Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 131 ... 250 251
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#3227
Het is dikke pleuris daaro Raul, de van Keppelsteins inclusief hun politici bestormen legerdetentiec...

Thanks Leo.  Die had ik idd gemist deze hete sportzomer. Ook wel murw gebeukt door deze vieze oorlog.

Edit. Je vergelijking dat israel nu net als hamas onschuldige mensen detineert dus gijzelt loopt toch wat mank als Lucile Warner.

Anarchie Romans. Wel de verkeerde kant op anarchie. Hamas z'n slachtpartijen, verkrachtingen en gijzelingsactie van 7 oktober heeft helaas gruwelijke wraak veroorzaakt, terwijl het daar nu officieel out of control is, terwijl wij ons lallend laven aan de Tour de France en de Olympische Spelen. 

"Hamas laat weten dat hoogste politieke leider Ismail Haniyah gisteren in Teheran "gedood is door een zionistische luchtaanval" nadat hij de beëdiging van Irans president Masoud Pezeshkian bijwoonde met andere Hamas- Houthi-en Hezbollah-vertegenwoordigers. Irans buitenlandwoordvoerder bevestigt het nieuws en zegt dat Haniyah's "blood will never be wasted. Haniyeh’s martyrdom in Tehran will strengthen the deep and unbreakable bond between Tehran, Palestine, and the resistance."

Wolla Ayatollah,  check je puppets. WW3

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Mo zn favoriete track

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#3236
Ik bén gewoon Nederlander, dat heeft geen reet met 'voelen' te maken. Wat is 'je Nederlander...

Je Nederlander voelen? Ik voel me nu ëcht wel Nederlander tijdens de Olympische Spelen. M'n oranje hart brult bij judoka's, zwemmers, wielrenners, kruisbooghandschieters, volleyballers, boksers, hockey boy Jip Jansen, en straks voor de atletiekers. Samen juichen met Dickie voor Sifan. Wat een feest. Oranje boven, oranje boven, etc. Tompoezen, hagelslag, fietsen, wind tegen, coffeeshops, efficiency, worst kaas scenario's....

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3251
Thanks Leo.  Die had ik idd gemist deze hete sportzomer. Ook wel murw gebeukt door deze vieze o...

Hoezo loopt die vergelijking mank? Israel doet allerlei gruwelijke dingen met duizenden palestijnen, das quasi-hetzelfde als wat Hamas doet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Quasi, daar ga je (zelf) al. 

Als ik m'n empathie moest verdelen tussen de gegijzelden van 7 oktober en degenen in dat detentiecenter zul je een pareto principe verdeling zien. 80-20

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3255
Quasi, daar ga je (zelf) al.  Als ik m'n empathie moest verdelen tussen de gegijzelden van 7 o...

Quasi, omdat je het natuurlijk niet helemaal met elkaar kan vergelijken. Het zijn andere vormen van bizarre martelingen en mensenschendingen, maar beide zijn volstrekt absurd en doen niet voor elkaar onder. Geen antwoord op mijn vraag trouwens: waarom vind jij de ene erger dan de andere?

Waarom krijgen onschuldige Palestijnen zo weinig empathie van jou?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dat ze geen eerlijk proces krijgen wil niet zeggen dat ze allemaal.onschuldig zijn.

Hamas zijn monsters, weerzinwekkende monsters, erger dan de IS boys.

Als ik moest kiezen wie als buurman te hebben

.Een Israelische gevangenenbewaarder die zich schuldig heeft gemaakt aan.....of een Hamas terrorist die op 7 oktober met z'n paraglijder een dancefeestje verstoorde,  wat doodt, moord en verkracht met zn maten, en een schiere jongedame over z'n schouders slingert, en haar meeneem op zn motor naar z'n tunnel.in Gaza. Ali Akbar schreeuwend 

Dan wist ik het wel.

Laatst gewijzigd
esims2.0
Raul Alcala
#3253
Je Nederlander voelen? Ik voel me nu ëcht wel Nederlander tijdens de Olympische Spelen. M'n ora...

Daar dacht ik net ook nog aan. Je alleen Nederlander voelen wanneer het om sport gaat, vind ik te weinig.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3257
Dat ze geen eerlijk proces krijgen wil niet zeggen dat ze allemaal.onschuldig zijn. Hamas zijn mons...

Vergis je niet; die gevangenisknakkers zijn tot hetzelfde in staat als hamas getuige wat ze weerloze potentieel onschuldige gevangenen (die zonder proces worden vastgehouden) aandoen. Van potentieel dodelijke anale penetratie tot amputatie, en dat zijn slechts de dingen die naar buiten komen. Laten we ook niet vergeten het dat Israelische leger doodleuk gehandicapten martelt en vermoord met honden, en levensgevaarlijk gewonde burgers vastbindt op de motorkap van hun Jeep en er uren voor de lol mee rond rijdt. Dat zijn ook gewoon Hamas-praktijken.

 

Het meest gruwelijke is nog wel dat een Israelische minister die martelingspraktijken goed praat overigens, en de schuldigen helden noemt. Zum kotzen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Je hebt hiermee nu al meer  weerzin, doorspekt met oprechte emotie, uitgesproken mbt deze overreactie - oorlogsmisdaden - van Israel dan je deed naar Hamas z'n pogrom van 7 oktober 2023

Dat ontroert me.

❤️

Raul Alcala

Trouwens, je zegt.

"en levensgevaarlijk gewonde burgers vastbindt op de motorkap van hun Jeep en er uren voor de lol mee rond rijdt. Dat zijn ook gewoon Hamas-praktijken."

Als in dat Hamas de Palestijnen als menselijk schild gebruiken, bedoel je?

Romāns Vainšteins

Vanwege je volledige partijdigheid ben je totaal niet serieus te nemen in deze discussie, Raul. En op het feit dat de gelovigen pogen Netanyahu politiek pootje te lichten ga je niet eens in.

Il Leopardo della Primavera

Nee, dat deden israelische militairen met palestijnen, dat vastbinden op jeeps. Het zijn dingen die Hamas ook zou kunnen doen, alleen deed Israhel dit.

Overigens heb ik me al meermaals uitgesproken over 7 oktober. Waarom moet ik dat blijven doen van jou? Israhel is op dit moment continu bezig met weerzinwekkende praktijken, logisch dat daar de aandacht naartoe schuift.

Als we toch bezig zijn met uitspreken, waarom heb jij je hier nog niet uitgesproken over Utoya? Wilders was nota bene een inspiratie voor die knakker. En gezien tijd blijkbaar niet uitmaakt eis ik dat je je uitspreekt!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Volgens mij veroordeel ik de mensenrechten schendingen en erger in dat Israëlische detentie center, Romans. Ik veroordeel de huidige anarchie nederzettingenpolitiek en ik veroordeel Bibi. Hoe eerder weg des te beter. 

Wat wil je nog meer van me horen?  Liever een Hamas baard(aap) op een wolk dan een zo'n eng Joods zakenmannetje met een zweetkeppel?

Nos over de geliquideerde Hamas capo

NOS: "Door veel mediaoptredens krijgt hij een gematigde reputatie, maar Hamas blijft controversieel: enerzijds een populaire beweging die op dat moment veel doet aan liefdadigheid in de Gazastrook, anderzijds een terroristische groepering die bloedige zelfmoordaanslagen niet schuwt."

Welja, hopelijk wordt hij over een jaar of wat herinnerd als een soort moeder Theresa. Ik houd wel van die verdieping in de NOS artikels.

❤️

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

"Nee, dat deden israelische militairen met palestijnen, dat vastbinden op jeeps. Het zijn dingen die Hamas ook zou kunnen doen, alleen deed Israhel dit."

De ironie ontging je blijkbaar 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3265
"Nee, dat deden israelische militairen met palestijnen, dat vastbinden op jeeps. Het zijn dingen die...

Nee hoor, maar we zijn het er dus gelukkig over eens dat Hamas en het Israhelische regime op hetzelfde level opereren. Check.

Romāns Vainšteins

Maar dat omleggen van Haniyeh, in Teheran nota bene. Komt zoiets echt nog uit de koker van Netanyahu zelf? Of hebben de van Keppelsteins nu al de touwtjes in handen en kijken we al even naar roulatierobots, mbt 'BiBi'.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#3266
Nee hoor, maar we zijn het er dus gelukkig over eens dat Hamas en het Israhelische regime op hetzelf...

Dat zie je toch verkeerd.

In Ramalla staan de palestijnen nu op straat te jengelen  om hun Hamas capo te eren

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#3267
Maar dat omleggen van Haniyeh, in Teheran nota bene. Komt zoiets echt nog uit de koker van Netanyahu...

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3268
Dat zie je toch verkeerd. In Ramalla staan de palestijnen nu op straat te jengelen  om hun Ham...

En in Israel jutten de van keppelsteins een meute op om een militaire basis binnen te komen om militairen die gevangenen gruwelijk hebben gemarteld te bevrijden. Wat is het verschil ook alweer?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Leo mislukte jijbak pardo. Ben je soms woordvoerder van Nijmegen4Palestine geworden? Of regelmatig.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3271
Leo mislukte jijbak pardo. Ben je soms woordvoerder van Nijmegen4Palestine geworden? Of regelmatig.

Oef, opeens namecalling in plaats van inhoudelijk. 

Kijk, ik stel Hamas en de regering van Israel op gelijke hoogte: beide smerige regimes waar we zo snel mogelijk vanaf moeten. Jij doet alsof het regime in Israel wel mee valt, terwijl dat feitelijk gewoon niet zo is. Alle moordpartijen en mishandelingen die ik benoem praat je lekker overheen, ik heb je nog geeneens gehoord over die gehandicapte jongen waar israelische militairen een hond op hebben losgelaten bijvoorbeeld. Beestachtig, letterlijk.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

En ik dus niet. En ik ga niet overstag voor je aanhoudende autistisch doende aandrang Israël op gelijke hoogte te stellen met Hamas. Hamas is vele malen erger. En ik zeg niet dat Israel haar daden wel meevallen. Accepteer die andere mening nu maar gewoon.

Dat Israël en haar bondgenoten de hele Iran proxy kutclan maar hun grote tenen laten stoten, terwijl ze van een flatgebouw kieperen!

Nu moet ik m'n woorden zorgvuldig kiezen. Ik zie uit naar de bijdrages van Klootje. Dit was het weer.

 

 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3273
En ik dus niet. En ik ga niet overstag voor je aanhoudende autistisch doende aandrang Israël op...

Waarom is hamas vele malen erger? Lees anders eerst even het VN-rapport voordat je reageert.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

😂

Oh ok, meneer de moderator en Hamas woordvoerder op WF. Ik zal me eerst even inlezen en de volgende keer dat ik reageer Israel op dezelfde hoogte plaatsen als Gamas

 

1 2 ... 131 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.