Yes eens hoor, bij mij gaat Groenewegen ook mooi mee! Maar de aanwezigheid van Matthews kan er wel voor zorgen dat de noodzaak voor Groenewegen om even dat ene heuveltje over te motoren wat minder hoog ligt - dat bedoelde ik meer met het bijzinnetje te zeggen.
hier denk ik ook nog over. Potentieel van Ayuso het hoogst, maar daarom ook het duurst.
Zolang ze eigen kans mogen gaan, lijken ze me allemaal goede opties met redelijke prijzen. Ik heb Ayuso niet want geen geld en wel REV, Jorg, Santi en C.Rod
Dat is wel fair, van der Poel was dan mijns inziens ook wel de scheiding tussen de type renners.
En hij kan op de redoute, wellicht iets beter als vergelijking, Pogacar dan wel niet volgen maar hij handhaaft zich wel in de groep waar de rest ook wel op het tandvlees zit. San Luca is dan wel weer nog wat zwaarder en iets langer
https://www.touretappe.nl/tour-de-france-2024-favoriet/etappe-2-kanshebber-tdf-2024/
Hier wordt het dus echt gezien als een klassieker met MvdP, WvA en Mads als topfavoriet. Toch heel wat anders dan andere sites dus...
Ook al meermaals gemerkt bij vorige spellen, maar toch, blijft verwarrend en aangezien ik geen prof ben in ritten lezen en analyseren hoop je op die manier de juiste keuzes te maken
Ik heb nadat ik claimde dat mijn team definitief was nog zeker 6 keer gewijzigd. Daarna nog 10 keer heen en weer geklikt tussen Bardet en Ciccone, en uiteindelijk maar een muntje opgegooid. Ciccone it is.
Mijn dark horse is Johannessen echter, die naam hoor ik nauwelijks, ik verwacht hem net als vorig jaar vaak in de aanval, en hij is niet slechter geworden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.