Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 115 ... 240 241
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#2848
Frappant dat jullie zo vol op het orgel gaan als esims anderen verbetert op taal, maar dat dezelfden...

Ah, Raul is pro-Putin confirmed. Thanks, engnek.

Raul Alcala

Romans. Dat zei ik dan ook niet. 😁

Anyway, ik fluit graag op het hoedje van een eikel. Die van Leo bv

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Die Anti-AZCers zijn overigens ook echt niet goed snik.

De verdachte plaatste onder meer een gps-tracker op de auto van de burgemeester om hem in het geniep te kunnen volgen

 

Ook deelde hij een foto van een wapen, gericht op het azc-hotel, en waren er bewerkte plaatjes te zien met 'moffenhoer' en die van de burgemeester met een bord 'landverrader'.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#2852
Romans. Dat zei ik dan ook niet. 😁 Anyway, ik fluit graag op het hoedje van een eikel. Die van Leo...

Dan zou ik wellicht even teruglezen wat er is besproken over Oekraine. In het kort: 'de oekraine' verwijst naar oekraine als russische streek en niet als land, dus als je dat zegt insinueer je dat oekraine bij rusland hoort, ergo pro-putin.

Wel vreemd dat jij als pro-israhellie ook pro-putin bent, maar whatever floats your boat. engnek country!

Romāns Vainšteins

Is het niet DE Israel?

Raul Alcala

Ik had het over je commentaar mbt spelling van anderen kiddo. Terwijl je eerder esims aanviel...

Je lijkt de weg kwijt

Geloof, hoop en liefde Leo. 

Romāns Vainšteins

@Leo: alle typen burgerwachten zijn nauwelijks snik. Zo'n FdF, dat onder dezelfde orde valt eigenlijk, te bizar voor woorden dat dat niet in de kiem gesmoord is geweest. Met het laten lopen van 1 zet je de deur open voor iedereen.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#2856
Ik had het over je commentaar mbt spelling van anderen kiddo. Terwijl je eerder esims aanviel... Je...

Waarom zeg jij dan 'de oekraine' ipv 'oekraine', kiddo?

 

@RV, helemaal mee eens. Ik ga ook maar een trekker kopen want dan mag je alles in Nederland

 

PS: mijn commentaar ging niet over spelling maar over een lidwoord en de betekenis ervan in de context. Begrijpend lezen much, kiddo?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik zal de volgende keer in Moeren de onafhankelijkheidsstrijd steunen met hun vlaggetje op mijn helm geplakt.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik vind het oprecht vervelend dat ik je blijkbaar zo erg heb gekwetst dat je als linkse boy, naast de gebruikelijke moraalpolitie, nu ook de taalpolitie hier uithangt. Maar dat is helaas volkskrant links vandaag de dag, als ik die ene columnist mag geloven. 

Il Leopardo della Primavera

zo hoog zou ik het niet in je bol krijgen ouwe putinpalliepijper van me, ik ben niet zo makkelijk te kwetsen. ;)

Ik heb wel een boektip voor je!

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dan ben je gewoon een stumper, zeg ik met alle liefde die ik voor je kan vinden.

Laten we allemaal bidden dat de Oekraïne zo snel mogelijk vrij is van die duivelse Russen. 

esims2.0

Eerder probeerde Leopardo het schrijven van s'avonds nog op dyslexie te gooien, maar dat is hetzelfde als 'de Oekraïne' op dyslexie gooien. Het is een kwestie van algemene ontwikkeling, hoewel ik bij Oekraïne moet bekennen dat ik de achtergrond niet wist. Maar het was me in de zeroes al wel duidelijk dat 'de Oekraïne' op de een of andere manier heel suf was. Hetzelfde verhaal eigenlijk voor D'66 en PVDA.

Laatst gewijzigd
esims2.0

In der Niederlande sagt man 'ik maak korte metten'.

esims2.0

Ik had eerder nog willen opmerken: Nederland is te klein als dat meisje gedood was door de wolf. Dat politiek ook al dit soort feiten kleurt.

De NOS gisteren:
"Een van de kinderen, een meisje, stuitte daarbij vermoedelijk op een wolf. Het kind is niet gebeten, benadrukt een politiewoordvoerder bij RTV Utrecht. Wel raakte het gewond, mogelijk door een schrikreactie. Het meisje maakt het inmiddels goed, laat de provincie weten."

 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon

Dan hadden ze bij jou in het dorp zijn buik open gemaakt en met stenen gevuld!

Raul Alcala

"Ik maak korte metten met je op de toiletten", rapte Jawat op Zwarte Koffie. Nee, geen filmpje deze keer. Ik zal de kat een keer niet op het spreekwoordelijke spek binden. Ik flikker d"r gewoon linea recta uit het raam.

esims2.0

Dat dorp van mij waar ze niet met hoofddoekjes achter de kassa zitten, of het moet Roodkapje zelf zijn. Ik geef toe, het klinkt als een sprookje.

Klootje Kriekeljon

Nee daar werken afgerichte bleke meisjes in rokken die tot aan de enkels vallen. Ik weet hoe dat rolt in gereformeerde kringen. Want ik werk voor een gereformeerd bedrijf. Waar vrouwen net zo goed op plek 2 komen en in door mannen beheersde omgevingen afgericht worden als eigendom en personeel. Niet minder of meer fout dan een hoofddoekje. Wel een heel stuk meer hypocriet. 

 

Kootwijk. Mijn baas heeft er net een woning gebouwd. Lekker hoog op de Veluwe . Ver weg genoeg van verderferlijke plekken als Ede. Het scheelt 1 letter, maar de hele wereld.

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Afgerichte bleke meisjes", Klootje gaat weer in de aanvalsmodus. Als je bewust reageert op het woord zwart dat ik herhaaldelijk gebruik, dan vind ik het prima dat je iets met blank zegt, maar bleek en afgericht heeft een opzettelijk beledigende betekenis. Overigens woon ik niet in een gereformeerd dorp. Verre van.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Jij woont in je eigen imaginaire kaartenhuis van aannames.

Raul Alcala

Marvin Gaye used to play, what's goooing on ▶️

Raul Alcala

Nu die wolf een kind heeft gebeten lijkt me de logische consequentie dat de wolf wordt afgeschoten.

esims2.0

1 2 ... 115 ... 240 241

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.