Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 214 ... 388 389
Wijsgeer

Intussen in het Midden Oosten weigert Netanyahu te bewegen:

https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6325774/live-midden-oosten-netanyahu-eist-behoud-controle-over-philadelphi-corridor.html

Deze vent roept zulke Brusselmans-emoties bij me op... wat een walgelijke gast!!

kraamhol
Wijsgeer
Intussen in het Midden Oosten weigert Netanyahu te bewegen: https://www.nu.nl/midden-oostenconflict...

israel topic is gesloten!

Ragnar Lolbroek
Wijsgeer
Intussen in het Midden Oosten weigert Netanyahu te bewegen: https://www.nu.nl/midden-oostenconflict...

Langs achter in de poes naaien?

Klootje Kriekeljon

Goedemorgen jongens.

Romāns Vainšteins

Nog mbt dat 'oud zeer', Omtzigt enerzijds en Wilders aan de andere kant zijn 2 figuren waar amper mee te werken valt vanwege ongelofelijke mierenneuker en ronduit onbeschoft. Tik, tik, tik, tik, BOEM!!!

Ook goedemorgen!

Laatst gewijzigd
kraamhol

Fascinerend altijd die 'bronnen' in Den haag. Veel klikspaantjes die de boel willen laten imploderen. Gaat ook vanzelf, maar dit versnelt het wat. Benieuwd naar de eerste fikse motie van wantrouwen, die zou voldoende moeten zijn om de stembussen vlak voor sinterklaas uit te pakken.

Romāns Vainšteins

Binnen de VVD en NSC zijn er gewoon meerdere richtingen. Die zullen toezien dat het onderste onderste uit de kan tov het eigen programma gehaald wordt en anders wordt het muiten. Yesilgöz heeft (knap) nagenoeg alles in het akkoord gekrgen dat ze er per sé in wilde dus daar is het ietsie rustiger nu, Omtzigt zal wat druk ervaren en daarom ineens met een dikke monoloog aankomen.

Al het lekken komt ook vanuit deze interne processen.

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Ik geloof niet dat de VVD nu echt heel blij is met Yesilgoz aan het roer. Maar het alternatief is oorlog en herrie binnen de partij, en ik denk dat ze allemaal hun knopen tellen binnen de VVD. Dat is misschien wel het voordeel van een gevestigde partij met de nodige ervaring...

SprintMaster

Eerlijk gezegd zou het goed zijn als het kabinet niet meteen valt. Ik wil wel eens zien hoeveel men gedaan kan krijgen van de EU m.b.t. asiel en landbouw. Anders blijft dat boven de markt hangen. En als ze een nee krijgen dan niet piepen maar poetsen. 

Wijsgeer
SprintMaster
Eerlijk gezegd zou het goed zijn als het kabinet niet meteen valt. Ik wil wel eens zien hoeveel men...

Ook ik zie het liefst een pijnlijke afgang in 10 delen. Zodat het misschien ook duidelijk wordt voor de mensen die nu PVV gestemd hebben uit een soort van wanhoop of onvrede, dat de oplossing niet ligt in populisme.

Vraag gaat vooral zijn of het de PVV dan opnieuw lukt om een zondebok te vinden. Waarschijnlijk wordt het deze keer Omtzigt.

Romāns Vainšteins

10? Daar zitten we toch allang op?

esims2.0
Romāns Vainšteins
10? Daar zitten we toch allang op?

Je bent in de war met zuur links in 214 delen. Pure winst, dat pakken ze ons in ieder geval niet meer af.

Romāns Vainšteins

Mano man, wat is dat 'zuurlinks' toch een slappe repliek. Doe eens wat beter je best dan een PVV-minister joh, niet heel erg moeilijk ook.

Ennuh 'ons', is dat dezelfde als 'we' en 'het volk'?

Laatst gewijzigd
esims2.0
Romāns Vainšteins
Mano man, wat is dat 'zuurlinks' toch een slappe repliek. Doe eens wat beter je best dan een PVV-min...

Over verstoppoging gesproken, ik informeerde gisteren naar je autarkische systeem dat zonder boeren kan, maar daar reageerde je niet op. Ook niet op het punt dat immigratie gepaard gaat met een toename van criminaliteit, terwijl jij het omgekeerde beweerde.

Romāns Vainšteins

Jij haalt dermate zaken door elkaar en geeft er een eigen draai aan dat het niet de moeite waard is om verder op je in te gaan, eigenlijk. En zeker niet bij onderwerpen waar je steeds opnieuw 'euh euh de dumbo' uithangt, het is je al verteld en je gaat nergens op in. Fluit er voorlopig maar even naar.

esims2.0

Il Leopardo della Primavera

esims2.0
Il Leopardo della Primavera

Bijna niet van AI te onderscheiden Leopardo!

kraamhol

Ezi komt aardig in de buurt van wat ie zelf geflanst heeft, aantal wins. 0 ipv 1. En het is dat negative wins niet bestaan, behalve misschien bij covid.

esims2.0
kraamhol
Ezi komt aardig in de buurt van wat ie zelf geflanst heeft, aantal wins. 0 ipv 1. En het is dat nega...

Ik ben nog mild geweest, want het waren twee punten eigenlijk.

esims2.0

Over dat covid gesproken, deze video kende ik nog niet.

esims2.0

Dat is iets anders dan op de vlucht voor oorlogen.

kraamhol
SprintMaster

De industrie blijft hun rotzooi maar lozen in de Rijn.

"In de vergunningen die worden afgegeven staan wel waardes waar men naar moet streven, maar die zijn niet wettelijk afdwingbaar. Het heeft dus geen consequenties als een bedrijf meer loost." 

"Daardoor wordt er op sommige plekken tien keer meer geloosd dan afgesproken en zit er in het Rijnwater drie tot vier keer meer PFAS dan veilig geacht." 

Tja, zachte heelmeesters ...

Waterbedrijven roepen Duitsland op om PFAS-lozingen in Rijn aan te pakken (nos.nl)

Dat doet me denken aan dit vrolijke liedje met een serieuze ondertoon:

Laatst gewijzigd
esims2.0

Dat het vorige kabinet daar niet aan gedacht heeft. Om die opstandige gemeenten op de knieën te krijgen.

1 2 ... 214 ... 388 389

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.