Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 90 ... 112 113
DennisdeMenniss
bdebouwer
#2224
Almeida gaat in etappe 1 echt niet zelf mogen gaan

Dat wil niet zeggen dat hij lager gaat eindigen dan Rodriguez ;) 

soj

pogi, roglic, rvp, a yates, vlasov, rodri, jorgensson

l martinez, johannessen

philipsen, pedersen, de lie, ackerman, gaviria,mathews, vd berg

ciccone, v gils, bettiol, d. gee.

 

Zou graag buitrago erbij willen hebben en kelderman.

kelderman goedkoop rijdt bij zn kopman dus in de punten bij vinnegaard (rijdt tour niet uit zegt mn gevoel) of later bij jorgenssen

Nederlandsche
bdebouwer
#2225
Voor wie?

Mas

Martijn Sollie

Ik heb op dit moment het volgende sprintteam. 

Philipsen

Pedersen

Groenewegen

Kristoff

Coquard

Dit vul ik aan met:

De Lie & van den Berg of Aranburu

Of

Matthews & Bauhaus of Bennett 

Ik wil eigenlijk graag de Lie erin fietsen, maar dan zit ik opgescheept met van de Berg waar ik weinig vertrouwen in heb. Ik zou dan Aranburu kunnen nemen, maar gaat die ook echt sprinten. 

Kan ook voor iets meer bewezen renners gaan, want de Lie heeft nog alles te bewijzen in de tour. Dan kies ik voor Matthews en Bauhaus

Wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd
DaLuca23
Martijn Sollie
#2229
Ik heb op dit moment het volgende sprintteam.  Philipsen Pedersen Groenewegen Kristoff Coq...

Ik zou vooral goed kijken bij de namen die je noemt of die al een andere sprinter bij zich hebben in de ploeg. En wat je van een bepaald type renner verwacht in een bepaalde sprint.

Als vb. Matthews heeft Groenewegen bij zich en Aranburu heeft Gaviria. 

bdebouwer

Welke 3 van deze 6 zouden jullie opstellen vandaag Gee, Evenepoel, Axel Laurance, s yates, Rodriguez, almeida 

Nederlandsche
bdebouwer
#2231
Welke 3 van deze 6 zouden jullie opstellen vandaag Gee, Evenepoel, Axel Laurance, s yates, Rodriguez...

Evenepoel, S. Yates en Almeida

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
Eddix
#2213
Ik heb een raar voorgevoel dat vandaag etappe 1 weer een feestje is waar de broertjes Yates gaan kij...

Moet bekennen dat ik met dezelfde gedachte wakker werd. Nou ja, niet van dat etentje, maar wel met de herinnering aan die etappe van 1 of 2 jaar geleden waar ze samen de finale reden. Wilde nog opzoeken wat voor parcours dat toen was.

Nederlandsche
Wicked Wout
#2233
Moet bekennen dat ik met dezelfde gedachte wakker werd. Nou ja, niet van dat etentje, maar wel met d...

Vorig jaar etappe 1 in Baskenland reden ze samen naar de finish

Nederlandsche

Ik hoor hier weinig over Bilbao, maar kan op dit parkoers vandaag ook een prima ereplek rijden toch?

Canyon72

Laatste keuze : 750k De Plus of Johannesen

Wicked Wout
Nederlandsche
#2234
Vorig jaar etappe 1 in Baskenland reden ze samen naar de finish

Thanks. Had m net gevonden inderdaad. Profiel lijkt meer op die van morgen dan die van vandaag. Maar toch...

Kanarie
Symen De boer
#2053
Wie help mij uit de brand  Vingegaard en Bardet  Of Jorgenson en Pedersen  Welke...

Dergelijke vragen zijn de meest onnozele vragen. Pedersen is een sprinter in tegenstelling tot Ving en Bardet. De vraag is waar je behoefte aan hebt.

Martijn Sollie
DaLuca23
#2230
Ik zou vooral goed kijken bij de namen die je noemt of die al een andere sprinter bij zich hebben in...

Ik snap je punt. Gezien de vorm van Groenewegen is Bling wel een risico. Dus die valt dan af. Eventueel zou ik i.p.v. van den Berg Mozzato kunnen nemen. Dat is ook een risicootje, aangezien ze officieel met Demare willen sprinten. Al rijdt hij al heel lang geen goede uitslagen meer. Dan hou ik 500k over die ik niet meer ga besteden. Ik ben namelijk tevreden met de rest van mijn team.

Kanarie
RvAmelsfoort
#2098
Dit is mijn team  Pogacar Roglic Evenepoel Rodriguez Yates Yates Almeida Buitrago Phil...

Ik heb bijna hetzelfde team

Imbatido

Nemen jullie Mozzato mee voor de teampunten van Demare?

Triple7

En, zijn er mensen die Bettiol als kopman geselecteerd hebben voor vandaag?!! Een Italiaan in de tricolore die het 1e geel pakt. Zou wat zijn.

Eddix
Imbatido
#2241
Nemen jullie Mozzato mee voor de teampunten van Demare?

We nemen Mozzato mee omdat Demare vergane glorie is.

Eddix
Wicked Wout
#2237
Thanks. Had m net gevonden inderdaad. Profiel lijkt meer op die van morgen dan die van vandaag. Maar...

Het scheelt dat de laatste kilometers vlak zijn vandaag. Ik denk dat het wel een dag is voor klassementsrenners, maar mensen die hier de sterke sprinters afschrijven zouden nog wel eens verrast kunnen worden denk ik.

Staafmixer
Jari Litmanen
#2172
Sodeju wat een eenheid hier en wat worden de teams saai daardoor. Het is echt het forum geworden dat...

Helemaal mee eens. Zou goed zijn als we met z'n allen teruggaan naar de ongeschreven regel door (mogelijke) complete teams pas na de deadline te delen met elkaar.

Laatst gewijzigd
Thomzie
GoldenWallie
#2173
Spannend met maar vier sprinters ;)

Scheisse, hahaha.

Dan maar weer ff opnieuw! :)

Nederlandsche
Thomzie
#2246
Scheisse, hahaha. Dan maar weer ff opnieuw! :)

Verdeling AK: 8, Sprint: 7, Overig: 5 (met verdeling klimmers en heuvels) zou ik aanhouden

Kippie

Last minute keuzestress (what's new).. 

Argumenten voor Demare of Matthews? Demare staat er toch wel redelijk voor bij de bookies ondanks niet z'n beste vorm

Willempie94
Staafmixer
#2245
Helemaal mee eens. Zou goed zijn als we met z'n allen teruggaan naar de ongeschreven regel door (mog...

Dat roepen we met elk evenement zo'n beetje....

Staafmixer
Willempie94
#2249
Dat roepen we met elk evenement zo'n beetje....

Klopt. Ik weet ook dat het wishful thinking is, maar wilde het toch maar weer eens gezegd hebben.

1 2 ... 90 ... 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.