Ik vind Esi helemaal geen Nazi of zo, lijkt me gewoon iemand die nooit de contacttheorie in praktijk heeft gebracht. Ja, dan wordt je wel wat bang van een rastadonalda, zeker wanneer die naast je gaan wonen en met allerlei gekke kruiden koken. Extra sloten op de ramen die vanaf dan potdicht zitten, ook geen touwtje met sleutel uit de brievenbus meer.
Met alles wat nu gaande is in het Midden Oosten zou je bijna geneigd zijn om Adolf posthuum de nobelprijs voor de vrede toe te kennen, vanwege zijn dappere poging om deze oorlogen te voorkomen. Hij heeft er in ieder geval een stuk meer aan proberen te doen dan nu de hele westerse wereld bij elkaar.
Verder ben ik nog altijd op zoek naar het politiek correcte woord om mijn boosheid jegens Israel te kunnen uitdrukken. "Israelhaat" mag niet, want het is de Joodse staat, en dus ben je antisemiet. Jodenhaat (want die mensen wonen en vechten daar) mag ook niet, want ook dan ben je antisemiet. En gewoon zeggen dat je inmiddels "antisemiet" bent is al helemaal uit den boze. Dus wie daar een passend woord voor kan aanleveren...
Je kan het beter breder trekken dan haat tov Israël, de joden, pijpenkrullen en/of Netanyahu.
Álle conservatieve SithLords die zich (in de regel) achter de lendendoeken van een baardaap verstoppen verdienen eenzelfde behandeling. Net alsof zo'n Wilders met 76 zetels resp 51 zetels iets anders zou doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.