Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 165 ... 391 392
esims2.0

Of komt die discussie jou niet goed uit Raul? Omdat je er nu voor de tweede keer een video overheen gooit?

Raul Alcala

Er is niks pro Putin aan, aan wat Wilders twittert op X (voormalig Twitter). Vriend van Putin, Wouter zit nog steeds in z'n ontlasting laster tactiek. Ik mis de inhoud, tot die tijd altijd kans op een video, esims. En dan drop ik gvd eens niet een zwarte hiphopvideo, is het weer niet goed. Het lastig kersen met je eten, esi.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Wijsgeer
Nu nog dezelfde vragen over de bombardementen van Israel op Gaza vanuit de PVV, en misschien komen w...

Brusselmans had achteraf gezien wel beter geschreven dat hij een Jood/Israëliet langs achter in de poes wilt neuken dan er 1tje een mes in de keel te rammen. 

kraamhol

Cherrypicking, not my cup of tea

Raul Alcala

Schenkt Kraam doosje kersenbonbons

Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
Brusselmans had achteraf gezien wel beter geschreven dat hij een Jood/Israëliet langs achter in...

😄

esims2.0

Ieder topic wordt gekaapt door het mallotige kusjes uitdelen tussen Raul en kraamhol en zwarte video's. Heb je vandaag nog een beetje de stand bijgehouden hoeveel zwarte en hoeveel excuustruusen Raul? Van die laatste categorie zag ik er volgens mij 1.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik ga slapen, ben bekaf. Morgen kan je weer op me rekenen, esi.

Over rekenen gesproken. Tegenwoordig is het al snel goed als je het antwoord goed weet te schatten. De problemen in het onderwijs zijn groot.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
Goh ik dacht dat die cijfers van Wynia wel even gekraakt zouden worden, maar ik lijk ineens op een s...

Syp lult doorgaans maar wat, kon hij het ook ondersteunen met bewijzen of onbrak dat zoals wel vaker bij hem?

Limal

Een quote die nog steeds actueel is en dat voor altijd zal blijven vrees ik:

"Why, of course, the people don't want war. Why would some poor slob on a farm want to risk his life in a war when the best that he can get out of it is to come back to his farm in one piece. Naturally, the common people don't want war; neither in Russia nor in England nor in America, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy or a fascist dictatorship or a Parliament or a Communist dictatorship. The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country."

Naar mijn mening niet enkel van toepassing op de politiek, maar ook op machtswellustige miljardairs en roeptoeters met te veel volgers op social media. Een vijand creëren om de meute op te hitsen en zo macht te vergaren of behouden.

Oja, de quote komt uit de 'Nuremburg Diary' en is van verderfelijke ervaringsdeskundige Göring...

kraamhol
Dus omdat vermoedelijk één Oekrainer - waarvan we geeneens weten of ie banden heeft me...

Precies! Buiten dat, zijn er natuurlijk legio oekrainers die pro-rusland zijn.

esims2.0
Syp lult doorgaans maar wat, kon hij het ook ondersteunen met bewijzen of onbrak dat zoals wel vaker...

Haha, hoe zou de linkse inquisitie nu weer omgaan met deze bewering van ketter Wynia, die niet in hun wereldbeeld past? Zo dus. Ja Syp verwees naar officiële Europese cijfers. Dus jij lult zoals gewoonlijk zelf maar weer wat. Overigens is deze bewering niet nieuw in de discussie hier, alleen had ik zelf nooit de moeite genomen om op te zoeken hoe het nu werkelijk zit.

Wat mij betreft heeft 'links' twee hele grote problemen in deze migratiediscussie.

1. De oneerlijkheid over het motief van de vluchtelingen.
2. De oneerlijkheid over het functioneren van de multiculturele samenleving. Bij iedere mislukking (segregatie, criminaliteit) wordt verwezen naar andere, niet controleerbare oorzaken, dan dat cultuurverschillen dit functioneren in de weg staan. Ook iedere keer die standaardreflex dat er ook heel wat individuele voorbeelden zijn van geslaagde integratie. Wat nog niet eens het topje van de ijsberg is.

Laatst gewijzigd

Maar Syp en jij kunnen die bewering dus niet onderbouwen? Oké. Zo wel, kom maar door met die cijfers. 

Laatst gewijzigd
esims2.0
Maar Syp en jij kunnen die bewering dus niet onderbouwen? Oké. Zo wel, kom maar door met die...

Dit ga je net als 'voedselzekerheid is helemaal geen thema joh' verliezen of niet? :)

Laatst gewijzigd
esims2.0
Dit ga je net als 'voedselzekerheid is helemaal geen thema joh' verliezen of niet? :)

Ah, van het onderwerp afwijken. Je hebt geen cijfers en je weet dat wat Syp zegt niet klopt. Blijf bij het onderwerp en kom maar door met die cijfers!

esims2.0

Nee luie pardo, iedereen kan die quote van Syp googelen en zelf via de context naar de bron.

esims2.0
Nee luie pardo, iedereen kan die quote van Syp googelen en zelf via de context naar de bron.

Dus ik moet zelf moeite doen om jouw punt te bewijzen? Ik ben niet gek esims, jij bent hier de luie flikker. 

maar duidelijk, syp en jij lullen dus maar wat. Volgende!

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Esims: "linkse inquisitie"

Wat is er met jou aan de hand? Zit je op refoweb? Heb je vroeger teveel naar Andries Knevel geluisterd?

esims2.0
SprintMaster
Esims: "linkse inquisitie" Wat is er met jou aan de hand? Zit je op refoweb? Heb je vroeger teveel...

*te veel

Ik denk dat ik eerder te veel naar Monty Python gekeken heb.

Laatst gewijzigd
kraamhol
SprintMaster
Esims: "linkse inquisitie" Wat is er met jou aan de hand? Zit je op refoweb? Heb je vroeger teveel...

Ik heb wel een lijstje met wat er aan de hand is:)

esims2.0
kraamhol
Ik heb wel een lijstje met wat er aan de hand is:)

Zei die andere sukkel die gisteren 'te veel' verkeerd spelde. En nu rancuneus dreigen met vertrouwelijke persoonlijk gegevens op dit forum te gooien, net als Thurau.

SprintMaster

Nou Esims, komt er nog wat van? We willen cijfers zien en een onderbouwing. Dus boter bij de vis. 

Laatst gewijzigd
esims2.0
SprintMaster
Nou Esims, komt er nog wat van? We willen cijfers zien en een onderbouwing. Dus boter bij de vis.&nb...

Ik heb je al gezegd waar die onderbouwing te vinden is en je hebt die pagina ongetwijfeld al bezocht. Waarschijnlijk gisteren al, en je meent nu waarschijnlijk dat Wynia ongelijk heeft. Ik denk van niet. Ga jij eerst maar eens een onderbouwing geven van dat het maar om een kleine groep gelukszoekers gaat, omdat jij als eerste die bewering deed. Dan ga ik de discussie over de bewering van Wynia wel aan.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Syp lult doorgaans maar wat, kon hij het ook ondersteunen met bewijzen of onbrak dat zoals wel vaker...

Wat weet jij er nou van joh, zwetser

Raul Alcala

Triest dat allerlei volwassen mannen zo inhakken op esims. Terwijl esims gewoon gelijk heeft 

1 2 ... 165 ... 391 392

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.