Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 108 ... 247 248
Raul Alcala

Donald van Gogh, één van de 1 procenten. Take care

 

esims2.0

"Take care"

Vast ook iemand die taskbar zegt. Sukkel.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Kan ik je ergens mee helpen, lieve jongen van me?

esims2.0

Alles goud in Grunn?

Raul Alcala

Het kon minder!

Romāns Vainšteins

Het is altijd prima hiero, esims

esims2.0

Nog meer voer voor de complotdenkers.

Raul Alcala

Nou ja, de kogel is nu wel door de kerk. De buit is binnen voor Trump

Verder wel eens met Klootje over wat hij eerder vanochtend zei, ik was niet eens echt geschokt. Maar nu het wat neerdaalt. Het is nu eenmaal een knotsgekke wereld waarin we nu leven. Oorlogen te over, natuurgeweld, grote groepen boze mensen overal ter wereld, boos over de onrechtvaardige oorlogen en gekwetste natuur. Machtsverschuivingen mondiaal van links naar rechts. De grote omwentelingen die eraan komen zullen denk ik vaker gepaard gaan met heftigheden, zoals deze aanslag op Trump. Misschien is dat, net als Pareto, ook wel een natuurwet.

Maar het is me wel een story. Een stoner die Trump en de Republikeinen haat en hem op een haar na neerlegt. Politie die werd gewaarschuwd maar niets deed. Zij hebben wel wat uit te leggen. Dit gaat de verkiezingen daar absoluut domineren. 

Of zoals Wilders Twitterde op X (voormalig Twitter)

"De haat retoriek van veel linkse politici en media die rechtse politici als racisten en nazi’s neerzetten is niet zonder consequenties. Ze spelen met vuur."

 

Terug naar Sebastiaan Timmermans.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims2.0
#2677
"Take care" Vast ook iemand die taskbar zegt. Sukkel.

Ben het eigenlijk wel met je eens in deze. Beter had ik gezegd.

Break a leg!

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#2668
Leo is definitief een complotwappie. Eerst de coalitie beschuldigen dat ze de asielproblematiek niet...

welk complot insinueer ik precies?

PS: pareto is géén natuurwet.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

@Raul: Wilders heeft een hele grote spiegel nodig. Dikke narcist als ie is. 

Trump verloor de verkiezingen en is zelf de grootste complotwappie. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

esims2.0

Gooi er maar weer een NBA Flits artiest in. Maakt Groningen dat je zo'n fascinatie hebt voor zwarte Amerikaanse cultuur?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nee, ik was een jochie nog, en ik kreeg Michael Jackson in de smiezen. Zijn nieuwe lp 'Bad' kwam uit, ik was gelijk verkocht. De moves, the groove, his walk, his talk, his dress. Die meisjes die je in stadions zag gillen, dat was ik thuis. Vroeg posters aan m'n ouders als verjaardagskado. Boeken, lp,'s cd's, de hele rataplan. Zelfs zo'n levensgrote kartonnen foto van MJ in z'n leren pak. Van de Free Record Shop in Assen gekregen. Die stond jarenlang naast m'n bed. Mer de achteraf wetenschap van vandaag wat er op de slaapfeestjes op Neverland plaatsvond, snap ik nu wel waarom ik met witte handschoenen masturbeer.

Toen werd ie ineens blank met een kleineus, kachelde z'n muziek verder achteruit, en zocht ik weer naar iets zwarts. Once you go black...

Laatst gewijzigd
esims2.0

De ranzigheid van hierboven en die je regelmatig bezigt, is dezelfde platheid die jouw muziek uitstraalt. De Delta Lloyd reclame zet het cliché goed neer. Ik had vannacht nog last van wat dronken gasten buiten die een uur lang heel luidruchtig waren. Daarna ging ook nog eens de muziek hard aan. Dat soort muziek.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ach ja, iedere gek heeft z'n gebrek.

Raul Alcala

Ach ja, iedere gek heeft z'n gebrek.

Raul Alcala

Misschien beter een minder controversieel onderwerp te bespreken dan de mijne.

De wandelvierdaagse te Nijmegen. Heeft Leo nog meer info?

'De 'groep gaat tijdens de vierdaagse wandelaars die symbolen dragen van het Israëlische leger aanspreken. "Ze worden dan gevraagd de stad te verlaten, want de protestgroep wil niet dat het 'wandelevenement gebruikt wordt voor Israëlische leger propaganda." De groep heeft een 'geweldloze burgerwacht' opgezet die 'op zoek gaan naar wandelaars die met de IDF verbonden zijn'. De 'stad verlaten',

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Artur van Amerongen. Ooit een echte linkse jongen. Over de bekering van de broertjes Roelvink.

"Het blijft opvallend dat slechts 15 moslims, op een totaal van twee miljard, de Nobelprijs wonnen en met Donny en Dave (en wellicht binnenkort papa Driss) als nieuwe aanwinsten vrees ik dat het bij die 15 laureaten blijft. Leuk weetje van de dag: wereldwijd zijn er 16 miljoen joden en in totaal wonnen 214 leden van het Oude Volk een Nobelprijs. Ik heb zo het idee dat Dave niet wordt toegelaten tot het jodendom, al ken ik nog een hele louche rabbijn in Casablanca die wel een Joodverklaring kan regelen, uiteraard tegen een kleine vergoeding."

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#2693
Misschien beter een minder controversieel onderwerp te bespreken dan de mijne. De wandelvierdaagse...

klinkt een beetje als een minder laffe variant van die domrechtse burgerwachten tegen asielzoekers, maar dan zonder geweld en tegen mensen die wél kunnen terugpraten

Romāns Vainšteins

Voor mij klinkt ditvooral als reactie op een kennelijke oproep, om opvolging in de kiem te smoren. Het lijkt me dat alle typen controversiële vlaggen eruit gefilterd moeten worden, die wandelparade. Het is al lastig zat om te organiseren en allerlei statement-wannabee's ertussen levert alleen maar gezeik en werk op.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#2696
Voor mij klinkt ditvooral als reactie op een kennelijke oproep, om opvolging in de kiem te smoren. H...

ja ook dat. Russische vlaggen en militairen zijn overigens gewoon verboden, daar is deze oproep simpelweg een opvolging van.

Raul Alcala

Brrr, je bent definitief een engnek Leo.  Samen met je maatjes van Nijmegen4Palestine (zij zijn het)  op Jodenjacht 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#2698
Brrr, je bent definitief een engnek Leo.  Samen met je maatjes van Nijmegen4Palestine (zij zijn...

Jij ook Raul, welkom bij de club!

Raul Alcala

Pak van je opa al uit de mottenballen gehaald?

1 2 ... 108 ... 247 248

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.