Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 172 ... 392 393
esims2.0

Kunnen die wokkies dan wel een subsidiaire beschermingsstatus aanvragen in kraamland, of kan dat dan ook niet?

Raul Alcala

Het is best bijzonder hoe links progressief Nederland inclusiviteit ziet vandaag de dag. 

Zoals een groot denker ooit zei. Intelligentie betekent niet dat je een beter mens bent, je kan alleen beter worden ingezet voor complexe taken. En zijn krankzinnige mensen niet vaak erg intelligent? Ik houd wel van eenvoud. Is altijd nog beter dan 2 fout.

Raul Alcala
esims2.0

Hey Superman where are you now? (Ssu Ssu)
When everything has gone wrong somehow?

Romāns Vainšteins

Prima joh.

Ik heb er vol vertrouwen in dat straks eerst Trump en in zijn kielzog alle andere gekke wannabe-dictatortjes, zo ook Orban, Wilders, dat type, 1 voor 1 het onderspit delven. Hoe hard men ook over havermelk zeurt of met 1 of andere youtubezielepoot aankakken komt.

esims2.0

"... of andere youtubezielepoot aankakken komt."

Bij Raul is iedereen van kleur plus die grijze geitenbreier een influencer.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Die Tate is tot de islam bekeerd, dus Israël is de Matrix. Lijkt me nou niet een jongen van kleur. Hij verschiet ook regelmatig. Hij schijnt voor veel jongemannen een voorbeeld te zijn. Lijkt me gewoon een halal pooier met een net vol Roemeense bakvissen.

Raul Alcala

Psychopaten bedoelde ik trouwens eerder. Niet krankzinnigen. Anyway, omdat jullie steeds maar weer over hem beginnen te ouwenetelen. Van mij hoeft het niet. Peterson over Andrew Tate

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

ik ben benieuwd of Tate ook een filmpje heeft met de titel 'why losers love jordan peterson'. zou wel geinig zijn

Raul Alcala

Je had ook zelf ff kunnen kijken natuurlijk. Stelletje luie linkse donders. Peterson is een genie. Tate een tot de islam bekeerde pooier. Z'n haar zit ook binnenstebuiten ondersteboven, op de verkeerde plek.

Raul Alcala

"A beter person overall"

Ben ik het nog eens ook met Tate

Raul Alcala

Politiek incorrecte gasten, actueel en mooi voor hier, en op je bank

Romāns Vainšteins

Weet je wat ik vind van de vete tussen de youtubeguru en die, zo op het oog, mislukte pooiermongool?

Rrrrrrandzaak.

Raul Alcala

Op het oog valt ie juist wel mee..

Ja, laten we het maar eens hebben over hoofdzaken als de door jouw eerder hier aangehaalde verwoesting van een winkelcentrum door 2 tiener meisjes uit Aleppo, met een bijl. Of die 84 jarige vrouw die haar bingomaatje van 82 in de fik stak. Uitdiepen die handel. Zijn er al Kamervragen gesteld door die jongen van de SP?

Jullie vinden het trouwens toch niet erg dat ik afentoe een videootje plaats, hmm?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Je mag plaatsen wat je wil, niemand die klikt.

Klootje Kriekeljon

Kom op. Met die goedkope data in Letland kun je wel een keer klikken. 

Raul Alcala

Je onderschat jezelf romans. Ik vind je een bijzonder kind, maar niemand is wel erg mager

Raul Alcala

Trouwens Romans, ff serieus. We hebben het net kort over Roemeense hoeren gehad. Zijn Letse mevrouwen over het algemeen aantrekkelijk of op een andere manier bijzonder?

Klootje Kriekeljon

Veel let-relaties 

Raul Alcala

Let it be, let it be, let it be, let it be 🎶

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Jullie vinden het trouwens toch niet erg dat ik afentoe een videootje plaats, hmm?"

Die vraag stellen terwijl je weet dat je met je Jordan Peterson video's anderen verveelt, of in ieder geval als een soort gimmick overkomt. En ik heb het ook al eerder gezegd, toen je probeerde hoe multiculti dat zwarte muziektopic wel niet was: wat hier gebeurt met muziek laat voor mij zien dat het nooit, maar dan ook nooit kan werken met de multiculturele samenleving. Hier vrijwel uitsluitend zwarte muziekvideo's delen waarvan je je afvraagt of die überhaupt iets van 'acclaimed' zijn (maar dan toch in ieder geval niet in Nederland of Europa), behalve door hemzelf, dat heeft bovendien iets asociaals. Met je rug naar de Nederlandse samenleving staan.

Raul Alcala

'Met je rug naar de Nederlandse samenleving staan'

Mooi hoor, de verbanden die je legt. Dat weet ik altijd wel te waarderen in je. Soms ben je een beetje een zwartkijker, maar alla. Je zou iets in de zorg kunnen overwegen?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Je onderschat jezelf romans. Ik vind je een bijzonder kind, maar niemand is wel erg mager

Ik ken genoeg mensen die erg mager zijn, maar ook die klikken niet hoor

Romāns Vainšteins

Mwoah, Raul en Kloot... dat is allemaal voorkeur toch?

Ik ben altijd al gevallen op Oost-Europese vrouwen.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Mwoah, Raul en Kloot... dat is allemaal voorkeur toch? Ik ben altijd al gevallen op Oost-Europese v...

Eens. Wat mij betreft een banaan om Nederland, lopende van scandinavië, baltic, polen, stukkie rusland, ukrain, en zo ergens tot aan slowakije. En balkan? mwoah, dan moet je mazzel hebben.

1 2 ... 172 ... 392 393

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.