Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 37 ... 399 400
Il Leopardo della Primavera

Brussel slecht rechts goed

Raul Alcala
Raul Alcala
Ik snap de weerzin steeds meer

'Israelische krant boos dat iemand er wat van vindt dat Israel 200 man vermoord tijdens actie om gijzelaars te bevrijden'

Raul Alcala

"Hamas claims over 200 Palestinians killed in IDF attacks in Nuseirat as hostages were rescue"

Je lult maar raak Leo. Je boeit me totaal niet.

Laatst gewijzigd

israel goed de rest slecht

Raul Alcala

Zoveel infantiliteit en hamas als bron overnemer, is geen kruid tegen gewassen

Romāns Vainšteins

In Oostenrijk kunnen ze niet eens naar de stembus om klimaatverandering te ontkennen. Logisch gevolg van je bergtoppen uitverkopen aan dronken wintersporters.

Marik
Raul Alcala
"Hamas claims over 200 Palestinians killed in IDF attacks in Nuseirat as hostages were rescue" Je l...

Hoe komt het dan dat je er altijd op ingaat als een vlieg die stront ruikt?

Raul Alcala

Geen idee welk punt je probeert te maken. Ik ga verder ook niet op jou in, al zal je best een bijzondere geur om je heen hebben hangen. Al ligt dat misschien aan je werkzaamheden, Malik

Marik

Ik zie een tegenstrijdigheid in je laatste reactie. Ik verklap niet welke. Maar moeilijk is hij niet te vinden.

Raul Alcala
Raul Alcala
Laat het geen obsessie worden jongen

Ik ga weer een bak chocolade ijs leeglepelen

Marik

Hey wat grappig, er wordt toch weer op ingegaan :D

Romāns Vainšteins

Raul aanschouwt Marik zoals ik dat met linkjes doe.

kleomantre

Ik las hier iets over bronnen, dat iets mogelijk 'lukraak' wordt overgenomen van Hamas.

Wat mij altijd heeft gefascineerd is hoe sinds 9/11 ineens bijna alle terroristische aanslagen aan Al Qaida gelieerd waren en later leek alles wat de klok slaat IS(IS). Dat namen de Westerse media klakkeloos over met waarschijnlijk de enige twee ingangen een veiligheidsdienst of de terroristische groep zelf. Beide bronnen waarvan de info in grote mate onverifieerbaar was en waarschijnlijk nog steeds zal zijn. 

Daarmee zijn we door onze eigen media mogelijk angst aangepraat. In ieder geval is het zo dat we er een fiks blijvend wantrouwen jegens Islamieten aan over hebben gehouden.  

SprintMaster

Het liegen bij de VVD over migratie blijft maar door gaan. Jammer dat de presentatrice niet ingrijpt. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Raul aanschouwt Marik zoals ik dat met linkjes doe.

Ik vind hem nu eenmaal een linkmiegel. Zal hij wel weer gaan klagen over schelden, ik vind het wel een mooi gekozen Jiddisch woord met een dus impliciete link naar het ultrakort besproken onderwerp.

Marik
Raul Alcala
Ik vind hem nu eenmaal een linkmiegel. Zal hij wel weer gaan klagen over schelden, ik vind het wel e...

En dat mag in Nederland. Is toch heerlijke dames mijne heren? Erger je, verbaas je, geniet en dan weer door. Zolang je maar niet een topic gijzelt met (passieve) agressie vind ik het best hoor.

Raul Alcala

Ik ben nu eenmaal een bolleboos, althans op de lagere school bereikte ik m'n piek met de citotoets. En hoteldebotel op m'n gabber Kraam. Hij is een goeie gozer. We zijn allebei een beetje mesjogge, maar dat we veel gein met elkaar hebben maakt veel goed. Sommigen snappen daar geen jota van, maar dat geteisem met hun kapsones laat ik inmiddels links liggen. Wat een gotspe, de hele tijd stennis schoppen op Romans z'n geweldige forum. Terwijl ze eigenlijk geen sjoege hebben. Laat ze maar de rambam krijgen, al zal ik dat niet snel hardop zeggen. Uiteindelijk gaan we toch allemaal naar de gallemiezen. Dus beter niet teveel gedoe en kinnesinne voor het zover is.

Ik ben pleite. De mazzel.

Raul Alcala
Marik
En dat mag in Nederland. Is toch heerlijke dames mijne heren? Erger je, verbaas je, geniet en dan we...

Voor ik echt pleite ben wil ik via Via (de zus van Ria) ,en de voorzitter, Marik meegeven dat ik me alleen aan microagressie schuldig maak. En dat alleen Hamas aan gijzelen doet.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Mensen die zichzelf als beetje gek bestempelen zijn meestal vrij normaal.

Raul Alcala

Doe maar normaal, dan doe je gek genoeg.

Thurau
SprintMaster
Het liegen bij de VVD over migratie blijft maar door gaan. Jammer dat de presentatrice niet ingrijpt...

Presntatoren falen gewoon, dat je 1x mist dat de VVD over dit onderwerp staat te liegen of het gedrukt staat snap ik nog maar na 34 keer mag je verwachten dat je ze kan corrigeren met de feiten. Veel journalisten zijn echter te lui om dit live recht te zetten. En soms bekruipt je het gevoel dat ze een dealtje hebben. Dilan was nog niet zo lang geleden bij Pauw om over antisemitisme te praten, prima en een belangrijk onderwerp maar om dan als gespreksleider niet de aandacht te vestigen op haar leugens over nareis op nareis is plichtsverzuim en kennelijk ingegeven door de angst om ingangetjes kwijt te raken. Nog zo een voorbeeld, de veelbejubelde Kockelmann had in een OP1 uitzending Roel Maalderink te gast die begon over Angry Bert Huisjes, dat vond Sven niet zo leuk en ipv serieus er op in te gaan ging hij compleet in het defensief om zijn baas en zichzelf te beschermen. Al vaker opgemerkt, journalisten kunnen slecht tegen kritiek op zichzelf en hun werkwijze.

Thurau
kleomantre
Ik las hier iets over bronnen, dat iets mogelijk 'lukraak' wordt overgenomen van Hamas.Wat mij altij...

Ter verdedigng van het journaille, in 90% van die gevallen claimde de genoemde beweging ook de verantwoordelijkheid en deden de daders dat ook middels schriftelijke en of video bewijzen vooraf. Dan kun je natuurlijk zeggen dat dit fake is maar dat vind ik een brug te ver. Over de slachtoffers die in Gaza vallen is de consensus dat die grotendeels kloppen, zelfs de IDF heeft toegegeven zich op die cijfers intern te baseren.

Romāns Vainšteins

Rechtse ruk blijft vooralsnog: hoewel aanwezig toch mild.

afd niet de wereldschok die men verwacht had: daar komen de aankomende jaren nog wel wat ss kostuums en hakenkruizen de kast uitvallen komt goed. In Griekenland geen Wildersachtig figuur oid.

Laatst gewijzigd
Thurau
Romāns Vainšteins
Rechtse ruk blijft vooralsnog: hoewel aanwezig toch mild. afd niet de wereldschok die men verwacht...

Meest opvallend is Vlaanderen waar VB niet de grootste wordt en ipv daarvan NVA deze positie houdt en daarmee Tom Van Grieken weer voor wat jaartjes naar de oppositie schuift. Verder valt op dat links, het in heel Belgie goed doet. Van de gematigden bij Vooruit tot de veel linksere PVDA. In Vlaanderen haalt het (centrum) linkse blok rond de 30% van de stemmen. Ook in Wallonie zie je die trend. In Duitsland is de CDU heer en meester al scoort de AFD natuurlijk veel te hoog. Ben benieuwd naar Hongarije en Polen vooral om te zien of Orban en de adequaat genaamde PIS partij wat weerwerk krijgen.

1 2 ... 37 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.