Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 76 ... 105 106
Georgeske
NielsH97
#1874
Op dit moment Kragh Andersen in mijn team. Ik heb nu nog 250k over, zou het enige waarde hebben om L...

Heb je nog PB'tje gestuurd!

Ben Nihilisty
Dion
#1839
Als je philipsen, pedersen, groenwegen én de lie neemt hou je weinig over inderdaad. Groenewe...

Kan me daar niet helemaal in vinden eerlijk gezegd, gezien er meer dan genoeg écht vlakke sprints zijn en Groenewegen daarnaast ook af en toe verrassend goed een heuveltje verteert (al is het met Matthews in de ploeg natuurlijk wel waarschijnlijk dat hij in die etappes niet zal meedoen). Maar verwacht jij dat Groenewegen er in bijvoorbeeld de 3e etappe niet meer bij zit? 

Philipsen, Pedersen, Groenewegen en De Lie vind ik daarnaast eerlijk gezegd ook niet zo'n rare keuze. Minimaal 6 sprinters moet je wel aan geraken, en achter deze 4 namen (en WvA) staat vooral heel veel onzekerheid - soit, in de 2M klasse kan je nog aardig shoppen, maar daar pak je ook geen gigantisch budgetwinst ten opzichte van De Lie.  

Ben Van Heck

Denken jullie niet dat Jorgenson in de schaduw van Vingegaard en WVA wel eens hoge ogen zou kunnen gooien deze tour? Aangezien de, op z'n zachtst gezegd, roerige voorbereiding van beide heren. Het zou me niets verbazen dat Visma dit konijn uit de hoge hoed tovert namelijk. Of het heel realistisch is is een tweede, maar een hele gekke gedachte is dit niet, toch?

FrankSteenbergen

Wie is de laatste man voor Philipsen? Dillier? Rickaert? Ghys? Ik kom er niet uit, haha

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty
Ben Van Heck
#1878
Denken jullie niet dat Jorgenson in de schaduw van Vingegaard en WVA wel eens hoge ogen zou kunnen g...

Het lijkt me sowieso wel heel aannemelijk dat het uitvallen van Kuss en de onzekerheid rondom Vingegaard (en mindere mate WvA) ervoor zullen zorgen dat Jorgenson iets van een quasi-beschermde status geniet. Hij heeft inderdaad mooie dingen laten zien tot nu toe, zowel in de klassiekers als in kleinere AK's, en ze zullen 'm om die redenen toch ongetwijfeld zo kort mogelijk willen houden. Maakt hem voor 2.5M absoluut een interessante naam wat mij betreft, misschien wel meer dan in het scenario dat Vingegaard topfit zou zijn en met Pogi zou uitmaken wie de Tour wint. 

Ben Van Heck

Ja precies, dat was ook mijn gedachte. Ik twijfel om Pidcock in te wisselen voor Jorgenson namelijk. 1 Visma renner voelt voor mij toch wel een beetje als 'essentieel'. Om dan 2 INEOS in m'n team te hebben voelt dan niet helemaal lekker eigenlijk... 

 

Twijfel over de volgende 2 dillemma's om mijn team definitief te hebben:

 

Pidcock of Jorgenson (door eerder genoemde reden)

Cavendish of Gaviria? (heeft Cav het nog in zich? Ik heb zelf hogere verwachtingen van Gaviria, maar Cav is gewoon een baas die ik er normaal om die reden al inklik)

Laatst gewijzigd
Dion
Ben Nihilisty
#1877
Kan me daar niet helemaal in vinden eerlijk gezegd, gezien er meer dan genoeg écht vlakke spr...

Moet heel eerlijk zeggen dat ik parcours nog niet bekeken heb, dus ik geloof je op je woord. Mn insteek was meer dat als je die sprint opstelling will upgraden, Groenewegen de makkelijkste is om eruit te halen. Als je hiervoor een iets goedkopere sterkere sprinter voor terug zet heb je nog wat geld over voor een andere upgrade.

Pom titcock

Wie kan mij overtuigen welke 2M AK man ik erin moet klikken? Dat is mijn laatste keuze

dr klaas
FrankSteenbergen
#1879
Wie is de laatste man voor Philipsen? Dillier? Rickaert? Ghys? Ik kom er niet uit, haha

VDP

Zitvlees

Iemand nog iets gelezen over de hierarchie bij UAE? 

Mogen Yates, Ayuso en Almeida doorrijden of moeten ze sparen?

ik denk dat ze niet vaak zich op moeten gaan offeren gezien de kracht van Pogi, dus dat zal het probleem niet zijn.

Heb nu A. Yates en Almeida, Ayuso is erg duur. Iemand die Ayuso meeneemt en zo ja waarom?

dr klaas
Dion
#1882
Moet heel eerlijk zeggen dat ik parcours nog niet bekeken heb, dus ik geloof je op je woord. Mn inst...

Parcours kennis kan je toch wel een voordeel opleveren

dr klaas
Zitvlees
#1885
Iemand nog iets gelezen over de hierarchie bij UAE?  Mogen Yates, Ayuso en Almeida doorrijden...

Yates werd vorig jaar 3e  dus ja je zou zeggen van wel. 

Astarloa
Zitvlees
#1885
Iemand nog iets gelezen over de hierarchie bij UAE?  Mogen Yates, Ayuso en Almeida doorrijden...

Ik wel. Uitstekende tijdrit, jongerentrui punten zowel tijdens de tour als in de afrekening en alle extra punten via Pogacar. Die kan je waarschijnlijk iedere etappe op gaan stellen. En kan best eens zelf top 5 eindigen.

Laatst gewijzigd
dr klaas
Ben Van Heck
#1878
Denken jullie niet dat Jorgenson in de schaduw van Vingegaard en WVA wel eens hoge ogen zou kunnen g...

Helemaal mee eens, ik zou als Vismalab zelfs Kelderman hoog in het klassement houden. Vorig jaar 18e in het eindklassement en 4x top 20 als knecht.  

dr klaas
Georgeske
#1864
Zien jullie Bennett een hoger puntenaantal halen dan Groenewegen?

Best mogelijk nieuw team wat in vorm is. 

Sambonhof

Ik wil graag Yates naar Jorgensson upgraden. Denken jullie dat het slim is om hiervoor Gee of Ciccone te wisselen met een 500k aanvallende klimmer?

Niballie
Ben Nihilisty
#1877
Kan me daar niet helemaal in vinden eerlijk gezegd, gezien er meer dan genoeg écht vlakke spr...

Jayco gaat natuurlijk nooit op voorhand voor Matthews kiezen. Als Groenewegen er nog bij zit rijden ze altijd voor hem. Kijk naar 2022: 3x top 10 voor Matthews, 1 punchrit met Van Aert en Bettiol in de top 5, winst in Mende en 1x sprinten toen Groenewegen er niet bij was (waaierrit). Ik verwacht weer zoiets van Matthews, die zelf al zei weinig kansen voor zichzelf te zien. 

BigMig
Astarloa
#1888
Ik wel. Uitstekende tijdrit, jongerentrui punten zowel tijdens de tour als in de afrekening en alle...

Op papier wel. Maar als hij derde of zelfs vierde man wordt bij UAE, is 4,5 miljoen dan niet erg veel...

FrankSteenbergen
dr klaas
#1884
VDP

Haha natuurlijk, die had ik even over het hoofd gezien in het rijtje :D Merci

NOAD1912

Begin toch weer te twijfelen om REV alsnog mee te nemen.. ik zie een mooie budgetmogelijkheid om hem er alsnog in te puzzelen. Zoals ik het zie weet iedereen na Rit 4 of Remco een goede pick of juist niet is geweest/is/zal worden.

Mijn vraag aan de kenners hier, hoe groot achten jullie de kans dat de Evenepoel van nú stand houdt of er doorheen zakt als UAE hun powerplay tactiek gaat uitvouwen? 

Harderijder
BigMig
#1893
Op papier wel. Maar als hij derde of zelfs vierde man wordt bij UAE, is 4,5 miljoen dan niet erg vee...

Ik heb hem ook maar twijfel nog. Ayuso gaf aan dat ze in het begin Pogi moeten helpen maar ze daarna vrijheid krijgen en hij voor een zege kan gaan

lochem

Laatste twijfel gevallen tussen Vlasov, Mas, S. Yates en Landa.

Vlasov en Landa moeten als laatst bij hun kopman blijven en halen ze dan nog klassement punten binnen ?

Van S. Yates en Mas hoor ik weinig......zijn natuurlijk wel kopman van hun ploeg.

Kan iemand mij een goed onderbouwd idee geven ?

Kanarie
Pom titcock
#1883
Wie kan mij overtuigen welke 2M AK man ik erin moet klikken? Dat is mijn laatste keuze

In Radio Scorito gingen ze voor Vlasov

Pom titcock

@kanarie dan doe ik geen Vlasov. Radio Scorito zit er altijd naast, thanks voor je bericht

NOAD1912
Pom titcock
#1899
@kanarie dan doe ik geen Vlasov. Radio Scorito zit er altijd naast, thanks voor je bericht

Ja nadat ik me vorige Giro DFM uit mijn team heb laten lullen door Martijn 🤣 vaar ik alleen nog maar op mijn eigen oordelen. Geldt overigens voor alle voorbeschouwingen. Goed om het allemaal mee te nemen, uiteindelijk zelf de knoop doorhakken is het devies.

1 2 ... 76 ... 105 106

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.