Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 97 ... 107 108
DennisdeMenniss
kevinraar
#2398
heb nu dit voor vandaag pogacar roglic jorgenson rodriquez vlasov s. yates mas heb nog 2 ple...

Yates en Buitrago denk ik.. al zag Buitrago er ook niet super uit gisteren. Gaat weer een tombola worden vandaag. 

Stoempen24

S Yates of toch een gokje op A Lapeira? 

BigMig

Iemand een beeld van de punch van Derek Gee? Kan zo snel geen resultaten uit het verleden vinden van punchy etappes die hij gereden heeft.

Georgeske

Bettiol, Buitrago, Ciccone of Pedersen?

Laatst gewijzigd
Sjasfriet
Stoempen24
#2402
S Yates of toch een gokje op A Lapeira? 

Zelfde dilemma hier, al had ik op voorhand Lapeira ingevuld, maar na gisteren... Voorlopig blijft hij er wel in. Kan nog een uurtje twijfelen.

Sean Chiappucci
Maarten Koning
#2378
Blijkt Remco er toch kijk op te hebben met zijn gevoel dat Pedersen een grote kanshebber zou zijn va...

Ik stond gisteren bij de klim van San Leo.

Het was erg warm, en je hebt gelijk als je zegt dat het niet erg hard ging. Maar desondanks flink wat renners die het tempo niet bijhielden. O.a. MvdP zag er niet fris uit.   Wellicht verstoppertje gespeeld, maar denk het niet.

De etappe van vandaag is gemakkelijker in the schatten dan die van gisteren, maar aan het eind gaan ze knallen, en in/rond Bologna is het nog een stuk warmer dan rond San Marino/Rimini.

Ik zie Ciccone nog als verrassende outsider vandaag.

Cavendish zag er ook heel belaberd uit gisteren.   Een maatje van mij kreeg zijn bidon toegeworpen, flink ontsmetten lijkt me.

 

Wim Peters

Die San Luca is echt heel taai, en dat 2x. Als er 2x volle bak wordt gekoerst dan te zwaar voor Pedersen en denk zelf voor Van Aert

Kanarie

Ciccone, Buitrago of Gee vandaag? Ik heb 2 plekjes vrij.

kevinraar

ik ga vor de laatste 2 plekken voor a.yates en gee laat buitrago op de bank

Canyon72
Wim Peters
#2407
Die San Luca is echt heel taai, en dat 2x. Als er 2x volle bak wordt gekoerst dan te zwaar voor Pede...

Ik twijfel net om Van Aert kopman te zetten. 

Georgeske

Wat te doen met Bettiol? 

dr klaas

Lekker om door de teampjes te scrollen. Met wva en vingegaard erbij is de variatie in teams zeer groot, Zelf  Vinegaard thuis gelaten 7 sprinters en afwijkende namen  zimmerman v wilder en gaviria.   

Jorgenson die gisteren op kop reed is opvallend ,,?  Als knecht istie te duur voor mijn m'n gevoel.  

Wim Peters
Georgeske
#2411
Wat te doen met Bettiol? 

denk dat je 2-3 aanvallers moet meenemen en rest AK. Dus als die binnen die 2-3 past dan opstellen. 

Wim Peters
Canyon72
#2410
Ik twijfel net om Van Aert kopman te zetten. 

Ik heb hem niet dus dat maakt de keus makkelijk. Mijn zonen hebben hem wel en geadviseerd op te stellen. Kopman maken is ietswat gewaagder!

HaagseHaas
Georgeske
#2411
Wat te doen met Bettiol? 

Thuis laten, die is kansloos vandaag. Te dicht op geel om weg te mogen rijden, en niet sterk genoeg bergop om op die steile klim om met Pogi, Roglic etc mee te kunnen.

Laatst gewijzigd
Limburgg

Wie maken jullie kopman vandaag??

Sean Chiappucci

Een beetje laat, bij deze mijn team.

AK/Jong: Pogacar, Roglic, Evenepoel, Rodriguez, Almeida, A Yates, Buitrago, Vauquelin.

KL/AV: L Martinez, Ciccone, Gee, van Gils, Bettiol, vd Poel.

SP: Philipsen, Pedersen, De Lie, Coquard, Bauhaus, Mozzato.

Vingegaard en v Aert bewust eruit gelaten, hoewel van Van Aert me het nodige nagelbijten zal bezorgen ben ik bang.

En tegen alle adviezen en uitspraken van hemzelf, toch Martinez meegenomen, puur omdat ik dat een heerlijke renner vind.

NOAD1912
Limburgg
#2416
Wie maken jullie kopman vandaag??

Jungels gaat hoge ogen gooien vandaag, die heeft bij het bekend maken van het routeschema direct deze etappe rood omcirkeld vanwege de Luxemburgse Stolz(Trots) Dag. Hij krijgt de vrije hand van Primoz zo is hier in Lask overal op tv. Nou niet allemaal cappen he, dit is onder ons. 

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Lapeira en Bettiol gaan hier op het bankje, gok volledig op AK mannen vandaag. Iedereen weer succes vandaag! #letophunrijdenindepunten🤣

de Brabantse Wal

Bettiol geeft net ook aan op Eurosport dat het waarschijnlijk voor de klassementsmannen gaat zijn, hierdoor hem toch snel op het bankie gezet

CAI

Frank vd Broek in het groen vandaag, en heeft ook het wit. Toch een fraaie beloning. 

Vandaag Tadej, Primoz, Wout of weer Frank? 😉 Ik ben benieuwd. 

vincor

Met het oog op morgen, wie zullen de laatste pionnen in de sprinttrein zijn voor:

Philipsen - Rickaert of MVDP?

Pedersen - Gibbons of Stuyven? ( of iemand anders )

Is voor een vriendenpooltje.

Valvuillerdemoz
Sambonhof
#2383
Heeft het zin om Rodriquez hier op te stellen?

Ligt eraan welke!

Valvuillerdemoz

Gaat die Abrahamsen nou zijn bergtrui hier verdedigen?. Ik heb hem mooi weer op het bankie natuurlijk.

 

Canyon72
Wim Peters
#2414
Ik heb hem niet dus dat maakt de keus makkelijk. Mijn zonen hebben hem wel en geadviseerd op te stel...

Is een gok om het verschil te maken, rest speelt allemaal Pogacar uit. Sta nu op 96% kan dus verder stijgen of goed terugvallen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 97 ... 107 108

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.