Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 117 ... 240 241
esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2899
Dat is geen antwoord op mijn vraag, beste Esims.

Ik weet serieus niet wat je bedoelt, maar volgens mij gaat het nergens meer over.

Raul Alcala

Mooie kerel die Milei. Radicale voorvechter van de vrije markt. Hij wil de hyperinflatie in Argentinië aanpakken via het anarcho kapitalisme. En sinds zijn aantreden daalt de inflatie maand na maand.

Mooie, bijbelse, teksten ook.

"Ik kwam hier niet om lammeren te leiden, maar om leeuwen te ontwaken "

Norberg zal content zijn met hem 

Romāns Vainšteins

Dikke imbeciel die Milei, ze gaan het nog wel merken. Dat is de volgende messias die het land uit gaat vluchten.

 

Klootje Kriekeljon
Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Het resoneert inderdaad niet bij Romans, Marik.

Klootje. Verbijsterend die Halsema. Doet me denken aan pp die mbt een motie over verwerpen antisemitisme wilden toevoegen met dat dat ook geldt voor islamafobie.

Frappant genoeg is 1 religie telkens weer onderdeel van een probleem.

Klootje Kriekeljon

Mooie van deze strategische domheid is dat ze niet weet dat Andrew Tate tot de Islam bekeerd is een paar jaar terug.

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#2905
Het resoneert inderdaad niet bij Romans, Marik. Klootje. Verbijsterend die Halsema. Doet me denken...

1 religie idd. Want ook op de biblebelt is homo-acceptatie natuurlijk een dingetje. Maar die houden het bij mening hebben en dat uitspreken als het er over gaat. Niet hun eigen preutse opvoeding mbt seksualiteit projecteren op een ander dmv verbale of fysieke mishandeling.

SprintMaster

Dat conservatisme is inderdaad een groot probleem. Begon in de jaren 90 in de VS met de christian coalition die de Republikeinse partij gijzelde, al vanaf 1992 (Dan Quayle als VP kandidaat). In Europa in Polen, Hongarije stonden/staan homorechten onder druk. In de VS wil VP kandidaat Vance een landelijk verbod op abortus. Ik vind het not done om zwaar bevochten rechten weer terug te draaien. In NL liggen SGP jongeren (spreekwoordelijk) in bed met FVD jongeren. 

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Maar niet de voorname oorzaak van homohaat in NL.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#2907
1 religie idd. Want ook op de biblebelt is homo-acceptatie natuurlijk een dingetje. Maar die houden...

Correctemundo 

Raul Alcala

Je opmerking over Tate als moslim vs Halsema is supergeinig 😂

Dit zal wel uit de bewuste la van Groot Halsink, of hoe heet die wethouder daar, komen

esims2.0

Uit zicht? Een boycot op het Eurovisie Songfestival, moet je eens zien hoe snel die Palestijnse staat er komt.

Raul Alcala

Hoe heet die blonde gozer nou ook alweer...Jelle...jelle jelle jelle, zeggen we hier tegen die Friezen. Jelle, Jelle, Jelle

Joost Klein bedoel ik. Die wil dolgraag nog een keer battelen tegen Israël op het ESF, en heeft zich al aangeboden als Belgen mop. Wellicht in een colab met de vrijheidsstrijder brassband uit Gaza? Zal vast inslaan als een bom.

Lit

esims2.0

Is er eigenlijk meer bekend geworden over de aanklacht tegen Joost? Daar zou begin juni duidelijkheid over komen, maar ik heb na de ophef niets meer gehoord. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat AVROTROS zich later alleen nog maar beklaagd heeft over de onveilige werksfeer, en niets meer zei over de kwestie Joost. Ik had ten tijde van de rel ook nog een interessant en goed onderbouwd verhaal gelezen over doorgeslagen feminisme in Zweden, een gedachte die ook al bij mij was opgekomen. Maar het blijft allemaal speculatie.

Raul Alcala

Beetje het verhaal van de boze rapper die nijdig de camera inkijkt, en dreigende rijm combineert met geroggel en slijm.

Ik snap je hang naar Joost niet zo. Het is toch kutmuziek?

Laatst gewijzigd
esims2.0

esims2.0
Raul Alcala
#2915
Beetje het verhaal van de boze rapper die nijdig de camera inkijkt, en dreigende rijm combineert met...

Ik ben het alweer vergeten, maar volgens mij stond je er toen ook al gekleurd in vanwege de controverse rond Israël. Joost had gewoon een prima act, maar de hele gang van zaken wekt bij mij de indruk van Zweedse arrogantie. Zoals Cornald Maas ook uitdrukte met "F*ck de EBU". En ook onderstaande reactie van de fatsoensbobo's ergert me weer mateloos:

Tijdens een interview met de Zweedse radiozender P4 zei Jean Philip De Tender van de European Broadcasting Union (EBU) dat Joost "gewoon weer welkom" is "als hij voldoet aan de regels die gelden voor alle deelnemers.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik ben Eden zeker niet vergeten. Golan steeg tot grote hoogte. Zeldzaam mooi exemplaar. Gepest en buitengesloten door de rest. Wat rest...

Laatst gewijzigd
esims2.0

Misselijk gekleurde mening. Maar los van alle controverse vind ik haar echt niet knap, en was het qua act en nummer helemaal niets bijzonders. En dan ben ik nog mild.

Raul Alcala

Ik vind het heerlijk als je mild bent.

Il Leopardo della Primavera

Ben het voor de verandering eens met esims, dat nummer van Golan was echt dertien in een dozijn zwijmelmeuk waar normaal alleen tienermeisjes met een onvolgroeid brein naar luisteren. 

Raul Alcala

Zwijmelen met bakvissen met vlinders in hun buik

Klootje Kriekeljon

Als ik mag raden en speculeren. Als de schutter een ingeschreven republican was die tegelijk geld aan een fonds voor de liberale campagne stort dan zou je denken dat het een gematigde republikein is die het niet zo op Trump had.

BBC over de schutter

Niemand van de meer linkse boys die de behoefte voelt om zich enigszins kritisch over de uitspraken van Halsema uit te laten hier. Veelzeggend.

Romāns Vainšteins

Die schutter was gewoon 1 van de vele 'ik ben uitgekostst en nu pleeg ik groots zelfmoord' zielepoten zoals je ze wekelijks viornij ziet komen. In de USA dan he, want daar liggen de ratatatatatatatatatatata's gewoon tussen bananen en komkommers te koop. Dat men nog steeds niks melden kan qua motief onderstreept natuurlijk dat ik gelijk heb.

Kan je wat specifieker zijn over de Halsema files? Ik druk niet op linkjes. Dan kan ik haar uitspraken bespreken met jullie. Ik heb zelf 5 jaar in Amsterdam gewoond dus kan er wel wat verdieping aan toevoegen. 

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Mocht iets met homohaat zijn:

ongeacht waar het vandaan komt uiterst stompzinnig. 9 van de 10 x conservatief, heel vaak religieus. Lees xenofoob en baardaapadorerend, helemaal tegen dus. Laat de lgtbgogtxct scene lekker met rust en bemoei je niet met hen. maar ik heb geen enkele illusie dat met 76 zetels Wilders ook alle vormen van gayisme de duimschroeven aandraaien alla imprenting zoals zijn geliefde Orban Oetang dat ook deed. Dan zeggen van 'maar moslims doen het ooooooook' pareer ik met 'alles en iedereen moet er mee stoppen, steun een partij die dat zeer duidelijk en niet vaag houdt'.

Wat mij betreft ligt de oplossing in het uiteindelijk beetje bij beetje 'castreren' van alle geloogsvormen en het steeds verder in de hoek van yogamatjes en wierrook duwen. Gewoon een lauw identititeitsdingetje. Een goed begin zou het geleeidelijk afschaffen van onderwijs met religieelementen zijn.

1 2 ... 117 ... 240 241

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.