Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 89 ... 108 109
Niballie
Aanklampen
#2198
Als Dylan op de rekker zit in een iets meer zwaardere rit switchen ze mijn inziens snel naar Matthew...

Als Dylan op de rekker zit rijden ze hem terug. Matthews gaat echt alleen sprinten als Groenewegen in de verkeerde waaier zit, pech heeft. Zie de Tour van 2022 maar eens. Ze gaan echt niet zomaar switchen naar Matthews. Totaal niet te vergelijken met de andere genoemde voorbeelden.

Laatst gewijzigd
Aanklampen
KV
#2199
Kan je bericht eens delen? Heb geen insta :-D

Dat was op de presentatie.. Hij zei dat ie zich beter voelde in de middag dus beetje zand in de lucht.

Aanklampen
Niballie
#2201
Als Dylan op de rekker zit rijden ze hem terug. Matthews gaat echt alleen sprinten als Groenewegen i...

Als terugrijden zin heeft. als dat een aantal hellingen of oplopende meters vanaf de finish gebeurt denk ik dat ze het laten gebeuren. Dylan gaf zelf aan meer voor sprinten en minder op bergop rijden heeft getraind dus hij gaat wellicht minder lang mee dan een vorig jaar.

 

We gaan het zien. Onduidelijkheid bij de andere voorbeelden is inderdaad veel groter. 

HaagseHaas
Aanklampen
#2198
Als Dylan op de rekker zit in een iets meer zwaardere rit switchen ze mijn inziens snel naar Matthew...

Maar dan liggen alle andere sprinters er ook af behalve Pedersen, Philipsen en De Lie, en is Matthews nog steeds kansloos, want zo een goede sprinter is hij al lang niet meer. En ik denk dat er. maar 1 zo een etappe zal zijn. Matthews gaat voor de etappes waar ook die er af zullen liggen en hij tegen de Aranburus etc kan sprinten en een kans maakt. Misschien zien we hem zondag al, of in etappe 8 of 18, maar niet vaker.

Bij andere teams zoals Intermarche en UnoX is de verdeling onduidelijker en die kan je beter dus links laten liggen (al neem ik Waerenskjold mee als gokje), maar bij Jayco Alula  toch niet? Groenewegen gaat niet minder sprinten dan Cav, Bauhaus, Ackermann, Bennet, Jakobsen, Coquard, Kristoff etc. Dus die wel meenemen en Groenewegen niet omdat hij Matthews in zijn team heeft is een beetje onzinnig.

Laatst gewijzigd
siht
Aanklampen
#2202
Dat was op de presentatie.. Hij zei dat ie zich beter voelde in de middag dus beetje zand in de luch...

Vind het nogal een risico als etappe 1 (vandaag) een van de redenen is om hem mee te nemen.

Dan komen ineens hele andere renners in beeld waar ik over twijfelde.

Maar hey, wellicht wint hij vandaag wel.

KV
siht
#2205
Vind het nogal een risico als etappe 1 (vandaag) een van de redenen is om hem mee te nemen. Dan kom...

Maar toch. Pidcock en ziek zijn. Geen goede ervaringen mee. 

siht

Geen zin om het team nog om te gooien. Dus hij gaat gewoon mee. 

 

andere vraag:  Was Laurens de Plus met 750K niet eigenlijk een koopje? Snap dat hij moet knechten maar die kan toch gewoon heel kort finishen? En is als opvuller/ teampunten pakker gewoon ideaal?

Daarnaast stel hij wordt 14e in het eindklassement, dan pakt hij nog punten daarin ook. + alle teampunten. (er van uitgaande dat Pogacar in 1 of 2 klassementen wint).

Laatst gewijzigd
GoldenWallie

Etappe 1 iets voor Skuijns?

Nederlandsche

Laatste keuze en dan blijf ik er vanaf:

 

De Lie & van den Berg of Bauhaus & Gaviria? 

 

Ik heb al Pedersen in mijn team, met één etappe voor de klimverterende sprinters is De Lie & Van den Berg misschien wat overkill?

Harderijder

Ik zie zelf uberhaupt niks staan op Pidcock zijn insta?

DennisdeMenniss
HaagseHaas
#2196
In welke wereld is Groenewegen niet de aangewezen sprintkopman van zijn ploeg?  Matthews gaat v...

Groenewegen is wel de sprintkopman maar het ging meer om het feit dat erin een team meerdere snelle mannen zitten. Zoals @aanklampen ook al zei is de kans groter dat een Groenewegen of Thijssen etc. etc. laten lopen omdat ze een andere snelle man bij hebben. Stel dat een Groenewegen/Thijssen etc etc lossen betwijfel ik of ze hun team dan gaan opofferen om hem terug te brengen aangezien ze die mannen ook kunnen gebruiken voor het aantrekken van de sprint voor een Matthews/Girmay. Het zal hier vermoedelijk om misschien 2/3 etappes gaan waarin dit zou kunnen gebeuren. En dan nog is de vraag haken die andere snelle mannen dan ook niet af... 

siht
Harderijder
#2210
Ik zie zelf uberhaupt niks staan op Pidcock zijn insta?

https://imgur.com/a/W4XTeGg

 

Eddix

Ik heb een raar voorgevoel dat vandaag etappe 1 weer een feestje is waar de broertjes Yates gaan kijken wie het hardst kan fietsen, nadat ze gisteren samen zijn gaan eten bij hun ouders en daar al hardop aan het lachen waren over de etappe van vandaag. Maar ik zal het wel mis hebben natuurlijk.

Laatst gewijzigd
RyderHesjedal

Ik ben in dubio wie op te stellen voor de eerste etappe. Ik heb nu staan:

Poga, Rogla, Rodriguez, Yates, Yates, Jorgenson, Buitrago, van Gils, Ciccone

Bank waarover ik twijfel: Pedersen, Lenny Martinez, Almeida, Gee, Lazkano

Zo laten of een wissel uitvoeren?

Harderijder
siht
#2212
https://imgur.com/a/W4XTeGg  

Ja en waar op zijn Insta zelf dan? Niet dat ik het niet geloof maar zijn laatste post daar is drie jaar geledeb

DennisdeMenniss
Nederlandsche
#2209
Laatste keuze en dan blijf ik er vanaf:   De Lie & van den Berg of Bauhaus & Gaviria?...

Alle 4 dan zit je altijd goed :)

Denk dat Bauhaus de meeste punten op kan leveren in de normale sprints. De Lie kun je ook inzetten in etappe 9 dus wellicht even kijken hoe je daar zit met je verdeling. Vd Berg zal wellicht ook nog een overgangsritje mee pakken en denk dat Gaviria elke sprintetappe tussen P8 en P12 rijdt. Kortom even kijken waar je wat nog te kort komt ;)

Nederlandsche
DennisdeMenniss
#2216
Alle 4 dan zit je altijd goed :) Denk dat Bauhaus de meeste punten op kan leveren in de normale spr...

Alle 4 gaat lastig worden, omdat ik nog met een Groenewegen zit :S

DaLuca23
Harderijder
#2215
Ja en waar op zijn Insta zelf dan? Niet dat ik het niet geloof maar zijn laatste post daar is drie j...

Zijn laatste 3 posts heeft die vastgezet en staan bovenaan. Als je naar post 4 gaat zie je de foto van de ploegenpresentatie waar die aangeeft zich die dag gedurende de middag niet goed te hebben gevoeld. Maar de volgende ochtend (gisteren dus) alweer beter.

Ik vind het zelf niet zo spannend

DennisdeMenniss
Nederlandsche
#2217
Alle 4 gaat lastig worden, omdat ik nog met een Groenewegen zit :S

Muntje opgooien dan krijgen wij niet de schuld achteraf 🤣

BigMig

Aardige Jorgenson-FOMO. Verder heb ik de 20 beste gasten in een team geklikt. Allons-y!

bdebouwer

Verwachten jullie dat etappe 1 te doen is voor Laurance?

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
RyderHesjedal
#2214
Ik ben in dubio wie op te stellen voor de eerste etappe. Ik heb nu staan: Poga, Rogla, Rodriguez, Y...

Almeida heeft normaal wel een aardig eindschot.. beter dan een Rodriguez in ieder geval.

Nederlandsche
bdebouwer
#2221
Verwachten jullie dat etappe 1 te doen is voor Laurance?

Hij zal waarschijnlijk stalorders hebben

bdebouwer
DennisdeMenniss
#2222
Almeida heeft normaal wel een aardig eindschot.. beter dan een Rodriguez in ieder geval.

Almeida gaat in etappe 1 echt niet zelf mogen gaan

bdebouwer
Nederlandsche
#2223
Hij zal waarschijnlijk stalorders hebben

Voor wie?

1 2 ... 89 ... 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.