Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 107 ... 399 400
kraamhol

Ik zou niet het internet gaan afstruinen naar onzin interviews en complotten. Maakt geen kanarie uit, dit was precies het laatste zetje dat trump nodig had voor winst in nov.

Sunneklaas

Het wordt nog een zotte week aan memes
dy9VJ1M4ZOLoWKw60L6BJC2nPN7c6RalGKacjmOt.png

Klootje Kriekeljon

Vrij bizar dat we inmiddels op het punt in Amerika zijn dat een aanslag op Trump een what's next gevoel oproept. Ik vond andere afleveringen uit de serie een stuk verrassender zeg maar.

Raul Alcala

Leo is definitief een complotwappie. Eerst de coalitie beschuldigen dat ze de asielproblematiek niet willen oplossen, nu dit weer...

1 procent plus 99 min 50 is eh

SprintMaster
kraamhol
Ik zou niet het internet gaan afstruinen naar onzin interviews en complotten. Maakt geen kanarie uit...

De luidruchte Trump achterban zal zich wel weer flink doen gelden. Maar is niet meer dan 35-40% van de kiezers. Het wordt beslist op de gematigde kiezers. 

Mijns inziens toont dit incident weer eens aan hoe compleet doorgedraaid de VS is op het gebied van wapens. 

Raul Alcala

Heb je ook een close up foto, Sunneklaas? Of gaan ze dan hier weer steigeren...

Romāns Vainšteins

Dit incident is alweer begraven en vergeten in november, er gaan nog veel wentelingen zijn en men kan niet àlles onthouden 

esims2.0

"Of gaan ze dan hier weer steigeren..."

Dat vond jij de vorige keer overdreven Raul? Deze foto had van mij ook niet gehoeven. Jij bent ook iemand die zijn grenzen niet kent. Een niemand doet me wat mentaliteit.

Raul Alcala

Skik modderfokker. Skik. Laissez faire in goed Spaans.

Romans is al aan het bagatelliseren terwijl het bloed nog niet is opgedroogd

Rob geweerschoten Jetten is best wel een creepy one

"De geweerschoten zijn een vreselijke aanslag op de Amerikaanse democratie. Het onderstreept eens te meer dat democratie en vrijheid niet vanzelfsprekend zijn, en we die elke dag dienen te beschermen."

Klootje Kriekeljon
Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Hoe dan ook weet men nu nog beter: Trump aan het roer, veel geouwehoer. Zie niet meteen in dat bijna neergeknald worden tot meer stemmen leidt per se.

Raul Alcala

Donald van Gogh, één van de 1 procenten. Take care

esims2.0

"Take care"

Vast ook iemand die taskbar zegt. Sukkel.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Kan ik je ergens mee helpen, lieve jongen van me?

esims2.0

Alles goud in Grunn?

Raul Alcala

Het kon minder!

Romāns Vainšteins

Het is altijd prima hiero, esims

esims2.0

Nog meer voer voor de complotdenkers.

Raul Alcala

Nou ja, de kogel is nu wel door de kerk. De buit is binnen voor Trump

Verder wel eens met Klootje over wat hij eerder vanochtend zei, ik was niet eens echt geschokt. Maar nu het wat neerdaalt. Het is nu eenmaal een knotsgekke wereld waarin we nu leven. Oorlogen te over, natuurgeweld, grote groepen boze mensen overal ter wereld, boos over de onrechtvaardige oorlogen en gekwetste natuur. Machtsverschuivingen mondiaal van links naar rechts. De grote omwentelingen die eraan komen zullen denk ik vaker gepaard gaan met heftigheden, zoals deze aanslag op Trump. Misschien is dat, net als Pareto, ook wel een natuurwet.

Maar het is me wel een story. Een stoner die Trump en de Republikeinen haat en hem op een haar na neerlegt. Politie die werd gewaarschuwd maar niets deed. Zij hebben wel wat uit te leggen. Dit gaat de verkiezingen daar absoluut domineren. 

Of zoals Wilders Twitterde op X (voormalig Twitter)

"De haat retoriek van veel linkse politici en media die rechtse politici als racisten en nazi’s neerzetten is niet zonder consequenties. Ze spelen met vuur."

Terug naar Sebastiaan Timmermans.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims2.0
"Take care" Vast ook iemand die taskbar zegt. Sukkel.

Ben het eigenlijk wel met je eens in deze. Beter had ik gezegd.

Break a leg!

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Leo is definitief een complotwappie. Eerst de coalitie beschuldigen dat ze de asielproblematiek niet...

welk complot insinueer ik precies?

PS: pareto is géén natuurwet.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

@Raul: Wilders heeft een hele grote spiegel nodig. Dikke narcist als ie is. 

Trump verloor de verkiezingen en is zelf de grootste complotwappie. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

esims2.0

Gooi er maar weer een NBA Flits artiest in. Maakt Groningen dat je zo'n fascinatie hebt voor zwarte Amerikaanse cultuur?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nee, ik was een jochie nog, en ik kreeg Michael Jackson in de smiezen. Zijn nieuwe lp 'Bad' kwam uit, ik was gelijk verkocht. De moves, the groove, his walk, his talk, his dress. Die meisjes die je in stadions zag gillen, dat was ik thuis. Vroeg posters aan m'n ouders als verjaardagskado. Boeken, lp,'s cd's, de hele rataplan. Zelfs zo'n levensgrote kartonnen foto van MJ in z'n leren pak. Van de Free Record Shop in Assen gekregen. Die stond jarenlang naast m'n bed. Mer de achteraf wetenschap van vandaag wat er op de slaapfeestjes op Neverland plaatsvond, snap ik nu wel waarom ik met witte handschoenen masturbeer.

Toen werd ie ineens blank met een kleineus, kachelde z'n muziek verder achteruit, en zocht ik weer naar iets zwarts. Once you go black...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 107 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.