Het is je vergeven, maar je hebt nu wel ongelijk in je stelling daardoor. Hopelijk leer je er van.
Nou ik betrapte me op dezelfde gedachte. Vertel jij eens. Ben je een slecht mens als je een beetje plezier kunt hebben om de gedachte dat je daarmee iemand in Puttemuttehutteseveen een iets hogere bloeddruk geeft?
Lastige met haar is dat niemand haar lijkt te willen, niet populair. Maar niemand wil haar passeren, want zwart en vrouw. Die moest het gaan doen in de toekomst, maar daar lijken ze al van afgestapt te zijn.
Ik zie niet eens een spelfout. En als mensen zo krampachtig mijn punt ten aanzien van sommige spellingsfouten proberen te verdraaien, dan weet de neutrale lezer wel wiens bloeddruk omhoog is gegaan om iets anders.
Zou het misschien goed zijn als het Amerikaanse stelsel van kiesmannen over de kop gaat? In Maine en Nebraska hebben ze al dat niet alle kiesmannen naar de winnaar van de staat gaat, daar wijkt één district af. Een evenredige verdeling per staat zou een stuk eerlijker zijn en voorkomt dat het altijd weer om een aantal staten gaat.
Na de verloren verkiezingen van Al Gore, die wel de popular vote won, was daar ook even discussie over. Ik hoor het Charles Groenhuijsen toen nog zeggen: het gaat niet gebeuren. Misschien traditie, wellicht ook gewoon het punt dat dunbevolkte staten niet hun invloed willen verliezen.
Die dunbevolkte staten houden wel relatief veel invloed omdat ze dus 3 kiesmannen hebben i.p.v. 1 als het helemaal naar bevolkingsaantallen zou gaan. Dat zou ik zo laten.
Charles Groenhuijsen. Die Amerika-correspondentmannetjes zijn vaak een beetje de Ajacieden van de journalistiek. Polderjongens die graag tegen het grote gedoe aanschurken. Hoe heette die ene blonde gast van vroeger nou die zo een neef van Erik Mouthaan had kunnen zijn? Dat was mijn favoriete gladjakker.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.