Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 37 ... 285 286
Raul Alcala

Ik ben er niet zo in thuis. Klootje. Maar het boeit me wel bovenmatig. Thanks ga me er verder in verdiepen. Maar eerst neflixen.

En zoals Leo al eerder eens zei. Een dag geen Jordan Peterson is een een dag niet geleefd.

Summieriers idd, Klootje. Peterson noemt het óók 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#899
zu spät!

Lijkt wel of ie oorlog met ons zoekt 😥

Slick Rick is ook wel een mesopotamiër 

Klootje Kriekeljon

Wel dezelfde regio maar dan paar duizend jaar eerder. 

kraamhol
Raul Alcala
#902
Lijkt wel of ie oorlog met ons zoekt 😥 Slick Rick is ook wel een mesopotamiër 

Hoe heet die ziekte Raul, met zo'n piep in het oor? Dat idee heb ik met malik. Nergens voor nodig, maar die piep is er!

Raul Alcala

Mosquito? Of zijn we daar te oud voor?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#903
Wel dezelfde regio maar dan paar duizend jaar eerder. 

Check

kraamhol
Raul Alcala
#905
Mosquito? Of zijn we daar te oud voor?

ze zijn nooit te oud om te leren, zou je denken

Raul Alcala

Ja, maar afleren is op die leeftijd nog lastiger. Komt bij dat het geluid van de Mosquito alleen hoorbaar is voor personen tussen de 10 en 25 jaar.

Patstelling. 

Laatst gewijzigd
Wheely

Benieuwd wat vandaag brengt, een ruk naar rechts, een swing naar links of een dans rond het midden.

Romāns Vainšteins

Ik denk rukje naar rechts en dat vervolgens rechts elkaar levend opvreet in de piste om er 1 geheel van te maken. Daar zitten namelijk van tamelijk serieuze tot volslagen maffe tureluurs tussen.

bovendien naaien ze elkaar enorm: zoals Meloni die gewoon de asielzoekers fluitend door laat reizen en hier de pvv die echt denkt dat ze asielzoekers bij de grens van Belgie en Duitsland kunnen tegenhouden of terugschoppen.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Het is trouwens wachten totdat het 'succes' van Meloni in elkaar gaat storten. Nu stuurt Tunesië de vluchtelingen de woestijn in. Maar uiteindelijk zullen de vluchtelingen en mensensmokkelaars een nieuwe route richting Europa ontdekken. Waarschijnlijk via Spanje. Want vluchtelingen laten zich niet zo maar tegenhouden. Enige oplossing is dat je overal alles dicht gaat zetten. Die politieke wil zal er niet zijn omdat je daarmee ook de handel gaat belemmeren. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja hoor Romans. Rechts is vies en links is keurig. 1 op de 3 Nederlandse europarlementariers betrokken bij integriteit issues en Brussel breed 1 op de 4 betrokken bij corruptie. Allemaal rechts joh

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Raul Alcala

Klassieker

Il Leopardo della Primavera

Brussel slecht rechts goed

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#916
Ik snap de weerzin steeds meer

'Israelische krant boos dat iemand er wat van vindt dat Israel 200 man vermoord tijdens actie om gijzelaars te bevrijden'

Raul Alcala

"Hamas claims over 200 Palestinians killed in IDF attacks in Nuseirat as hostages were rescue"

Je lult maar raak Leo. Je boeit me totaal niet.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

israel goed de rest slecht

Raul Alcala

Zoveel infantiliteit en hamas als bron overnemer, is geen kruid tegen gewassen

 

Romāns Vainšteins

In Oostenrijk kunnen ze niet eens naar de stembus om klimaatverandering te ontkennen. Logisch gevolg van je bergtoppen uitverkopen aan dronken wintersporters.

Marik
Raul Alcala
#918
"Hamas claims over 200 Palestinians killed in IDF attacks in Nuseirat as hostages were rescue" Je l...

Hoe komt het dan dat je er altijd op ingaat als een vlieg die stront ruikt?

Raul Alcala

Geen idee welk punt je probeert te maken. Ik ga verder ook niet op jou in, al zal je best een bijzondere geur om je heen hebben hangen. Al ligt dat misschien aan je werkzaamheden, Malik

Marik

Ik zie een tegenstrijdigheid in je laatste reactie. Ik verklap niet welke. Maar moeilijk is hij niet te vinden.

Raul Alcala
Raul Alcala
#884
Laat het geen obsessie worden jongen

Ik ga weer een bak chocolade ijs leeglepelen

1 2 ... 37 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.