Intussen in het Midden Oosten weigert Netanyahu te bewegen:
Deze vent roept zulke Brusselmans-emoties bij me op... wat een walgelijke gast!!
Binnen de VVD en NSC zijn er gewoon meerdere richtingen. Die zullen toezien dat het onderste onderste uit de kan tov het eigen programma gehaald wordt en anders wordt het muiten. Yesilgöz heeft (knap) nagenoeg alles in het akkoord gekrgen dat ze er per sé in wilde dus daar is het ietsie rustiger nu, Omtzigt zal wat druk ervaren en daarom ineens met een dikke monoloog aankomen.
Al het lekken komt ook vanuit deze interne processen.
Ook ik zie het liefst een pijnlijke afgang in 10 delen. Zodat het misschien ook duidelijk wordt voor de mensen die nu PVV gestemd hebben uit een soort van wanhoop of onvrede, dat de oplossing niet ligt in populisme.
Vraag gaat vooral zijn of het de PVV dan opnieuw lukt om een zondebok te vinden. Waarschijnlijk wordt het deze keer Omtzigt.
Over verstoppoging gesproken, ik informeerde gisteren naar je autarkische systeem dat zonder boeren kan, maar daar reageerde je niet op. Ook niet op het punt dat immigratie gepaard gaat met een toename van criminaliteit, terwijl jij het omgekeerde beweerde.
Jij haalt dermate zaken door elkaar en geeft er een eigen draai aan dat het niet de moeite waard is om verder op je in te gaan, eigenlijk. En zeker niet bij onderwerpen waar je steeds opnieuw 'euh euh de dumbo' uithangt, het is je al verteld en je gaat nergens op in. Fluit er voorlopig maar even naar.
Geef sommigen een uniform, en het worden nazi's:
De industrie blijft hun rotzooi maar lozen in de Rijn.
"In de vergunningen die worden afgegeven staan wel waardes waar men naar moet streven, maar die zijn niet wettelijk afdwingbaar. Het heeft dus geen consequenties als een bedrijf meer loost."
"Daardoor wordt er op sommige plekken tien keer meer geloosd dan afgesproken en zit er in het Rijnwater drie tot vier keer meer PFAS dan veilig geacht."
Tja, zachte heelmeesters ...
Waterbedrijven roepen Duitsland op om PFAS-lozingen in Rijn aan te pakken (nos.nl)
Dat doet me denken aan dit vrolijke liedje met een serieuze ondertoon:
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.