Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 277 ... 399 400
kraamhol
Romāns Vainšteins
Kleine Kraamhol woonde in een grote stad? Welke? Welke wijk? Utreg?  

Jazeker, het holletje is geboren in utreg (bij de gifbelt), en opgegroeid in tuinwijk (alles platgegooid laatst). Waar is het romeintje geboren en getogen? De minibelt?

Romāns Vainšteins

Zwarte Piet moet zwart blijven! #Donald Duck moet wit blijven!

Raul Alcala

Jullie linksen zijn creatief zat aangelegd om ook voor Plumpudding een beledigende nick te bedenken. Komop boys

Raul Alcala

En daarna eentje voor mij

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Voor klootje kom ik niet verder dan klootzak. Sorry, ben domrechts

Romāns Vainšteins

Geboren Wageningen, daar en in het nabijgelegen white trash dorp Renkum opgegroeid.

Eerst met Arnhem als 'mijn stad' maar dat werd met beter ontwikkelde hersens meteen Nijmegen.

kraamhol
Raul Alcala

Kankerlijer is zeker uit den boze? Je bent ons allerliefste wokkeltje, voor malik ben je roelieboelie, voor sunny de raulmeister. Je bent beroemder dan je je realiseert mecho.

Raul Alcala

I know. Ik loop niet voor niets in vrouwenkleren en paarse pruik over straat

kraamhol

denk dat d'n ezi in de kledingkast ook nog wel wat bijzonders heeft hangen

Puddingbenen

Met alles wat nu gaande is in het Midden Oosten zou je bijna geneigd zijn om Adolf posthuum de nobelprijs voor de vrede toe te kennen, vanwege zijn dappere poging om deze oorlogen te voorkomen. Hij heeft er in ieder geval een stuk meer aan proberen te doen dan nu de hele westerse wereld bij elkaar. 

Verder ben ik nog altijd op zoek naar het politiek correcte woord om mijn boosheid jegens Israel te kunnen uitdrukken. "Israelhaat" mag niet, want het is de Joodse staat, en dus ben je antisemiet. Jodenhaat (want die mensen wonen en vechten daar) mag ook niet, want ook dan ben je antisemiet. En gewoon zeggen dat je inmiddels "antisemiet" bent is al helemaal uit den boze. Dus wie daar een passend woord voor kan aanleveren...

Raul Alcala
Puddingbenen
Met alles wat nu gaande is in het Midden Oosten zou je bijna geneigd zijn om Adolf posthuum de nobel...

Sukkel?

Oh nee, dat levert me een ban op

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Je kan het beter breder trekken dan haat tov Israël, de joden, pijpenkrullen en/of Netanyahu.

Álle conservatieve SithLords die zich (in de regel) achter de lendendoeken van een baardaap verstoppen verdienen eenzelfde behandeling. Net alsof zo'n Wilders met 76 zetels resp 51 zetels iets anders zou doen.

Romāns Vainšteins

Het woord is dus Sithbestrijder, je bent gewoon Luke Skywalker, Michelangelo.

Ragnar Lolbroek
Raul Alcala

Lalcala 

Dan kan je op tijd en stond Lalbroek blijven gebruiken. Faire deal!!!

Ragnar Lolbroek
Puddingbenen
Met alles wat nu gaande is in het Midden Oosten zou je bijna geneigd zijn om Adolf posthuum de nobel...

Fundamentalistenfrustratie.

Haal nu de scrabble maar tevoorschijn. 😅

Raul Alcala

Als je Adolf Hitler vereert verdien je wel een flacon lachgas

Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
Lalcala  Dan kan je op tijd en stond Lalbroek blijven gebruiken. Faire deal!!!  

Deal! Kusje

kraamhol

Puddingbenen dekt de lading gewoon heel goed, verder niets voor nodig. Je bent volstrekt onwetend inzake Israel, en daarmee natuurlijk gewoon af in iedere vorm van discussie betreffende Israel.

Raul Alcala

Ik houd het op Adolf 2.0. 

kraamhol

Je zou hem ook talentloos stokertje kunnen noemen inzake de zaak, maar die geuzenterm is al toegewezen aan ondergetekende.

Raul Alcala

Het begint er op te lijken, de zelfspot op links. Waarvoor hulde en waarvan akte.

kraamhol

Mijn lieve kereltje, goede boeren (hmmm???) worden bedreigt door de concentratiekampboeren als ze wolfrasters plaatsen:

https://www.ad.nl/binnenland/boeren-maken-weinig-gebruik-van-subsidies-om-vee-te-beschermen-tegen-wolf-sommigen-worden-bedreigd~a661251a/

Romāns Vainšteins

Dat was met betrekking tot REVKET, Michaëlla nam de lead en jij deed een beetje mee. Die missie is volledig ingestort ook, af en toe nog een stuitptrekking that's it. Maar goed, nieuwe tijden nieuwe kansen. Sinds WF beetje bij beetje de discussiesectie heeft laten verslonzen bij de nieuwsartikelen is het politiek geworden en is alles nu anders. Niks mis met gezond opportunisme.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
Dat was met betrekking tot REVKET, Michaëlla nam de lead en jij deed een beetje mee. Die missie...

Verkeerd Topic per abuis?

Romāns Vainšteins

Nee hoor, ik gaf nog even aan hoe Kraamvogel aan zijn bijnaam 'talentloos stokertje' kwam.

Vandaag de dag stookt hij nog steeds maar behoudens zijn blinde vlek voor Israël is het niveau omhoog gegaan.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 277 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.