Ik denk rukje naar rechts en dat vervolgens rechts elkaar levend opvreet in de piste om er 1 geheel van te maken. Daar zitten namelijk van tamelijk serieuze tot volslagen maffe tureluurs tussen.
bovendien naaien ze elkaar enorm: zoals Meloni die gewoon de asielzoekers fluitend door laat reizen en hier de pvv die echt denkt dat ze asielzoekers bij de grens van Belgie en Duitsland kunnen tegenhouden of terugschoppen.
Het is trouwens wachten totdat het 'succes' van Meloni in elkaar gaat storten. Nu stuurt Tunesië de vluchtelingen de woestijn in. Maar uiteindelijk zullen de vluchtelingen en mensensmokkelaars een nieuwe route richting Europa ontdekken. Waarschijnlijk via Spanje. Want vluchtelingen laten zich niet zo maar tegenhouden. Enige oplossing is dat je overal alles dicht gaat zetten. Die politieke wil zal er niet zijn omdat je daarmee ook de handel gaat belemmeren.
Ja hoor Romans. Rechts is vies en links is keurig. 1 op de 3 Nederlandse europarlementariers betrokken bij integriteit issues en Brussel breed 1 op de 4 betrokken bij corruptie. Allemaal rechts joh
Ik las hier iets over bronnen, dat iets mogelijk 'lukraak' wordt overgenomen van Hamas.
Wat mij altijd heeft gefascineerd is hoe sinds 9/11 ineens bijna alle terroristische aanslagen aan Al Qaida gelieerd waren en later leek alles wat de klok slaat IS(IS). Dat namen de Westerse media klakkeloos over met waarschijnlijk de enige twee ingangen een veiligheidsdienst of de terroristische groep zelf. Beide bronnen waarvan de info in grote mate onverifieerbaar was en waarschijnlijk nog steeds zal zijn.
Daarmee zijn we door onze eigen media mogelijk angst aangepraat. In ieder geval is het zo dat we er een fiks blijvend wantrouwen jegens Islamieten aan over hebben gehouden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.