pogi, roglic, rvp, a yates, vlasov, rodri, jorgensson
l martinez, johannessen
philipsen, pedersen, de lie, ackerman, gaviria,mathews, vd berg
ciccone, v gils, bettiol, d. gee.
Zou graag buitrago erbij willen hebben en kelderman.
kelderman goedkoop rijdt bij zn kopman dus in de punten bij vinnegaard (rijdt tour niet uit zegt mn gevoel) of later bij jorgenssen
Ik heb op dit moment het volgende sprintteam.
Philipsen
Pedersen
Groenewegen
Kristoff
Coquard
Dit vul ik aan met:
De Lie & van den Berg of Aranburu
Of
Matthews & Bauhaus of Bennett
Ik wil eigenlijk graag de Lie erin fietsen, maar dan zit ik opgescheept met van de Berg waar ik weinig vertrouwen in heb. Ik zou dan Aranburu kunnen nemen, maar gaat die ook echt sprinten.
Kan ook voor iets meer bewezen renners gaan, want de Lie heeft nog alles te bewijzen in de tour. Dan kies ik voor Matthews en Bauhaus
Wat zouden jullie doen?
Ik zou vooral goed kijken bij de namen die je noemt of die al een andere sprinter bij zich hebben in de ploeg. En wat je van een bepaald type renner verwacht in een bepaalde sprint.
Als vb. Matthews heeft Groenewegen bij zich en Aranburu heeft Gaviria.
Moet bekennen dat ik met dezelfde gedachte wakker werd. Nou ja, niet van dat etentje, maar wel met de herinnering aan die etappe van 1 of 2 jaar geleden waar ze samen de finale reden. Wilde nog opzoeken wat voor parcours dat toen was.
Ik snap je punt. Gezien de vorm van Groenewegen is Bling wel een risico. Dus die valt dan af. Eventueel zou ik i.p.v. van den Berg Mozzato kunnen nemen. Dat is ook een risicootje, aangezien ze officieel met Demare willen sprinten. Al rijdt hij al heel lang geen goede uitslagen meer. Dan hou ik 500k over die ik niet meer ga besteden. Ik ben namelijk tevreden met de rest van mijn team.
Het scheelt dat de laatste kilometers vlak zijn vandaag. Ik denk dat het wel een dag is voor klassementsrenners, maar mensen die hier de sterke sprinters afschrijven zouden nog wel eens verrast kunnen worden denk ik.
Helemaal mee eens. Zou goed zijn als we met z'n allen teruggaan naar de ongeschreven regel door (mogelijke) complete teams pas na de deadline te delen met elkaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.