Ja, die Hitler Kraam. Die man was misschien nog wel meer de Duivel dan we met z'n allen denken. Wilde hij wel perse wo2 winnen voor dat derde Reich einddoel? Laat het crue ff los, even heel klinisch beredeneerd
Als je de oorlog wilt winnen, of op een gegeven moment de oorlog niet wilt verliezen, wat is dan het nut om miljoenen joden en zigeuners om te brengen in concentratiekampen, ipv ze links of rechtsom te laten werken ten behoeve van de overwinning? Kan je ze altijd nog daarna ombrengen.
Wb Benno. Vind 't vaak lastig iets van die familie te vinden qua oordeel. Er gaat niks borrelen bij me.
Dank sm, voor de cijfers. Waarbij bij de stikstofdepositie nog moet worden gezegd, dat er vertraging zit in de gevolgen van teveel stikstof in de bodem. We zijn echt ver, heeeel ver van huis wat dat betreft, en met bbb nog wat verder verdwaald. De weilanden zijn leeg, monotoon, ecologisch zeer arm, af en toe een groepje jonge stieren, daarachter de grote concentratiekampen, en dat is alleen nog maar het zichtbare aspect. 43% van de boeren is miljonair (en de groep daarachter niet direct arm), dat willen ze behouden. Raul zei geloof ik vanavond dat ie hoopvol tav klimaat. Ik ben jaloers op je, want het is het grootste thema waar we mee moeten gaan dealen, nu al moeten doen. Er is geen enkele, GEEN ENKELE hoop.
Filmpje?
De essentie is: verdient iemand, die doelbewust (bestaat dat?) lid van een nasi partij is, een tweede kans, als hij er afstand van neemt? En afstand, omdat dat wel handig uitkwam. Maw, is er een point of no return?
Lijkt me ook lastig vandaag de dag voor al die mensen op straat, Kraam. Kijk, een Jood die er zichtbaar als Jood aanziet, met een keppeltje ofzo, is makkelijk aan te pakken natuurlijk. FF een tikkie en door. Maar al die Joden die je niet op het eerste gezicht herkent als Jood, daar moeten we nog een oplossing voor vinden.
Goede uitslag, had het bij zo n lagere opkomst al wel wat verwacht, net zoals de 2 voor BBB (hebben een trouwe achterban). PVV valt toch tegen hoor, het zal echt met 'lamme stemmers' te maken hebben die toch niet zijn komen opdagen. Azmani mag trouwens een prijs krijgen want hoe hij dit nog binnen de perken gehouden heeft is houdini stijl.
maar goed, geen verschil in de verhouding anti-eu, mooi signaal.
Lijkt er inderdaad op dat Baudet niet meer de hipste figuur op rechts is LOL Zal ook niet geholpen hebben dat hij de allerergste idioot er namens hem had zitten in Brussel, de door en door verrotte Marcel de Graaff. Voor de rest een keurige prestatie van Eickhout en co. Azmani gaat in zijn slaap Dilan wurgen want de glijbaan naar beneden gaat door voor de VVD. Hoe populistischer de partij doet in deze constellatie nu ze niet langer de grootste zijn hoe meer ze wegzakken. CDA houdt nog behoorlijk stand ook.
Toch moeten de pro-europese partijen zich ergens wel zorgen maken. Als een vehikel, dat blijkbaar zo fantastisch is voor iedereen, en zorgt dat we allemaal welvaart, vrede en veiligheid hebben, niet gepruimd wordt door ongeveer 1/3 van haar inwoners, dan is er toch iets fundamenteel mis.
En ik denk niet dat veel mensen daadwerkelijk meteen een hek willen om Nederland. En ook niet tegen Europese samenwerking zijn. Maar wel genoeg hebben van de koers, waardoor ze zichzelf niet meer herkennen in wat er gebeurt. En ook nog eens het gevoel hebben dusdanig ver af te staan van dit "democratische" gebeuren, dat ze er niet blij van worden.
En eerlijk is eerlijk: de stem van de gewone man klinkt in Brussel ook maar heel beperkt door. Het zijn vooral de lobbyisten die wel duidelijk hun stem kunnen laten klinken. En laat die nou net niet lobbyen voor Henk en Ingrid, maar wel voor diegenen die invloed kunnen betalen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.