Nee dat zeg ik niet. Israel weet net zo goed dat Hamas dit soort tactieken gaat toepassen. En toch gaan ze er gewoon mee door.
Als onschuldige burger ben je gewoon nergens veilig want die kan niets doen als een terrorist je huis binnen stormt.
En toch is de ratio hamas doden vs burger doden ongekend laag deze oorlog. Het IDF verdient eigenlijk respect daarvoor.
Onschuldige Palestijnse burgers. Dat zijn vooral de halal hamburgers I guess. Er schijnt een wachtlijst te zijn voor burgers en families in Gaza om Israëlische gijzelaars tijdelijk in huis te nemen. Is echt een trend daar naar het schijnt
Nee hoor ik ben bezig met het bestuderen van een hele zeldzame paradijsvogel. Hij laat zich makkelijk lokken met audiofragmenten. Zojuist achter gekomen dat kleurrijke visuele stimulering hem ook in een opgewonden toestand brengt. Met medewerking van de rest van de koppensnellers, hier op Papouwehoer-Ginmidea.Wekenlamge pogingen tot vreedzame benadering hebben nog tot geen succes geleid. Ook valt er weinig te spelen met deze aparte vogel. Updates volgen.
Ik geloof dat de beeldspraak van de hond die niet kan praten niet begrepen is. Maar laat me niet lachen met je vreedzame benadering. Drie dagen geleden ben ik duidelijk geweest met mijn kritiek, maar daar kwam toen geen reactie op. En ik constateer nu dat het gewoon doorgaat, alleen in een nieuwe verpakking. Ik ben er wel definitief klaar mee.
Ik denk dat de potentie nog veel groter is. Er vanuitgaande dat china en usa ferm boven blijven met 80 miljard inwoners (waar is india??), zou een derde plek kunnen. Mits, en hier komt ie jongens, we zo snel mogelijk weggaan van die zielloze rechtse move, met alle nakende bezuinigingen op sport en cultuur.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.