En van Almeida (42%). Volgens mij heeft het hele forum hem hier wel mee. En Bauhaus 19% - was voor mij een nobrainer, maar blijkt een verschilmaker. En 9% Gaviria is ook heel laag.
De pickrate van Van Aert en Vingegaard verbazen mij ook, maar dan de andere kant op.
Even mijn teams (1 Scorito, 2 ScoriPro)
AK:
Pogacar
Almeida
A. Yates
C. Rodriguez
Roglic
Buitrago
Evenepoel (team 1) / Ayuso (team 2)
S. Yates (team 1) / Pidcock (team 2)
Martinez
Johannesen
Ook de budget C. Rodriguez
Heuvels:
Lapeira
Bettiol
Sprint:
Philipsen
Pedersen
Groenewegen
Coquard
Bauhaus
Gaviria (team 1) / Bennet (team 2)
Dujardin
mooie koersweken iedereen!
Uiteraard! Ik heb 'm bij de opening van Scorito aangemaakt (link). We zijn nu met een club van 160!
Wat zullen we als policy doen voor mensen die zich later willen laten toevoegen in de subleague? Is het een poule voor iedereen die vóór de tour met elkaar hier heeft gewerkt aan hun teams, of is het een poule waar iedere bezoeker van het forum welkom is?
We zijn los.
Er zullen redelijk wat teams op elkaar lijken, dus dagelijks de juiste captain kiezen kan doorslaggevend zijn. We gaan het meemaken. voor mij mogen de volgende renners strijden om een bekertje:)
Pogacar
Philipsen
Roglic
Evenepoel
Pedersen
A. Yates
Rodriguez
De Lie
S. Yates
Bettiol
Groenewegen
Buitrago
Coquard
Gee
van den Berg
Johannessen
Mozzato
Ska
Ackermann
Cras
Suc6 all
Wat een puzzel deze keer. Mooie bespiegelingen ook weer op het forum!
Last second nog wat wisselingen gedaan. Had me nog zo voorgenomen dat niet te doen.. hopelijk pakt t goed uit.
Dilemma zat vooral in verhouding AK vs Sprinters. En of een type als de Lie wel altijd mee gaat sprinten.Ploegleiding gaf aan van wel, dus de Lie er maar weer in
Uiteindelijk Bennett geslachtofferd ten faveure van S Yates. Had wel FOMO bij Bennett, maar 't blijft een gok of het naast Duinkerken ook in de tour lukt. Zelfde geldt voor S Yates, maar die kan wel stabiel klassement rijden en anders in voldoende etappes inzetbaar als klimmer of aanvaller.
Mijn selectie:
Pogacar, A. Yates, Almeida, Roglic, Vlasov, Jorgenson, S. Yates, Buitrago,C Rodriguez
Philipsen, Pedersen, Groenewegen, de Lie, Coquard, Gaviria, Mozzato
Van Gils, Gee, Ciccone Bettiol
Paar keer Jumbos en REV er in en uitgeklikt. Ook Vd Poel en Pidcock. REV niet genomen omdat ie in opbouw zit naar 2e en 3e week (althans zo las ik zijn interview)
https://www.demorgen.be/sport/evenepoel-in-twee-weken-anderhalve-kilo-kwijtspelen-daar-is-karakter-voor-nodig~b37eb85e/
Vingegaard en Van Aert zijn denk ik niet goed genoeg in conditie en voor type van der Poel zijn te weinig kansen..
Maar goed. Her blijft gokken.. veel succes allemaal en aan het aantal gouden bekertjes in de subleague te zien wordt dat ook een veldslag
Idem hier :)
Even over de gelijkwaardige teams.
Ik heb de teams in m'n vrienden subleague even vergeleken (9 deelnemers, waarvan we met 7 de koers op de voet volgen) en de grootste overeenkomst is 8 renners.
Dat maakt toch wel dat er een zeer grote diversiteit is onder de verschillende teams.
Haha mooi team, lijkt verdraaid veel op de mijne:
- pogi
- Ving
- A yates
- Almeida
- Rodriquez
- S yates
- Evenepoel
- Vlasov
Sprint
- Philipsen
- Pedersen
- Coquard
- Bennet
- Mozzato
- Cav
- Berg
Overig:
- gee
- Ciccone
- Bettiol
- Ska
- Mohoric
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.