De luidruchte Trump achterban zal zich wel weer flink doen gelden. Maar is niet meer dan 35-40% van de kiezers. Het wordt beslist op de gematigde kiezers.
Mijns inziens toont dit incident weer eens aan hoe compleet doorgedraaid de VS is op het gebied van wapens.
Skik modderfokker. Skik. Laissez faire in goed Spaans.
Romans is al aan het bagatelliseren terwijl het bloed nog niet is opgedroogd
Rob geweerschoten Jetten is best wel een creepy one
"De geweerschoten zijn een vreselijke aanslag op de Amerikaanse democratie. Het onderstreept eens te meer dat democratie en vrijheid niet vanzelfsprekend zijn, en we die elke dag dienen te beschermen."
Nou ja, de kogel is nu wel door de kerk. De buit is binnen voor Trump
Verder wel eens met Klootje over wat hij eerder vanochtend zei, ik was niet eens echt geschokt. Maar nu het wat neerdaalt. Het is nu eenmaal een knotsgekke wereld waarin we nu leven. Oorlogen te over, natuurgeweld, grote groepen boze mensen overal ter wereld, boos over de onrechtvaardige oorlogen en gekwetste natuur. Machtsverschuivingen mondiaal van links naar rechts. De grote omwentelingen die eraan komen zullen denk ik vaker gepaard gaan met heftigheden, zoals deze aanslag op Trump. Misschien is dat, net als Pareto, ook wel een natuurwet.
Maar het is me wel een story. Een stoner die Trump en de Republikeinen haat en hem op een haar na neerlegt. Politie die werd gewaarschuwd maar niets deed. Zij hebben wel wat uit te leggen. Dit gaat de verkiezingen daar absoluut domineren.
Of zoals Wilders Twitterde op X (voormalig Twitter)
"De haat retoriek van veel linkse politici en media die rechtse politici als racisten en nazi’s neerzetten is niet zonder consequenties. Ze spelen met vuur."
Terug naar Sebastiaan Timmermans.
Nee, ik was een jochie nog, en ik kreeg Michael Jackson in de smiezen. Zijn nieuwe lp 'Bad' kwam uit, ik was gelijk verkocht. De moves, the groove, his walk, his talk, his dress. Die meisjes die je in stadions zag gillen, dat was ik thuis. Vroeg posters aan m'n ouders als verjaardagskado. Boeken, lp,'s cd's, de hele rataplan. Zelfs zo'n levensgrote kartonnen foto van MJ in z'n leren pak. Van de Free Record Shop in Assen gekregen. Die stond jarenlang naast m'n bed. Mer de achteraf wetenschap van vandaag wat er op de slaapfeestjes op Neverland plaatsvond, snap ik nu wel waarom ik met witte handschoenen masturbeer.
Toen werd ie ineens blank met een kleineus, kachelde z'n muziek verder achteruit, en zocht ik weer naar iets zwarts. Once you go black...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.