Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 116 ... 228 229
esims2.0

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

esims2.0

Bedoel je dat ie daar met het vliegtuig naartoe was? Of mis ik de aanleiding?

Raul Alcala

De man achter de Green Deal, de man die z'n overstap naar de Gasunie niet meldde en de man met een voetafdruk van hier tot Sequoia National Park.

Hypocrieter vind je ze niet. Links lullen....

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Hypocrieter vind je ze niet."

Ik doe een poging..

Romāns Vainšteins

Raul en Esims : de randzaaksnuiterds

Raul Alcala

Je eigen vlieggedrag 1 op 1 vergelijken met iemand die graag F1 kijkt. Speelt Leo weer eens op z'n blokfluit?

Ik neem ze graag de maat. Op de maat van een hiphopbeat van Dre.

esims2.0

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Forget about Dre

Romāns Vainšteins

Yeah, tell 'm Eddie!

esims2.0

Of wat te denken van Dolf 'Airmiles' Jansen, die zich druk maakt over het uitsterven van insektenpopulaties, maar wel een vakantiehuis in Ierland heeft.

esims2.0
Romāns Vainšteins
#2885
Yeah, tell 'm Eddie!

Best wel jammer dat jij niet op Twitter rechtstreeks de vloer aanveegt met Wilders.

Romāns Vainšteins

Twitter is voor l*sers, goor medium in handen van een Trumplikker

 

esims2.0
Romāns Vainšteins
#2888
Twitter is voor l*sers, goor medium in handen van een Trumplikker  

Dat zijn juist van die typische Twitter teksten. Leek me nou net iets voor jou.

Romāns Vainšteins

Ze missen idd een goeie aan me, helemaal waar. Maar ik kom er niet, vind het totaal k*t.

Marik

Nog steeds boos omdat ik ooit Eddie Simons schreef in de chat guys?

Il Leopardo della Primavera

Wie zei hier ook alweer dat we niet de producent maar de consument verantwoordelijk moeten houden? Geldt dat dan niet ook voor F1 races, waar de consument de kijker is?

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2892
Wie zei hier ook alweer dat we niet de producent maar de consument verantwoordelijk moeten houden? G...

Heb je het nu tegen mij Leopardo? En heb jij dan enig idee hoe de impact van F1 en de impact van vleesconsumptie zich tot elkaar verhouden als het gaat om milieubelasting? Overigens had Leo Blokhuis het niet tegen mij, voor alle duidelijkheid.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2893
Heb je het nu tegen mij Leopardo? En heb jij dan enig idee hoe de impact van F1 en de impact van vle...

Dus of de consument of producent verantwoordelijk is hangt af van de impact die iets heeft op het klimaat?

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2894
Dus of de consument of producent verantwoordelijk is hangt af van de impact die iets heeft op het kl...

Iedere activiteit heeft een impact op het milieu. Als ik jou zo hoor dan wil je zeggen dat de mate waarin er niet toe doet, en dat het om het principe gaat. Dan kun je wielerwedstrijden ook wel gaan afschaffen.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2895
Iedere activiteit heeft een impact op het milieu. Als ik jou zo hoor dan wil je zeggen dat de mate w...

Dus jij vindt dat de consument verantwoordelijk is als het gaat om een industrie met enorm veel uitstoot (bv vleesindustrie), en bij iets met minder uitstoot (bv F1) is de producent verantwoordelijk. Begrijp ik dat goed? En waarom vind je dat?

Laatst gewijzigd
esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2896
Dus jij vindt dat de consument verantwoordelijk is als het gaat om een industrie met enorm veel uits...

Ik kijk puur praktisch naar de schaal van de impact, niet naar het principe.

Raul Alcala

Gelukkig hebben we de immer liefdevolle Romans in Zwammerdamse-eexterschubbekutteveen, nog. 

Immer gerade aus

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2897
Ik kijk puur praktisch naar de schaal van de impact, niet naar het principe.

Dat is geen antwoord op mijn vraag, beste Esims.

esims2.0

"Zwarte muziek" als term is hier op het randje. Kun je nagaan.

1 2 ... 116 ... 228 229

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.