Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 219 ... 399 400
SprintMaster

Die Jaspers is een natuurkundige en dacht na zijn pensioen nog een flink centje bij te verdienen door flink tegen die lastige groene jongens (o.a. MOB) aan te trappen die gewoon willen dat de staat zich aan zijn eigen regels houd. Dat scoort namelijk makkelijk bij de boerenachterban. Hij is heel duidelijk partij. Om nog maar te zwijgen over redenaties als  "met 85% van de natuur (Natura 2000) gaat het goed in Nederland dus waar maken we ons druk over" terwijl die 85% (eigenlijk 86%) waar hij het over heeft wateroppervlakte (?!?) is o.a. op de Noordzee, Waddenzee en IJsselmeer. Zie bijgevoegd kaartje. Het gaat natuurlijk om die gebieden die op het vaste land liggen! En daar gaat het over het algemeen vrij slecht mee. 

Tot slot, zie rapport Wijffels uit .... 2001. Zie Toekomst voor de veehouderij (rapport commissie Wijffels) (wur.nl)

Vanaf 2009 hoogleraar duurzaamheid. Men is er wel mee bezig maar de politiek doet er niets mee, o.a. door populisten als Henk Bleeker.

Oja, nogmaals zeggen: de stikstofdepositie uit ammoniak is sinds 2010 nauwelijk gedaald terwijl die uit NOx wel bleef dalen. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Dat is een beetje flauw Wijsgeer, iets wat je vaker doet trouwens. Ooit maakte je van mij een roodbehaarde sproetkop met bril terwijl dat niet in de búúrt komt. Ik ga niet filosoferen over Esims uiterlijk en jeugd, beoordeel hem puur op wat hij hier poneert, en dat is niet best...

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik zet bij Jaspers igg even 'corrupte smiecht', merci!

Koopmans heeft 'fantast' staan, Plasterk 'charlatan' en de youtubegoeroe 'youtubegoeroe'.

Wijsgeer
Romāns Vainšteins
Dat is een beetje flauw Wijsgeer, iets wat je vaker doet trouwens. Ooit maakte je van mij een roodbe...

Ik weet eigenlijk niet of je liever neer wordt gezet als een iel mannetje met een bril, of als een kanariepiet die tijdens een verjaardagsfeestje periodiek een schrille piep laat horen...

Maar ik denk hoe dan ook dat het volk het eens is over de kwaliteit van zijn bijdrages.

esims2.0

"Die Jaspers is een natuurkundige en dacht na zijn pensioen nog een flink centje bij te verdienen door flink tegen die lastige groene jongens (o.a. MOB) aan te trappen die gewoon willen dat de staat zich aan zijn eigen regels houd."

Eerder noemde je hem al een charlatan. Jaspers is een wetenschapper die serieus genomen wordt. Anders dan knip-en-plak deskundige SprintMaster op het WF forum, met nul wetenschappelijke achtergrond, die alleen meldt wat in zijn straatje past en alles wat niet past met leugens aan elkaar kletst. Dat Jaspers een centje probeerde bij te verdienen is opnieuw een leugen. Waar je onderhand een bingokaart mee kunt vullen. Hij had met zijn verhaal een duidelijke missie, en toen hij daarmee niet doordrong in de landelijke media, heeft hij dat boek geschreven. Als je denkt dat het anders is, dan onderbouw je dat eerst maar eens.

Laatst gewijzigd
esims2.0

En die quasi-wetenschappelijke kaartjes en grafiekjes, zogenaamd om te overtuigen, is een trucje dat we nu onderhand ook wel kennen.

Romāns Vainšteins

Het ene richt zich op het discussiëren hier, het andere is niet relevant. Vanaf nu stel ik me ook voor dat we het hier gewoon met George Clooney van doen hebben die Nederlandse populistische politiek als geheime passie heeft. Is echt vele malen lolliger, zie je hem al schuimbekken achter de computer met 'Personal Jesus' op de achtergrond?

SprintMaster

Esims2.0 is UPG. 

Lastig he, als je een spiegel krijgt voor gehouden. 

Laatst gewijzigd
Wijsgeer
esims2.0
En die quasi-wetenschappelijke kaartjes en grafiekjes, zogenaamd om te overtuigen, is een trucje dat...

Ik vraag me af of hier serieus iemand zijn best doet om jou te overtuigen om van standpunt te veranderen, Esims. Eerder denk ik het volk probeert jou duidelijk te maken hoe belachelijk en infantiel je hier tekeer gaat.

Maar allebei lijken ze me kansloos. En is het vooral een beetje uit vertier en volksvermaak wat E-bashen...

Wijsgeer

Overigens, Simsalabim, in het kader van de kwaliteit van de onderzoeken van Jaspers: daarover zijn de meningen duidelijk verdeeld:

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/johan-vollenbroek-stikstofboek-van-arnout-jaspers-is-satire-en-cabaret

Of wacht, BNNVARA is natuurlijk "linkse media", dus die nemen we sowieso niet serieus...

esims2.0
Wijsgeer
Overigens, Simsalabim, in het kader van de kwaliteit van de onderzoeken van Jaspers: daarover zijn d...

Een natuurbeschermer, natuurlijk zeer objectief en betrouwbaar. Ronald Plasterk verwees ook naar Jaspers en zijn boek.

Romāns Vainšteins

Arnout Jaspers is gewoon de Baudet onder de milieuwetenschappers, kwestie van het rek nr vinden waarop big agro hem betaalt en afserveren die handel.

De ene charlatan die de ander zijn reet likt is natuurlijk de bodem van de echoput, esims.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Rick van Velthuysen is ooit ontslagen bij de AVRO na de grap "Waarom hebben vrouwen één hersencel meer dan een koe?" "Omdat ze anders de hele keuken onderschijten" Als ik zie hoe jij hier dagelijks dit forum onderschijt met linkse stront, dan kun je misschien nog net uitrekenen hoeveel hersencellen je zelf hebt.

Romāns Vainšteins

Knap hoe jij altijd dwarsverbanden ontdekt die de rest ontgaan.

Wijsgeer
esims2.0
Een natuurbeschermer, natuurlijk zeer objectief en betrouwbaar. Ronald Plasterk verwees ook naar Jas...

Werkelijk waar, verdiep je eens in je bronnen. Jaspers is geen natuurbeschermer: ik hem eerder in het tegenovergestelde hokje plaatsen.

"Maar hij is toch wetenschapper?" Misschien moet je eens kijken waar de opleiding Natuurkunde over gaat, en hoe zeer dat te maken heeft met de uitstoot en vespreiding van stikstof door bodem, water en atmosfeer, de chemische reacties die daarmee samenhangen, en het effect ervan op de natuur en biodiversiteit.

Ik hoore overigens ook dat Baudet zich lovend uitsprak over de deskundigheid van Jaspers. Dus dan weet je in welke categorie hij valt. Immers, Baudet is ook een pseudo-wetenschappelijke boekenverkoper....

EDIT: ik zie dat Romans me al voor is met de Baudet-parallel.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
Haha, Esims zit inmiddels in de krampachtige pose dat hij iedereen (linkse) 'sukkels' moet noemen. E...

Handdoek over het kooitje, vogeltje gaat slapen.

Wijsgeer
kraamhol
Handdoek over het kooitje, vogeltje gaat slapen.

Hier moest ik nou smakelijk om lachen Kraam...!!!

Raul Alcala

Lekker esims pesten

Romāns Vainšteins

'Lekker esims pesten'

Hij zoekt het zelf op

Raul Alcala

Aldus de schoolplein bully

kraamhol

Daar is ie dan, op veler verzoek (verder weinig koeien in het weiland, vanzelfsprekend):

Romāns Vainšteins

Het is eigenlijk zonde om haar met zo'n onzinopdracht en kakelkoek op te zadelen ja.

kraamhol

Je verwacht het niet, een buurmeisje die Nederland nog wat verder de afgrond induwt:

Romāns Vainšteins

Op het moment dat er geen plan ligt en er niks lukt gaat dat allemaal tegen je werken.

Klootje Kriekeljon

Het verbaasde me paar jaar terug al. Deed jaaaren terug aan Boer Zoekt Vrouw mee. Mooie, lieve dame toen al.

https://nieuwspaal.nl/milieubeweging-bezorgd-over-wenkbrauwen-bbb-minister-femke-wiersma/

Laatst gewijzigd
1 2 ... 219 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.