Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 118 ... 247 248
Romāns Vainšteins

Amsterdam is trouwens een wat ongelijke stad wat dit betreft. In het centrum wordt 'living la vida loca' beleefd waar met name nieuw west vol have nots van islamitische afkomst (hier opgegroeide generaties) zit. Dat botst vaak, niet alleen op dit gebied. Is een echt stadsprobleem daar. 

Romāns Vainšteins

Wie Tate is weet ik verder niet zo goed: zeker en vast 1 of andere youtubemongool.

Klootje Kriekeljon

Ja dat vind ik lastig RV. Wil je mijn interpretatie horen? Denk dat iedereen het zelf moet luisteren of lezen om tot een oordeel te komen. Ik kan je ook vertellen wat ik er evt. nog wel positief aan vond. Maar mening en kleur. Homohaat idd. En de duiding van Halsema.

Vannacht me na een weekje radiostilte eens even ondergedompeld in Amerikaanse kanalen over alles rondom de aanslag op Trump. Word je niet vrolijk van. Twee kanten die nog steeds geen duimbreed toegeven. Eigenlijk wat je bijv. met het Palestina-conflict ziet. Dat normaal gezien weldenkende mensen niet meer in staat zijn om iets verwerpelijks te veroordelen zonder daarbij kant te hoeven kiezen. 

Had er niet zo bij stil gestaan, maar een moment draaien van het hoofd zou wel eens een soort van burgeroorlog voorkomen kunnen hebben. De weken voor de aanslag ging het bij de democrats over Hitler Trump (vele malen gezegd) en 'we moeten de bullseye op Trump richten' (Biden). En wat er voortdurend uit het republikeinse kamp komt is natuurlijk minstens zo gevaarlijk. Als dat de toon in de media is, dan moet je niet gek opkijken dat jonge idioten gaan handelen.  

Raul Alcala

Ik druk niet op linkjes, dus vertaal het maar voor mij.

Wat een achterlijke arrogantie. Echt stuitend.

En nee, de linkse boys kijken hier graag weg, Klootje. 

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#2926
Amsterdam is trouwens een wat ongelijke stad wat dit betreft. In het centrum wordt 'living la vida l...

Vrijwel elke grote stad is ongelijk. Steden werden vroeger zelfs zo ingericht, dat de betere buurten nooit wind mee vanaf industrie gezien hadden. Dus bewust een bepaald deel van de bevolking belasten met problemen rondom gezondheid. En zo gaat het eigenlijk altijd over rijk tegen minder rijk of helemaal niet rijk.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#2923
Als ik mag raden en speculeren. Als de schutter een ingeschreven republican was die tegelijk geld aa...

meh dat democratisch ding waar hij geld aan het gedoneerd kan net zo goed 'democrats for guns' zijn natuurlijk. zegt allemaal bijzonder weinig

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#2923
Als ik mag raden en speculeren. Als de schutter een ingeschreven republican was die tegelijk geld aa...

meh dat democratisch ding waar hij geld aan het gedoneerd kan net zo goed 'democrats for guns' zijn natuurlijk. zegt allemaal bijzonder weinig

SprintMaster

Daar waar Bush sr en jr nog wel beschaafd waren hebben de Republikeinen al bijna 10 jaar de totaal onbechaafde weg gekozen. Aan de andere kant de Democraten die zich daar duidelijk tegen uit spreken. Doet men dat niet dan capituleert men voor de idioterie en maakt men het normaal. Net zoals in NL t.o.v. de PVV. 

Publiek dat tijdens de RNC met grote borden 'mass deportation now' loopt te zwaaien. En nee, dat is geen AI. 

Dystopia 2024: How Republicans' depiction of U.S. stacks up to the facts | CBC News

RNC Celebrates Trump’s Horrific Campaign Promise With Sinister Signs | The New Republic

Trump die zich gematigder gaat opstellen, wie gelooft dat nou na 4 jaar ondermijning van de democratie? 

Il Leopardo della Primavera

Ik heb dat Halsema-ding hier een beetje gemist denk ik maar heb ook helemaal niks met haar verder

Il Leopardo della Primavera
SprintMaster
#2933
Daar waar Bush sr en jr nog wel beschaafd waren hebben de Republikeinen al bijna 10 jaar de totaal o...

Hitler zou trots toekijken.

Raul Alcala

En ze gaan weer over tot hun orde van de dag 😂

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#2936
En ze gaan weer over tot hun orde van de dag 😂

Vertel is mijn favoriete zionistische engnek, wat vind jij van massadeportaties?

Klootje Kriekeljon

Zou net zo goed kunnen, Leopardo. Wel een partij blunders begaan daar door de secret service. Ongekend goed weggekomen allemaal.

Sprintmaster, nou zoiets dus bijv. Verwerpelijk. 

Lijkt er steeds meer op dat Biden toch nog plaats gaat maken, welke gek durft met een 3-0 achterstand en nog 15min te spelen in te vallen. Wiens ego is zo groot dat hij zijn politieke ambities er voor opoffert?

 

Raul Alcala

Viel m'n verlaat slagroompuntje alsnog niet goed?

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#2937
Vertel is mijn favoriete zionistische engnek, wat vind jij van massadeportaties?

Deze reactie is onder moderatie van de redactie. Vermoedelijke overtreding van het Esims-principe. ;) Einfach raus mit de taalfout bitte.

Raul Alcala

Ik vind die massa deportaties meer dan terecht. Klote Mexicanen.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#2940
Deze reactie is onder moderatie van de redactie. Vermoedelijke overtreding van het Esims-principe. ;...

Ouch, die maak ik normaal nooit haha. Ah well, hopelijk irriteert ie esims ;)

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#2942
Ouch, die maak ik normaal nooit haha. Ah well, hopelijk irriteert ie esims ;)

Het is je vergeven, maar je hebt nu wel ongelijk in je stelling daardoor. Hopelijk leer je er van.

Nou ik betrapte me op dezelfde gedachte. Vertel jij eens. Ben je een slecht mens als je een beetje plezier kunt hebben om de gedachte dat je daarmee iemand in Puttemuttehutteseveen een iets hogere bloeddruk geeft? 

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#2943
Het is je vergeven, maar je hebt nu wel ongelijk in je stelling daardoor. Hopelijk leer je er van....

Ja, dan ben je natuurlijk het kwaad in puurste vorm. Maar dan ben ik dan ook ;)

Raul Alcala

Het wordt gewoon de eloquente Kamala. Zwart, vrouw, Trump zou daar volgens sommigen slecht op gaan

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
#2945
Het wordt gewoon de eloquente Kamala. Zwart, vrouw, Trump zou daar volgens sommigen slecht op gaan

Lastige met haar is dat niemand haar lijkt te willen, niet populair. Maar niemand wil haar passeren, want zwart en vrouw. Die moest het gaan doen in de toekomst, maar daar lijken ze al van afgestapt te zijn.

Raul Alcala

Exact, je kan haar eigenlijk niet passeren. Terwijl er betere te vinden zijn. 

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2942
Ouch, die maak ik normaal nooit haha. Ah well, hopelijk irriteert ie esims ;)

Ik zie niet eens een spelfout. En als mensen zo krampachtig mijn punt ten aanzien van sommige spellingsfouten proberen te verdraaien, dan weet de neutrale lezer wel wiens bloeddruk omhoog is gegaan om iets anders.

Raul Alcala

Als ie er maar van leert, zoals Klootje aangeeft

SprintMaster

Zou het misschien goed zijn als het Amerikaanse stelsel van kiesmannen over de kop gaat? In Maine en Nebraska hebben ze al dat niet alle kiesmannen naar de winnaar van de staat gaat, daar wijkt één district af. Een evenredige verdeling per staat zou een stuk eerlijker zijn en voorkomt dat het altijd weer om een aantal staten gaat. 

1 2 ... 118 ... 247 248

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.