Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 115 ... 399 400
esims2.0

Ik had eerder nog willen opmerken: Nederland is te klein als dat meisje gedood was door de wolf. Dat politiek ook al dit soort feiten kleurt.

De NOS gisteren:
"Een van de kinderen, een meisje, stuitte daarbij vermoedelijk op een wolf. Het kind is niet gebeten, benadrukt een politiewoordvoerder bij RTV Utrecht. Wel raakte het gewond, mogelijk door een schrikreactie. Het meisje maakt het inmiddels goed, laat de provincie weten."

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon

Dan hadden ze bij jou in het dorp zijn buik open gemaakt en met stenen gevuld!

Raul Alcala

"Ik maak korte metten met je op de toiletten", rapte Jawat op Zwarte Koffie. Nee, geen filmpje deze keer. Ik zal de kat een keer niet op het spreekwoordelijke spek binden. Ik flikker d"r gewoon linea recta uit het raam.

esims2.0

Dat dorp van mij waar ze niet met hoofddoekjes achter de kassa zitten, of het moet Roodkapje zelf zijn. Ik geef toe, het klinkt als een sprookje.

Klootje Kriekeljon

Nee daar werken afgerichte bleke meisjes in rokken die tot aan de enkels vallen. Ik weet hoe dat rolt in gereformeerde kringen. Want ik werk voor een gereformeerd bedrijf. Waar vrouwen net zo goed op plek 2 komen en in door mannen beheersde omgevingen afgericht worden als eigendom en personeel. Niet minder of meer fout dan een hoofddoekje. Wel een heel stuk meer hypocriet. 

Kootwijk. Mijn baas heeft er net een woning gebouwd. Lekker hoog op de Veluwe . Ver weg genoeg van verderferlijke plekken als Ede. Het scheelt 1 letter, maar de hele wereld.

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Afgerichte bleke meisjes", Klootje gaat weer in de aanvalsmodus. Als je bewust reageert op het woord zwart dat ik herhaaldelijk gebruik, dan vind ik het prima dat je iets met blank zegt, maar bleek en afgericht heeft een opzettelijk beledigende betekenis. Overigens woon ik niet in een gereformeerd dorp. Verre van.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Jij woont in je eigen imaginaire kaartenhuis van aannames.

Raul Alcala

Marvin Gaye used to play, what's goooing on ▶️

Raul Alcala

Nu die wolf een kind heeft gebeten lijkt me de logische consequentie dat de wolf wordt afgeschoten.

esims2.0

esims2.0

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

esims2.0

Bedoel je dat ie daar met het vliegtuig naartoe was? Of mis ik de aanleiding?

Raul Alcala

De man achter de Green Deal, de man die z'n overstap naar de Gasunie niet meldde en de man met een voetafdruk van hier tot Sequoia National Park.

Hypocrieter vind je ze niet. Links lullen....

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Hypocrieter vind je ze niet."

Ik doe een poging..

Romāns Vainšteins

Raul en Esims : de randzaaksnuiterds

Raul Alcala

Je eigen vlieggedrag 1 op 1 vergelijken met iemand die graag F1 kijkt. Speelt Leo weer eens op z'n blokfluit?

Ik neem ze graag de maat. Op de maat van een hiphopbeat van Dre.

esims2.0

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Forget about Dre

Romāns Vainšteins

Yeah, tell 'm Eddie!

esims2.0

Of wat te denken van Dolf 'Airmiles' Jansen, die zich druk maakt over het uitsterven van insektenpopulaties, maar wel een vakantiehuis in Ierland heeft.

esims2.0
Romāns Vainšteins
Yeah, tell 'm Eddie!

Best wel jammer dat jij niet op Twitter rechtstreeks de vloer aanveegt met Wilders.

Romāns Vainšteins

Twitter is voor l*sers, goor medium in handen van een Trumplikker

esims2.0
Romāns Vainšteins
Twitter is voor l*sers, goor medium in handen van een Trumplikker  

Dat zijn juist van die typische Twitter teksten. Leek me nou net iets voor jou.

1 2 ... 115 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.