Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 271 ... 399 400
Raul Alcala

kraamhol

mem

redacted_251125_8830

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

VN, wat een sukkels, Guterres voorop

redacted-191125

redacted_251125_8830
redacted-191125

redacted_251125_8830

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
redacted-191125

Je bent een goed ventje, blauwhelmpie 

redacted-191125
redacted_251125_8830

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik zou het er zeker niet bij laten zitten Esims, je bent zeer onheus bejegend met een aperte ban tengevolge. 

Ten opzichte van deze ondeugden voorgoed in de juiste lijst plaatsen lijkt mij het stramien 'de volhouder wint!' zeer van toepassing. Ik schat jou niet in als iemand met de ruggengraat van een banaan of zo. Zet m op!

redacted_251125_8830

kraamhol
Raul Alcala
Je bent een goed ventje, blauwhelmpie 

Zekerrrr niet, zeker niet!

kraamhol
redacted_251125_8830

Het zijn lieve kerels bij wf, waar heb je het in godsnaam over???

redacted_251125_8830
kraamhol
Het zijn lieve kerels bij wf, waar heb je het in godsnaam over???

Laatst gewijzigd
redacted_251125_8830

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik zou het er zeker niet bij laten zitten Esims, je bent zeer onheus bejegend met een aperte ban ten...

Doe nou niet esims. Laat het van je afglijden als teflon Rutte. Denk je nu echt dat je bereikt wat je wil bereiken als je Romans z'n advies opvolgt? Je bereikt er het tegenovergestelde mee. Toen die gast die hier ook een tijdje rondwaarde me in een topic beschuldigde dat ik hem in dat topic zou bedreigen, en ik die reactie van hem rapporteerde, werd er bizar genoeg ook niets mee gedaan.  Misschien ook wel omdat ik een bijgoochem ben. Slikken en doorgaan.

Klootje en ondergetekende hebben wél het beste met je voor. Kop der veur mejong. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het gaat niet om 'het beste voor hebben met' maar gerechtigheid, dat zijn losstaande zaken. Ik zou willen het uithoudingsvermogen en lef te hebben van een Esims die hier maar ook ons aller Michelangelo elders die een soort van guerilla voeren ten bate van het vrije, gelijke woord des ineternetsites.

Persoonlijk heb ik zoiets van 'meh, het zal wel'. Alleen maar leuk en goed dat er nog echte strijders bestaan.

En blijf bij jezelf: weinig dat zo ver weg staat van esims als 'teflon rutte', wanneer er ook maar 1 te grote/kleine/ovaalvormige doperwt tussen zit krijgt bonduellle een tsunami van handgeschreven brieven over zich heen. Iedereen zijn/haar/hen ding.

Laatst gewijzigd
kraamhol
kraamhol
Romāns Vainšteins
Het gaat niet om 'het beste voor hebben met' maar gerechtigheid, dat zijn losstaande zaken. Ik zou w...

Echte strijders??? Haha, die is wel heel hilarisch, gezien alle voorkeuren (en vooral afkeuren) van d'n ezi. Ben het op één punt wel met hem eens trouwens: hoewel zijn bans volledig terecht waren, is het 'bangedrag' van wf zeer dubieus te noemen. Misschien is het gewoon de dagelijkse Laune, afhankelijk van hoe ze uit bed zijn gestapt. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Het gaat niet om 'het beste voor hebben met' maar gerechtigheid, dat zijn losstaande zaken. Ik zou w...

Voor gerechtigheid klop je maar aan bij het IDF en de Mossad.

Raul Alcala

Strijder, dat is toch zo'n urban mocro uitdrukking? Bij m'n vorige werkgever coachte een verder lieve vrouwelijke Marokkaanse krullenbol me.  In de feedback die ik kreeg riep ze wel 3x dat ik een strijder was. Flikker toch op dacht ik. Jullie "strijders" zitten in het kalifaat.

Romāns Vainšteins

Ah, die Engelse gast die een harde lul van ontploffende piepers krijgt en zijn vriendjes. Ja, dat zijn de hoeders van de vrome ziel inderdaad.

Bij mijn dayjob noemt men elkaar regelmatig 'strijder' is gewone yo-hiphop taal onder een divers palet aan origines, van hoogblond tot gitzwart. Dat jij ervan steigert is een intern vraagstuk.

Laatst gewijzigd
kraamhol

'Strijden doe je in stilte' (uit de tegeltjeskraam)

Raul Alcala

Over urban strijders gesproken. 

Madammen met een bomjas zijn gemeen 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ah, die Engelse gast die een harde lul van ontploffende piepers krijgt en zijn vriendjes. Ja, dat zi...

Een intern vraagstuk 😂

1 2 ... 271 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.