Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 77 ... 112 113
Daan Brakenhoff
NOAD1912
#1895
Begin toch weer te twijfelen om REV alsnog mee te nemen.. ik zie een mooie budgetmogelijkheid om hem...

Na rit 7*

NielsH97

Er wordt 1 renner te weinig genoemd, Gaudu. Zie hem toch wel weer komen bovendrijven in de tour.

TimTornTeut

Ik twijfel door het laatste nieuws toch weer over mn sprintploeg. 

WVA en Van den Berg

Of 

Groenewegen en Bennett

Pim Todcock
Daan Brakenhoff
#1901
Na rit 7*

Ik denk dat het idee is dat je na rit 1, 2, 4 aan kan zien komen of hij in rit 7 geel/wit pakt. De tijdrit kan hij winnen en in rit 5, 6 zal hij weinig verliezen. Dan moet hij uitraard echt heel kort staan, want bijvoorbeeld Ayuso en Pogacar zijn ook aardige trappers.

Zitvlees
Harderijder
#1896
Ik heb hem ook maar twijfel nog. Ayuso gaf aan dat ze in het begin Pogi moeten helpen maar ze daarna...

HI, waar heb je deze info vandaan? Dat is wel interessant. 

Maarten Koning
Fietsopa
#1867
Is dit niet te pittig voor hun? Het is eigenlijk gewoon de muur van Huy, maar dan 10km voor de finis...

Van der poel deed het op de mur de bretagne, dat ontloopt elkaar niet veel lijkt me.

Hij is wel een beetje het scheidingspunt denk ik dan, het is meer voor het Waalse werk maar nog wel klassieker renners. Van Aert zou hier zijn hand niet voor moeten omdraaien normaliter. Van gils had ik niet genoemd maar die reken ik wel als klassieker renner maar dan meer geschikt voor dit werk. Mathews heeft al even geen goede Waalse pijl gereden maar intrinsiek ligt dit hem wel echt.

Laatst gewijzigd
Harderijder
Zitvlees
#1905
HI, waar heb je deze info vandaan? Dat is wel interessant. 

Marca en Google Translate

Rad
Kanarie
#1898
In Radio Scorito gingen ze voor Vlasov

Hebben ze ook al een knoop doorgehakt m.b.t Vingegaard/Roglic/Evenepoel?

Rad
Zitvlees
#1905
HI, waar heb je deze info vandaan? Dat is wel interessant. 

Om hem juist wel te nemen bedoel je?

Jari Litmanen

Lapeira zie ik dit seizoen natuurlijk ook geweldig rijden. Ik verwacht - met zijn prijs - wel een pickrate van 60 procent, dus of het echt een verschilmaker gaat zijn? Ik betwijfel het. Ook of we hem niet te groot maken. 

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben; hebben jullie al bepaalde ritten waarin jullie hem opstellen? Aanvaller, dus rit 1? En wat ik ook niet weet: kan ook tijdrijden? 

NielsH97

Ik zou altijd voor Gregoire gaan ipv Lapeira, mede door de vrije rol van Gregoire in vergelijking met Lapeira.

NielsH97

1 miljoen voor Bardet, opzich ook wel fijn geprijsd en kan als hij veel in de ontsnapping zit ook een verschilmaker worden, maar wat is zijn niveau na de giro?

Daan Brakenhoff
Pim Todcock
#1904
Ik denk dat het idee is dat je na rit 1, 2, 4 aan kan zien komen of hij in rit 7 geel/wit pakt. De t...

Daar heb je gelijk in hoor. 1,2 en 4 moet hij sowieso 'overleven' om kans te maken op geel/wit in 7. Maar stel hij staat na 4 op een seconde of 20 op Pog, is het nog maar de vraag of hij het gaat redden in 7. Al zou een scenario waarin hij 2ak en 1wit staat tot tenminste 14, ook al zodanig punten opleveren dat hij zijn geld waarschijnlijk waard is (er vanuitgaande dat hij wel wat zal terugzakken, en niet vanaf 14 geen degelijke daguitslag meer rijdt). 

Maar de echte conclusie kan je eigenlijk pas trekken na rit 7, en niet na een goede uitgangspositie na rit 4. Al geeft die uitgangspositie wel alvast een hoopvol toekomstbeeld. 

RappeEddy
Rad
#1908
Hebben ze ook al een knoop doorgehakt m.b.t Vingegaard/Roglic/Evenepoel?

3 van 4 nemen Vin niet mee

RappeEddy
NielsH97
#1912
1 miljoen voor Bardet, opzich ook wel fijn geprijsd en kan als hij veel in de ontsnapping zit ook ee...

Het kan wel eens je voordeel opleveren tov alle andere teams met Ciccone mocht Bardet goed genoeg zijn idd

NielsH97
RappeEddy
#1915
Het kan wel eens je voordeel opleveren tov alle andere teams met Ciccone mocht Bardet goed genoeg zi...

Ja dat is lastig want Ciccone lijkt een must have. 

Rad
NielsH97
#1916
Ja dat is lastig want Ciccone lijkt een must have. 

Dat heb ik met van Gils, maar dan zit ik op de openingsdag al met teveel mogelijkheden hehe

Robin0h
Ben Van Heck
#1881
Ja precies, dat was ook mijn gedachte. Ik twijfel om Pidcock in te wisselen voor Jorgenson namelijk....

Hier precies hetzelfde

Pidcock of Jorgenson en Gaviria of Cav.

Nog een twijfel is 2 van de 4 of 3 van de 4 voor AK.

Geen REV of ROG betekend wel PED en een 2 mil sprinter upgraden naar Groenewegen.

Nijg nu het meeste naar 3 van de 4 voor AK en minder voor de sprinters

Fietsopa

Ik heb nog 750K om een gat op te vullen voor etappes 8, 9, en 18. Wie is hier nou de ideale kandidaat voor? Ik heb al Mohoric.

Ik zat te denken aan Waerenskjold, Aranburu, Lazkano, Zingle.

Maarten Koning
RappeEddy
#1915
Het kan wel eens je voordeel opleveren tov alle andere teams met Ciccone mocht Bardet goed genoeg zi...

Ja dit is wel tricky. Bardet is in principe natuurlijk een veel sterkere renner dan Ciccone maar Ciccone is makkelijker te voorspellen.

Ik denk dat Bardet best wel goed gaat zijn maar het aantal berg etappes waar de vlucht vooruit blijft zijn gelimiteerd. Althans dat is mijn verwachting. 0 punten liggen dan meer op de loer bij Bardet dan bij Ciccone in mijn optiek omdat het aannemelijker is dat Ciccone voor de bergtrui gaat. Al is dat niet uitgesloten bij Bardet natuurlijk.

Ciccone rijdt maar 3 etappes top 20 vorig jaar, die had men er ook voornamelijk in voor de eindpunten en soms als opvulling maar hem opstellen ipv van een klassementsman is toch vaak een flink risico. Bij Bardet heb je een betere klimmer dus die zie ik het dan wel weer vaker tot het eind volhouden dan Ciccone. 

Laatst gewijzigd
NielsH97
Robin0h
#1918
Hier precies hetzelfde Pidcock of Jorgenson en Gaviria of Cav. Nog een twijfel is 2 van de 4 of 3...

Voor mij persoonlijk Jorgenson en Gaviria, denk dat daar het puntenaantal in potentie hoger ligt. 

NielsH97
Rad
#1917
Dat heb ik met van Gils, maar dan zit ik op de openingsdag al met teveel mogelijkheden hehe

Die heb ik na die matige tour of Suisse dus eruit gebonjourd 

Maarten Koning
Fietsopa
#1919
Ik heb nog 750K om een gat op te vullen voor etappes 8, 9, en 18. Wie is hier nou de ideale kandidaa...

Waerenskjold kan maar zo gewoon meesprinten naast Kristoff op de vlakke ritten dus ik zou hem niet perse alleen voor die etappes hebben. 

Aranburu vind ik op het moment beter rijden dan mohoric maar mohoric zal op de gravel etappe wel kort eindigen. En mohoric ziet ook kansen voor 18, heeft hij al gezegd. 

Mohoric heb je een kans meer maar die zie ik etappe 8 niet perse vooraan zitten maar skjold en aranburu dan weer wel.

Lastig allemaal, ikzelf heb aranburu en skjold mee en mohoric niet. 

zingle laat het gewoon weer liggen deze tour
lazkano heb ik niet echt een goed beeld van

Laatst gewijzigd
Ruderick

Brigitte Bardot doen

Beter dan

Cicciolina

 

😊

 

Rad
NielsH97
#1922
Die heb ik na die matige tour of Suisse dus eruit gebonjourd 

Je moet ook renners voor etappe 17 en 18 hebben he. Daar zoek ik nog mensen voor

1 2 ... 77 ... 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.