Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 78 ... 108 109
Ben Nihilisty
Niballie
#1892
Jayco gaat natuurlijk nooit op voorhand voor Matthews kiezen. Als Groenewegen er nog bij zit rijden...

Yes eens hoor, bij mij gaat Groenewegen ook mooi mee! Maar de aanwezigheid van Matthews kan er wel voor zorgen dat de noodzaak voor Groenewegen om even dat ene heuveltje over te motoren wat minder hoog ligt - dat bedoelde ik meer met het bijzinnetje te zeggen. 

Fietsopa
NielsH97
#1922
Die heb ik na die matige tour of Suisse dus eruit gebonjourd 

Maar 2 dagen voor de tour of Suisse wint hij nog een etappe

Astarloa
Ben Nihilisty
#1926
Yes eens hoor, bij mij gaat Groenewegen ook mooi mee! Maar de aanwezigheid van Matthews kan er wel v...

Precies dit. Denk niet dat Groenewegen alle sprints gaat bijwonen en dus vind ik zelf 3 miljoen te duur.

Behatzailea

Ik zit te kijken naar A Yates, Roglic en Ayuso. Zijn toch redelijke gelijkwaardig volgens mij (Scoritotechnisch). Ik heb nu Roglic, maar zou Ayuso niet beter zijn (ivm truipunten en jongerenpunten)? En waarom kiezen anderen A Yates? Gaat Ayuso niet 1M aan punten meer pakken?

Ruderick

Maar waar mat sprint sprint ped ook en van Aert

denk toch dat Groen meer dan 2x mat oplevert

Alucard
Maarten Koning
#1906
Van der poel deed het op de mur de bretagne, dat ontloopt elkaar niet veel lijkt me. Hij is wel een...

Heerlijk dit soort slechte adviezen

hetismewat

Ayuso wordt een beetje overschat. Talent, zeker, maar echt nog niet op het niveau van een Roglic (of A. Yates).

Ruderick
Behatzailea
#1929
Ik zit te kijken naar A Yates, Roglic en Ayuso. Zijn toch redelijke gelijkwaardig volgens mij (Scori...

Ik heb precies hetzelfde idee

als Ayuso wit heeft en pog geel scheelt het ook gelijk weer een sprinter (hahaha)

en het lost mijn probleem op wat betreft rog of niet.   Thx

Valvuillerdemoz
Ben Van Heck
#1878
Denken jullie niet dat Jorgenson in de schaduw van Vingegaard en WVA wel eens hoge ogen zou kunnen g...

Zou in ieder geval wel een stuk beter uitkomen voor je budget hè ?!

lochem
Astarloa
#1928
Precies dit. Denk niet dat Groenewegen alle sprints gaat bijwonen en dus vind ik zelf 3 miljoen te d...

Groenewegen of Kristoff ?

Vlasov of Ciccone ?

Sjasfriet
Jari Litmanen
#1910
Lapeira zie ik dit seizoen natuurlijk ook geweldig rijden. Ik verwacht - met zijn prijs - wel een pi...

Pol de crossmol heb ik toch 5 keer opgesteld. Mooi voor een 500k - tje. En in etappe 1 neemt hij al z'n 50 punten + geel, groen en wit. Over overpresteren gesproken ;)

Alucard

Iedere keer als iemand zijn team plaatst, en ik het lijstje afga denk ik...hey ja die heb ik ook allemaal.

Op deze manier wordt het wel saai. Ik ga wat meer gokjes nemen.

Zitvlees
Behatzailea
#1929
Ik zit te kijken naar A Yates, Roglic en Ayuso. Zijn toch redelijke gelijkwaardig volgens mij (Scori...

hier denk ik ook nog over.  Potentieel van Ayuso het hoogst, maar daarom ook het duurst. 

Zolang ze eigen kans mogen gaan, lijken ze me allemaal goede opties met redelijke prijzen. Ik heb Ayuso niet want geen geld en wel REV, Jorg, Santi en C.Rod

Maarten Koning
Alucard
#1931
Heerlijk dit soort slechte adviezen

We gaan het zien :)

Je brengt verder ook geen arguement waarom het blijkbaar zo verkeerd gedacht is. Ik claim niet alle wijsheid in pacht te hebben dus ik laat me graag overtuigen waarom dit niet klopt..

Alucard
Maarten Koning
#1939
We gaan het zien :) Je brengt verder ook geen arguement waarom het blijkbaar zo verkeerd gedacht is...

Mur de Bretagne is punchen en dan doortrekken, San Luca is echt klimmen. VdP's fysiek leent zich perfect voor het ene, matig voor het andere.

Maarten Koning
Alucard
#1940
Mur de Bretagne is punchen en dan doortrekken, San Luca is echt klimmen. VdP's fysiek leent zich per...

Dat is wel fair, van der Poel was dan mijns inziens ook wel de scheiding tussen de type renners.
En hij kan op de redoute, wellicht iets beter als vergelijking, Pogacar dan wel niet volgen maar hij handhaaft zich wel in de groep waar de rest ook wel op het tandvlees zit. San Luca is dan wel weer nog wat zwaarder en iets langer

Laatst gewijzigd
RappeEddy
Maarten Koning
#1941
Dat is wel fair, van der Poel was dan mijns inziens ook wel de scheiding tussen de type renners.En h...

Wel bijzonder dat een Mads ook nog als een favoriet wordt gezien dan, terwijl dit klimmetje gewoonweg te zwaar is voor renners zoals hij. 

Laatst gewijzigd
Scoritop
Alucard
#1937
Iedere keer als iemand zijn team plaatst, en ik het lijstje afga denk ik...hey ja die heb ik ook all...

Goed idee. Laat je even weten welke gokjes? Dan neem ik die ook 🤪

rodelantaarn1
Maarten Koning
#1923
Waerenskjold kan maar zo gewoon meesprinten naast Kristoff op de vlakke ritten dus ik zou hem niet p...

Had Mohoric in mijn team in de tour 2021 en 2023. Je weet precies wanneer je 'm moet opstellen en levert vrijwel altijd! Voor de gravel etappe ook een prima optie. 

Scoritop
RappeEddy
#1942
Wel bijzonder dat een Mads ook nog als een favoriet wordt gezien dan, terwijl dit klimmetje gewoonwe...

Quote 101. Dus je verwacht hem niet zou je zeggen. Een eurootje erop kan geen kwaad 

RappeEddy
Scoritop
#1945
Quote 101. Dus je verwacht hem niet zou je zeggen. Een eurootje erop kan geen kwaad 

https://www.touretappe.nl/tour-de-france-2024-favoriet/etappe-2-kanshebber-tdf-2024/

Hier wordt het dus echt gezien als een klassieker met MvdP, WvA en Mads als topfavoriet. Toch heel wat anders dan andere sites dus...

Behatzailea
Alucard
#1937
Iedere keer als iemand zijn team plaatst, en ik het lijstje afga denk ik...hey ja die heb ik ook all...

Precies! Ik heb nu Gee, Ciccone, Bettiol, Vauqerin en natuurlijk de grote namen. Ik ga toch nog maar eens sleutelen.

Maarten Koning
RappeEddy
#1946
https://www.touretappe.nl/tour-de-france-2024-favoriet/etappe-2-kanshebber-tdf-2024/ Hier wordt het...

Ik pretendeer geen expert te zijn maar bij touretappe kijk ik toch al wel een aantal jaar niet meer naar de voorspellingen. Die zitten er toch vaak onnodig heel erg naast. 

RappeEddy
Maarten Koning
#1948
Ik pretendeer geen expert te zijn maar bij touretappe kijk ik toch al wel een aantal jaar niet meer...

Ook al meermaals gemerkt bij vorige spellen, maar toch, blijft verwarrend en aangezien ik geen prof ben in ritten lezen en analyseren hoop je op die manier de juiste keuzes te maken

HaagseHaas

Ik heb nadat ik claimde dat mijn team definitief was nog zeker 6 keer gewijzigd.  Daarna nog 10 keer heen en weer geklikt tussen Bardet en Ciccone, en uiteindelijk maar een muntje opgegooid. Ciccone it is.
Mijn dark horse is Johannessen echter, die naam hoor ik nauwelijks, ik verwacht hem net als vorig jaar vaak in de aanval, en hij is niet slechter geworden.

1 2 ... 78 ... 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.