Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 273 ... 399 400
kraamhol

Gers zou sowieso opgesloten moeten worden, maar er zullen wel wat kids zijn die 'm trekken (en dan moet ie zeker worden opgesloten)

kraamhol

maar vids mogen hier best, past, negatieve opmerkingen daarover horen in het ezisme thuis.

Romāns Vainšteins

Hoog tijd voor een persconferentie van Faber om de boel hier weer on topic te krijgen, ze beloofde verrassende nieuwe informatie dus dat zal me benieuwen.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Hoog tijd voor een persconferentie van Faber om de boel hier weer on topic te krijgen, ze beloofde v...

Ik doe echt m'n best, maar effe weinig poli nieuws, wel een ochtend met de nieuwe Eefje:

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Hoog tijd voor een persconferentie van Faber om de boel hier weer on topic te krijgen, ze beloofde v...

Je bedoelt, dan kan ik m'n obsessie weer kwijt hier

Romāns Vainšteins

Zeker weten, wat een ongelofelijke knoeier is dat zeg. Net zo erg als Bomhoff, Heinsbroek, Nawijn, die clowns.

Raul Alcala

Bomhoff ken ik niet 

Romāns Vainšteins

NSC is naar 3 zetels gezakt, jeeeezzzzz. Je zou bijna zeggen: iedereen die tegen de noodwet en Wilders' voorziene Sithschap is de partij uít. Het liefst met meenemen van de zetels, kan linea recta naar Bontenbal denk ik. Dan kun je zien wat het échte meerderheidskabinet is (ik denk niet dat er 14 uitstappen, gok het gemoed zo 50-50 in). Ik denk namlijk dat er wel eens een kettingreactie kan komen na afwijzing noodwet, de NSC'ers splitsen en Omtzigt de stekker trekt als leider, en meteen afzwaait ook.

Romāns Vainšteins

Dit is echt een bom, kan rechts-NSC de partij intern kapen? Dan is ook meteen de noodwet binnen bereik. Maar gezien de verschuivingen in de peilingen zónder mandaat van het volk (41 + 3 + 23 + 7 = 74). Je kan ter verdediging aandragen dat Baudet & Eerdmans ook harde lullen krijgen bij ondemocratische wetten maar zo zit het niet in elkaar, wanneer het kabinet geen meerderheid meer heeft is het game over.

kraamhol

Helaas wel weer in het voordeel van pvv (op de korte termijn), op basis van die 2 zetels winst zouden de wokkies nog denken dat het uitstekend gaat met hun popupartij.

Romāns Vainšteins

Nieuwe verkiezingen is geen oplossing voor PVV. (gedoog)partner NSC valt namelijk weg ten bate van vooral Bontenbal die niet met ze in zee gaat. NSC openbreken en hiervan 7 of meer leden overhouden die hem blijven steunen is zijn kans tot overleven, maar ik weet niet helemaal wie of wat NSC is volgens hun eigenb statuten? Heeft Omtzigt ook ziek thuis zittend de touwtjes in handen, zit de rode knop in Enschede?

Raul Alcala

Omtzigt is helaas structureel labiel gebleken. De helft naar de PVV, de andere helft naar het CDA, die heeft natuurlijk ook een rechtervleugel, lam gelegd. Links nog steeds het nakijken 

esims4.0

Eieren voor je geld kiezen.

Romāns Vainšteins

Links niet het nakijken bij verkiezingen, zowel pvdagl als d66  met vvd en bonty het kabinet in, ook cu kan meedoen, schreeuwend rechts het nakijken.

esims4.0

Romāns Vainšteins

Het zit wel redelijk vast ja. PVV heeft zijn plafond bereikt met zo'n 40 zetels. NSC verdwijnt, traditioneel christelijk CU en CDA in de lift. Ook SP begint wat te winnen, verkiezingen zouden te vroeg komen voor Jimmy maar zijn oprechte inzet voor 'de gewone burger' begint meer vorm te krijgen, het mooie is dat hij dat ongeacht de afkomst doet = toekomstgeluid.

BBB houdt haar trouwe achterban natuurlijk, die kunnen niet anders want vinden liever geen varkenskop in hun bed terug.

Romāns Vainšteins

Hoe sneller het kabinet de lelylijn schrapt des te eerlijker. Het gaat zo'n ramp worden als de andere dingen met Lely, -stad en -airport. Je voelt nu al aankomen dat alle non-investments in het achterland verdedigd gaan worden met 'ja maar de Lelylijn...'. 
waarvoor ze trouwens ook het leeuwendeel willen ophalen vanuit de regios waar hij te liggen komt.

Laatst gewijzigd
esims4.0

"Nieuwe buren" en "verwelkomen". Hoe dat wokisme/eendenomvolking ook gebracht wordt. Vreselijk.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Hoe sneller het kabinet de lelylijn schrapt des te eerlijker. Het gaat zo'n ramp worden als de ander...

Je denkt toch niet dat de verantwoordelijke pvv staatssecretaris 8 miljard euro of meer gaat bijlappen?

Raul Alcala
esims4.0
"Nieuwe buren" en "verwelkomen". Hoe dat wokisme/eendenomvolking ook gebracht wordt. Vreselijk.

🤣 jammer dat het geen non binaire transgender in een rolstoel betreft 

SprintMaster

Dat iemand zich daar druk om maakt. Tjonge jonge jonge ....

esims4.0
SprintMaster
Dat iemand zich daar druk om maakt. Tjonge jonge jonge ....

Want voor links is dit natuurlijk een welkome overwinning. Na alle verkiezingsellende.

Raul Alcala

Islam woke

Raul Alcala

Hoe denken jullie over het idee van Ouwehand (whats in a name) over het verbod op dierentuinen?

esims4.0

De Zware Jongens dreigen nu wel te gaan ondersneeuwen in Duckstad.

1 2 ... 273 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.