Het is best bijzonder hoe links progressief Nederland inclusiviteit ziet vandaag de dag.
Zoals een groot denker ooit zei. Intelligentie betekent niet dat je een beter mens bent, je kan alleen beter worden ingezet voor complexe taken. En zijn krankzinnige mensen niet vaak erg intelligent? Ik houd wel van eenvoud. Is altijd nog beter dan 2 fout.
Op het oog valt ie juist wel mee..
Ja, laten we het maar eens hebben over hoofdzaken als de door jouw eerder hier aangehaalde verwoesting van een winkelcentrum door 2 tiener meisjes uit Aleppo, met een bijl. Of die 84 jarige vrouw die haar bingomaatje van 82 in de fik stak. Uitdiepen die handel. Zijn er al Kamervragen gesteld door die jongen van de SP?
Jullie vinden het trouwens toch niet erg dat ik afentoe een videootje plaats, hmm?
"Jullie vinden het trouwens toch niet erg dat ik afentoe een videootje plaats, hmm?"
Die vraag stellen terwijl je weet dat je met je Jordan Peterson video's anderen verveelt, of in ieder geval als een soort gimmick overkomt. En ik heb het ook al eerder gezegd, toen je probeerde hoe multiculti dat zwarte muziektopic wel niet was: wat hier gebeurt met muziek laat voor mij zien dat het nooit, maar dan ook nooit kan werken met de multiculturele samenleving. Hier vrijwel uitsluitend zwarte muziekvideo's delen waarvan je je afvraagt of die überhaupt iets van 'acclaimed' zijn (maar dan toch in ieder geval niet in Nederland of Europa), behalve door hemzelf, dat heeft bovendien iets asociaals. Met je rug naar de Nederlandse samenleving staan.
Eens. Wat mij betreft een banaan om Nederland, lopende van scandinavië, baltic, polen, stukkie rusland, ukrain, en zo ergens tot aan slowakije. En balkan? mwoah, dan moet je mazzel hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.