Waarom zeg jij dan 'de oekraine' ipv 'oekraine', kiddo?
@RV, helemaal mee eens. Ik ga ook maar een trekker kopen want dan mag je alles in Nederland
PS: mijn commentaar ging niet over spelling maar over een lidwoord en de betekenis ervan in de context. Begrijpend lezen much, kiddo?
zo hoog zou ik het niet in je bol krijgen ouwe putinpalliepijper van me, ik ben niet zo makkelijk te kwetsen. ;)
Eerder probeerde Leopardo het schrijven van s'avonds nog op dyslexie te gooien, maar dat is hetzelfde als 'de Oekraïne' op dyslexie gooien. Het is een kwestie van algemene ontwikkeling, hoewel ik bij Oekraïne moet bekennen dat ik de achtergrond niet wist. Maar het was me in de zeroes al wel duidelijk dat 'de Oekraïne' op de een of andere manier heel suf was. Hetzelfde verhaal eigenlijk voor D'66 en PVDA.
Ik had eerder nog willen opmerken: Nederland is te klein als dat meisje gedood was door de wolf. Dat politiek ook al dit soort feiten kleurt.
De NOS gisteren:
"Een van de kinderen, een meisje, stuitte daarbij vermoedelijk op een wolf. Het kind is niet gebeten, benadrukt een politiewoordvoerder bij RTV Utrecht. Wel raakte het gewond, mogelijk door een schrikreactie. Het meisje maakt het inmiddels goed, laat de provincie weten."

Nee daar werken afgerichte bleke meisjes in rokken die tot aan de enkels vallen. Ik weet hoe dat rolt in gereformeerde kringen. Want ik werk voor een gereformeerd bedrijf. Waar vrouwen net zo goed op plek 2 komen en in door mannen beheersde omgevingen afgericht worden als eigendom en personeel. Niet minder of meer fout dan een hoofddoekje. Wel een heel stuk meer hypocriet.
Kootwijk. Mijn baas heeft er net een woning gebouwd. Lekker hoog op de Veluwe . Ver weg genoeg van verderferlijke plekken als Ede. Het scheelt 1 letter, maar de hele wereld.
"Afgerichte bleke meisjes", Klootje gaat weer in de aanvalsmodus. Als je bewust reageert op het woord zwart dat ik herhaaldelijk gebruik, dan vind ik het prima dat je iets met blank zegt, maar bleek en afgericht heeft een opzettelijk beledigende betekenis. Overigens woon ik niet in een gereformeerd dorp. Verre van.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.