Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 93 ... 102 103
tol100
arviidd
#2295
88% voor etappe 1 en 97% in de teams.  Wel gek dat zoveel mensen hem niet opstellen vandaag.

Deze Giro laatste 30 sec Dfm eruit voor Caruso

Sjasfriet

Mohoric op de bank. Het begint al :p

Arne Riis

En van Almeida (42%). Volgens mij heeft het hele forum hem hier wel mee. En Bauhaus 19% - was voor mij een nobrainer, maar blijkt een verschilmaker. En 9% Gaviria is ook heel laag.

De pickrate van Van Aert en Vingegaard verbazen mij ook, maar dan de andere kant op.

Even mijn teams (1 Scorito, 2 ScoriPro) 

AK:
Pogacar
Almeida
A. Yates
C. Rodriguez
Roglic
Buitrago
Evenepoel (team 1) / Ayuso (team 2)
S. Yates (team 1) / Pidcock (team 2)
Martinez
Johannesen
Ook de budget C. Rodriguez

Heuvels:
Lapeira
Bettiol

Sprint:
Philipsen
Pedersen
Groenewegen
Coquard
Bauhaus
Gaviria (team 1) / Bennet (team 2)
Dujardin

mooie koersweken iedereen!

Laatst gewijzigd
martijncr
Nederlandsche
#2291
Is er trouwens, net zoals bij de Giro, een WielerFlits Forum Subleague?

Uiteraard! Ik heb 'm bij de opening van Scorito aangemaakt (link). We zijn nu met een club van 160! 

Wat zullen we als policy doen voor mensen die zich later willen laten toevoegen in de subleague? Is het een poule voor iedereen die vóór de tour met elkaar hier heeft gewerkt aan hun teams, of is het een poule waar iedere bezoeker van het forum welkom is? 

joris dor

Jepla, mijnen eersten is al gehavend... Jan Hirt... 

Koenb16

Ik zat even te kijken, maar 96k deelnemers dit jaar (plek +-960 is gouden beker). Door het EK een stuk meer deelnemers lijkt het wel?

 

 

PowerPiet
martijncr
#2304
Uiteraard! Ik heb 'm bij de opening van Scorito aangemaakt (link). We zijn nu met een club van 160!&...

Kan dat technisch gezien, nu nog toe treden tot die subleague ?

Heb dit over het hoofd gezien, maar zou heel graag toetreden.

Nederlandsche
martijncr
#2304
Uiteraard! Ik heb 'm bij de opening van Scorito aangemaakt (link). We zijn nu met een club van 160!&...

Ik wacht op acceptatie van U ;)

kokkie1975

We zijn los.

Er zullen redelijk wat teams op elkaar lijken, dus dagelijks de juiste captain kiezen kan doorslaggevend zijn. We gaan het meemaken. voor mij mogen de volgende renners strijden om een bekertje:) 

 

Pogacar

Philipsen

Roglic

Evenepoel

Pedersen

A. Yates

Rodriguez

De Lie

S. Yates

Bettiol

Groenewegen

Buitrago

Coquard

Gee

van den Berg

Johannessen

Mozzato

Ska

Ackermann

Cras

 

Suc6 all

snoek1974
Nederlandsche
#2308
Ik wacht op acceptatie van U ;)

Heb me ook nog even aangemeld , wacht op acceptatie 

snoek1974

mijn team dit jaar 

klassement: Pogacar , Roglic , Evenepoel , Almeida , A Yates , S Yates , C Rodriques , Buitrago .

Aanvallers : Powless Gee Barguil 

Sprinters : Philipsen , Pedersen , Groenewegen , Gaviria , S Bennett , vd Berg en Mozzato .

Punchers : Bettiol en van Gils 

Volpino

Wat een puzzel deze keer. Mooie bespiegelingen ook weer op het forum! 

Last second nog wat wisselingen gedaan. Had me nog zo voorgenomen dat niet te doen.. hopelijk pakt t goed uit.

Dilemma zat vooral in verhouding AK vs Sprinters. En of een type als de Lie wel altijd mee gaat sprinten.Ploegleiding gaf aan van wel, dus de Lie er maar weer in

Uiteindelijk Bennett geslachtofferd ten faveure van S Yates. Had wel FOMO bij Bennett, maar 't blijft een gok of het naast Duinkerken ook in de tour lukt. Zelfde geldt voor S Yates, maar die kan wel stabiel klassement rijden en anders in voldoende etappes inzetbaar als klimmer of aanvaller.

Mijn selectie:

Pogacar, A. Yates, Almeida, Roglic, Vlasov, Jorgenson, S. Yates, Buitrago,C  Rodriguez

Philipsen, Pedersen, Groenewegen, de Lie, Coquard, Gaviria, Mozzato

Van Gils, Gee, Ciccone  Bettiol

Paar keer Jumbos en REV er in en uitgeklikt. Ook Vd Poel en Pidcock. REV niet genomen omdat ie in opbouw zit naar 2e en 3e week (althans zo las ik zijn interview)

https://www.demorgen.be/sport/evenepoel-in-twee-weken-anderhalve-kilo-kwijtspelen-daar-is-karakter-voor-nodig~b37eb85e/

Vingegaard en Van Aert zijn denk ik niet goed genoeg in conditie en voor type van der Poel zijn te weinig kansen..

Maar goed. Her blijft gokken.. veel succes allemaal en aan het aantal gouden bekertjes in de subleague te zien wordt dat ook een veldslag 

 

Valvuillerdemoz

Cav buikgriep? Ziet er slecht uit voor hem. Meteen ook een flinke klap voor mijn sprintteam. Wanneer begint de Vuelta? 😁

wessel2105
Valvuillerdemoz
#2313
Cav buikgriep? Ziet er slecht uit voor hem. Meteen ook een flinke klap voor mijn sprintteam. Wanneer...

Zou zomaar kunnen ik heb hem er heel lang ingehad maar hem gelukkig toch nog omgewisseld voor Gaviria 

DennisdeMenniss
wessel2105
#2314
Zou zomaar kunnen ik heb hem er heel lang ingehad maar hem gelukkig toch nog omgewisseld voor Gaviri...

Gelukkig loste Gaviria 5 minuten later 🤣😂

Dottema11

Benieuwd naar de selectie van Nasibal... 

Sjasfriet
wessel2105
#2314
Zou zomaar kunnen ik heb hem er heel lang ingehad maar hem gelukkig toch nog omgewisseld voor Gaviri...

Idem hier :)

 

Even over de gelijkwaardige teams.

Ik heb de teams in m'n vrienden subleague even vergeleken (9 deelnemers, waarvan we met 7 de koers op de voet volgen) en de grootste overeenkomst is 8 renners.

Dat maakt toch wel dat er een zeer grote diversiteit is onder de verschillende teams.

Canyon72

Hoe wordt de tijdslimiet berekend? Kan Cavendish in ee problemen komen?

ditisdavid
Canyon72
#2318
Hoe wordt de tijdslimiet berekend? Kan Cavendish in ee problemen komen?

Zal voor deze etappe ca drie kwartier zijn. Maar op dit moment zal helaas überhaupt uitrijden al een flinke opgave worden. Heb hem zelf ook, met maar 6 sprinters totaal geen ideale start :p

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Team Lolbroek:

AK/klimmers: Pogacar ,A. Yates, Almeida, Vingegaard, Jorgenson, C. Rodriguez, S. Yates, Buitrago , L. Martinez, Ciccone, Gee

Sprinters: Philipsen, Pedersen,  De Lie, Bauhaus, Coquard, Bennett, Kristoff 

Overige: Bettiol, SKA

Canyon72
ditisdavid
#2319
Zal voor deze etappe ca drie kwartier zijn. Maar op dit moment zal helaas überhaupt uitrijden a...

Thx

Primoz ValtAltijdVanDeFic

@nasibal, nu wel heel benieuwd naar jouw team...

CLB

Kelderman ook weer gevallen. 

Blijft toch een terugkerend iets. 

Willempie94
Ragnar Lolbroek
#2320
Team Lolbroek: AK/klimmers: Pogacar ,A. Yates, Almeida, Vingegaard, Jorgenson, ...

Haha mooi team, lijkt verdraaid veel op de mijne:

  • pogi
  • Ving
  • A yates
  • Almeida 
  • Rodriquez 
  • S yates
  • Evenepoel 
  • Vlasov

Sprint

  • Philipsen 
  • Pedersen
  • Coquard 
  • Bennet
  • Mozzato
  • Cav
  • Berg

Overig:

  • gee
  • Ciccone
  • Bettiol
  • Ska
  • Mohoric

Kippie

Op jacht naar een 3e gouden beker mogen de volgende mannen het proberen:

AK

Pogacar

Vingegaard

Roglic

Rodriguez C.

Jorgenson

Almeida

A. Yates

S. Yates

Sivakov

Aanval

Ciccone

Healy

Cort

Gee

Bettiol

Sprint

Phillipsen

Pedersen

Coquard

Cavendish

Mozzato

Stuyven

1 2 ... 93 ... 102 103

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.