Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 273 ... 283 284
Romāns Vainšteins

Luister gasten. Dit is geen politiek vraagstuk maar 'verbeterpunten wielerflits' of 'meldethiek'.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6795
Nee, ik laat hen en hun randzaakje lekker met rust. Supermarkten is iets anders dan discussiefora....

Geen probleem, je bent dan ook een draak van een vent. Ik heb geen onvoorwaardelijke hekel aan links. Niets liever dan dat ik weer links stem. Maar dan moeten zij veranderen niet ik.

Nazi’s? Waarom gooi je die term er ineens in? Wel typisch links, BTW.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6800
Luister gasten. Dit is geen politiek vraagstuk maar 'verbeterpunten wielerflits' of 'meldethiek'.

Begint ietwat op eziverbeterpunten te lijken, ik voel weer een nieuw forumtopic van hem aankomen.

esims4.0
Raul Alcala
#6801
Geen probleem, je bent dan ook een draak van een vent. Ik heb geen onvoorwaardelijke hekel aan links...

Ga toch niet hypocriet lopen doen dat ezi geen verbastering is van nazi. En wanneer je in het verbeterpuntentopic begint over de ethiek op dit forum, dan werpt afvoerputje kraamhol zich op als woordvoerder van Wielerflits, dat dat topic daar niet voor bedoeld is. Potsierlijk en hilarisch overigens.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims4.0
#6803
Ga toch niet hypocriet lopen doen dat ezi geen verbastering is van nazi. En wanneer je in het verbet...

Je richt je tot de verkeerde? Ik denk trouwens dat je gelijk hebt met je naams verbastering, BTW

Raul Alcala

Ik heb links en rechtsom jullie allemaal wel wat lief, al is de rek er bij sommigen wel wat uit. Maar Kraam heb ik het meeste lief. Ik speel verder met m'n fluit. Pardon, wat blief?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Dat komt omdat ik zeer vroeger wel eens in de skapunkscene wat concerten bezocht heb, hartstikke leuke sfeer, mooie livemuziek. Maar wat bleek ineens, best veel nazi's daaro! Dat deed me denken: als ze daar zo blij rondspringen allemaal en ik mag gewoon meedoen zonder te veel dom geouiwehoer, wie ben ik dan om ze die lul te misgunnen. 'Oi' heette die stijl geloof ik.

kraamhol

'by its right name'

kraamhol

Ik ben geen ezi, maar gers pardoel???? Verder hou ik ook zielsveel van jou en minou.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6806
Dat komt omdat ik zeer vroeger wel eens in de skapunkscene wat concerten bezocht heb, hartstikke leu...

Zegt ook stees oi

Raul Alcala
kraamhol
#6808
Ik ben geen ezi, maar gers pardoel???? Verder hou ik ook zielsveel van jou en minou.

Ik smack liever je bitch up dan je smoel. 

kraamhol

Wel grappig dat je ook op bots reageert:)

Romāns Vainšteins

En Gers Pardoel zou opgesloten moeten worden vanwege zijn verkrachting van 'liever dan lief', Henny is voor mij een held maar zijn dwepen met allemaal lui die zijn tracks vernaggelden heb ik nooit gevat. Ik gok op ordinair graaien eigenlijk, tsja.

Dit is een bijdrage die eigenlijk in het muziektopic thuishoort, trouwens.

The streets daarentegen, klasse is dat. Blanke rap, lekkerrrrrr. Moet ook een grote inspiratiebron voor The Sleaford Mods zijn geweest.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#6811
Wel grappig dat je ook op bots reageert:)

Altijd al een voorliefde gehad voor Belinda sigaretten 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6812
En Gers Pardoel zou opgesloten moeten worden vanwege zijn verkrachting van 'liever dan lief', Henny...

Heb the streets op Lowlands gezien, in de ochtend uren. Na een kwartier gillend vertrokken. Ze waren stoned, dronken of hadden de kater van Jan, Jans en de kinderen nog op hun nek zitten. Of een combinatie daarvan 

kraamhol

Gers zou sowieso opgesloten moeten worden, maar er zullen wel wat kids zijn die 'm trekken (en dan moet ie zeker worden opgesloten)

kraamhol

maar vids mogen hier best, past, negatieve opmerkingen daarover horen in het ezisme thuis.

Romāns Vainšteins

Hoog tijd voor een persconferentie van Faber om de boel hier weer on topic te krijgen, ze beloofde verrassende nieuwe informatie dus dat zal me benieuwen.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6817
Hoog tijd voor een persconferentie van Faber om de boel hier weer on topic te krijgen, ze beloofde v...

Ik doe echt m'n best, maar effe weinig poli nieuws, wel een ochtend met de nieuwe Eefje:

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6817
Hoog tijd voor een persconferentie van Faber om de boel hier weer on topic te krijgen, ze beloofde v...

Je bedoelt, dan kan ik m'n obsessie weer kwijt hier

Romāns Vainšteins

Zeker weten, wat een ongelofelijke knoeier is dat zeg. Net zo erg als Bomhoff, Heinsbroek, Nawijn, die clowns.

Raul Alcala

Bomhoff ken ik niet 

Romāns Vainšteins

NSC is naar 3 zetels gezakt, jeeeezzzzz. Je zou bijna zeggen: iedereen die tegen de noodwet en Wilders' voorziene Sithschap is de partij uít. Het liefst met meenemen van de zetels, kan linea recta naar Bontenbal denk ik. Dan kun je zien wat het échte meerderheidskabinet is (ik denk niet dat er 14 uitstappen, gok het gemoed zo 50-50 in). Ik denk namlijk dat er wel eens een kettingreactie kan komen na afwijzing noodwet, de NSC'ers splitsen en Omtzigt de stekker trekt als leider, en meteen afzwaait ook.

Romāns Vainšteins

Dit is echt een bom, kan rechts-NSC de partij intern kapen? Dan is ook meteen de noodwet binnen bereik. Maar gezien de verschuivingen in de peilingen zónder mandaat van het volk (41 + 3 + 23 + 7 = 74). Je kan ter verdediging aandragen dat Baudet & Eerdmans ook harde lullen krijgen bij ondemocratische wetten maar zo zit het niet in elkaar, wanneer het kabinet geen meerderheid meer heeft is het game over.

kraamhol

Helaas wel weer in het voordeel van pvv (op de korte termijn), op basis van die 2 zetels winst zouden de wokkies nog denken dat het uitstekend gaat met hun popupartij.

1 2 ... 273 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.