Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 221 ... 250 251
kraamhol
Wijsgeer
kraamhol
#5500
Zou het? Zou 't 'm zijn? https://nos.nl/artikel/2535928-nederlandse-tiener-verdacht-van-deelname-ex...

Ik heb Esims inderdaad al een paar uurtjes niet meer hier gespot...

Romāns Vainšteins

Teletekst-tieners, meteen AIVD er op!

Klootje Kriekeljon

Kunnen goed lezen, die vriendjes van jou.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#5502
Teletekst-tieners, meteen AIVD er op!

Ezi heeft aardig wat teletekst lopen aanpassen, het lijkt onschuldig, maar is het natuurlijk niet. Al zal deze vorm van fake news niet veel verder komen dan de bejaardentehuizen.

SprintMaster
kraamhol
#5504
Ezi heeft aardig wat teletekst lopen aanpassen, het lijkt onschuldig, maar is het natuurlijk niet. A...

Is dat zo? Ik heb ook wel eens eentje gecontroleerd maar kon toen niets vinden.

Verandert de laatste wijzigingstijd als je een plaatje aanpast?

Laatst gewijzigd
kraamhol
SprintMaster
#5505
Is dat zo? Ik heb ook wel eens eentje gecontroleerd maar kon toen niets vinden. Verandert de laatst...

Jazeker. Net zoals ie veel van zijn reacties aanpast. Of beter: aangepast heeft, want hij is niet meer onder ons.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5497
De gemiddelde fietssnelheid ligt rond 12 km per uur. Mannen tussen 25 jaar en 55 jaar fietsen snelle...

gemiddeld zal dat kloppen, dan zal de kruissnelheid zo tussen de 15 en 20 liggen.

Il Leopardo della Primavera

Helmplicht voor fatbikes en ebikes in het algemeen lijkt me overigens een topidee. Zijn die oudjes met nul reactievermogen die wel 25 fietsen met de turbostand goed beschermd, en dan wil de jeugd er niet meer op gezien worden want helm. Gaan ze allemaal weer de normale fiets gebruiken, win-win.

Romāns Vainšteins

Overigens gebruik ik in de stad of een fixed-gear (gemaakt van oud frame, met terugtraprem er op) dan wel cargo-electric bike (met kinderen, zooi, boodschappen) waarmee ik altijd rond de 25, dus aan de top zit. Fatbikes die je inhalen etc weinig te zien voor mij. Wel hebben de berijders (vaak nogal 'urban') erg de neigingom te hangen en vanaf die positie lukraak te flaneren, draaien, wheelies bla bla dat. En vaak ook op heel 'urban' punten. Het zijn ook relatieve onnozelaars qua fietsen die volgens mij vaak geen achtergrond hebben daarin. Daar komt volgens mij de meeste shit vandaan.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wat is in hemelsnaam UPG, trouwens?

Wijsgeer

UPG is Uit Positie Geluld. Weet niet of het ook nog een hedendaags acroniem is, maar ik gebruikte dat 20 jaar geleden of zo nog wel eens.

Klootje Kriekeljon

Esims een ban?

Wijsgeer
Klootje Kriekeljon
#5512
Esims een ban?

Of gearresteerd, dat is niet duidelijk.

Ik hoop overigens niet op een ban (want dat is gewoon K#T en gun ik niemand), maar zijn manier van "argumenteren" verdiende niet echt de schoonheidsprijs.

Romāns Vainšteins

Eens, bekeren moet altijd mogelijk zijn.

Il Leopardo della Primavera

Ondertussen is Van der Plas een karikatuur van zichzelf aan het worden (voor zover ze dat niet al was). Huilen dit, hoe kan zo iemand in godsnaam in de kamer komen en zelfs de regering helpen vormen. Bizar.

SprintMaster

Door zich zo hard af te zetten tegen het vorige kabinet, m.n. CDA en D66, wekt ze alleen maar hogere verwachtingen bij haar achterban. Dat gaat een hele harde landing worden als het allemaal zwaar gaat tegenvallen wat ze van de EU gedaan krijgen. Ze lijkt nog in een soort campagne stand te staan. 

kraamhol
Romāns Vainšteins
#5514
Eens, bekeren moet altijd mogelijk zijn.

Niet helemaal mee eens. Bekeren ja, maar we hebben het hier niet over wat onschuldig heen en weer geklets en elkaar de maat nemen (talentloos stokertje als ik ben:), maar iemand die racistische shit verspreidt. Als je zo'n opmerking maakt zoals met die asielboot, of zwarte zondag, dan ben je gewoon echt ver afgedreven, en hoef je wat mij betreft niet meer gered te worden, focus op diegenen die we kunnen redden, in bootjes, of op het vaste land.

(aan de andere kant, als Oasis en Linkin Park uit de dood kunnen herrijzen, verwacht ik een 3.0)

 

Romāns Vainšteins

Wat ik zeg: Hardcore Depeche-Mode fan Ravida de Syrische sale als geplaatste buur....., innige band, lange gesprekken, verregaande nuances.

Romāns Vainšteins

En mbt van der Plas, die lijkt haar burgerlijke magie stilaan wat kwijt te raken. Maar qua electoraat is dat nu nog verre van penibel want die BBB heeft best een trouwe achterban, nog.

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Ik vind Caroline een verademing in de kamer, door haar manier van praten. En toen deed ze ook nog haar best om de bBb te zijn, met oog voor de burger.

Maar inmiddels zijn we een tijdje verder, en kunnen we die tweede B wel wegstrepen. En dan zie je dat er weinig meer over blijft dan de partij die de boeren wil laten boeren ten koste van de natuur. Zonder enige verdere visie of toekomstperspectief.

Ik verwacht dat zij het grootste slachtoffer gaat zijn bij een snelle val van het kabinet. En als Wiersma dan werkloos is, mag ze bij mij in huis komen schoonmaken...

kraamhol
Romāns Vainšteins
#5519
En mbt van der Plas, die lijkt haar burgerlijke magie stilaan wat kwijt te raken. Maar qua electoraa...

Een nieuw soort SGP, keuzes niet op basis van wetenschap maar van geloof. Boeren voorop, het vee daar ver achter, natuur daar nog wat verder achter.

Romāns Vainšteins

Ik vind haar de laatste tijd ronduit onbeschoft, plat en doorlopend geërgerd. Niet zozeer richting media maar vooral haar collega's in de tweede kamer die er andere politieke meningen op nahouden. Ze zet zich zichzelf enorm voor lul en komt over als iemand met 0 sjoege, 0 ideeën en 0 incasseringsvermogen. Maar wel een grote waffel opzetten ondertussen.

Wijsgeer

Kan me in die omschrijving wel vinden, Romans. 

Ik heb bij haar een soort gedaanteverwisseling gezien. In het begin was ze nog een aparte en frisse verschijning, die met "domme vragen in gewone mensentaal" kon blootleggen wat er mis was met de politiek in het algemeen.

Dat is leuk als je 2 zetels hebt en 0 verantwoordelijkheid. Maar inmiddels heeft ze een pak meer zetels, en dus ook een pak meer verantwoordelijkheid. Waarbij je moet laten zien dat je naast begrijpelijk praten ook moet laten zien dat je inhoud en visie hebt, die ook nog eens te onderbouwen is met feiten. Daar gaat het mis, en dat voelt ze nu ook. Doordat ze door feiten en cijfers van anderen regelmatig UPG is. En dan gaat ze bot worden, valt het masker af. Een beetje zoals onze Eddy.

Het enige wat ik altijd echt goed vond aan deze partij is dat ze het belang van de regio op de agenda zette. Maar als je nu afpelt wat daar nog van over blijft nu ze mede aan de knoppen zit, dan is dat vrij weinig. Het enige wat ze doet is een mooie babe naar Brussel sturen in de hoop dat daar wat te halen valt. En de keuze voor Keizer is het domste wat ze ooit heeft kunnen doen.

Raul Alcala

"maar zijn manier van "argumenteren" verdiende niet echt de schoonheidsprijs"

Says who 😂

1 2 ... 221 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.