Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 86 ... 99 100
bdebouwer
NiekPro2005
#2125
ik kijk eigenlijk nauwlijks wielrennen maar vind scorito wel leuk. ik heb na wat onderzoek momenteel...

Leuk team! Wel een paar aanmerkingen. Powless is eerder een aanvaller dan AK. Jakobsen is hopeloos uit vorm en gaat waarschijnlijk amper sprinten. Kwiatkowski zou ik ook niet te veel van verwachten.

 

Laatst gewijzigd
GoldenWallie
NiekPro2005
#2125
ik kijk eigenlijk nauwlijks wielrennen maar vind scorito wel leuk. ik heb na wat onderzoek momenteel...

Zie je inbox, heb PB gestuurd. 

Canyon72
Coureurs du Courage
#2116
Zou t erg tof vinden als je hem er ook ingepuzzeld krijgt. Denk dat je dan concessie moet doen in je...

Gelukt, dus pog, rev, rog, a yates, Rodriguez, almeida, buitrago en cras.

Wil ook lenny Martinez erin, maar moet dan nog extra puzzelen

Coureurs du Courage
Ecko
#2122
Welke uitschieter van Godon bedoel je? De Brabantse Pijl van vorig jaar? Maar kijk zijn resultaten v...

Ja daar doelde ik wel op. En dankjewel, Padun zocht ik.

Overigens trek ik nooit zwaar aan etappes in Romandië, vind dat een minderwaardige koers. En die Waalse Pijl was een loterij van de niet-bevroren kippen die de slachting hadden overleeft, zegt ook weinig. Toegegeven, Catalonië is knap. Vooruit, hij verdient het om genoemd te worden als optie, zeker omdat het team sterk(er) rijdt dit jaar. Godon voor 500k als aanvaller kan zomaar eens een leuke pick zijn die weinig mensen hebben.

Coureurs du Courage
Canyon72
#2128
Gelukt, dus pog, rev, rog, a yates, Rodriguez, almeida, buitrago en cras. Wil ook lenny Martinez er...

Ok, netjes. Cras is wel een long shot. Zou dan kijken of je een 1 miljoen kan downgraden naar 750k en Martinez of Onley als klassementsaanvuller neemt.

NiekPro2005
bdebouwer
#2126
Leuk team! Wel een paar aanmerkingen. Powless is eerder een aanvaller dan AK. Jakobsen is hopeloos u...

Thanks heb die 3 mannen eruit geklikt nu is de vraag wie erin moeten voornamelijk low budets zijn. 

Nederlandsche
NiekPro2005
#2125
ik kijk eigenlijk nauwlijks wielrennen maar vind scorito wel leuk. ik heb na wat onderzoek momenteel...

Kwiatkowski en Van der Poel eruit fietsen en gewoon lekker fietsen kijken, mooiste sport die er is.

Sambonhof
NiekPro2005
#2131
Thanks heb die 3 mannen eruit geklikt nu is de vraag wie erin moeten voornamelijk low budets zijn.&n...

Onley lijkt me een leuke jonge klimmer van 750k, lapeira kan als aanvaller voor 500k

Bergbeklimmer

Wat verwachten jullie van Thomas?

En hoe zit het met de vorm van Bernal?

Sambonhof

Pedersen opstellen morgen ja of nee? 

bdebouwer
Sambonhof
#2135
Pedersen opstellen morgen ja of nee? 

Nee

Coureurs du Courage
Bergbeklimmer
#2134
Wat verwachten jullie van Thomas? En hoe zit het met de vorm van Bernal?

Thomas helemaal niks, zou mij compleet verbazen (en met mij veel anderen) als ie opeens zich gaat mengen deze ronde.

Bernal zou zomaar eens top 10 kunnen rijden als aanklamper, maar zie hem niet top 5 rijden. Dat soort type renner is tricky, want scoren vaak 'slechts' 150/200 punten. Bovendien is er in de pikorde iemand boven hem in de ploeg. Ik zie het niet in hem..

Poffermeloen

Zouden jullie nog veranderingen toepassen of.... ?

 

AK 9 man 

Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, A Yates, Rodriguez, Almeida, S Yates, Buitrago , Lenny Martinez

Sprint 8 man

Philipsen, Pedersen, de Lie, Coquard, Gaviria, Cavendish, van den Berg, Mozzato

Aanval / Punch

Kragh Andersen, Bettiol, Geschke. 

 

Ben echt heel benieuwd of jullie nog iets anders zouden aanbevelen of wisselen. 

Sambonhof
Poffermeloen
#2138
Zouden jullie nog veranderingen toepassen of.... ?   AK 9 man  Pogacar, Vingegaard, Eve...

Ik zou zelf Vingegaard wisselen voor Roglic en dan een van je 1.5m sprinters upgraden, maar dat is maar net hoeveel je persoonlijk verwacht van Vingegaard

Canyon72
Poffermeloen
#2138
Zouden jullie nog veranderingen toepassen of.... ?   AK 9 man  Pogacar, Vingegaard, Eve...

Wow top

bdebouwer

Ik heb nog 500k over, zouden jullie nog dingen aanpassen:

Ak (8+1): pog, rev, rog, Rodriguez, jorgenson, almeida, s yates, buitrago, Gee

Sprint (7): philipsen, petersen, de lie, Bennet, coquard, cavendish, van den berg

Verder nog als aanvallers, bettiol, lapeira en als team/aanvaller: laurance, en team/tijdrit: lampaert

Poffermeloen
Sambonhof
#2139
Ik zou zelf Vingegaard wisselen voor Roglic en dan een van je 1.5m sprinters upgraden, maar dat is m...

Ah Dank!! Jumbo moet naar mijn weten punten halen dus anders zouden ze Vingegaard naar de Vuelta sturen mocht hij niet goed zijn. Dus die zal echt wel goed genoeg zijn. 

Enige wat ik nog zou overwegen om Evenepoel te wisselen voor Roglic... maar ja Roglic gaat denk ik minder worden naar mate de tour vordert en the god is the god. Gaat hopelijk verrassen... 

Behatzailea

Het is nu zaterdag en ik laat mijn team zoals die is. 

8 Klassementsrenners (Pidcock zit daar dan bij) (30.5M)

2 Klimmers (1.5M)

7 Sprinters (18.5M)

3 Aanvallers (2.5M)

Ben er tevreden mee. Ik kom overal wel redelijk uit nu. Geen WvA en MvdP (daarom wel Pidcock en die pakt vandaag gelijk geel ;-))

Drollema
bdebouwer
#2141
Ik heb nog 500k over, zouden jullie nog dingen aanpassen: Ak (8+1): pog, rev, rog, Rodriguez, jorge...

Cavendish upgraden naar een sprinter van 2 miljoen of Buitrage upgraden naar Vlasov.

Snap de Ayuso hype niet helemaal. Slechte aanloop naar de Tour: valpartij en corona. Is daarbij gewoon knecht van Pogi.

Laatst gewijzigd
Kippie
Drollema
#2144
Cavendish upgraden naar een sprinter van 2 miljoen of Buitrage upgraden naar Vlasov. Snap de Ayuso...

Verwacht wel dat hij makkelijk top 10 rijdt, pakt daarnaast natuurlijk teampunten en kanshebber voor het jongerenklassement

goose

Heb ondertussen 5 bekertjes maar ben redelijk clueless voor deze tour :D

Enige waar ik mijn hoofd nog over breek is of het waard is om VDP erin te knallen met Pidcock,De Lie, Pedersen in de ploeg. 

Drollema
Kippie
#2145
Verwacht wel dat hij makkelijk top 10 rijdt, pakt daarnaast natuurlijk teampunten en kanshebber voor...

Gebaseerd op wat? Tour is toch net een wat hoger niveau dan de Vuelta en daar had hij geen kopman voor zich.

Drollema
RappeEddy
#1946
https://www.touretappe.nl/tour-de-france-2024-favoriet/etappe-2-kanshebber-tdf-2024/ Hier wordt het...

Zou ik geen waarde aan hechten. Die geven Demare en Jakobsen vrolijk 2 sterren bij sprint etappes.

Kip

Bij twijfel over renners: start met het parcours!

Veel vlakke sprints, weinig ritten voor klassieker renners.

ook qua type AK renner is er natuurlijk een groot verschil.

jorgensen is bijvoorbeeld lang en zwaar en daarmee zie ik hem vooral in de eerste helft van de ronde kans maken.

--

Jonas Vingegaard had moeite om de glimlach van zijn gezicht te vegen toen racedirecteur Christian Prudhomme de 21 etappes blootlegde die het raamwerk vormen voor de editie van dit jaar van 's werelds grootste wielerwedstrijd in oktober.

Want met een brute finish met beide torenhoge bergen, een zee van hoogtemeters en een historische en zwaar heuvelachtige finale enkele start was er volop gelach voor de verdedigende Tourwinnaar.

Voordat hij zover komt, moet hij echter een historisch moeilijke start doormaken, flink wat sprintetappes, maar liefst 32 km onverharde wegen en verschillende etappes waar rivaal Tadej Pogacar zijn mond van zal likken.

Niballie
NiekPro2005
#2125
ik kijk eigenlijk nauwlijks wielrennen maar vind scorito wel leuk. ik heb na wat onderzoek momenteel...

 Als Powless 1 van je 7 AK renners is, zou ik nog een keer goed nadenken.

1 2 ... 86 ... 99 100

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.