Dus jij vindt dat de consument verantwoordelijk is als het gaat om een industrie met enorm veel uitstoot (bv vleesindustrie), en bij iets met minder uitstoot (bv F1) is de producent verantwoordelijk. Begrijp ik dat goed? En waarom vind je dat?
Mooie kerel die Milei. Radicale voorvechter van de vrije markt. Hij wil de hyperinflatie in Argentinië aanpakken via het anarcho kapitalisme. En sinds zijn aantreden daalt de inflatie maand na maand.
Mooie, bijbelse, teksten ook.
"Ik kwam hier niet om lammeren te leiden, maar om leeuwen te ontwaken "
Norberg zal content zijn met hem
Dat conservatisme is inderdaad een groot probleem. Begon in de jaren 90 in de VS met de christian coalition die de Republikeinse partij gijzelde, al vanaf 1992 (Dan Quayle als VP kandidaat). In Europa in Polen, Hongarije stonden/staan homorechten onder druk. In de VS wil VP kandidaat Vance een landelijk verbod op abortus. Ik vind het not done om zwaar bevochten rechten weer terug te draaien. In NL liggen SGP jongeren (spreekwoordelijk) in bed met FVD jongeren.
Hoe heet die blonde gozer nou ook alweer...Jelle...jelle jelle jelle, zeggen we hier tegen die Friezen. Jelle, Jelle, Jelle
Joost Klein bedoel ik. Die wil dolgraag nog een keer battelen tegen Israël op het ESF, en heeft zich al aangeboden als Belgen mop. Wellicht in een colab met de vrijheidsstrijder brassband uit Gaza? Zal vast inslaan als een bom.
Lit
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.