Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 171 ... 392 393
Raul Alcala

Ja, nee. Nou issie van mij

Raul Alcala

Ik heb beesie maar wat miauw miauw gegeven. Goh oude tijden herleven. Poëzie albums, katteplaatjes. Waar is Hyves toch gebleven. 😭

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Kralen, spiegeltjes, kettinkjes als strooigoed, Klootje. Het is niet allemaal goud wat er blinkt. I...

Dierenambu bellen, die kunnen z'n chip scannen en de eigenaar opsporen. En/of op amivedi zetten. Denk ook eerder een (Noorse) Boskat dan een Maine Coon trouwens. Die laatste zijn een flink stuk groter.

Overigens zijn katten heel brutaal en geven geen fuck, dus je weet nooit of ie uit huis is getrapt of gewoon zin had in een ommetje. sowieso even rondkijken op amivedi of iemand 'm mist kan geen kwaad. dierenambu is overigens ook gratis.

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Ik heb niet veel verstand van katten helaas. Streel enkel af en toe de poes van mijn buuv, maar dat telt niet echt mee...

Raul Alcala

Julius is weer bij baasje terecht. Wat was ze blij. Hij was uit het raam geflikkerd, 2 hoog, op een zijdak bij mij.

Juuuuul ❤️

Raul Alcala

Is wel een main coon

Raul Alcala

'Het Israëlische leger heeft zes lichamen van gijzelaars teruggehaald uit de Gazastrook. Het leger zegt in een verklaring dat ze tijdens een nachtelijke operatie in het zuiden van Gaza zijn opgehaald. Het is niet duidelijk hoe en wanneer de mensen zijn omgekomen.'

Nou, het lag vast niet aan de gastvrijheid van de Hamas vrijheidsstrijders. Wellicht hadden die rot Joden claustrofobie?

Raul Alcala

Een laatste dans 🙏

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Julius is weer bij baasje terecht. Wat was ze blij. Hij was uit het raam geflikkerd, 2 hoog, op een...

Wie weet valt ze zelf nog eens uit het raam, zo op je vensterbank.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Wie weet valt ze zelf nog eens uit het raam, zo op je vensterbank.

Laten we wel wezen, ze mag er best wel wezen. Grote bos blonde krullen, wat een schatje patatje, ik ademloos, zij een potje lullen.

Laatst gewijzigd
kraamhol

https://nos.nl/artikel/2533898-dossiers-foute-nederlanders-niet-via-zoekmachine-en-met-meer-uitleg-online

Wat mij betreft al die shit direct online, geen verstoppen voor al die esifam's.

Raul Alcala
Is wel een main coon

Toch wel! Fijn dat Juul weer bij z'n baasje is :) Katten zijn liev

kraamhol
https://nos.nl/artikel/2533898-dossiers-foute-nederlanders-niet-via-zoekmachine-en-met-meer-uitleg-o...

Het probleem van direct online flikkeren is dat er hordes mensen zijn die dat gebruiken om (indirecte) familie/vrienden/kennissen voor van alles en nog wat te beschuldigen, of met hooivorken/fakkels/Lugers voor deuren te verschijnen.

Hoe fout die mensen ook waren in die tijd, 99% is dood en die 1% die nog leeft is ondertussen zo dement als Biden.

Raul Alcala

Superliev. Was onder de indruk van Juul. Niet druk maar kalm en onverveerd, hopelijk heeft ie er van geleerd.

Raul Alcala
kraamhol
https://nos.nl/artikel/2533898-dossiers-foute-nederlanders-niet-via-zoekmachine-en-met-meer-uitleg-o...

Om eerlijk te zijn vind ik al die Hamas fanboys en sletjes ook geen pretje. Verheerlijkers van hetzelfde allooi.

Laten we verdergaan waar we niet waren gebleven. Jeweetwel...

Romāns Vainšteins

Ah, de grijze youtubeguruduif, ik dacht al leeft ie nog?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Hij koert ook van you-tuub-hoer, you-tuub-hoer

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Hij koert ook van you-tuub-hoer, you-tuub-hoer

Wat nou, moet je met de roe, koerend duifje. Feestganger op het verkeerde fuifje.

esims2.0
Romāns Vainšteins
Reken maar, kosten, parkeren, hoe dat kutding er uit ziet en wat anderen er van vindeb, erover moete...

Ik moest vandaag nog denken aan dat Armstrong nooit de juiste lengte sokken droeg. Als er iets modegevoelig is, dan is het wel wielrennen. Niet dat ik dit vandaag pas een flauwekul argument vond. En ik wil nogmaals zeggen dat ik niet van de autolobby ben, zolang we de CO2 uitstoot niet drastisch verminderen.

Romāns Vainšteins

Als er 1 recreatief wielrenner niet modegevoelig is ben ik het wel.

stelletje ....'. dat het zijn, met per se witte sokjes etc.

Hier in Latvija is zo'n auto wel een stuk handiger trouwens. Maar zowelhet treinennet als de frequentie is groeiende!

Ennuh, staatbedrijf he, ik met fiets van Ikskile naar Carnikava, met overstappen in Riga: 3,50 eu.

Maak in NL de trein betrouwbaarder en de helft vd prijs? Gaat zoveel deductie opleveren dat je weer wat kan.

Laatst gewijzigd
kraamhol

Obama horen spreken op de conventie, man man daar krijg je kippenvel van. Zou 'm graag nog 8 jaar hebben in het huys. Meer obama's betekent minder wokkies slash esi's, de weg terug naar normaalland.

Romāns Vainšteins

En dan een soort Trumpland in de stijl van Grace & Never, als herinnering van die gekke tijd vol dat type mafklappers.

Klootje Kriekeljon

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Presidential_library_system

Elke president heeft zijn eigen library en museum dus Trump krijgt er ook een. 

Raul Alcala

Ah, dus toch wat gedwongen segregatie in Romansland. In ieder geval in je hoofd. De uitvoering in de praktijk zal weerbarstig zijn.

Die D66 mevrouw wilde Amsterdam toch afscheiden van de rest van Nederland als de PVV de grootste zou worden. Nou ze is de slechtste minister van Defensie geweest, met haar ABBA look. Gaat vast wel lukken dan. Lang leve de Republiek Amsterdam. Gooi de grachtengordels maar vol met macrobiotisch draaiende havermelk kosmopolieten, empatisch en vol van zichzelf en een schoon geweten. Zwelgend in, zwelgend in. AJAX krijgt dan wel een nieuw stadion in Volendam. Roda JC gaat op de Toekomst voetballen, Frans Timmermans als voorzitter.

En dan inderdaad een soort Neverland voor de rest van het land. Er is al rekening mee gehouden door het huidige kabinet door de lage btw intact te houden voor pretparken, kleine dierentuinen, bioscopen....

Laatst gewijzigd
kraamhol

Wat mij betreft komt er een complete segregatie in kraamland, en wel het volledig scheiden van de normalen en de wokkies. Hoe dit er precies uitziet, daar kunnen we over praten. 

1 2 ... 171 ... 392 393

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.