Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 95 ... 102 103
Scratzz
BigMig
#2348
Kwam ook wel omdat UAE geen gas meer gaf toen Ayuso in de problemen kwam toch? 

Dat begrijp ik. Alleen er zijn nog andere teams dan UAE. Er waren nog genoeg andere teams die wel mannetjes hadden die eenzelfde iets kunnen als Bardet. 

Valvuillerdemoz

Goed te lezen dat ik niet de enige ben met Pedersen en Gee op de bank.

Feld

Wat een geweldig sportmoment! Bardet...mooi toch? Ontknoping die je niet vaak ziet. Na eerste etappe rond 90%, en doorrrrr...v. Aart lijkt goed, ik heb 'm niet🫤

Ruderick
Feld
#2353
Wat een geweldig sportmoment! Bardet...mooi toch? Ontknoping die je niet vaak ziet. Na eerste etappe...

Bardet????

afschieten

vdBroek was theman!!!!!!!!!!!!!

Wicked Wout
Ruderick
#2354
Bardet???? afschieten vdBroek was theman!!!!!!!!!!!!!

Op dit soort dagen mag Scorito even op de 2e plaats komen. Laatste tour van deze Fransman. Hoe mooi is t dan dat ie nog een of een paar dag(en) in het geel mag rijden.

BigMig
Scratzz
#2351
Dat begrijp ik. Alleen er zijn nog andere teams dan UAE. Er waren nog genoeg andere teams die wel ma...

Hele zware, warme dag, EF heeft het geprobeerd (wat met Healy niks werd), sommige teams hadden nog een troef achter de hand voor een uitgedund sprintje, sommige teams wilden misschien vooral gewoon hun kopman veilig over de streep brengen met de favorieten. Ik vond het ook jammer, maar het is ook wel te begrijpen. Ik vond het uiteindelijk wel een geslaagde dag omdat die twee vooruit bleven, voldoende sensatie.

PowerPiet

Laatste wijziging voor de toer wreekt zich weer :-(.  Heb Van Gils - Bardet nog net voor Bettiol - Buitrago gezet.  Aan de andere kant, Parijs ... Nice is nog ver.  Weet trouwens niet meer of ik Bardet vandaag uberhaupt gezet had.

Sjasfriet

De keuze om geen vertrouwen in Vlab te hebben breekt me weer vanaf dag 1 zuur op. Wat zijn dat meesters in zand strooien.

Wel enorm passief koersgedrag: op die manier wint Pedersen nog een LBL. Ahja die zat op de bank dus frustratie. Verder geen bankpunten gescoord, maar ook heel weinig andere punten.

Pogi, Gils en Remco zijn de enigen die punten pakten :o

Wat een drama!

Wanneer begint de Vuelta? :p

CAI
Sjasfriet
#2358
De keuze om geen vertrouwen in Vlab te hebben breekt me weer vanaf dag 1 zuur op. Wat zijn dat meest...

Door een derde plek van Wout op een van de dagen die hem het beste ligt? 

Sjasfriet
CAI
#2359
Door een derde plek van Wout op een van de dagen die hem het beste ligt? 

Nee omdat ik zie dat ze wel degelijk in orde zijn. 

CAI
Sjasfriet
#2360
Nee omdat ik zie dat ze wel degelijk in orde zijn. 

Zou kunnen, ik ben nog niet overtuigd. Vond het niet erg uitdagend vandaag. 

NielsH97

Eerste etappe enorm veel bankpunten.. zowel Gee, van Aert, Pedersen als ook Vingegaard op het bankie. 41,3%

Sjasfriet
CAI
#2361
Zou kunnen, ik ben nog niet overtuigd. Vond het niet erg uitdagend vandaag. 

Daar heb je wel een punt. Er is niet echt koers gemaakt. Maar dat Wout dat sprintje wint bewijst alvast wel dat hij in orde is. Op het BK vond ik hem allerminst op niveau. Z'n aanvallen waren zonder Grinta en leidden niet ver en z'n sprint was ook niet van je dat. Of hij heeft zich niet willen tonen met het oog op wat kwam.

 

Behatzailea

Score van vandaag had iets beter gekunt (Pidcock ipv Pog als captain en Pedersen op de bank), maar al mijn favorieten zaten voorin dus dat is prima. Martinez al op een grote achterstand, dus hopelijk gaat-ie straks lekker aanvallen.

Zitvlees
Sjasfriet
#2360
Nee omdat ik zie dat ze wel degelijk in orde zijn. 

Waaraan zie je dat dan?

Zo hard ging het toch niet?

NielsH97

Wat verwachten jullie morgen? Wederom sprinten met WvA en Pedersen erbij?

Ruderick

UAE heeft er even aan getrokken, maar niemand was onder de indruk

 

degenen die afvielen waren watjes

ditisdavid

Als je Van Aert vandaag niet hebt opgesteld, waarvoor had je hem dan überhaupt mee?

Valvuillerdemoz
Wicked Wout
#2355
Op dit soort dagen mag Scorito even op de 2e plaats komen. Laatste tour van deze Fransman. Hoe mooi...

Ben bang dat dit niet eens over Scorito gaat, maar dat Roderick een soort wielerhooligan aan het spelen is of zo.

Sambonhof
NielsH97
#2366
Wat verwachten jullie morgen? Wederom sprinten met WvA en Pedersen erbij?

Na vandaag durf ik Pedersen morgen niet meer op de bank te laten

Bring me the horizon

Morgen is wel pittig en steil.

 

ZK
Sambonhof
#2370
Na vandaag durf ik Pedersen morgen niet meer op de bank te laten

Op de stijlere klim moest Pedersen vandaag al lossen en kwam terug omdat UAE stopte met rijden. Morgen wordt nog stijler en gaan ze veel harder omhoog. Die rijdt echt geen top 20.

Laatst gewijzigd
Bring me the horizon

Ben vooralsnog tevredennover mij. Team, geen grote verliezen opgelopen ondanks er al veel mensen tijd verloren hebben, ik had bijna Buitrago mee willen nemen, maar toch niet gedaan

 

AK: Pogacar, A Yates, Almeida, C. Rodriguez, Roclic, Vingegard, Jorgenson en S Yates.

Aanvallers, die ook hoog in Ak kunnen eindigen: Ciccone en Gee.

Sprint: Phillipsen, V Aert, De Lie, Coguard, vd Berg, Mozzato.

Knechten: De plus en SK Andersen.

Overige aanvallers: Van Gils en Skujins

 

 

Edv
Bring me the horizon
#2373
Ben vooralsnog tevredennover mij. Team, geen grote verliezen opgelopen ondanks er al veel mensen tij...

Buitrago gewoon in de eerste groep binnen dus prima

Guido Maltempi

8x AK:  Pogacar, Vingegaard, Roglic, C-Rod, A.Yates, Almeida, Mas, Buitrago

 

2x klim: Ciccone, Gee

 

7x sprint:  Philipsen, Pedersen, De Lie, Coquard, Cavendish, MvdBerg, Dujardin

 

3x aanval:  G.Vermeersch, Lazkano, Bettiol 

 

Last minute uit het team verdwenen en daardoor een nare FOMO-infectie aan overgehouden:

  • Lenny M. (voor Buitrago)
  • Démare (voor Vermeersch)
  • Abrahamsen (voor Bettiol)

 

Afwijkende keuzes t.o.v. het doorsnee forumteam:

 

Mas. Saaie renner, neem hem daarom nooit mee. Maar komt altijd op stoom in de 3de week en dat is in deze Tour het moment waarop de AK punten verdeeld worden.

 

Cavendish. Heeft een imposante trein mee en gaat door Morkov op 50 meter van de finish afgezet worden. Zeker geen nobrainer maar voor dit prijskaartje durf ik het wel aan. (Geen lekker begin vandaag.)

 

Dujardin. Ik had gerekend op Tesson of Jeannière, maar dit is ook een leuke opvulsprinter. Zie hem wel een paar keer top 10 finishen.

 

Vermeersch. Opvuller voor de sprintetappes, kans op bonuspunten vanuit de vlucht in 8/9/18 (via MvdP en/of zichzelf). Op papier beter in vorm dan SKA.

 

Lazkano. Aanvaller voor 8/9/18 die ook in beide ITT’s in de punten kan rijden. En als hij z’n klimbenen uit de Dauphiné bij zich heeft, zie ik nog meer opstelkansen. (Had vandaag z’n klimbenen uit de Dauphiné in elk geval niet bij zich.)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 95 ... 102 103

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.