Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 163 ... 391 392
Raul Alcala

Het is zo stupide te denken dat het gehele regeeraccoord alleen maar bedoeld is voor Henk en Ingrid. En ook alleen maar goed zal uitpakken voor de gemiddelde PVV stemmer. Zo achterlijk dat ik er iet eens op inga, Leonardo. 

Il Leopardo della Primavera

Duidelijk, Raul kan het beleid van de partij waarop hij heeft gestemd niet verdedigen. Helemaal prima, goed om te weten. Beetje weird hooguit.

Raul Alcala

Te dom om te poepen, die Leo.

Romāns Vainšteins

Het zijn allemaal randzaken. De hoofdzaak is dat PVV en BBB pretenderen er voor de normale burger zijn maar aan alle kanten door de elementen religie (nsc, gewoon een rechtse cda) en de markt (vvd) vermaald zijn. 

de vraag is hoe lang het duurt en hoeveel randgebeuren het kost voordat dit ook bij het (kei en keihard genaaide) electoraat daalt,

ik wacht alvast op een afleidend linkje, zoals de grootmeesters het aanleerden ongeveer 

Laat ik de vraag omdraaien: welke maatregelen uit het akkoord helpen de 'normale mensen' / Henk & Ingrid wél?

Romāns Vainšteins
Het zijn allemaal randzaken. De hoofdzaak is dat PVV en BBB pretenderen er voor de normale burger zi...

Dit, 100%. De VVD is sluw genoeg om al die belastingdingetjes en die ongein er toch in te krijgen waardoor hun electoraat grote blij doet, ze zijn simpelweg de enige partij met regeerervaring en dan ook meteen enorm veel ervaring. PVV, BBB en NSC zijn flink goed om de tuin geleid door de VVD. Dit is gewoon kabinet VVD-5 met een vleugje immigrantenhaat

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Het zijn allemaal randzaken. De hoofdzaak is dat PVV en BBB pretenderen er voor de normale burger zi...

Patstellingen kennen we niet. Ik ben bekend met de herdersmat.

Raul Alcala

Alleen al het verlagen 1ste belastingschijf IB

Raul Alcala
Alleen al het verlagen 1ste belastingschijf IB

Van wat ik begreep wordt die niet verlaagd maar komt er een extra schijf voor middeninkomens. Ik kan het ook nergens terugvinden, een verlaging,

Klootje Kriekeljon

Nee Kraam, ik snap er niks van. Van je willekeurige doch specifieke spelregels ten aanzien van het nieuwe normaal. Dat je dit verhaal zelf wel serieus neemt en vervolgens een ander verwijt het niet te zien of te begrijpen is komisch genoeg. Je had ergens tijdens het intikken een gevoel moeten krijgen van: wat loop ik eigenlijk uit mijn nek te lullen, doe maar niet.
Maar goed, waar kan ik een naslagwerk kopen?  En zijn er in die serie ook boekjes over noemers als leuk, goed, mooi, fatsoenlijk, enz? Of gaat dit het echt alleen over wat jij normaal vindt?

Het enige dat je laat zien met je opmerkingen is het beeld dat je van de rechtse stemmer hebt. Ontzettend kort door de bocht.

Raul Alcala
Van wat ik begreep wordt die niet verlaagd maar komt er een extra schijf voor middeninkomens. Ik kan...

Goed zo. En als je nu nog meer je best doet, zul je nog meer zaken vinden die goed uitpakken voor de krappe beurs posse. Los daarvan, ik ben je hondje niet.

En dan laten we voor het gemak migratie maar even buiten beschouwing.

Romāns Vainšteins

De rechtse stemmer is een uiterst verdeeld spectrum idd. En zo ook de PVV stemmer van vandaag de dag want bij gebrek aan competitie zijn er veel, zowel incidenteel als uniek, die kant opgegaan. VVD had het verpest, wause Thierry ook, die sukkelrandpartijtjes zoals naarling Eerdmans eveneens, wat afgedreven christenen,..

bont gezelschap, ik wil ze best begrijpen maar blijf het met allen fundamenteel oneens. Denk trouwens dat meer dan de helft weet dat Wilders niks voor ze opknappen gaat.

Raul Alcala
Goed zo. En als je nu nog meer je best doet, zul je nog meer zaken vinden die goed uitpakken voor de...

Check, dus de belasting in box 1 gaat níet omlaag. 

Raul Alcala

Maar we profiteren wel van die nieuwe schijf. Check.

Raul Alcala
Maar we profiteren wel van die nieuwe schijf. Check.

Ja, de middeninkomens. De krappe beurs posse niet.

Laatst gewijzigd

Maar los daarvan, jij hebt jezelf dus niet zo goed ingelezen als je dacht dat de belasting in de eerste schijf omlaag ging. Misschien nog eens dat regeerakkoord erbij pakken.

Raul Alcala

Er zijn genoeg Henk en Ingrid krappe beursmiddeninkomens. 

Leonardo links denkt dat het alleen maar paupervolk is.

Raul Alcala
Maar los daarvan, jij hebt jezelf dus niet zo goed ingelezen als je dacht dat de belasting in de eer...

Was het je soms net ontgaan dat ik je hondje niet ben?

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
De rechtse stemmer is een uiterst verdeeld spectrum idd. En zo ook de PVV stemmer van vandaag de dag...

Voila dit dus. En volgens mij is wat jij beschrijft ook zoals het moet zijn. Ben het vooral oneens met me. Maar stop me niet in een hokje dat niet de mijne is. Want dat is gewoon onwaar. 

Raul Alcala
Er zijn genoeg Henk en Ingrid krappe beursmiddeninkomens.  Leonardo links denkt dat het alleen...

Wacht even: paupervolk betekent lage inkomens bij jou ofzo? Of hoezo kom je opeens met het woord 'paupervolk' aan? Beetje vreemd dat je dat aan lage inkomens verbindt, dat heb ik niet gedaan en ben ik het ook niet mee eens. Waar komt dit vandaan?

Raul Alcala

Wat een trieste discussie weer met jou. Ik gaf het enkele pagina's geleden al aan.

Nu moet ik m'n woorden zorgvuldig kiezen.

Ik voel vooral walging richting jou.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Wat een trieste discussie weer met jou. Ik gaf het enkele pagina's geleden al aan. Nu moet ik m'n w...

Nee

Ja

kraamhol
Klootje Kriekeljon
Nee Kraam, ik snap er niks van. Van je willekeurige doch specifieke spelregels ten aanzien van het n...

Jammer, het was toch een uitermate duidelijk voorbeeld van normaal, jammer dat je er niet op ingaat, of misschien wel beter zo. Mocht je nog meer voorbeelden willen, tot je dienst hoor! En hou eens op met dat links rechts links rechts, dat is marschieren, dat maakt je zo simpel joh!

Wilders laat weer zien dat hij de piemel van Putin toch best aardig vindt smaken.

Klootje Kriekeljon
Wilders laat weer zien dat hij de piemel van Putin toch best aardig vindt smaken.

https://nos.nl/artikel/2533217-internationaal-aanhoudingsbevel-tegen-oekrainer-om-nord-stream-sabotage

En als je dit leest?

1 2 ... 163 ... 391 392

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.