Ik heb beesie maar wat miauw miauw gegeven. Goh oude tijden herleven. Poëzie albums, katteplaatjes. Waar is Hyves toch gebleven. 😭
Dierenambu bellen, die kunnen z'n chip scannen en de eigenaar opsporen. En/of op amivedi zetten. Denk ook eerder een (Noorse) Boskat dan een Maine Coon trouwens. Die laatste zijn een flink stuk groter.
Overigens zijn katten heel brutaal en geven geen fuck, dus je weet nooit of ie uit huis is getrapt of gewoon zin had in een ommetje. sowieso even rondkijken op amivedi of iemand 'm mist kan geen kwaad. dierenambu is overigens ook gratis.
'Het Israëlische leger heeft zes lichamen van gijzelaars teruggehaald uit de Gazastrook. Het leger zegt in een verklaring dat ze tijdens een nachtelijke operatie in het zuiden van Gaza zijn opgehaald. Het is niet duidelijk hoe en wanneer de mensen zijn omgekomen.'
Nou, het lag vast niet aan de gastvrijheid van de Hamas vrijheidsstrijders. Wellicht hadden die rot Joden claustrofobie?
Wat mij betreft al die shit direct online, geen verstoppen voor al die esifam's.
Het probleem van direct online flikkeren is dat er hordes mensen zijn die dat gebruiken om (indirecte) familie/vrienden/kennissen voor van alles en nog wat te beschuldigen, of met hooivorken/fakkels/Lugers voor deuren te verschijnen.
Hoe fout die mensen ook waren in die tijd, 99% is dood en die 1% die nog leeft is ondertussen zo dement als Biden.
Ik moest vandaag nog denken aan dat Armstrong nooit de juiste lengte sokken droeg. Als er iets modegevoelig is, dan is het wel wielrennen. Niet dat ik dit vandaag pas een flauwekul argument vond. En ik wil nogmaals zeggen dat ik niet van de autolobby ben, zolang we de CO2 uitstoot niet drastisch verminderen.
Als er 1 recreatief wielrenner niet modegevoelig is ben ik het wel.
stelletje ....'. dat het zijn, met per se witte sokjes etc.
Hier in Latvija is zo'n auto wel een stuk handiger trouwens. Maar zowelhet treinennet als de frequentie is groeiende!
Ennuh, staatbedrijf he, ik met fiets van Ikskile naar Carnikava, met overstappen in Riga: 3,50 eu.
Maak in NL de trein betrouwbaarder en de helft vd prijs? Gaat zoveel deductie opleveren dat je weer wat kan.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Presidential_library_system
Elke president heeft zijn eigen library en museum dus Trump krijgt er ook een.
Ah, dus toch wat gedwongen segregatie in Romansland. In ieder geval in je hoofd. De uitvoering in de praktijk zal weerbarstig zijn.
Die D66 mevrouw wilde Amsterdam toch afscheiden van de rest van Nederland als de PVV de grootste zou worden. Nou ze is de slechtste minister van Defensie geweest, met haar ABBA look. Gaat vast wel lukken dan. Lang leve de Republiek Amsterdam. Gooi de grachtengordels maar vol met macrobiotisch draaiende havermelk kosmopolieten, empatisch en vol van zichzelf en een schoon geweten. Zwelgend in, zwelgend in. AJAX krijgt dan wel een nieuw stadion in Volendam. Roda JC gaat op de Toekomst voetballen, Frans Timmermans als voorzitter.
En dan inderdaad een soort Neverland voor de rest van het land. Er is al rekening mee gehouden door het huidige kabinet door de lage btw intact te houden voor pretparken, kleine dierentuinen, bioscopen....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.