Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 220 ... 250 251
esims2.0
Wijsgeer
#5474
Overigens, Simsalabim, in het kader van de kwaliteit van de onderzoeken van Jaspers: daarover zijn d...

Een natuurbeschermer, natuurlijk zeer objectief en betrouwbaar. Ronald Plasterk verwees ook naar Jaspers en zijn boek.

Romāns Vainšteins

Arnout Jaspers is gewoon de Baudet onder de milieuwetenschappers, kwestie van het rek nr vinden waarop big agro hem betaalt en afserveren die handel.

De ene charlatan die de ander zijn reet likt is natuurlijk de bodem van de echoput, esims.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Rick van Velthuysen is ooit ontslagen bij de AVRO na de grap "Waarom hebben vrouwen één hersencel meer dan een koe?" "Omdat ze anders de hele keuken onderschijten" Als ik zie hoe jij hier dagelijks dit forum onderschijt met linkse stront, dan kun je misschien nog net uitrekenen hoeveel hersencellen je zelf hebt.

Romāns Vainšteins

Knap hoe jij altijd dwarsverbanden ontdekt die de rest ontgaan.

Wijsgeer
esims2.0
#5475
Een natuurbeschermer, natuurlijk zeer objectief en betrouwbaar. Ronald Plasterk verwees ook naar Jas...

Werkelijk waar, verdiep je eens in je bronnen. Jaspers is geen natuurbeschermer: ik hem eerder in het tegenovergestelde hokje plaatsen.

"Maar hij is toch wetenschapper?" Misschien moet je eens kijken waar de opleiding Natuurkunde over gaat, en hoe zeer dat te maken heeft met de uitstoot en vespreiding van stikstof door bodem, water en atmosfeer, de chemische reacties die daarmee samenhangen, en het effect ervan op de natuur en biodiversiteit.

Ik hoore overigens ook dat Baudet zich lovend uitsprak over de deskundigheid van Jaspers. Dus dan weet je in welke categorie hij valt. Immers, Baudet is ook een pseudo-wetenschappelijke boekenverkoper....

EDIT: ik zie dat Romans me al voor is met de Baudet-parallel.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
#5462
Haha, Esims zit inmiddels in de krampachtige pose dat hij iedereen (linkse) 'sukkels' moet noemen. E...

Handdoek over het kooitje, vogeltje gaat slapen.

Wijsgeer
kraamhol
#5480
Handdoek over het kooitje, vogeltje gaat slapen.

Hier moest ik nou smakelijk om lachen Kraam...!!!

Raul Alcala

Lekker esims pesten

Romāns Vainšteins

'Lekker esims pesten'

Hij zoekt het zelf op

Raul Alcala

Aldus de schoolplein bully

kraamhol

Daar is ie dan, op veler verzoek (verder weinig koeien in het weiland, vanzelfsprekend):

Romāns Vainšteins

Het is eigenlijk zonde om haar met zo'n onzinopdracht en kakelkoek op te zadelen ja.

kraamhol

Je verwacht het niet, een buurmeisje die Nederland nog wat verder de afgrond induwt:

Romāns Vainšteins

Op het moment dat er geen plan ligt en er niks lukt gaat dat allemaal tegen je werken.

Klootje Kriekeljon

Het verbaasde me paar jaar terug al. Deed jaaaren terug aan Boer Zoekt Vrouw mee. Mooie, lieve dame toen al.

https://nieuwspaal.nl/milieubeweging-bezorgd-over-wenkbrauwen-bbb-minister-femke-wiersma/

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Madlener moet toch aan de bak in plaats van op de luie reet te zitten, meerderheid 2e kamer vóór aanpak van de fatbike.

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins

Vroeger had je in Rhenen had je ook zo'n groepje gabbers dat meende een revolutie in gang te kunnen zetten. Veel verder dan coke snuiven en in Wageningen een alto de sloot intrappen zijn ze nooit gekomen.

Wijsgeer
Romāns Vainšteins
#5490
Madlener moet toch aan de bak in plaats van op de luie reet te zitten, meerderheid 2e kamer vó...

Het is toch wel typisch:

  • Verzekeringsmaatschappijen kunnen onderscheid maken tussen een Ebike en een fatbike
  • Kinderen kunnen onderscheid maken tussen E-bike en fatbike 
  • Volwassenen kunnen onderscheid maken tussen Ebike en fatbike
  • Kamerleden van de PVV kunnen onderscheid maken tussen de E-bike en de fatbike
  • En zelfs Esims weet het het verschil tussen een Ebike en een fatbike.

Enkel een PVV minister krijgt het niet voor elkaar om dat onderscheid te maken.

Raul Alcala

Dat tot nooit weer ziens van mijn kant was eigenlijk richting Kraam bedoeld, maar ik begrijp de misinterpretatie. En iets met een vrouw, je kan niet met en zonder hem. Malik zal me wel weer tante Bep noemen, of hoe heet die gozer die steeds maar weer terugkeert? Maar meer dan 2 plasjes per dag tegen het politieke linke kerk forum zal het echt niet worden. Only God can judge me.

Over die fatbikes vs ebikes, dan moet de wet toch aangepast worden? Ze vallen nu onder dezelfde noemer.

En die goedkope Chinese dikke banden meuk betaal je maar 800 euro voor. En heeft ons fietsland de laatste maanden compleet overspoeld. De handleiding  "如何增强我的轻便摩托车' is echter alleen in het Chinees, maar ingewikkeld wordt het pas als het een fabike is met een dwangbuis. Opvoeren tot 40 is zo gepiept.Verbieden die handel en controleren in Rotterdam. Neem ook Antwerpen en Hamburg mee om het effectief te laten zijn.

Max 25 km per uur lijkt me te snel. Een fietser rijdt 10-15. Omlaag naar 20 lijkt me.

En laat fabrikanten verplicht een geluid inbouwen, zodat je ze ook hoort aankomen.

En we gaan over tot de orde van de dag.

 

Romāns Vainšteins

Normale NL fietsers zitten wel tussen de 15-20, dat fatbikes ietsie rapper gaan lijkt me niet onlogisch. Misschien kun je ze behelmd wel dezelfde weg als brom-en-snor opsturen?

Raul Alcala

Dan is het niet meer cool. Tis echt een status dingetje, je wilt gezien worden 

Raul Alcala

De gemiddelde fietssnelheid ligt rond 12 km per uur. Mannen tussen 25 jaar en 55 jaar fietsen sneller dan hun vrouwelijke leeftijdgenoten. Zij halen een gemiddelde snelheid van 14 km per uur, vrouwen zijn ongeveer 2 km per uur langzamer.

kleomantre
Raul Alcala
#5497
De gemiddelde fietssnelheid ligt rond 12 km per uur. Mannen tussen 25 jaar en 55 jaar fietsen snelle...

Lijkt me wat aan de lage kant, ik gok op gemiddeld 14 a 15.  Op het vlakke is prima 20 te halen voor iemand die wat getraind is/doorfietst. Wie er geen zin in heeft of geen conditie zal beetje aan de 13-14 kant hangen. 

Raul Alcala

Stond op Facebook 🙄

1 2 ... 220 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.