Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 158 ... 390 391
Raul Alcala

Dus schuilen onder de burgerbevolking vind je dus van slimheid getuigen, want dat is de oorzaak van de vele Palestijnse burgerdoden.

Jij noemt het slimheid, een compliment? Ik kom niet verder dan walging

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
SprintMaster
Er voor gaan dat de publieke opinie zich tegen Israel keert omdat hun geweld niet proportioneel is....

Dit is precies wat Hamas doet. De media-oorlog winnen. 

SprintMaster
Raul Alcala
Dus schuilen onder de burgerbevolking vind je dus van slimheid getuigen, want dat is de oorzaak van...

Nee dat zeg ik niet. Israel weet net zo goed dat Hamas dit soort tactieken gaat toepassen. En toch gaan ze er gewoon mee door. 

Als onschuldige burger ben je gewoon nergens veilig want die kan niets doen als een terrorist je huis binnen stormt. 

Il Leopardo della Primavera

Er is hier iemand heel goed in anderen woorden in de mond leggen valt me op

Raul Alcala

En toch is de ratio hamas doden vs burger doden ongekend laag deze oorlog. Het IDF verdient eigenlijk respect daarvoor.

Onschuldige Palestijnse burgers. Dat zijn vooral de halal hamburgers I guess. Er schijnt een wachtlijst te zijn voor burgers en families in Gaza om Israëlische gijzelaars tijdelijk in huis te nemen. Is echt een trend daar naar het schijnt

Raul Alcala
Er is hier iemand heel goed in anderen woorden in de mond leggen valt me op

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven hoe de internationale gemeenschap deze oorlog kan stoppen. Dan gaan anderen vragen stellen. Weetjewel Leo, vragen

Raul Alcala
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven hoe de internationale gemeenschap deze oorlog kan stoppen....

Ik wacht ook nog op een linkje naar een artikel van jou, Raul. Jij bent ster in geen antwoorden geven, ik doe slechts hetzelfde als jij.

Raul Alcala

Typisch Leo

Raul Alcala
Typisch Leo

Nee

Ja

Raul Alcala

Ja, als het antwoord op Romans z'n eerste vraag 'nee' is, ben ik nog wel zo galant om 'ja' te antwoorden op vraag 2 mocht de eerste vraag ook met 'ja' beantwoord zijn. Maar dat was een 'nee' waardoor vraag 2 niet meer relevant was. Hoe hoog of laag m'n plafonds ook zijn.

Raul Alcala
Ja, als het antwoord op Romans z'n eerste vraag 'nee' is, ben ik nog wel zo galant om 'ja' te antwoo...

Nee

Ja

esims2.0

Zijn we nu Groot-Brittannië voobij? Dan vind ik dat het tijd wordt om links te nivelleren.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Engeland zei je?

esims2.0

De Verenigde Staten hebben het medailleklassement nipt gewonnen. Hadden we het als Nederland nog bijna voor ze verpest. Zouden de VS en China vooraf al uitrekenen hoeveel ze er moeten winnen om van elkaar te winnen? Ik acht dat zeer waarschijnlijk.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Waar halen die Japanners nu al hun goud mee dacht ik. Schermen en worstelen als ik het zo zie.

Klootje Kriekeljon

esims2.0

Jongens onze Klootje probeert iets te zeggen. Wil je naar het bos? Viel het grapje van Calvin en Hobbes niet goed?

Klootje Kriekeljon

Nee hoor ik ben bezig met het bestuderen van een hele zeldzame paradijsvogel. Hij laat zich makkelijk lokken met audiofragmenten. Zojuist achter gekomen dat kleurrijke visuele stimulering hem ook in een opgewonden toestand brengt. Met medewerking van de rest van de koppensnellers, hier op Papouwehoer-Ginmidea.Wekenlamge pogingen tot vreedzame benadering hebben nog tot geen succes geleid. Ook valt er weinig te spelen met deze aparte vogel. Updates volgen.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik geloof dat de beeldspraak van de hond die niet kan praten niet begrepen is. Maar laat me niet lachen met je vreedzame benadering. Drie dagen geleden ben ik duidelijk geweest met mijn kritiek, maar daar kwam toen geen reactie op. En ik constateer nu dat het gewoon doorgaat, alleen in een nieuwe verpakking. Ik ben er wel definitief klaar mee.

Klootje Kriekeljon
esims2.0
Ik geloof dat de beeldspraak van de hond die niet kan praten niet begrepen is. Maar laat me niet lac...

Of je lacht er een keer om. 

Klootje Kriekeljon
Of je lacht er een keer om. 

Lachen??? 'Discussieren' over politiek op een wielerforum op internet met allemaal anonieme accounts is een uiterst serieuze zaak!!!1!1!!!11EINZ

Klootje Kriekeljon

Jij bent echt een gangmaker op feestjes denk ik.

Klootje Kriekeljon
Jij bent echt een gangmaker op feestjes denk ik.

Mochten mijn uitroeptekens het sarcasme niet duidelijk hebben gemaakt, bij deze

Klootje Kriekeljon

Excuus niet gezien dat jij het was. Ook lastig te zien met die schutkleuren.

kraamhol
esims2.0
De Verenigde Staten hebben het medailleklassement nipt gewonnen. Hadden we het als Nederland nog bij...

Ik denk dat de potentie nog veel groter is. Er vanuitgaande dat china en usa ferm boven blijven met 80 miljard inwoners (waar is india??), zou een derde plek kunnen. Mits, en hier komt ie jongens, we zo snel mogelijk weggaan van die zielloze rechtse move, met alle nakende bezuinigingen op sport en cultuur. 

1 2 ... 158 ... 390 391

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.