, twee dagen.)

Kratjes
Coureurs du Courage
#2115
Bauhaus lijkt iets zekerder dan Bennet, maar zit er niet altijd bij. Als Bennet goed is, dan is zijn...

dank, of denk je dat aranburu mee gaat sprinten. Die stond ook nog op de twijfel lijst zag ik net

Canyon72

Magnus Cort en Lenny Martinez of  Marijn Vandenberg en Armirail

NiekPro2005

ik kijk eigenlijk nauwlijks wielrennen maar vind scorito wel leuk. ik heb na wat onderzoek momenteel dit staan zijn er nog rookie mistakes die ik erin heb.

7 AK Pogacar, Roglic, Ayuso, A Yates, Pidcock, Almeida, Powless
1 Klimmer Johannessen
7 Sprinters Philipsen, Pedersen, Groenewegen, De Lie, Coquard, Ackermann, Jakobsen
5 Aanvaller Van der poel, Ciconne, Poels, Kwiatkowski, Bettiol 

1 2 ... 85 ... 99 100

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.