Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 131 ... 399 400
Raul Alcala

"Nee, dat deden israelische militairen met palestijnen, dat vastbinden op jeeps. Het zijn dingen die Hamas ook zou kunnen doen, alleen deed Israhel dit."

De ironie ontging je blijkbaar 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
"Nee, dat deden israelische militairen met palestijnen, dat vastbinden op jeeps. Het zijn dingen die...

Nee hoor, maar we zijn het er dus gelukkig over eens dat Hamas en het Israhelische regime op hetzelfde level opereren. Check.

Romāns Vainšteins

Maar dat omleggen van Haniyeh, in Teheran nota bene. Komt zoiets echt nog uit de koker van Netanyahu zelf? Of hebben de van Keppelsteins nu al de touwtjes in handen en kijken we al even naar roulatierobots, mbt 'BiBi'.

Raul Alcala
Nee hoor, maar we zijn het er dus gelukkig over eens dat Hamas en het Israhelische regime op hetzelf...

Dat zie je toch verkeerd.

In Ramalla staan de palestijnen nu op straat te jengelen  om hun Hamas capo te eren

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Maar dat omleggen van Haniyeh, in Teheran nota bene. Komt zoiets echt nog uit de koker van Netanyahu...

Raul Alcala
Dat zie je toch verkeerd. In Ramalla staan de palestijnen nu op straat te jengelen  om hun Ham...

En in Israel jutten de van keppelsteins een meute op om een militaire basis binnen te komen om militairen die gevangenen gruwelijk hebben gemarteld te bevrijden. Wat is het verschil ook alweer?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Leo mislukte jijbak pardo. Ben je soms woordvoerder van Nijmegen4Palestine geworden? Of regelmatig.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Leo mislukte jijbak pardo. Ben je soms woordvoerder van Nijmegen4Palestine geworden? Of regelmatig.

Oef, opeens namecalling in plaats van inhoudelijk. 

Kijk, ik stel Hamas en de regering van Israel op gelijke hoogte: beide smerige regimes waar we zo snel mogelijk vanaf moeten. Jij doet alsof het regime in Israel wel mee valt, terwijl dat feitelijk gewoon niet zo is. Alle moordpartijen en mishandelingen die ik benoem praat je lekker overheen, ik heb je nog geeneens gehoord over die gehandicapte jongen waar israelische militairen een hond op hebben losgelaten bijvoorbeeld. Beestachtig, letterlijk.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

En ik dus niet. En ik ga niet overstag voor je aanhoudende autistisch doende aandrang Israël op gelijke hoogte te stellen met Hamas. Hamas is vele malen erger. En ik zeg niet dat Israel haar daden wel meevallen. Accepteer die andere mening nu maar gewoon.

Dat Israël en haar bondgenoten de hele Iran proxy kutclan maar hun grote tenen laten stoten, terwijl ze van een flatgebouw kieperen!

Nu moet ik m'n woorden zorgvuldig kiezen. Ik zie uit naar de bijdrages van Klootje. Dit was het weer.

Raul Alcala
En ik dus niet. En ik ga niet overstag voor je aanhoudende autistisch doende aandrang Israël op...

Waarom is hamas vele malen erger? Lees anders eerst even het VN-rapport voordat je reageert.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

😂

Oh ok, meneer de moderator en Hamas woordvoerder op WF. Ik zal me eerst even inlezen en de volgende keer dat ik reageer Israel op dezelfde hoogte plaatsen als Gamas

Raul Alcala
😂 Oh ok, meneer de moderator en Hamas woordvoerder op WF. Ik zal me eerst even inlezen en de volge...

Je kan geeneens uitleggen waarom de israelische regering volgens jou minder erg is dan hamas, grappenmaker ben je. Hoe smaken de ballen van bibi? Of ben je nog te druk met die israelische hond knuffelen die een gehandicapte jongen aan stukken heeft gebeten?

Ah wacht, die hond knuffelen wordt 'm niet voor jou. Die valt namelijk gehandicapten aan 

Raul Alcala

Gamas

Raul Alcala

Leo, nou niet boos worden.

Raul Alcala

Het schijnt dat Haniyehs trouwens net voorover gebukt op z'n bidmat zat om Alllah te bedanken, toen de kruisraket binnendrong. Wat een topmissie. Adolf Eichmann achtige praktijken. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Is Israel al met iets van een statement gekomen omtrent hun aanslag? Feitelijk zijn ze op deze manier naast zuid en noord ook aan de oostkant de oorlog begonnen.

Die wauzen krijgen het nog voor elkaar om het aan de westkant met de zee aan de stok te krijgen. Echt een hondsdolle chihuahua is het.

Raul Alcala

Hezbollah begon, net als Hamas en de Houthi's begonnen. Gesteund door de thugs in Iran. Tis maar net in welke reet je kruipt, Romans. 

Romāns Vainšteins

Nee hoor, ik haat gewoon oorlogshavikken en religieuze gekken. Israels huidige regering is het slechtste van die 2 en dat wordt hun ondergang als ze niet uitkijken. Zijn nu tot elkaar verdoemd en beginnen elkaar op te vreten. Staren naar wie 'begon' en wat exact de actie en reactie is helpt weinig, dat is voor zij die het probleem willen behouden.

Romāns Vainšteins

Ik hou meer van oplossingen: en dat begint met het secuur wegsaneren van machtwellustige Sith Lords en Religieuze fanaten. 'S binnenlands hebben we er ook nog eentje die zsm overboord moet.

Raul Alcala

Jij doet net of Israel om niets met iedereen oorlogen begint (jij wilt dus het probleem behouden,  in je eigen woorden gesproken), terwijl het zich vooral beschermt tegen aanvallen van doorgedraaide terroristen, gefinancierd en aangestuurd door Iran, de As van het Kwaad.

Secuur wegsaneren, hoe moet ik dat voor me zien? Kampen, met of zonder douches?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Statuten Hamas anders even lezen, RV. 

Wat halen jullie nou voor positiefs uit dit topic? Niemand is eigenlijk in staat het van 2 kanten te bekijken. Alleen maar in eigen straatje lullen van 2 kanten. Ongeacht het onderwerp. 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Statuten Hamas anders even lezen, RV. Wat halen jullie nou voor positiefs uit dit topic? Nieman...

Dat vind ik reuze meevallen, vanuit mijn kant beredeneerd, Klootje. Iedereen die maar blijft doen alsof ik alles goedkeur wat Israël doet,  achter Netanyahu zou staan, de nederzetting politiek zou omarmen, etc. Ik kan het wel 100 keer herhalen,  het beklijft toch niet. Ik kan me niets voorstellen van de continue blinde woede jegens israel, idf vanuit Romans, Leopardo en Esims aka de 3 musketiers...daarmee wmb impliciet opkomend voor het grootste tuig van de richel anno 2024.

Ik haal wel veel meer voldoening uit m'n lokaal gedraaide haai koes elders hier op wielerflits dan discussiëren met romans en Leo. Is toch veelal vechten tegen de bierkaai, zeg ik als marihuana liefhebber.

En jij Klootje, hoe beleef jij je eigen bijdrages hier?

esims2.0

"Iedereen die maar blijft doen alsof ik alles goedkeur wat Israël doet"

Sowieso wel de terreur op het Songfestival. En dan heb ik het over de act. Ik ben het met Romans eens dat Raul totaal niet serieus te nemen is wat Israël betreft. Maar vandaag ben ik er ook wel achter dat het totaal zinloos is om met Romans over migratie te discussiëren. Ik voel me geheel niet beledigd door "kaaskop", maar het laat nog eens goed zien dat Romans het niet van twee kanten wil bekijken. Zijn end-of-pipe technologie om de problemen van migratie op te lossen valt in dezelfde categorie als emissiearme stallen in de agrarische sector.

Klootje Kriekeljon

Ik houd gewoon wel van een poging doen tot kanttekeningen inbouwen in je pleidooi als je stellingen poneert. In plaats van altijd vanaf dezelfde route aanvliegen. Dan heb je een gesprek in plaats van verschillende partijen die proberen de discussie te winnen. De beste debater heeft niet per se gelijk hè.

Het is oorlog en we moeten kennelijk oorlogsmisdaden ranken. Is het niet per definitie verschrikkelijk wat er daar van twee kanten gebeurt? 

Sowieso zitten de wereld nog steeds met de naweeen van beslissingen rond en na WO2. NAVO/warschaupact, Engelsen die de staat Israël laten oprichten. In Afrika de resultaten van liniaal-topografie. Elders de restanten van de koude oorlog en het communisme dat overal uitgeroeid moest worden. Maar nee laten we oktober als beginpunt nemen en vliegen afvangen. Ik snap het niet. 

1 2 ... 131 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.