Nee, ik laat hen en hun randzaakje lekker met rust. Supermarkten is iets anders dan discussiefora.
Jouw onvoorwaardelijke hekel aan 'al het linkse' is ook gewoon te geinig om níet de draak mee te steken. Van mij mogen nazi's lekker op ska pogo'en en hun eigen blankheid prijzen, zolang ze dat maar in de eigen soos doen.
"hoewel zijn bans volledig terecht waren"
Dat moesten we maar niet niet door een halve trol (jij dus) die alles aan elkaar liegt laten bepalen. Dezelfde houding als Wielerflits overigens: wanneer het om concreet worden aankomt, niet thuisgeven.
Wees blij dat wf nog redelijk coulant is, anders was je nieuwe versie er ook niet meer geweest. En wees ook zeker blij dat er -naar mijn weten- weinig tot geen bruinhemden hier zijn die met hun vieze vingertje aan de meldknop zitten, denk dat jij de enige bent hier.
Het zijn dit soort berichten niet zouden moeten kunnen: mensen in vrijwel ieder bericht voor nazi (of bruinhemd) uitmaken. En zoals ik al zei, ik ga ervan uit dat jij vorig jaar gerapporteerd hebt. Dat rapporteren van ongewenst gedrag een misdaad is, is überhaupt de wereld op zijn kop.
Geen probleem, je bent dan ook een draak van een vent. Ik heb geen onvoorwaardelijke hekel aan links. Niets liever dan dat ik weer links stem. Maar dan moeten zij veranderen niet ik.
Nazi’s? Waarom gooi je die term er ineens in? Wel typisch links, BTW.
Ga toch niet hypocriet lopen doen dat ezi geen verbastering is van nazi. En wanneer je in het verbeterpuntentopic begint over de ethiek op dit forum, dan werpt afvoerputje kraamhol zich op als woordvoerder van Wielerflits, dat dat topic daar niet voor bedoeld is. Potsierlijk en hilarisch overigens.
Dat komt omdat ik zeer vroeger wel eens in de skapunkscene wat concerten bezocht heb, hartstikke leuke sfeer, mooie livemuziek. Maar wat bleek ineens, best veel nazi's daaro! Dat deed me denken: als ze daar zo blij rondspringen allemaal en ik mag gewoon meedoen zonder te veel dom geouiwehoer, wie ben ik dan om ze die lul te misgunnen. 'Oi' heette die stijl geloof ik.
En Gers Pardoel zou opgesloten moeten worden vanwege zijn verkrachting van 'liever dan lief', Henny is voor mij een held maar zijn dwepen met allemaal lui die zijn tracks vernaggelden heb ik nooit gevat. Ik gok op ordinair graaien eigenlijk, tsja.
Dit is een bijdrage die eigenlijk in het muziektopic thuishoort, trouwens.
The streets daarentegen, klasse is dat. Blanke rap, lekkerrrrrr. Moet ook een grote inspiratiebron voor The Sleaford Mods zijn geweest.
Heb the streets op Lowlands gezien, in de ochtend uren. Na een kwartier gillend vertrokken. Ze waren stoned, dronken of hadden de kater van Jan, Jans en de kinderen nog op hun nek zitten. Of een combinatie daarvan
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.