Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 107 ... 240 241
Raul Alcala
SprintMaster
#2643
Nee zo werkt het niet. Het komt omdat sommigen nooit genoeg hebben. Die VerVelenDe mensen die pers&e...

Ik heb het over de 1 procent, de allerallerrijksten, de meest succesvolle sporters, de best verkochte kunstenaars etc.

Jij niet 

esims2.0

Q: Wat is het verschil tussen Biden en Trump?
A: De ene is half dood.

Marik
esims2.0
#2652
Q: Wat is het verschil tussen Biden en Trump?A: De ene is half dood.

Eeeh juist ja.

Romāns Vainšteins

Het schijnt 1 van zijn republikeinse vriendjes geweest te zijn die besloot zijn oor er af te knallen. Dat is natuurlijk niet meteen heel best voor Trump, hoewel die er uiteraard een campagne tegenaan gooien kan dat het WEL een democraat was.

Hoe dan ook moet die wissel van Biden even snel doorgevoerd worden, naast oude man kunje meteen de wapenwet, inclusief veel shootings als tergende voorbeelden, mooi centraal stellen dan.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#2654
Het schijnt 1 van zijn republikeinse vriendjes geweest te zijn die besloot zijn oor er af te knallen...

Ja, het lijkt een geregistreerde republican te zijn. Trump zal wel zeggen dat dat gedaan is als cover oid om hem in kwaad daglicht te zetten. Vrij voorspelbaar.

Romāns Vainšteins

Maar nu doorpakken vanuit de democraten en met de wissel doorzetten is wel tactisch handig, zeker wanneer dit figuur 'gewoon' tot het standaardpalet aan 'geflipte Amerikaan met te veel wapens' behoort. In het beste geval is het er eentje die baalde dat plan 2025 niet volledig uitgevoerd zou worden.

Laatst gewijzigd
Marik

Trump gaat hier heel veel garen bij spinnen. Nu is het wel definitief beslist.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#2656
Maar nu doorpakken vanuit de democraten en met de wissel doorzetten is wel tactisch handig, zeker wa...

Ja dit lijkt me ook slim, anders gaat Trump sowieso met de winst aan de haal

Romāns Vainšteins

Waarom zou hij hier per definitie garen bij spinnen? Het is zeker nog niet beslist natuurlijk, er gaat nog zoveel gebeuren tot november. en mocht die schutter een geflipte redneck zijn gaat het zelfs enorm in zijn nadeel uitpakken. Trump is garantie tot chaos en de meeste mensen hebben helemaal geen zin daarin.

dit is een beetje zoals wielervolgers altijd graag doen: nu is het beslist.

 

Romāns Vainšteins

Maar Biden moet sowieso weg, dat is zeker. Die kan de chaos nu niet aan. Vervangen.

Il Leopardo della Primavera

Interessante tweet. Heel apart dat die gozert zo makkelijk met een dikke rifle op een schuurdak op 140 meter afstand van Trump kon klimmen én kon schieten, terwijl er snipers in de buurt lagen die 'm heel duidelijk zouden moeten zien, zelfs zonder scopes. Dat je uberhaupt zo dicht in de buurt komt met een dikke rifle is al raar, je zou zeggen dat er overal enorme beveiliging is.

Marik
Il Leopardo della Primavera
#2661
Interessante tweet. Heel apart dat die gozert zo makkelijk met een dikke rifle op een schuurdak op 1...

Een set up is wel heel riskant hoor. 2 centimeter ernaast en Trump vertelt het niet na. Ik geloof niet in dat complot.

Romāns Vainšteins

Total quality management is onhaalbaar, er kan altijd een gek doorheen sijpelen. Mensen zijn mensen en maken fouten.

Il Leopardo della Primavera
Marik
#2662
Een set up is wel heel riskant hoor. 2 centimeter ernaast en Trump vertelt het niet na. Ik geloof ni...

Ik denk ook niet dat het een (bewuste) setup is, iig niet van Trumps kant. Dit interview (if true) is ook best bizar, de beveiliging en politie is blijkbaar al op tijd gewaarschuwd.

kraamhol

Ik zou niet het internet gaan afstruinen naar onzin interviews en complotten. Maakt geen kanarie uit, dit was precies het laatste zetje dat trump nodig had voor winst in nov.

Sunneklaas

Het wordt nog een zotte week aan memes

Klootje Kriekeljon

Vrij bizar dat we inmiddels op het punt in Amerika zijn dat een aanslag op Trump een what's next gevoel oproept. Ik vond andere afleveringen uit de serie een stuk verrassender zeg maar.

Raul Alcala

Leo is definitief een complotwappie. Eerst de coalitie beschuldigen dat ze de asielproblematiek niet willen oplossen, nu dit weer...

1 procent plus 99 min 50 is eh

SprintMaster
kraamhol
#2665
Ik zou niet het internet gaan afstruinen naar onzin interviews en complotten. Maakt geen kanarie uit...

De luidruchte Trump achterban zal zich wel weer flink doen gelden. Maar is niet meer dan 35-40% van de kiezers. Het wordt beslist op de gematigde kiezers. 

Mijns inziens toont dit incident weer eens aan hoe compleet doorgedraaid de VS is op het gebied van wapens. 

Raul Alcala

Heb je ook een close up foto, Sunneklaas? Of gaan ze dan hier weer steigeren...

Romāns Vainšteins

Dit incident is alweer begraven en vergeten in november, er gaan nog veel wentelingen zijn en men kan niet àlles onthouden 

esims2.0

"Of gaan ze dan hier weer steigeren..."

Dat vond jij de vorige keer overdreven Raul? Deze foto had van mij ook niet gehoeven. Jij bent ook iemand die zijn grenzen niet kent. Een niemand doet me wat mentaliteit.

Raul Alcala

Skik modderfokker. Skik. Laissez faire in goed Spaans.

Romans is al aan het bagatelliseren terwijl het bloed nog niet is opgedroogd

Rob geweerschoten Jetten is best wel een creepy one

"De geweerschoten zijn een vreselijke aanslag op de Amerikaanse democratie. Het onderstreept eens te meer dat democratie en vrijheid niet vanzelfsprekend zijn, en we die elke dag dienen te beschermen."

Klootje Kriekeljon
Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Hoe dan ook weet men nu nog beter: Trump aan het roer, veel geouwehoer. Zie niet meteen in dat bijna neergeknald worden tot meer stemmen leidt per se.

1 2 ... 107 ... 240 241

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.