Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 272 ... 283 284
Romāns Vainšteins

Ik zou het er zeker niet bij laten zitten Esims, je bent zeer onheus bejegend met een aperte ban tengevolge. 

Ten opzichte van deze ondeugden voorgoed in de juiste lijst plaatsen lijkt mij het stramien 'de volhouder wint!' zeer van toepassing. Ik schat jou niet in als iemand met de ruggengraat van een banaan of zo. Zet m op!

esims4.0

Martin van den Bosch gedroeg zich in de mail als een omhooggevallen internetondernemer, niet voor rede vatbaar. Wel de banknop kunnen vinden, maar niet de woorden. Ik heb toen gezegd dat hij alleen maar uit was op het geven van een lesje in nederigheid, en dat ik daarvoor paste.

kraamhol
Raul Alcala
#6773
Je bent een goed ventje, blauwhelmpie 

Zekerrrr niet, zeker niet!

kraamhol
esims4.0
#6776
Martin van den Bosch gedroeg zich in de mail als een omhooggevallen internetondernemer, niet voor re...

Het zijn lieve kerels bij wf, waar heb je het in godsnaam over???

esims4.0
kraamhol
#6778
Het zijn lieve kerels bij wf, waar heb je het in godsnaam over???

Dat ik ervan uitga dat jij vorig jaar gerapporteerd hebt, terwijl je onlangs nog zei dat dat "uitermate treurig" gedrag is. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat je de rapporteerknop niet kunt gebruiken vanwege te verwachten repressailles. Maar ik zal er zelf nooit geheimzinnig over doen wanneer ik hem gebruik.

Laatst gewijzigd
esims4.0

Wat een beroerde timing daar weer in Spanje. Ondersneeuwtechnisch.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6775
Ik zou het er zeker niet bij laten zitten Esims, je bent zeer onheus bejegend met een aperte ban ten...

Doe nou niet esims. Laat het van je afglijden als teflon Rutte. Denk je nu echt dat je bereikt wat je wil bereiken als je Romans z'n advies opvolgt? Je bereikt er het tegenovergestelde mee. Toen die gast die hier ook een tijdje rondwaarde me in een topic beschuldigde dat ik hem in dat topic zou bedreigen, en ik die reactie van hem rapporteerde, werd er bizar genoeg ook niets mee gedaan.  Misschien ook wel omdat ik een bijgoochem ben. Slikken en doorgaan.

Klootje en ondergetekende hebben wél het beste met je voor. Kop der veur mejong. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het gaat niet om 'het beste voor hebben met' maar gerechtigheid, dat zijn losstaande zaken. Ik zou willen het uithoudingsvermogen en lef te hebben van een Esims die hier maar ook ons aller Michelangelo elders die een soort van guerilla voeren ten bate van het vrije, gelijke woord des ineternetsites.

Persoonlijk heb ik zoiets van 'meh, het zal wel'. Alleen maar leuk en goed dat er nog echte strijders bestaan.

En blijf bij jezelf: weinig dat zo ver weg staat van esims als 'teflon rutte', wanneer er ook maar 1 te grote/kleine/ovaalvormige doperwt tussen zit krijgt bonduellle een tsunami van handgeschreven brieven over zich heen. Iedereen zijn/haar/hen ding.

Laatst gewijzigd
kraamhol
kraamhol
Romāns Vainšteins
#6782
Het gaat niet om 'het beste voor hebben met' maar gerechtigheid, dat zijn losstaande zaken. Ik zou w...

Echte strijders??? Haha, die is wel heel hilarisch, gezien alle voorkeuren (en vooral afkeuren) van d'n ezi. Ben het op één punt wel met hem eens trouwens: hoewel zijn bans volledig terecht waren, is het 'bangedrag' van wf zeer dubieus te noemen. Misschien is het gewoon de dagelijkse Laune, afhankelijk van hoe ze uit bed zijn gestapt. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6782
Het gaat niet om 'het beste voor hebben met' maar gerechtigheid, dat zijn losstaande zaken. Ik zou w...

Voor gerechtigheid klop je maar aan bij het IDF en de Mossad.

Raul Alcala

Strijder, dat is toch zo'n urban mocro uitdrukking? Bij m'n vorige werkgever coachte een verder lieve vrouwelijke Marokkaanse krullenbol me.  In de feedback die ik kreeg riep ze wel 3x dat ik een strijder was. Flikker toch op dacht ik. Jullie "strijders" zitten in het kalifaat.

Romāns Vainšteins

Ah, die Engelse gast die een harde lul van ontploffende piepers krijgt en zijn vriendjes. Ja, dat zijn de hoeders van de vrome ziel inderdaad.

Bij mijn dayjob noemt men elkaar regelmatig 'strijder' is gewone yo-hiphop taal onder een divers palet aan origines, van hoogblond tot gitzwart. Dat jij ervan steigert is een intern vraagstuk.

Laatst gewijzigd
kraamhol

'Strijden doe je in stilte' (uit de tegeltjeskraam)

Raul Alcala

Over urban strijders gesproken. 

Madammen met een bomjas zijn gemeen 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6787
Ah, die Engelse gast die een harde lul van ontploffende piepers krijgt en zijn vriendjes. Ja, dat zi...

Een intern vraagstuk 😂

Raul Alcala
kraamhol
#6788
'Strijden doe je in stilte' (uit de tegeltjeskraam)

Heb je ook zo'n bloedhekel aan die lui die luid lopen te verkondigen hoeveel ze wel niet aan goede doelen schenken?

Romāns Vainšteins

Mbt die steeds uit de bocht vliegende PVV'ers en vervolgens een opgelegd, duimschroefpijngillend mea culpa'tje eruit gooien. Ja, man. We geloven echt dat jullie veranderd zijn sinds kabinetsdeelname, dat straalt er echt van af.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Heb je ook zo'n bloedhekel aan die lui die luid lopen te verkondigen hoeveel ze wel niet aan goede doelen schenken?'

Nee, wel een teringhekel aan al die openlijke xenofoben die bij een beetje tegengas hun eigen drol opvreten. Doe mij dan de goededoelengevers met megafoon maar.

Raul Alcala

Als Lisanne in de supermarkt aan haar zoontje Storm vraagt welke chips hij wil, antwoord jij dan ook als een wervelwind voor 't joch, voordat Storm überhaupt een keuze heeft kunnen maken?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Nee, ik laat hen en hun randzaakje lekker met rust. Supermarkten is iets anders dan discussiefora.

Jouw onvoorwaardelijke hekel aan 'al het linkse' is ook gewoon te geinig om níet de draak mee te steken. Van mij mogen nazi's lekker op ska pogo'en en hun eigen blankheid prijzen, zolang ze dat maar in de eigen soos doen.

Laatst gewijzigd
kraamhol

Ik ben effe het draadje kwijt guys

esims4.0
kraamhol
#6784
Echte strijders??? Haha, die is wel heel hilarisch, gezien alle voorkeuren (en vooral afkeuren) van...

"hoewel zijn bans volledig terecht waren"

Dat moesten we maar niet niet door een halve trol (jij dus) die alles aan elkaar liegt laten bepalen. Dezelfde houding als Wielerflits overigens: wanneer het om concreet worden aankomt, niet thuisgeven.

kraamhol
esims4.0
#6797
"hoewel zijn bans volledig terecht waren" Dat moesten we maar niet niet door een halve trol (jij du...

Wees blij dat wf nog redelijk coulant is, anders was je nieuwe versie er ook niet meer geweest. En wees ook zeker blij dat er -naar mijn weten- weinig tot geen bruinhemden hier zijn die met hun vieze vingertje aan de meldknop zitten, denk dat jij de enige bent hier.

esims4.0
kraamhol
#6798
Wees blij dat wf nog redelijk coulant is, anders was je nieuwe versie er ook niet meer geweest. En w...

Het zijn dit soort berichten niet zouden moeten kunnen: mensen in vrijwel ieder bericht voor nazi (of bruinhemd) uitmaken. En zoals ik al zei, ik ga ervan uit dat jij vorig jaar gerapporteerd hebt. Dat rapporteren van ongewenst gedrag een misdaad is, is überhaupt de wereld op zijn kop.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 272 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.