Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 228 ... 240 241
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5673
Ik heb hier al vaak genoeg wat over gezegd. Dat jij dat niet kan onthouden in je puberbrein is niet...

Maar zionisten intimideren vond je altijd dikke prima. Rare jongens die uit Nijmegen 

Il Leopardo della Primavera
Wijsgeer
#5656
Wat de Joden in die wijken zouden moeten doen is eens afstand nemen van hun moordende broeders daar...

Pro-pallies zijn natuurlijk niet per definitie antisemieten. Dat is simpelweg een vals frame van onze Raul.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5675
Maar zionisten intimideren vond je altijd dikke prima. Rare jongens die uit Nijmegen 

Dat jij poppers paradox niet snapt is ook niet mijn schuld.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5676
Pro-pallies zijn natuurlijk niet per definitie antisemieten. Dat is simpelweg een vals frame van onz...

Nee, maar het zit er wel vol mee

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5677
Dat jij poppers paradox niet snapt is ook niet mijn schuld.

Je intimideert ze met liefde, dat staat als een paal boven water en ontken je ook niet

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5678
Nee, maar het zit er wel vol mee

Ook niet. Een paar die hard schreeuwen, zoals je altijd hebt met dat soort figuren. Maar vertel me alsjeblieft meer hoe jij alles van een beweging weet waar je nog nooit tussen hebt gelopen!

Klootje Kriekeljon

Leo komt uit Nijmegen? 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5679
Je intimideert ze met liefde, dat staat als een paal boven water en ontken je ook niet

Nope, tegen intoleranten moet je intolerant zijn wil je een tolerante samenleving hebben. Of dat nou jihadisten, zionisten, grefogekkies of nazi's zijn.

Raul Alcala

Een paar, je ziet ze vliegen. Ik hen ze bv in Groningen gezien waar ze met z'n allen intifada intifada brulden.

Kan genoeg video's voor je opduikelen,  van Brooklyn tot en met Breukelen.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#5681
Leo komt uit Nijmegen? 

Klopt, leuke stad. 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5682
Nope, tegen intoleranten moet je intolerant zijn wil je een tolerante samenleving hebben. Of dat nou...

En dan is intimidatie door burgers aka eigen rechter spelen, Leopardo z'n oplossing. Dan krijg je een drukke tijd met al die intolerante moslims 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5683
Een paar, je ziet ze vliegen. Ik hen ze bv in Groningen gezien waar ze met z'n allen intifada intifa...

 

Waar staat intifada voor?
 
 
zelfstandig naamwoord. in·​ti·​fa·​da ˌin-tə-ˈfä-də meervoud intifadas. : opstand, rebellie . specifiek: een gewapende opstand van Palestijnen tegen de Israëlische bezetting van de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook.
 
 
 
Intifada is niet antisemitisch.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5685
En dan is intimidatie door burgers aka eigen rechter spelen, Leopardo z'n oplossing. Dan krijg je ee...

Waar heb ik precies gezegd dat burgers eigen rechter moeten gaan spelen Raul?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5686
  Waar staat intifada voor?     zelfstandig naamwoord....

Een oproep tot geweld naar Joden door hamas en haar wereldwijde puppets, schuimbekkend schreeuwend door de straten

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5687
Waar heb ik precies gezegd dat burgers eigen rechter moeten gaan spelen Raul?

Intimidatie naar Joden is eigen rechter spelen. 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5688
Een oproep tot geweld naar Joden door hamas en haar wereldwijde puppets, schuimbekkend schreeuwend d...

Nee, juist géén oproep naar geweld tegen Joden. Maar een oproep tot je eigen land bevrijden.

Waar precies zie jij pro-pallies oproepen tot geweld naar Joden eigenlijk? Mag best met voorbeelden.

Intimidatie naar Joden is eigen rechter spelen.

Ik heb NOOIT gezegd dat je joden moet intimideren. Stop met dat liegen en valse frames. 

Raul Alcala

Zionisten, joden  = allemaal 1 pot nat voor semantische pardo. 

Zionisten mogen er ook gewoon zijn. Die intimideert brrrr met alle liefde

Raul Alcala

"Nee, juist géén oproep naar geweld tegen Joden. Maar een oproep tot je eigen land bevrijden."

Ow Gaza van Hamas bevrijden. Zeg dat dan 

kleomantre

"Zeker ook omdat je het tegengeluid vanuit die gemeenschap eigenlijk nooit hoort in de media. "

@Wijsgeer: Dan moet de insteek zijn om de media oftewel te bewegen wat breder hun voelsprieten uit te gooien of om simpelweg niet zonder meer een club als het CIDI als zogenaamde spreekbuis op te werpen. Daarmee wordt die club ook groot gehouden omdat ze steeds hun punten openlijk maken in praatprogramma's, het televisiejournaal of in nieuwsartikelen.

-----
Het enige dat ik begrijp van de hele kwestie is dat er blijkbaar in de jaren negentig van vorige eeuw er krachten waren die de hand durfden uit te steken. Die zijn vervolgens vakkundig monddood gemaakt waarna er stelselmatig verruwing heeft plaatsgevonden in de hele kwestie aan beide kanten. 

Wat ik er niet aan begrijp is dat de Israeli's als collectief, die wel vrij mogen stemmen, sindsdien steeds maar weer op coalities uitkomen waarbij de wrede oplossing altijd bovenaan in de gereedschapskist ligt. Dat neem ik Israeliers wel uitermate kwalijk. 

Iemand zal de handreiking moeten doen en gezien de situatie (Israelier vrij om te kiezen en zich te uiten, Palestijn niet of beperkt vrij om zich te uiten en te stemmen waarbij bij velen hun leven niet zeker zijn) zou het vanuit de Israeli's moeten komen. Geen handreiking, hoe moeilijk het ook is om die te doen gezien alles wat er ooit is voorgevallen, betekent een eindeloze en vruchteloze voortzetting van het geweldsconflict. Meer woorden en al zeker geen gescheld hoeven er wat mij betreft niet veel aan te worden gemaakt.

Het zal hoe dan ook moed vergen zoals men in Zuid-Afrika dat pad in is geslagen. Ik dacht even dat er voldoende moed was toen het volk niet zomaar wilde toestaan dat Netanyahu een uitweg voor zichzelf creeerde om vervolging te voorkomen. Daar gaven hele volksmassa's aan klaar te zijn met deze kerel nog voordat Hamas z'n gruweldaden begon. Die staking van een dag is een mooi vervolg maar zou veel breder en economisch schadelijker ingezet mogen worden om echt effectief te zijn.     


Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ach, we weten allemaal wat intifada betekent: stenen, molotovcocktails, bommen en bloed door de straten

Raul Alcala

Is dat nou Putin naast Geert

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5691
Zionisten, joden  = allemaal 1 pot nat voor semantische pardo.  Zionisten mogen er ook ge...

Nee, Joden en zionisten zijn NIET een pot nat. Heb ik ook nooit gezegd. Wat is dat toch met dat puberale liegen van jou?

Il Leopardo della Primavera
kleomantre
#5693
"Zeker ook omdat je het tegengeluid vanuit die gemeenschap eigenlijk nooit hoort in de media. "@Wijs...

Wederom een genuanceerde uiteenzetting waar ik me goed in kan vinden.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5694
Ach, we weten allemaal wat intifada betekent: stenen, molotovcocktails, bommen en bloed door de stra...

Dus het Israelische leger is met een intifada in Palestina bezig? Check, bedankt voor de opheldering.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5696
Nee, Joden en zionisten zijn NIET een pot nat. Heb ik ook nooit gezegd. Wat is dat toch met dat pube...

Je bent voorstander van zionisten intimideren, je ontkent het nog steeds niet 

1 2 ... 228 ... 240 241

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.